Nog even terug gekeken, maar de portofoons zag ik zeker weten niet liggen toen Kees zijn sjaaltje neerlegde.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:24 schreef Aoibhin het volgende:
Het is niet alleen maar omdat ik in een Kees-tunnel zit, maar ik blijf het gewoon heel raar vinden dat hij op de plek van die porto's was voordat Paulien ze vond. Het kan zijn dat de redactie dat gedaan heeft maar 1) Waarom zouden ze dat doen? en 2) Ik geloof niet dat Paulien die inderdaad pas laat vond, want Kees was er eerst en het zou heel raar zijn geweest als hij ze ook niet had gezien. Óf het moet heel goede montage zijn geweest en Kees was er later pas, maar dan nog is de vraag wat hij daar zo expliciet bij dat hekje deed.
Ik heb zelf het idee - mochten de beelden inderdaad kloppen - dat Kees die porto's daar neer heeft gelegd.
Wie kunnen we nu afstrepen, jongens?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:19 schreef Pino112 het volgende:
twitter:MolNieuws twitterde op vrijdag 22-02-2013 om 16:15:14De muzikale aanwijzing naar de verliezende finalist is : 50 ways to say goodbye - train #widm reageer retweet
Vind je het nou ook niet triest dat de Mol almaar aan het eind van de Show bekend wordt steeds? Whats the point van al deze theorieën als het programma niets comma-nul weggeeft voor de kijkers...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:12 schreef Faux. het volgende:
[..]
Wie kunnen we nu afstrepen, jongens?
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vind je het nou ook niet triest dat de Mol almaar aan het eind van de Show bekend wordt steeds? Whats the point van al deze theorieën als het programma niets comma-nul weggeeft voor de kijkers...
Maar géén Mol nogquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:41 schreef Faux. het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?Er zijn altijd wel genoeg verborgen aanwijzingen vind ik.
Het kan zijn dat ik je verkeerd begrijp, maar het is toch juist de lol van het spel dat de Mol pas aan het einde bekend wordt gemaakt?quote:
Aha ja idd.. dan wacht ik wel tot het eind van het programma!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:42 schreef Faux. het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik je verkeerd begrijp, maar het is toch juist de lol van het spel dat de Mol pas aan het einde bekend wordt gemaakt?
Misschien is trein wel de aanwijzing in deze: Paulien komt uit Amsterdam, Carolien uit Etten-Leur, beide plaatsen met een treinstation. Volendam heeft geen treinstation.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:19 schreef Pino112 het volgende:
twitter:MolNieuws twitterde op vrijdag 22-02-2013 om 16:15:14De muzikale aanwijzing naar de verliezende finalist is : 50 ways to say goodbye - train #widm reageer retweet
Ik snap je niet denk ik, sorryquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha ja idd.. dan wacht ik wel tot het eind van het programma!![]()
Sorry...
Vanwege de zin "I really fucked it up this time" omdat ze de kokers had geopend.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat was nu uiteindelijk de link naar Zarayda met Little Lion Man?
Ohhw, nou als die Mol toch nooit ontmaskert gaat worden tijdens het Spel, dan is wachten op de laatste aflevering de beste optie lijkt me..quote:
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:44 schreef heywoodu het volgende:
Als in die laatste afleveringen de molacties en aanwijzingen enzo bekend gemaakt zijn heb ik altijd zo'n gevoel van een anti-climax en teleurstelling![]()
Dan zijn het van die kutdingen allemaal en zijn het er maar 4 ofzo![]()
Maar toch ben ik steeds benieuwd
Maar de Mol gaat ontmaskerd worden tijdens het spelquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw, nou als die Mol toch nooit ontmaskert gaat worden tijdens het Spel, dan is wachten op de laatste aflevering de beste optie lijkt me..
Behalve bij Dennisquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Herkenbaar.Elk jaar ben ik weer benieuwd en hoop ik maar op leuke molacties en elk jaar maar weer zit ik achter de tv met het idee van 'is dit alles'?
Ja tijdens de laatste aflevering, je vraagt je nooit af hoe ze dat flikken al de WIDM's de afgelopen jaren?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:06 schreef Faux. het volgende:
[..]
Maar de Mol gaat ontmaskerd worden tijdens het spelTenminste, daar ga ik van uit. Anders hebben we geen winnaar
En jup, voor ons is het wachten tot aflevering tien, maar dat is juist leuk, want daardoor krijg je nu hele theorieën en tunnels en zo
Bedoel je de verborgen aanwijzingen of wat de Mol deed?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja tijdens de laatste aflevering, je vraagt je nooit af hoe ze dat flikken al de WIDM's de afgelopen jaren?
Nee, hoe de regie de Mol vrijspeelt tot de laatste aflevering elke keer en zonder dat wie dan ook hier het goed heeft met speculeren....quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:09 schreef Faux. het volgende:
[..]
Bedoel je de verborgen aanwijzingen of wat de Mol deed?
Dat is zeker knapquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, hoe de regie de Mol vrijspeelt tot de laatste aflevering elke keer en zonder dat wie dan ook hier het goed heeft met speculeren....
Jôh... Het Nut, da's alles wat ik mij afvraag bij vooraf gescripte spellen zoals deze...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:12 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dat is zeker knapWaarschijnlijk omdat mensen veels te ingewikkeld denken
Is het vooraf gescript?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jôh... Het Nut, da's alles wat ik mij afvraag bij vooraf gescripte spellen zoals deze...
Wist ik nietquote:
Gelukkig mag je bij de laatste aflevering altijd roepen Ik wist het wel, Ik wist het wel!!...voor het goeie gevoel!quote:
Toch zijn sommige dingen echt heel flauw en sommige dingen belachelijk vergezochtquote:
Men heeft het heel vaak goed met speculeren..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, hoe de regie de Mol vrijspeelt tot de laatste aflevering elke keer en zonder dat wie dan ook hier het goed heeft met speculeren....
Is niet gescript.. En alle kandidaten en mollen zouden graag nog een keer mee gaanquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jôh... Het Nut, da's alles wat ik mij afvraag bij vooraf gescripte spellen zoals deze...
Haha truequote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toch zijn sommige dingen echt heel flauw en sommige dingen belachelijk vergezocht
Neuh in die kletskoek geloof ik niet meer, ze zijn niet voor niets overgegaan op B-acteurs en toneelspelers uit het ondercircuit om deze show te kunnen regisseren naar eigen hand...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is niet gescript.. En alle kandidaten en mollen zouden graag nog een keer mee gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |