Jammer. Hij had van mij mogen blijven.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Bij Twente gaat de trainer eruit, althans er staat een persconferentie gepland vanmiddag bij die Duiters. Mooi dat het daar zo rommelt!
Hopelijk krijgt een nieuwe trainer dat zooitje ook niet aan het voetballen.
Ik vind dit ook wel mooi eigenlijk. Dit kost Fc Twente weer een afkoopsom en tekengeld voor een nieuwe trainer die het vervolgens ook niet (snel) op de rit krijgt.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:22 schreef satecl het volgende:
[..]
Jammer. Hij had van mij mogen blijven.
Gaat meer om het feit dat ze heeeeel 2013 nog niet hebben gewonnen...quote:Op maandag 18 februari 2013 15:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind dit ook wel mooi eigenlijk. Dit kost Fc Twente weer een afkoopsom en tekengeld voor een nieuwe trainer die het vervolgens ook niet (snel) op de rit krijgt.
Al vind ik het wel opmerkelijk dat ze daar bij Twente al zo omhoog zijn gevallen dat er schijnbaar al paniek uitbreekt als ze 3de staan op 6 punten van de koploper.
En misschien de tactische opmerkingen en cliche's van Stevequote:Op maandag 18 februari 2013 15:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gaat meer om het feit dat ze heeeeel 2013 nog niet hebben gewonnen...
twitter:leontenvoorde twitterde op maandag 18-02-2013 om 15:22:14Bijeenkomst met Munsterman is geen officiële pc. Er wordt dan ook geen nieuws verwacht. Club blijft achter trainer staan reageer retweet
quote:Op maandag 18 februari 2013 15:30 schreef AFCNiels het volgende:
Nu lees ik dit weertwitter:leontenvoorde twitterde op maandag 18-02-2013 om 15:22:14Bijeenkomst met Munsterman is geen officiële pc. Er wordt dan ook geen nieuws verwacht. Club blijft achter trainer staan reageer retweet
Nu durft Advocaat niet meer naar Rotterdam te komen.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:36 schreef Luni het volgende:
Weet niet of deze hier al geplaatst ws, mar Willem haalt ook hard uit!
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)-als-hij-durft.dhtml
Willemquote:Op maandag 18 februari 2013 15:36 schreef Luni het volgende:
Ik denk dat het probleem bij Roy Makaay ligt. Hij was altijd dusdanig rustig voor de goal dat hij ze maakte. Dat heeft hij teveel overgebracht op onze aanvallers, waardoor ze nu in een comatische toestand op doel schieten, alleen Pellè heeft belang bij die aanpakquote:Op maandag 18 februari 2013 17:10 schreef Muto het volgende:
Ik schiet al heel de dag in de lach bij het denken aan die misser van Verhoek gisteren.
Doe maar andersom wmb.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Thijs Slegers denkt dat Willems zondag de rechtsback is en Bouma de linksback bij PSV.
Watquote:Op maandag 18 februari 2013 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Thijs Slegers denkt dat Willems zondag de rechtsback is en Bouma de linksback bij PSV.
Start dan maar met Schaken op links, die loopt Bouma helemaal zoek.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat voor reden kan Koeman hebben om weer met Verhoek in de basis te beginnen? Hooguit: omdat andere gegadigden niet fit zijn.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:53 schreef Luni het volgende:
[..]
Start dan maar met Schaken op links, die loopt Bouma helemaal zoek.
Op bepaalde post weet je het met Koeman nooit.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat voor reden kan Koeman hebben om weer met Verhoek in de basis te beginnen? Hooguit: omdat andere gegadigden niet fit zijn.
Schaken op rechts bedoel je.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:53 schreef Luni het volgende:
[..]
Start dan maar met Schaken op links, die loopt Bouma helemaal zoek.
Ik vind het een beetje genant worden hoe Willem zich laat misbruiken door de media om dergelijke pittige uitspraken te doen.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:36 schreef Luni het volgende:
Waar je je druk om kunt maken.quote:Een deel van de supporters dat op de Stentor-tribune zat bij de wedstrijd PEC Zwolle tegen Feyenoord, had eigenlijk in het uit-vak moeten zitten, menen Zwolse toeschouwers. PEC-supporters die op de tribunes zaten, constateerden een grote aanwezigheid van supporters van de tegenpartij op de door de Stentor gesponsorde tribune. "Dat klopt", erkent regio-marketeer Angelique Veer van de Stentor. "Een deel van de toegangskaarten die mensen via ons hebben besteld is inderdaad bij Feyenoordaanhangers terecht gekomen.
Maar daar zitten vooral mensen uit deze regio tussen die Feyenoordfan zijn." Veer erkent dat er echter ook aanhangers van buiten deze regio tussen zaten. "Die zullen die kaarten via mensen uit deze regio bemachtigd hebben. Want wij hebben ruim een week geleden nog met PEC Zwolle 82 mensen die buiten ons verspreidingsgebied wonen en die via ons kaarten hadden verkregen, laten weten dat ze niet welkom zouden zijn en hun geld teruggestort."
Veer heeft zondag direct contact opgenomen met PECZwolle. "We gaan samen kijken hoe we dit nog beter kunnen ondervangen."
Op Willems en Bouma moet je snelle spelers zetten, die kunnen daar niet mee omgaan.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:15 schreef SjaakBauer het volgende:
Wanneer Willems rb speelt en Fredje Bouma op lb, zou ik misschien wel met Goossens op Willems spelen en Boetius op Bouma.
Ja de Zwolle supporters waren er niet over te spreken! Het heeft nogal wat ophef veroorzaakt schijnbaar onder Zwolle-supporters, want ik hoorde er Zwolle-supporters over zowel hier op Fok! als op Feyenoord Netwerk.quote:
Achja voor het eerst is dat stadion uitverkocht en komen er eens wat supporters van een bezoekende club, in een desolate streek als Noord-Nederland is dat big news.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja de Zwolle supporters waren er niet over te spreken! Het heeft nogal wat ophef veroorzaakt schijnbaar onder Zwolle-supporters, want ik hoorde er Zwolle-supporters over zowel hier op Fok! als op Feyenoord Netwerk.
Idem, bovendien heeft Willem de woorden van Advocaat in het interview bij Derksen volledig verkeerd geinterpreteerd schijnbaar. Al was het niet zo handig van Advocaat om te zeggen dat hij Willem alleen meenam als een soort vriendendienst en omdat hij zo handig is met de media.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje genant worden hoe Willem zich laat misbruiken door de media om dergelijke pittige uitspraken te doen.
Guttegut wat een treurig clubje is het toch ook.quote:PSV deelt zorg over arbitrage in aanloop naar Feyenoord
De KNVB werd maandagmiddag verrast door een officieel statement vanuit Eindhoven. PSV uitte in de persoon van algemeen directeur Tiny Sanders haar zorgen over de ontwikkeling van arbitrage in de Nederlandse Eredivisie. De lijstaanvoerder is duidelijk niet tevreden over het scheidsrechterlijke niveau en heeft de voetbalbond aanbevelingen gedaan.
PSV heeft ook haar zorgen uitgesproken over het aanstaande duel tegen Feyenoord in de Rotterdamse Kuip, meldt VI-journalist Thijs Sleegers.
'Voetbal is emotie en een mannelijke sport en voor beide moet ruimte zijn, zoals ook internationaal het geval is. PSV heeft de KNVB maandag op de hoogte gesteld van haar mening over afgelopen zaterdag en over noodzakelijke maatregelen in het algemeen', zo valt te lezen in een klein persbericht op de officiële website van PSV.
Al van te voren gaan janken over een wedstrijd, godverdomme wat sneuquote:Op maandag 18 februari 2013 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Guttegut wat een treurig clubje is het toch ook.
Zou het nou daadwerkelijk in hun voordeel werken komende zondag in De Kuip? Wat betreft de arbitrage dan, want De Kuip krijgen ze met dergelijke uitspraken alleen maar extra tegen zich.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Guttegut wat een treurig clubje is het toch ook.
Ja, je schijnt daar geboren te worden met een eierdop op je hoofd.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Al van te voren gaan janken over een wedstrijd, godverdomme wat sneu
Wat ik ervan begreep is dat er helemaal niks gebeurd is. Dus ja, wat is dan het probleem? Al die commotie om niks. Doodzonde.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja de Zwolle supporters waren er niet over te spreken! Het heeft nogal wat ophef veroorzaakt schijnbaar onder Zwolle-supporters, want ik hoorde er Zwolle-supporters over zowel hier op Fok! als op Feyenoord Netwerk.
Serieus? Wat een sneuneus.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:58 schreef Caland het volgende:
Gisteren belde de zaakwaarnemer van Van Bommell naar Studio voetbal om te melden dat de kaart heeeeel onterecht was.
Daarom, ik begreep de ophef ook niet. Volgens mij is er niets gebeurd, heb er nog naar gevraagd. Maar zij vonden het in ieder geval gerechtigheid dat die 3-2 nog viel, zodat al die gasten die zich pas bij de 2-2 kenbaar maakten als Feyenoorders, de mond gesnoerd werd.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat ik ervan begreep is dat er helemaal niks gebeurd is. Dus ja, wat is dan het probleem? Al die commotie om niks. Doodzonde.
Er is ook niks gebeurd. Er zaten wel veel meer uitsupporters dan normaal in dat vak, begreep ik. Misschien vonden ze dat eng.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat ik ervan begreep is dat er helemaal niks gebeurd is. Dus ja, wat is dan het probleem? Al die commotie om niks. Doodzonde.
Ach, die zullen wel zijn gaan juichen bij de 1-2 en 2-2. Merkten dat niemand ze wat deed en gaan dus de wedstrijd beleven zoals ze het in De Kuip doen. Met passie.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daarom, ik begreep de ophef ook niet. Volgens mij is er niets gebeurd, heb er nog naar gevraagd. Maar zij vonden het in ieder geval gerechtigheid dat die 3-2 nog viel, zodat al die gasten die zich pas bij de 2-2 kenbaar maakten als Feyenoorders, de mond gesnoerd werd.
Zwolle verkoopt die kaarten anders toch niet.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Ach, die zullen wel zijn gaan juichen bij de 1-2 en 2-2. Merkten dat niemand ze wat deed en gaan dus de wedstrijd beleven zoals ze het in De Kuip doen. Met passie.
Scheen zelfs een pro De Kuip spandoek op een Zwolle vak getoond te zijn. Al zie ik afgaande op de foto wat bekende 'koppen', dus waren Feyenoordsupporters.
[ afbeelding ]
Zwolle mag blij zijn dat er mensen komen. Ze betalen allemaal gewoon de normale kaartprijs, dus geld in de lade voor de club.
Daar heb ik serieus nooit last van. Volgens mij pakken ze altijd de verkeerde.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:12 schreef Caland het volgende:
Tsja, na de wedstrijd zijn er wel weer losse groepjes aangevallen, zoals laatste tijd bijna overal wel gebruikelijk is als Feyenoord op bezoek komt.
Standaardreactie van zo een beetje iedereen die ik ken. Elke maandag weer dezelfde vragen. Het is niet eens grappig meer.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Ach, als Feyenoordsupporter ben je nu eenmaal al snel "tuig". Dat wordt gevoed door ondermeer de media. Dus dan schrikken mensen al gauw.
Ik zal nooit de reactie van een oud-collega van me vergeten. Ik werkte destijds nog bij Sociale Zaken en mocht eerder vertrekken om op tijd naar Feyenoord te kunnen. Zij vroeg mij dus waarom ik zo vroeg vertrok, waarop ik vertelde dat ik naar Feyenoord ging en dat ik daar altijd naartoe ga. Vervolgens reageerde ze volkomen geschokt, en zei ze zich niet te kunnen voorstellen dat ik Feyenoord-supporter was, want daar kwam toch alleen maar tuig?![]()
Ze zijn gewoon bang voor je.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar heb ik serieus nooit last van. Volgens mij pakken ze altijd de verkeerde.
Die groepjes die aangevallen worden, in hoeverre zijn die er zelf naar op zoek?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:12 schreef Caland het volgende:
Tsja, na de wedstrijd zijn er wel weer losse groepjes aangevallen, zoals laatste tijd bijna overal wel gebruikelijk is als Feyenoord op bezoek komt.
Ze waren ook wel heel actief aan het meeleven.![]()
Over het algemeen vind ik dat als je neutraal zit je je wel een beetje gedeisd moet houden.
De Schaak vorig jaar tegen Willemsquote:Op maandag 18 februari 2013 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Op Willems en Bouma moet je snelle spelers zetten, die kunnen daar niet mee omgaan.
Ik zie zelf het liefst Sisse en Boetius, al zal Schaken er wel in staan.
Niet waarschijnlijk. Zullen iets te opzichtig rondlopen.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die groepjes die aangevallen worden, in hoeverre zijn die er zelf naar op zoek?
Er werd vooral heel hard op Verhoek gekankerd.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Ach, die zullen wel zijn gaan juichen bij de 1-2 en 2-2. Merkten dat niemand ze wat deed en gaan dus de wedstrijd beleven zoals ze het in De Kuip doen. Met passie.
Oke.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet waarschijnlijk. Zullen iets te opzichtig rondlopen.
Al zat er voor de wedstrijd genoeg in de binnenstad van Zwolle te pilsen.
Je zat er in de buurt, haha.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Er werd vooral heel hard op Verhoek gekankerd.
Je hebt heel veel gasten die eruit zien als ekte maar het niet zijn., Vooral bij Feyenoord is het Stone ijsland gehalte altijd wel hoog, dat in combinatie met een grote bek dan ben je een makkelijk doelwit.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die groepjes die aangevallen worden, in hoeverre zijn die er zelf naar op zoek?
De jas is in ieder geval scheurvrij.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt heel veel gasten die eruit zien als ekte maar het niet zijn., Vooral bij Feyenoord is het Stone ijsland gehalte altijd wel hoog, dat in combinatie met een grote bek dan ben je een makkelijk doelwit.
Watquote:Op maandag 18 februari 2013 22:26 schreef Happel het volgende:
[..]
De jas is in ieder geval scheurvrij.
Maat van me appt net dat hij op het dak van het stadion stond in de tweede helft. Een of ander lulverhaal opgehangen dat ze glazenwassers waren.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Maat van me appt net dat hij op het dak van het stadion stond in de tweede helft. Een of ander lulverhaal opgehangen dat ze glazenwassers waren.
[ afbeelding ]
Geniale actie, dat ze daar in zijn getrapt.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:26 schreef Happel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geweldig inderdaad.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Geniale actie, dat ze daar in zijn getrapt.
Als je er een beetje schijt aan hebt en creatief bent zijn er zoveel mogelijkheden.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Geniale actie, dat ze daar in zijn getrapt.
Heb je haar neus toen even laten bloeien?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Ach, als Feyenoordsupporter ben je nu eenmaal al snel "tuig". Dat wordt gevoed door ondermeer de media. Dus dan schrikken mensen al gauw.
Ik zal nooit de reactie van een oud-collega van me vergeten. Ik werkte destijds nog bij Sociale Zaken en mocht eerder vertrekken om op tijd naar Feyenoord te kunnen. Zij vroeg mij dus waarom ik zo vroeg vertrok, waarop ik vertelde dat ik naar Feyenoord ging en dat ik daar altijd naartoe ga. Vervolgens reageerde ze volkomen geschokt, en zei ze zich niet te kunnen voorstellen dat ik Feyenoord-supporter was, want daar kwam toch alleen maar tuig?![]()
Geweldigquote:Op maandag 18 februari 2013 22:26 schreef Happel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha, ja dat had onze reputatie goed gedaan inderdaad.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je haar neus toen even laten bloeien?
Haar beeld was toch al helemaal verkankerd, maakt dit ook niets meer uitquote:Op maandag 18 februari 2013 22:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Haha, ja dat had onze reputatie goed gedaan inderdaad.
Maasgebouw kan je ook zo inlopen na de wedstrijd.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik ben ooit trouwens met een groepje Feyenoorders op zo'n chique receptie beland met een lopend buffet na de wedstrijd in Klagenfurt tegen Fc Kärnten. Konden zo het veld oplopen, de kleedkamers in, en nog een deur door, en toen stonden we ineens tussen alle hotemetoten. Was ook wel grappig om mee te maken. In Nederland lukt je dat toch minder snel.
Ja daar beneden, de kantine in enzo. Maar niet de roltrappen op toch? Nooit geprobeerd eigenlijk.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Maasgebouw kan je ook zo inlopen na de wedstrijd.
Of het veldquote:Op maandag 18 februari 2013 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Maasgebouw kan je ook zo inlopen na de wedstrijd.
Jawel. Gewoon meelopen met een groepje. Moet je wel die ingang aan de achterkant pakken waar de spelersbus van de tegenstander staat.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja daar onder, de kantine in enzo. Maar niet de roltrappen op toch? Nooit geprobeerd eigenlijk.
WTFquote:Op maandag 18 februari 2013 22:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik ben ooit trouwens met een groepje Feyenoorders op zo'n chique receptie beland met een lopend buffet na de wedstrijd in Klagenfurt tegen Fc Kärnten. Konden zo het veld oplopen, de kleedkamers in, en nog een deur door, en toen stonden we ineens tussen alle hotemetoten. Was ook wel grappig om mee te maken. In Nederland lukt je dat toch minder snel.
Haha, dan zat je ook in de bus met oa Ronald en Mikey ?quote:
Ja.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Haha, dan zat je ook in de bus met oa Ronald en Mikey ?
Ja die Happel houdt iedereen in de gaten.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:45 schreef SjaakBauer het volgende:
Fok!Forum, voor al uw supporterreünies.
Van jou in Praag toch?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die Happel houdt iedereen in de gaten.
Als je even niet oppast heeft hij zelfs foto's van je in zijn privécollectie.
Stripclubs zijn er niet in Praag.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:48 schreef Typisch het volgende:
In het stadion of één van de stripclubs?
Alleen maar saunaclubs.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Stripclubs zijn er niet in Praag.
Niet gezien inderdaad.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Stripclubs zijn er niet in Praag.
Inderdaad zegquote:Op maandag 18 februari 2013 22:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja.
Daar probeerden we echt alles wat los of vast zat mee te nemen. Lukte alleen niet...
Voor of na de wedstrijd, weet niet meer exact, was er ook een luchtballen die daar werd opgelaten. Wij natuurlijk vol in de touwen hangen om dat ding maar niet te laten opstijgen. God, wat heb ik daar gelachen.
Manu is niet goed genoeg denk ik. En waarom zou je hem terughalen nu dan?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
We hadden Manu ook moeten terughalen Excelcior staat 16e in de jupiler league
Dan kon Immers naar Excelsior samen met Verhoekquote:Op maandag 18 februari 2013 23:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Manu is niet goed genoeg denk ik. En waarom zou je hem terughalen nu dan?
Ga nu maar weer naar FR12.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dan kon Immers naar Excelsior samen met Verhoek
Ik vind Manu weinig indruk maken bij Excelsior tot nu toe. Die voegt volgens mij echt niets toe bij Feyenoord dus laat hem maar lekker wisselvallig aankloten in de eerste divisie.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
We hadden Manu ook moeten terughalen Excelcior staat 16e in de jupiler league
Vorig seizoen was hij tijdens zijn invalbeurten niet bepaald goed ook.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind Manu weinig indruk maken bij Excelsior tot nu toe. Die voegt volgens mij echt niets toe bij Feyenoord dus laat hem maar lekker wisselvallig aankloten in de eerste divisie.
Manu heeft de pech dat het een vreselijk slecht team is. Hij scoort nog vrij veel voor een buitenspeler. Hij heeft het voordeel dat hij snel, sterk en vrij makkelijk het net vindt. Volgend jaar is hij denk ik basismateriaal. Schaken is alweer over zijn top en de rest is maar matig. Alleen hij heeft een paar steekjes losquote:Op maandag 18 februari 2013 23:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind Manu weinig indruk maken bij Excelsior tot nu toe. Die voegt volgens mij echt niets toe bij Feyenoord dus laat hem maar lekker wisselvallig aankloten in de eerste divisie.
Basismateriaal? Haha, nee.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Manu heeft de pech dat het een vreselijk slecht team is. Hij scoort nog vrij veel voor een buitenspeler. Hij heeft het voordeel dat hij snel, sterk en vrij makkelijk het net vindt. Volgend jaar is hij denk ik basismateriaal. Schaken is alweer over zijn top en de rest is maar matig. Alleen hij heeft een paar steekjes los
Ik schat hem hoger in dan Verhoek, SIsse en Schaken volgend jaar. Anders moet je wachten op die buiten van de B's maar dat duurt nog wel 2 a 3 jaar. Manu is prima materiaal voor de eredivisie.quote:
Ik niet. Ik vind het maar een blind paard.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik schat hem hoger in dan Verhoek, SIsse en Schaken volgend jaar. Anders moet je wachten op die buiten van de B's maar dat duurt nog wel 2 a 3 jaar. Manu is prima materiaal voor de eredivisie.
Die staan er nu ook, alleen kunnen die er nu staan geen bal tussen de palen krijgen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vind het maar een blind paard.
Schaken, Verhoek en sissy zijn kreupele paardenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vind het maar een blind paard.
Ik zou Cisse op linksback zettenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:06 schreef Caland het volgende:
Ik vind Sisse best een prima speler.
Als hij fit is.
[ afbeelding ]
Ik vind dat een hele gekke gedachte!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou Cisse op linksback zettenniet eens een heel gekke gedachte vind ik.
Mwah, ik heb niet alle wedstrijden van Excelsior gezien maar de wedstrijden die ik gezien heb vond ik hem maar matig en niet erg sterk.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Manu heeft de pech dat het een vreselijk slecht team is. Hij scoort nog vrij veel voor een buitenspeler. Hij heeft het voordeel dat hij snel, sterk en vrij makkelijk het net vindt. Volgend jaar is hij denk ik basismateriaal. Schaken is alweer over zijn top en de rest is maar matig. Alleen hij heeft een paar steekjes los
Al 9 onterechte gele kaarten gekregen dit seizoenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, je schijnt daar geboren te worden met een eierdop op je hoofd.
Gisteren belde de zaakwaarnemer van Van Bommell naar Studio voetbal om te melden dat de kaart heeeeel onterecht was.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |