Ja hij is krasvrij en het boekje zit erbij! Trouwens dat is met alle games die ik hier aanbied zoquote:Doe mij Batman Arkham Asylum maar indien zonder krassen en compleet met boekje.
Splinter Cell Double Agent- 5 euroquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:00 schreef warp995 het volgende:
Xbox 360 games te koop, alles is inclusief verzendkosten!
Left 4 Dead- 6 euro
Forza Motorsport 3- 6 euro
Splinter Cell Double Agent- 5 euro
Alan Wake- 6 euro
Dead Space 2- 6 euro
Crysis 2- 7 euro
Battlefield Bad Company 2- 7 euro
Dead Island- 6 euro
Batman Arkham Asylum- 6 euro
Mass Effect- 5 euro
Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2- 5 euro
Halo 3 ODST- 5 euro
Assassin's Creed- 4 euro
Alleen Crysis 3 is 20 euro
Ik vond hem niet slecht, maar ik had wel meer verwacht in vergelijking met Crysis 2quote:Goeie prijzen. Crysis 3 was matig hè?
Had u ook al een mailtje gestuurd. Ik had ze allebei apart verzonden, dus het kan zijn dat de ene misschien vertraging heeftquote:Op zondag 21 juli 2013 21:59 schreef Solomon het volgende:
Ik heb vandaag één van de twee bestelde games ontvangenLees dat TS op vakantie is, dus ik wacht geduldig af tot hij na z'n vakantie het foutje oplost
Yes, had het gezienquote:Op maandag 22 juli 2013 17:43 schreef warp995 het volgende:
[..]
Had u ook al een mailtje gestuurd. Ik had ze allebei apart verzonden, dus het kan zijn dat de ene misschien vertraging heeft
Sorry die is al verocht en L4D ook. Zal het het nog wel even in de OP doorstrepenquote:Op maandag 22 juli 2013 19:12 schreef KingOfMystery het volgende:
Ik wil Assasin's Creed wel kopen voor 4 euro
quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:00 schreef warp995 het volgende:
Xbox 360 games te koop, alles is inclusief verzendkosten!
left 4 Dead- 6 euro
Forza Motorsport 3- 6 euro
Splinter Cell Double Agent- 5 euro
Alan Wake- 6 euro
Dead Space 2- 6 euro
Crysis 2- 7 euro
Battlefield Bad Company 2- 5 euro
Dead Island- 6 euro
Batman Arkham Asylum- 6 euro
Mass Effect- 5 euro
Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2- 5 euro
Halo 3 ODST- 5 euro
Assassin's Creed- 4 euro
Gears of War 2- 6 euro
Gears of war 1 download code- 5 euro
Assassin's Creed Brotherhood- 5 euro
Alleen Crysis 3 is 20 euro
Oke, helaas.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 02:58 schreef warp995 het volgende:
[..]
Sorry die is al verocht en L4D ook. Zal het het nog wel even in de OP doorstrepen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |