Ok dat wordt dan een pakket verzending van 6,75quote:Op zondag 9 juni 2013 19:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
American Pie 1-7 10
Your van het Hek 20 jaar (15 shows) 10
Iron man
Ben ik geïnteresseerd in.
25ex?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:42 schreef bijdehand het volgende:
Fight Club en The Matrix Blu Ray
Lethal Weapon Quadrilogy 5
Interesse in deze films
Van The Matrix zou ik alleen deel 1 willen hebben, omdat ik de rest niet zo goed vond. Of bedoelde je dat ook? Dan vind ik het best duurquote:
Aah ok, nee ik had idd voor alle 3 gerekend.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Van The Matrix zou ik alleen deel 1 willen hebben, omdat ik de rest niet zo goed vond. Of bedoelde je dat ook? Dan vind ik het best duur
Doe er maar bij, is altijd leukquote:Op zondag 9 juni 2013 19:46 schreef bambino het volgende:
[..]
Ok dat wordt dan een pakket verzending van 6,75
Als je wilt krijg je er dan zo'n sport dvd box bij.
Iron man krijg je dan ook voor niks, word het 20 ex
Dat kan in een envelop. Een DVD met case weegt zo'n 120-150 gram. Dat kost 2,16quote:
Zie PMquote:Op maandag 10 juni 2013 01:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Doe er maar bij, is altijd leukPB me de gegevens maar door, maak ik de 26,75 over
Inmiddels geld overgemaakt, sorry voor de late reactiequote:Op woensdag 12 juni 2013 17:06 schreef bambino het volgende:
Up,
Niks meer gehoord van bovenstaande dus alles is nog beschikbaar.
Geen probleem, heb je adres al via pm dus zodra ik het heb komt het jou kant opquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Inmiddels geld overgemaakt, sorry voor de late reactie
Dat is 16,50 exquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:53 schreef OxygeneFRL het volgende:
Good will hunting
Operation Valkrye
Resident Evil
Karate kid 1
The pursuit of happiness
+
dat is prima! ik pm je effequote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:01 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat is 16,50 ex
6.75 verzending
23.25
22 incl + zo'n sport box gratis (als je die wilt)?
Is goedquote:
Geld binnen, gaat zodra ik bij postkantoor kom op de bus (pakje ligt klaar).quote:Op zondag 9 juni 2013 19:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
American Pie 1-7 10
Youp van het Hek 20 jaar (15 shows) 10
Iron man
Ben ik geïnteresseerd in.
Verzenden kan in envelop en kost volgens mij 2,16 (wat ik van google kan vinden).quote:
Iron man is verkocht, en uit mijn hoofd is Transformers 1 "2 disc" SE maar ik zal hem ff opzoeken.quote:Op zondag 16 juni 2013 03:05 schreef Neo-- het volgende:
Specials/Boxen/Series
Blade 1, 2, 3 --- 6
Matrix 1, 2, 3 --- 6
The Mask 1, 2 --- 6
Losse DVD's
Hulk - 2
The Incredible Hulk - 1
Pitch Black - 2
Iron Man - 1 (is al weg?) *
Fantastic Four Silver Surfer - 1
Evan Almighty - 1
A Man Apart - 2
Transformers 2 Disc SE (Indien dit deel 2 is, is er belang bij) *
30,- indien alles er is.
29,- indien alles er is (excl. Iron Man)
28,- indien alles er is (excl. Transformers 2 Disc SE
27,- indien Iron Man er niet is, en Transformers niet deel 2 is)
Graag een terugkoppeling hierover, Zondag de 16e reageer ik niet, gezien ik dan 12½ jaar samen ben met mijn meisje en visite heb.
* Onderstreept zijn aandachtspuntjes
Totaal is 20, het zal met 2 enveloppen of een pakje moeten, ik weet niet wat je liever wilt.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:20 schreef OxygeneFRL het volgende:
The Bourne Ultimatum
The Bourne Identity
The Bourne Supremacy
I am Legend.
Kan je prijsje incl maken=
Deal, ik stuur je een pm.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:09 schreef bambino het volgende:
[..]
Verzenden kan in envelop en kost volgens mij 2,16 (wat ik van google kan vinden).
4 incl?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop