abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123032226
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Bij Twente gaat de trainer eruit, althans er staat een persconferentie gepland vanmiddag bij die Duiters. Mooi dat het daar zo rommelt!

Hopelijk krijgt een nieuwe trainer dat zooitje ook niet aan het voetballen. :P
Jammer. Hij had van mij mogen blijven.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_123032287
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:22 schreef satecl het volgende:

[..]

Jammer. Hij had van mij mogen blijven.
Ik vind dit ook wel mooi eigenlijk. Dit kost Fc Twente weer een afkoopsom en tekengeld voor een nieuwe trainer die het vervolgens ook niet (snel) op de rit krijgt.

Al vind ik het wel opmerkelijk dat ze daar bij Twente al zo omhoog zijn gevallen dat er schijnbaar al paniek uitbreekt als ze 3de staan op 6 punten van de koploper.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_123032435
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:23 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik vind dit ook wel mooi eigenlijk. Dit kost Fc Twente weer een afkoopsom en tekengeld voor een nieuwe trainer die het vervolgens ook niet (snel) op de rit krijgt.

Al vind ik het wel opmerkelijk dat ze daar bij Twente al zo omhoog zijn gevallen dat er schijnbaar al paniek uitbreekt als ze 3de staan op 6 punten van de koploper.
Gaat meer om het feit dat ze heeeeel 2013 nog niet hebben gewonnen...
BFF met GGMM
pi_123032507
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:27 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Gaat meer om het feit dat ze heeeeel 2013 nog niet hebben gewonnen...
En misschien de tactische opmerkingen en cliche's van Steve :)
  maandag 18 februari 2013 @ 15:30:46 #6
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_123032565
Nu lees ik dit weer
leontenvoorde twitterde op maandag 18-02-2013 om 15:22:14 Bijeenkomst met Munsterman is geen officiële pc. Er wordt dan ook geen nieuws verwacht. Club blijft achter trainer staan reageer retweet
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_123032639
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:30 schreef AFCNiels het volgende:
Nu lees ik dit weer
leontenvoorde twitterde op maandag 18-02-2013 om 15:22:14 Bijeenkomst met Munsterman is geen officiële pc. Er wordt dan ook geen nieuws verwacht. Club blijft achter trainer staan reageer retweet
_O_
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_123032768
Weet niet of deze hier al geplaatst ws, mar Willem haalt ook hard uit!

http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)-als-hij-durft.dhtml
pi_123032808
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:36 schreef Luni het volgende:

Nu durft Advocaat niet meer naar Rotterdam te komen. :(
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_123033346
quote:

Willem _O_
pi_123036479
Ik schiet al heel de dag in de lach bij het denken aan die misser van Verhoek gisteren. :')
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_123037167
Die Willem _O_
Dickie _O- :') !!
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_123037867
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 17:10 schreef Muto het volgende:
Ik schiet al heel de dag in de lach bij het denken aan die misser van Verhoek gisteren. :')
Ik denk dat het probleem bij Roy Makaay ligt. Hij was altijd dusdanig rustig voor de goal dat hij ze maakte. Dat heeft hij teveel overgebracht op onze aanvallers, waardoor ze nu in een comatische toestand op doel schieten, alleen Pellè heeft belang bij die aanpak
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_123041186
Willem is de grootste Feyenoord held voor mij, aller tijden. Persoonlijk hoor, anderen mogen het ermee oneens zijn :)
pi_123041976
Thijs Slegers denkt dat Willems zondag de rechtsback is en Bouma de linksback bij PSV.
pi_123042186
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Thijs Slegers denkt dat Willems zondag de rechtsback is en Bouma de linksback bij PSV.
Doe maar andersom wmb.
Boetius doet die hobbit wel shaken als die milkshake.
Tegen verkoekoek zou zelfs hij nog een makkelijk middagje hebben.
pi_123042343
quote:
Wat :D _O-
pi_123042967
quote:
Start dan maar met Schaken op links, die loopt Bouma helemaal zoek.
  Moderator maandag 18 februari 2013 @ 20:06:00 #19
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_123043710
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:53 schreef Luni het volgende:

[..]

Wat voor reden kan Koeman hebben om weer met Verhoek in de basis te beginnen? Hooguit: omdat andere gegadigden niet fit zijn.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_123043897
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 20:06 schreef Gert het volgende:

[..]

Wat voor reden kan Koeman hebben om weer met Verhoek in de basis te beginnen? Hooguit: omdat andere gegadigden niet fit zijn.
Op bepaalde post weet je het met Koeman nooit.
pi_123043991
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:53 schreef Luni het volgende:

[..]

Schaken op rechts bedoel je.
pi_123044359
Wanneer Willems rb speelt en Fredje Bouma op lb, zou ik misschien wel met Goossens op Willems spelen en Boetius op Bouma.
pi_123044827
Waar komt steeds dat vertrouwen in Goossens vandaan? :')
pi_123048772
Willem _O- _O_
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_123049407
quote:

Ik vind het een beetje genant worden hoe Willem zich laat misbruiken door de media om dergelijke pittige uitspraken te doen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123049468
quote:
Een deel van de supporters dat op de Stentor-tribune zat bij de wedstrijd PEC Zwolle tegen Feyenoord, had eigenlijk in het uit-vak moeten zitten, menen Zwolse toeschouwers. PEC-supporters die op de tribunes zaten, constateerden een grote aanwezigheid van supporters van de tegenpartij op de door de Stentor gesponsorde tribune. "Dat klopt", erkent regio-marketeer Angelique Veer van de Stentor. "Een deel van de toegangskaarten die mensen via ons hebben besteld is inderdaad bij Feyenoordaanhangers terecht gekomen.

Maar daar zitten vooral mensen uit deze regio tussen die Feyenoordfan zijn." Veer erkent dat er echter ook aanhangers van buiten deze regio tussen zaten. "Die zullen die kaarten via mensen uit deze regio bemachtigd hebben. Want wij hebben ruim een week geleden nog met PEC Zwolle 82 mensen die buiten ons verspreidingsgebied wonen en die via ons kaarten hadden verkregen, laten weten dat ze niet welkom zouden zijn en hun geld teruggestort."

Veer heeft zondag direct contact opgenomen met PECZwolle. "We gaan samen kijken hoe we dit nog beter kunnen ondervangen."
Waar je je druk om kunt maken. :')
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_123049552
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2013 20:15 schreef SjaakBauer het volgende:
Wanneer Willems rb speelt en Fredje Bouma op lb, zou ik misschien wel met Goossens op Willems spelen en Boetius op Bouma.
Op Willems en Bouma moet je snelle spelers zetten, die kunnen daar niet mee omgaan.

Ik zie zelf het liefst Sisse en Boetius, al zal Schaken er wel in staan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123049880
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:44 schreef Happel het volgende:

[..]

Waar je je druk om kunt maken. :')
Ja de Zwolle supporters waren er niet over te spreken! Het heeft nogal wat ophef veroorzaakt schijnbaar onder Zwolle-supporters, want ik hoorde er Zwolle-supporters over zowel hier op Fok! als op Feyenoord Netwerk. :')
pi_123049921
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:51 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ja de Zwolle supporters waren er niet over te spreken! Het heeft nogal wat ophef veroorzaakt schijnbaar onder Zwolle-supporters, want ik hoorde er Zwolle-supporters over zowel hier op Fok! als op Feyenoord Netwerk. :')
Achja voor het eerst is dat stadion uitverkocht en komen er eens wat supporters van een bezoekende club, in een desolate streek als Noord-Nederland is dat big news.
pi_123049981
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:43 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje genant worden hoe Willem zich laat misbruiken door de media om dergelijke pittige uitspraken te doen.
Idem, bovendien heeft Willem de woorden van Advocaat in het interview bij Derksen volledig verkeerd geinterpreteerd schijnbaar. Al was het niet zo handig van Advocaat om te zeggen dat hij Willem alleen meenam als een soort vriendendienst en omdat hij zo handig is met de media.
pi_123050008
quote:
PSV deelt zorg over arbitrage in aanloop naar Feyenoord

De KNVB werd maandagmiddag verrast door een officieel statement vanuit Eindhoven. PSV uitte in de persoon van algemeen directeur Tiny Sanders haar zorgen over de ontwikkeling van arbitrage in de Nederlandse Eredivisie. De lijstaanvoerder is duidelijk niet tevreden over het scheidsrechterlijke niveau en heeft de voetbalbond aanbevelingen gedaan.

PSV heeft ook haar zorgen uitgesproken over het aanstaande duel tegen Feyenoord in de Rotterdamse Kuip, meldt VI-journalist Thijs Sleegers.

'Voetbal is emotie en een mannelijke sport en voor beide moet ruimte zijn, zoals ook internationaal het geval is. PSV heeft de KNVB maandag op de hoogte gesteld van haar mening over afgelopen zaterdag en over noodzakelijke maatregelen in het algemeen', zo valt te lezen in een klein persbericht op de officiële website van PSV.
Guttegut wat een treurig clubje is het toch ook. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123050184
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:53 schreef Caland het volgende:

[..]

Al van te voren gaan janken over een wedstrijd, godverdomme wat sneu _O-
pi_123050192
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:53 schreef Caland het volgende:

[..]

Zou het nou daadwerkelijk in hun voordeel werken komende zondag in De Kuip? Wat betreft de arbitrage dan, want De Kuip krijgen ze met dergelijke uitspraken alleen maar extra tegen zich. :P
pi_123050378
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:55 schreef Grifte het volgende:

[..]

Al van te voren gaan janken over een wedstrijd, godverdomme wat sneu _O-
Ja, je schijnt daar geboren te worden met een eierdop op je hoofd.

Gisteren belde de zaakwaarnemer van Van Bommell naar Studio voetbal om te melden dat de kaart heeeeel onterecht was.

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123050416
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:51 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Wat ik ervan begreep is dat er helemaal niks gebeurd is. Dus ja, wat is dan het probleem? Al die commotie om niks. Doodzonde.
Elite
Tegen TTIP
  Forum Admin maandag 18 februari 2013 @ 21:59:39 #36
35723 crew  GGMM
pi_123050429
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:58 schreef Caland het volgende:
Gisteren belde de zaakwaarnemer van Van Bommell naar Studio voetbal om te melden dat de kaart heeeeel onterecht was.
Serieus? Wat een sneuneus. _O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_123050504
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:59 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja.
pi_123050508
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:59 schreef GGMM het volgende:

[..]

haha
pi_123050555
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:59 schreef Happel het volgende:

[..]

Wat ik ervan begreep is dat er helemaal niks gebeurd is. Dus ja, wat is dan het probleem? Al die commotie om niks. Doodzonde.
Daarom, ik begreep de ophef ook niet. Volgens mij is er niets gebeurd, heb er nog naar gevraagd. Maar zij vonden het in ieder geval gerechtigheid dat die 3-2 nog viel, zodat al die gasten die zich pas bij de 2-2 kenbaar maakten als Feyenoorders, de mond gesnoerd werd. :')

Tis wat, ze maken schijnbaar nooit wat mee daar.
  Moderator maandag 18 februari 2013 @ 22:07:03 #40
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_123050857
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:59 schreef Happel het volgende:

[..]

Er is ook niks gebeurd. Er zaten wel veel meer uitsupporters dan normaal in dat vak, begreep ik. Misschien vonden ze dat eng.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_123050895
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:01 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Daarom, ik begreep de ophef ook niet. Volgens mij is er niets gebeurd, heb er nog naar gevraagd. Maar zij vonden het in ieder geval gerechtigheid dat die 3-2 nog viel, zodat al die gasten die zich pas bij de 2-2 kenbaar maakten als Feyenoorders, de mond gesnoerd werd. :')
Ach, die zullen wel zijn gaan juichen bij de 1-2 en 2-2. Merkten dat niemand ze wat deed en gaan dus de wedstrijd beleven zoals ze het in De Kuip doen. Met passie.

Scheen zelfs een pro De Kuip spandoek op een Zwolle vak getoond te zijn. Al zie ik afgaande op de foto wat bekende 'koppen', dus waren Feyenoordsupporters. :')

Zwolle mag blij zijn dat er mensen komen. Ze betalen allemaal gewoon de normale kaartprijs, dus geld in de lade voor de club.
Elite
Tegen TTIP
pi_123051074
Ach, als Feyenoordsupporter ben je nu eenmaal al snel "tuig". Dat wordt gevoed door ondermeer de media. Dus dan schrikken mensen al gauw.

Ik zal nooit de reactie van een oud-collega van me vergeten. Ik werkte destijds nog bij Sociale Zaken en mocht eerder vertrekken om op tijd naar Feyenoord te kunnen. Zij vroeg mij dus waarom ik zo vroeg vertrok, waarop ik vertelde dat ik naar Feyenoord ging en dat ik daar altijd naartoe ga. Vervolgens reageerde ze volkomen geschokt, en zei ze zich niet te kunnen voorstellen dat ik Feyenoord-supporter was, want daar kwam toch alleen maar tuig? :') :')
pi_123051103
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:07 schreef Happel het volgende:

[..]

Ach, die zullen wel zijn gaan juichen bij de 1-2 en 2-2. Merkten dat niemand ze wat deed en gaan dus de wedstrijd beleven zoals ze het in De Kuip doen. Met passie.

Scheen zelfs een pro De Kuip spandoek op een Zwolle vak getoond te zijn. Al zie ik afgaande op de foto wat bekende 'koppen', dus waren Feyenoordsupporters. :')

[ afbeelding ]

Zwolle mag blij zijn dat er mensen komen. Ze betalen allemaal gewoon de normale kaartprijs, dus geld in de lade voor de club.
Zwolle verkoopt die kaarten anders toch niet.

En als Zwolle wat te zeiken heeft, moeten ze ook even met hun selectiespelers gaan praten want die geven hun kaartjes ook allemaal aan Feyenoord fans die zij kennen.

Maatje van me had ook een kaart gekregen van een speler van Zwolle en die zei dat zo ongeveer iedereen om hem heen juichte voor Feyenoord. Waren allemaal kaarten die van spelers en begeleiders afkwamen.
pi_123051189
Tsja, na de wedstrijd zijn er wel weer losse groepjes aangevallen, zoals laatste tijd bijna overal wel gebruikelijk is als Feyenoord op bezoek komt.

Ze waren ook wel heel actief aan het meeleven. _O-

Over het algemeen vind ik dat als je neutraal zit je je wel een beetje gedeisd moet houden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123051245
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:12 schreef Caland het volgende:
Tsja, na de wedstrijd zijn er wel weer losse groepjes aangevallen, zoals laatste tijd bijna overal wel gebruikelijk is als Feyenoord op bezoek komt.
Daar heb ik serieus nooit last van. Volgens mij pakken ze altijd de verkeerde. :')

quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Ach, als Feyenoordsupporter ben je nu eenmaal al snel "tuig". Dat wordt gevoed door ondermeer de media. Dus dan schrikken mensen al gauw.

Ik zal nooit de reactie van een oud-collega van me vergeten. Ik werkte destijds nog bij Sociale Zaken en mocht eerder vertrekken om op tijd naar Feyenoord te kunnen. Zij vroeg mij dus waarom ik zo vroeg vertrok, waarop ik vertelde dat ik naar Feyenoord ging en dat ik daar altijd naartoe ga. Vervolgens reageerde ze volkomen geschokt, en zei ze zich niet te kunnen voorstellen dat ik Feyenoord-supporter was, want daar kwam toch alleen maar tuig? :') :')
Standaardreactie van zo een beetje iedereen die ik ken. Elke maandag weer dezelfde vragen. Het is niet eens grappig meer.
- "Heb je weer gevochten"
- "Wat heb je nu weer zitten slopen"
Elite
Tegen TTIP
pi_123051455
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:13 schreef Happel het volgende:

[..]

Daar heb ik serieus nooit last van. Volgens mij pakken ze altijd de verkeerde. :')
Ze zijn gewoon bang voor je.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123051469
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:12 schreef Caland het volgende:

Ze waren ook wel heel actief aan het meeleven. _O-

Over het algemeen vind ik dat als je neutraal zit je je wel een beetje gedeisd moet houden.
Die groepjes die aangevallen worden, in hoeverre zijn die er zelf naar op zoek?
pi_123051575
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:46 schreef Caland het volgende:

[..]

Op Willems en Bouma moet je snelle spelers zetten, die kunnen daar niet mee omgaan.

Ik zie zelf het liefst Sisse en Boetius, al zal Schaken er wel in staan.
De Schaak vorig jaar tegen Willems _O_
pi_123051639
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:17 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Niet waarschijnlijk. Zullen iets te opzichtig rondlopen.

Al zat er voor de wedstrijd genoeg in de binnenstad van Zwolle te pilsen.
Elite
Tegen TTIP
  Moderator maandag 18 februari 2013 @ 22:21:05 #50
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_123051656
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:07 schreef Happel het volgende:

[..]

Er werd vooral heel hard op Verhoek gekankerd.
pi_123051705
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:20 schreef Happel het volgende:

[..]

Niet waarschijnlijk. Zullen iets te opzichtig rondlopen.

Al zat er voor de wedstrijd genoeg in de binnenstad van Zwolle te pilsen.
Oke.

In de binnenstad is eigenlijk ook maar 1 kroeg waar fanatiekere Zwolle fans komen, kan prima.
pi_123051730
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:21 schreef Gert het volgende:

[..]

Er werd vooral heel hard op Verhoek gekankerd.
Je zat er in de buurt, haha. :')

Dat is ook met passie de wedstrijd beleven.
Elite
Tegen TTIP
pi_123051735
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:17 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Je hebt heel veel gasten die eruit zien als ekte maar het niet zijn., Vooral bij Feyenoord is het Stone ijsland gehalte altijd wel hoog, dat in combinatie met een grote bek dan ben je een makkelijk doelwit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123051917
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:22 schreef Caland het volgende:

[..]

Je hebt heel veel gasten die eruit zien als ekte maar het niet zijn., Vooral bij Feyenoord is het Stone ijsland gehalte altijd wel hoog, dat in combinatie met een grote bek dan ben je een makkelijk doelwit.
De jas is in ieder geval scheurvrij.

Maat van me appt net dat hij op het dak van het stadion stond in de tweede helft. Een of ander lulverhaal opgehangen dat ze glazenwassers waren. :')

Elite
Tegen TTIP
pi_123051938
Die gekke Raiola vond zelfs die kaart van Zlatan terecht. Totaal ongeloofwaardig die vieze gladjakker. Ik snap sowieso niet dat ze een zaakwaarnemer (!) om zijn mening gaan vragen. En dan ook nog over zijn eigen spelers. Lekker relevant sowieso, en ook niet bepaald objectief.

Overigens, PSV :') Wat een calimero's.
pi_123051978
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:26 schreef Happel het volgende:

[..]

Maat van me appt net dat hij op het dak van het stadion stond in de tweede helft. Een of ander lulverhaal opgehangen dat ze glazenwassers waren. :')

[ afbeelding ]
Wat :D :')
pi_123052146
quote:

[..]

[ afbeelding ]
_O-

Mooie dingen altijd.

Zo ken ik iemand die een paar keer in het seizoen ergens gratis binnen komt door een bewijsje bij zo'n politiestandplaats nabij het stadion te halen dat z'n spullen zijn gejat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123052233
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Geniale actie, dat ze daar in zijn getrapt. _O-
pi_123052400
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:31 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Geweldig inderdaad. _O_

Zo zijn er toch ook jaren achtereen Feyenoorders op de business-seats bij Heracles Almelo terecht gekomen geloof ik? :D
pi_123052418
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:31 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Als je er een beetje schijt aan hebt en creatief bent zijn er zoveel mogelijkheden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123052544
Ik ben ooit trouwens met een groepje Feyenoorders op zo'n chique receptie beland met een lopend buffet na de wedstrijd in Klagenfurt tegen Fc Kärnten. Konden zo het veld oplopen, de kleedkamers in, en nog een deur door, en toen stonden we ineens tussen alle hotemetoten. Was ook wel grappig om mee te maken. In Nederland lukt je dat toch minder snel. :P
  maandag 18 februari 2013 @ 22:36:53 #62
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_123052560
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:10 schreef Tomatenboer het volgende:

Heb je haar neus toen even laten bloeien?
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_123052585
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Geweldig _O_
pi_123052647
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:36 schreef vandermar het volgende:

[..]

Heb je haar neus toen even laten bloeien?
Haha, ja dat had onze reputatie goed gedaan inderdaad. :P
  maandag 18 februari 2013 @ 22:39:17 #65
321382 vandermar
pi_123052710
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:38 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Haha, ja dat had onze reputatie goed gedaan inderdaad. :P
Haar beeld was toch al helemaal verkankerd, maakt dit ook niets meer uit :')
RvP; Feyenoord
pi_123052711
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik ben ooit trouwens met een groepje Feyenoorders op zo'n chique receptie beland met een lopend buffet na de wedstrijd in Klagenfurt tegen Fc Kärnten. Konden zo het veld oplopen, de kleedkamers in, en nog een deur door, en toen stonden we ineens tussen alle hotemetoten. Was ook wel grappig om mee te maken. In Nederland lukt je dat toch minder snel. :P
Maasgebouw kan je ook zo inlopen na de wedstrijd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123052766
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja daar beneden, de kantine in enzo. Maar niet de roltrappen op toch? Nooit geprobeerd eigenlijk. :@
pi_123052807
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Of het veld
pi_123052832
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:40 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ja daar onder, de kantine in enzo. Maar niet de roltrappen op toch? Nooit geprobeerd eigenlijk. :@
Jawel. Gewoon meelopen met een groepje. Moet je wel die ingang aan de achterkant pakken waar de spelersbus van de tegenstander staat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123052846
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:36 schreef Tomatenboer het volgende:
WTF :')

Daar was ik bij.
Elite
Tegen TTIP
pi_123052850
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:40 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Of het veld
Ja, dat was ook wel mooi ja. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123052963
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:41 schreef Happel het volgende:

[..]

WTF :')

Daar was ik bij.
Haha, dan zat je ook in de bus met oa Ronald en Mikey ? :D
pi_123053109
Fok!Forum, voor al uw supporterreünies.
pi_123053130
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:43 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Haha, dan zat je ook in de bus met oa Ronald en Mikey ? :D
Ja.

Daar probeerden we echt alles wat los of vast zat mee te nemen. Lukte alleen niet...

Voor of na de wedstrijd, weet niet meer exact, was er ook een luchtballen die daar werd opgelaten. Wij natuurlijk vol in de touwen hangen om dat ding maar niet te laten opstijgen. God, wat heb ik daar gelachen. :')
Elite
Tegen TTIP
pi_123053190
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:45 schreef SjaakBauer het volgende:
Fok!Forum, voor al uw supporterreünies.
Ja die Happel houdt iedereen in de gaten.

Als je even niet oppast heeft hij zelfs foto's van je in zijn privécollectie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123053224
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:47 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja die Happel houdt iedereen in de gaten.

Als je even niet oppast heeft hij zelfs foto's van je in zijn privécollectie.
Van jou in Praag toch?
pi_123053270
In het stadion of één van de stripclubs?
pi_123053289
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:48 schreef Typisch het volgende:
In het stadion of één van de stripclubs?
Stripclubs zijn er niet in Praag.
pi_123053302
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:48 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Alleen maar saunaclubs.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123053397
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:48 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Niet gezien inderdaad.
Elite
Tegen TTIP
pi_123053907
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:46 schreef Happel het volgende:

[..]

Ja.

Daar probeerden we echt alles wat los of vast zat mee te nemen. Lukte alleen niet...

Voor of na de wedstrijd, weet niet meer exact, was er ook een luchtballen die daar werd opgelaten. Wij natuurlijk vol in de touwen hangen om dat ding maar niet te laten opstijgen. God, wat heb ik daar gelachen. :')
Inderdaad zeg :D we moesten ook zolang wachten op de bus. Daarna de buurt nog een beetje onveilig gemaakt. :P

Toch was dat groepje niet zo heel groot.

De wereld is klein zullen we maar zeggen.
  Moderator maandag 18 februari 2013 @ 23:08:21 #82
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_123054350
:D
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  maandag 18 februari 2013 @ 23:43:09 #83
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_123055917
We hadden Manu ook moeten terughalen Excelcior staat 16e in de jupiler league
pi_123055946
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
Manu is niet goed genoeg denk ik. En waarom zou je hem terughalen nu dan?
  maandag 18 februari 2013 @ 23:49:12 #85
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_123056179
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:44 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Manu is niet goed genoeg denk ik. En waarom zou je hem terughalen nu dan?
Dan kon Immers naar Excelsior samen met Verhoek
pi_123056221
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:49 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Dan kon Immers naar Excelsior samen met Verhoek
Ga nu maar weer naar FR12.
pi_123056433
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik vind Manu weinig indruk maken bij Excelsior tot nu toe. Die voegt volgens mij echt niets toe bij Feyenoord dus laat hem maar lekker wisselvallig aankloten in de eerste divisie.
pi_123056528
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:55 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik vind Manu weinig indruk maken bij Excelsior tot nu toe. Die voegt volgens mij echt niets toe bij Feyenoord dus laat hem maar lekker wisselvallig aankloten in de eerste divisie.
Vorig seizoen was hij tijdens zijn invalbeurten niet bepaald goed ook.
  maandag 18 februari 2013 @ 23:57:23 #89
321382 vandermar
pi_123056530
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:55 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Manu heeft de pech dat het een vreselijk slecht team is. Hij scoort nog vrij veel voor een buitenspeler. Hij heeft het voordeel dat hij snel, sterk en vrij makkelijk het net vindt. Volgend jaar is hij denk ik basismateriaal. Schaken is alweer over zijn top en de rest is maar matig. Alleen hij heeft een paar steekjes los :P
RvP; Feyenoord
pi_123056572
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:57 schreef vandermar het volgende:

[..]

Manu heeft de pech dat het een vreselijk slecht team is. Hij scoort nog vrij veel voor een buitenspeler. Hij heeft het voordeel dat hij snel, sterk en vrij makkelijk het net vindt. Volgend jaar is hij denk ik basismateriaal. Schaken is alweer over zijn top en de rest is maar matig. Alleen hij heeft een paar steekjes los :P
Basismateriaal? Haha, nee.
  maandag 18 februari 2013 @ 23:59:48 #91
321382 vandermar
pi_123056618
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:58 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Basismateriaal? Haha, nee.
Ik schat hem hoger in dan Verhoek, SIsse en Schaken volgend jaar. Anders moet je wachten op die buiten van de B's maar dat duurt nog wel 2 a 3 jaar. Manu is prima materiaal voor de eredivisie.
RvP; Feyenoord
pi_123056651
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:59 schreef vandermar het volgende:

[..]

Ik schat hem hoger in dan Verhoek, SIsse en Schaken volgend jaar. Anders moet je wachten op die buiten van de B's maar dat duurt nog wel 2 a 3 jaar. Manu is prima materiaal voor de eredivisie.
Ik niet. Ik vind het maar een blind paard.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 00:01:21 #93
321382 vandermar
pi_123056683
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 00:00 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Die staan er nu ook, alleen kunnen die er nu staan geen bal tussen de palen krijgen.
RvP; Feyenoord
pi_123056752
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 00:00 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Schaken, Verhoek en sissy zijn kreupele paarden
pi_123056902
Ik vind Sisse best een prima speler.

Als hij fit is.

VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 19 februari 2013 @ 00:07:27 #96
321382 vandermar
pi_123056958
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 00:06 schreef Caland het volgende:
Ik vind Sisse best een prima speler.

Als hij fit is.

[ afbeelding ]
Ik zou Cisse op linksback zetten :@ niet eens een heel gekke gedachte vind ik.
RvP; Feyenoord
pi_123057057
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 00:07 schreef vandermar het volgende:

[..]

Ik zou Cisse op linksback zetten :@ niet eens een heel gekke gedachte vind ik.
Ik vind dat een hele gekke gedachte!
pi_123057086
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:57 schreef vandermar het volgende:

[..]

Mwah, ik heb niet alle wedstrijden van Excelsior gezien maar de wedstrijden die ik gezien heb vond ik hem maar matig en niet erg sterk.
Verloor ook redelijk wat duels, vrij veel balverlies, een beetje type Cabral, maar dan op eerste divisie niveau.

Dan spreekt niet echt in z'n voordeel. Het zou me dan ook verbazen als we Manu ooit nog als speler van Feyenoord terugzien. :P
pi_123057300
MARK MY WORDS, MANUTELLI GAAT CULTHELD WORDEN VOLGEND SEIZOEN!!!!!!232412343JHK2312!!!!!!!!!!!

/HMF
pi_123059373
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:58 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, je schijnt daar geboren te worden met een eierdop op je hoofd.

[ afbeelding ]
Al 9 onterechte gele kaarten gekregen dit seizoen :'( :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')