Misschien wat lastig om een foto van een mol te gaan maken?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:58 schreef JamFlava het volgende:
Waarom werd het woord Mol niet vertaald eigenlijk?
Dacht dat ik dat op het kaartje zag staan van Carolien en Kees?
Of juist nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Misschien wat lastig om een foto van een mol te gaan maken?
t werd wel vertaald,quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:58 schreef JamFlava het volgende:
Waarom werd het woord Mol niet vertaald eigenlijk?
Dacht dat ik dat op het kaartje zag staan van Carolien en Kees?
Ja, maar zag het niet in de aflevering zelf bij de opdracht.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
t werd wel vertaald,de mol zegt t zelf in dat vervormde filmpje
een mol opgraven lukt je niet in een uurtje denk ikquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:01 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Ja, maar zag het niet in de aflevering zelf bij de opdracht.
Slaat denk ik op die opdracht met dat orgel?quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:18 schreef Jif het volgende:
6. Ontmoet de Mol was zo spannend! Heeft niemand mij gezien? Of herkend bedoel ik. Echt niet!
Bij dit punt moest ik meteen denken aan Carolien. Op één van ramen zie je een afbeelding van een olifant. Hoewel de échte mol voor alle kandidaten niet te herkennen was onder dat gigantische gewaad, was de olifant die gekoppeld kan worden aan Carolien door de opdrachten met de kooien wel voor iedereen duidelijk zichtbaar.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:27 schreef ProjSkippy het volgende:
Is er behoefte aan een overzichtje van alle uitspraken van De Mol bij de bioscoopopdracht?
quote:
Een deel is al geplaatst, maar een overzicht kan best. Kwaad doet het iig niet, dus gewoon plaatsen als je dat wilt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:27 schreef ProjSkippy het volgende:
Is er behoefte aan een overzichtje van alle uitspraken van De Mol bij de bioscoopopdracht?
Ik bedoel uitgetyptquote:
Nopequote:Op donderdag 21 februari 2013 23:39 schreef Suuz_ het volgende:
Zin 7 moet zijn "jullie hebben er 3 open gemaakt" luister het maar eens een aantal keer, je hoort niet "ik" maar "jullie".
Briljant spannende afl dit!
Nu ik nóg een keer aan het uitpluizen ben hoor ik wel een 'hebben' ipv een heb.quote:
Janine WEET al een week wie de mol isquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Janine zei zojuist op Twitter dat zij hoopt dat Paulien de mol is
quote:
Nee. Maar geloof wat je wil gelovenquote:
Ik raad je aan het eens te beluisteren met een koptelefoon op. Dan zul je horen dat ik gelijk heb. Ik weet het namelijk echt zeker.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Nee. Maar geloof wat je wil geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |