Ik twijfel nu iddquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:53 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ik raad je aan het eens te beluisteren met een koptelefoon op. Dan zul je horen dat ik gelijk heb. Ik weet het namelijk echt zeker.
"7 kokers beste medekandidaten, 7. Jullie hebben er 3 opengemaakt."
"Jullie" is minder goed te verstaan dan "hebben".
Maar ook voor jou geldt, geloof wat je wilt geloven
Ja, maar... Wie welke drie?? In het programma zijn én openlijk (met toestemming van het merendeel van de groep) en niet openlijk kokers opengemaakt..quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:53 schreef Redefine het volgende:
Het maakt eigenlijk helemaal niet uit of de Mol nou zegt: ik heb drie kokers opengemaakt of jullie hebben er drie opengemaakt. Aangezien er zeven kokers waren en er één wel dicht is gebleven, hebben zowel de kandidaten als de Mol beiden drie kokers opengemaakt
Ja idd, maakt ook niet heel veel uit. Maar ik heb graag gelijk als ik ergens heel zeker van benquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:53 schreef Redefine het volgende:
Het maakt eigenlijk helemaal niet uit of de Mol nou zegt: ik heb drie kokers opengemaakt of jullie hebben er drie opengemaakt. Aangezien er zeven kokers waren en er één wel dicht is gebleven, hebben zowel de kandidaten als de Mol beiden drie kokers opengemaakt
Ken datquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:55 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ja idd, maakt ook niet heel veel uit. Maar ik heb graag gelijk als ik ergens heel zeker van ben
Nee, ze praat over een ander.. Is van oktoberquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:50 schreef d4v1d het volgende:
Paulien is de mol: https://twitter.com/IkBenDeMol/status/258654865637642240
Leg de link zelf maar.
Die is wel HEEL bizar zeg..quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:50 schreef d4v1d het volgende:
Leg de link zelf maar.
Mwah, lijkt me sterk dat de Mol het erover heeft dat hij/zij dezelfde kokers heeft opengemaakt als de rest. Bovendien doet het er volgens mij heel weinig toe.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar... Wie welke drie?? In het programma zijn én openlijk (met toestemming van het merendeel van de groep) en niet openlijk kokers opengemaakt..
En wie zegt dat sommige kokersniet meerdere malen opengemaakt zijn??
Kan ook andersom zijn he?? EERST de mol. later de kandidaat/kandidatenquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah, lijkt me sterk dat de Mol het erover heeft dat hij/zij dezelfde kokers heeft opengemaakt als de rest. Bovendien doet het er volgens mij heel weinig toe.
Voor het ontdekken van de Mol bedoel ik dan. Niet over wie er gelijk heeft m.b.t. wat de Mol zegt. Daar kan ik best in komen dat iemand dat belangrijk vindt.
Ja dat kan. Maar echt belangrijk is het niet denk ikquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan ook andersom zijn he?? EERST de mol. later de kandidaat/kandidaten
Ik denk het eerlijk gezegd niet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:57 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Nee, ze praat over een ander.. Is van oktober
De enige die "dicht gebleven"is, lijkt vooralsnog de koker uit de winkel..quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:53 schreef Redefine het volgende:
Sarcasme? Want dit is toch al eens eerder voorbijgekomen? Dat zij het boek geschreven heeft.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die is wel HEEL bizar zeg..![]()
![]()
Nee, ik had ff niet door dat die tweet uit okt 2012 was, en slechts bedoeld was kandidaten van WIDM kenbaar te maken...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sarcasme? Want dit is toch al eens eerder voorbijgekomen? Dat zij het boek geschreven heeft.
Ah zoquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik had ff niet door dat die tweet uit okt 2012 was, en slechts bedoeld was kandidaten van WIDM kenbaar te maken...![]()
![]()
Dat dat (bijna) een titel van en boek van haar was, was me bekend ja![]()
![]()
lijkt wel of de mol in de tweet over paulien in de derde persoon praat?quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:50 schreef d4v1d het volgende:
Leg de link zelf maar.
De lijst van Paulien en Zarayda:quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:11 schreef JamFlava het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ff gekeken.. op het lijstje van Carolien en Kees staan meer dingen en o.a. Mol.
Die stond niet op de kaart bij Paulien.
De Mol vertaald het woord in de film, dus zou het 1 van die 2 zijn?
En had Joep niet een verbond met Carolien? De Mol wist dat Joep alles fout had, hoewel dat ook ingefluisterd kan worden.
Aan de andere kant zegt de mol in het dagboek van aflevering 8:
"Behalve door haar sprankelende en spontane persoonlijkheid, was het voor mij als mol ook heel handig om iemand in de buurt te hebben die helemaal geen geld verdiende. "
Ze had vanaf dag 1 een verbond met Kees
Hetzelfde dus. Kon ook al niet anders.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:51 schreef MrManiak het volgende:
[..]
De lijst van Paulien en Zarayda:
[ afbeelding ]
De lijst van Kees en Carolien:
[ afbeelding ]
De tekst van Kees en Carolien staat meer naar links afgedrukt. De woorden gaan voornamelijk over de M van het watermerk waar bij Paulien en Zarayda de O een stuk meer bedekt is.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:51 schreef MrManiak het volgende:
[..]
De lijst van Paulien en Zarayda:
[ afbeelding ]
De lijst van Kees en Carolien:
[ afbeelding ]
"Nu zijn mijn twee grootste verdachten Kees en Zarayda."quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:40 schreef MrManiak het volgende:
Trouwens, een hele mooie gevonden op de AVRO-site:
Carolien zegt telkens wie de Mol NIET is in plaats van wie de mol wél is.
Ja inderdaad.... grmbl.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
"Nu zijn mijn twee grootste verdachten Kees en Zarayda."
Klopt(, staat er inquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Art: De Mol trekt aan het langste touw. Carolien stond bij het langste touw?
Denk dat het meeste hier wel staatquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:54 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ja inderdaad.... grmbl.
Heb jij nog iets leuks gevonden? Ik ben druk aan de knutsel met de special
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |