Anders ging de tent failliet ja. Dat gaat volledig tegen de contracten in. Daar is exact hetzelfde gebeurd als met de HSA. Het risico geen OV te hebben is te groot en dus kan een vervoerder makkelijk wegkomen met het niet houden aan een te scherpe inschrijving. Uiteindelijk staat de reiziger met lege handen.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:28 schreef Peterselieman het volgende:
Veolia heeft zich voor de Limburgse concessies dan ook veel te scherp ingeschreven. Ik meen dat Limburg al eens met een miljoen over de brug moest komen, anders zou er helemaal niets meer rijden.
En nu ik het toch over de V250 heb: heeft iemand hier ooit nog een rijdende V250 gezien sinds het rijverbod werd afgegeven? Ik hoor of lees echt helemaal niks meer over de spaghettiboemel, en de enige foto's die ik tegenkom zijn foto's van 9 dodo's bij Diemen.quote:Dit schroefje zal de meesten hier vast niet zoveel zeggen, en ook niet als ik zeg dat er "C S A2 70" op staat. Maar dit schroefje kwam ik wel tegen tijdens mijn eerste rit in de Fyra V250. Mogelijk viel de trein toen al van ellende uit elkaar.
Mocht de Fyra V250 ooit nog eens terug gaan naar Italië om uit Nederland te worden verbannen, heb ik in ieder geval een mooi aandenken.
Bedankt AnsaldoBreda ;-)
Dan heeft de opdrachtgevende overheid toch echt iets niet goed gedaan, qua eisen van een solide bankgarantie...quote:Op maandag 18 februari 2013 23:30 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Anders ging de tent failliet ja. Dat gaat volledig tegen de contracten in. Daar is exact hetzelfde gebeurd als met de HSA. Het risico geen OV te hebben is te groot en dus kan een vervoerder makkelijk wegkomen met het niet houden aan een te scherpe inschrijving. Uiteindelijk staat de reiziger met lege handen.
Die Fyra is voor reizigers van/naar Belgie wel toeslagvrij op mijn verzoek.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:41 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Vanuit Amsterdam word je wel aangeraden de Fyra naar Rotterdam te pakken (om daar over te stappen op de Benelux 2.0)
Ja, ik heb er afgelopen donderdag eentje rijdend gezien.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:02 schreef James1988 het volgende:
Iemand nog een V250-schroefje kwijt? Ene Aar Claij had er eentje gevonden:
[ afbeelding ]
[..]
En nu ik het toch over de V250 heb: heeft iemand hier ooit nog een rijdende V250 gezien sinds het rijverbod werd afgegeven? Ik hoor of lees echt helemaal niks meer over de spaghettiboemel, en de enige foto's die ik tegenkom zijn foto's van 9 dodo's bij Diemen.
Waar wordt dat gecommuniceerd?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:20 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Die Fyra is voor reizigers van/naar Belgie wel toeslagvrij op mijn verzoek.
Succesje voor Voor Beter OV.
Nee, ik heb alleen tijdens mijn bezoek aan de Watergraafsmeer gezien dat iemand met de frontseinen aan het spelen was. Dat was de enige beweging in de V250-stellen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:02 schreef James1988 het volgende:
Iemand nog een V250-schroefje kwijt? Ene Aar Claij had er eentje gevonden:
[ afbeelding ]
[..]
En nu ik het toch over de V250 heb: heeft iemand hier ooit nog een rijdende V250 gezien sinds het rijverbod werd afgegeven? Ik hoor of lees echt helemaal niks meer over de spaghettiboemel, en de enige foto's die ik tegenkom zijn foto's van 9 dodo's bij Diemen.
Dat zijn we nu ook, dit is totaal rondpompen van burgergeld.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:22 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
En daarmee is er wel een gat in de begroting gedicht. Als dat niet zou zijn gedaan zouden wij als Nederlanders op jaarbasis gewoon 160 miljoen belastinggeld meer kwijt zijn aan het spoor.
Oh, absoluut. Ik denk alleen dat wat minder baanzekerheid de NS goed zou doen in hoe ze reizigers benaderen en proberen het diezelfde reizigers naar de zin te maken in plaats van alleen maar te sturen op excelletjes met treintijden.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:20 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Met Veolia op het HRN krijg je exact hetzelfde gezeik.
Ja, heb al een paar keer testritten gezien. Momenteel alleen nog bij nacht waar mogelijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:02 schreef James1988 het volgende:
Iemand nog een V250-schroefje kwijt? Ene Aar Claij had er eentje gevonden:
[ afbeelding ]
[..]
En nu ik het toch over de V250 heb: heeft iemand hier ooit nog een rijdende V250 gezien sinds het rijverbod werd afgegeven? Ik hoor of lees echt helemaal niks meer over de spaghettiboemel, en de enige foto's die ik tegenkom zijn foto's van 9 dodo's bij Diemen.
Overkomt je wel eens he :pquote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:55 schreef James1988 het volgende:
Tering hea
En ik ben goed bezig *kuch*. In 20 minuten van bed tot trein gekomen (inclusief aankleden, spullen pakken, koffie halen, enz) en in Rotterdam een overstap die volgens de reisplanner niet bestaat (Fyra -> IC naar Delft) gehaald.
Slechts 60 minuten later dan gepland
Dat is goed voor de sociale interactie. Geeft een boel gezelligheid altijd zoiets.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:44 schreef b2py het volgende:
Hallo ik ben NS. Ik zet midden in de spits achter elkaar solo irm viertjes in tussen Utrecht en Amsterdam. Tussenstand, 300 achterblijvers op Utrecht.
'Godverdomme weer die klote NS. Ik ben er helemaal klaar mee!!' 'Dit is voor mij ook al de zoveelste keer dit jaar dat ik moet achterblijven.' Zoiets?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is goed voor de sociale interactie. Geeft een boel gezelligheid altijd zoiets.
Puur juridisch antwoord.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:16 schreef Duvel het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-in-kou-staan.dhtml
Ik mag hopen dat er meer achter zit dan alleen dit, want die reactie van NS in dit stuk is om te huilen.
niet bestquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:16 schreef Duvel het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-in-kou-staan.dhtml
Ik mag hopen dat er meer achter zit dan alleen dit, want die reactie van NS in dit stuk is om te huilen.
wat moeten ze dam doen? Meteen maar hun burgerarrest gebruiken zonder enige getuigen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:16 schreef Duvel het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-in-kou-staan.dhtml
Ik mag hopen dat er meer achter zit dan alleen dit, want die reactie van NS in dit stuk is om te huilen.
Trein vanuit Arnhem? Die zijn vaak heel kort.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:12 schreef b2py het volgende:
Rikus, zou je kunnen informeren naar de defectenstand of de bizar korte treinen van de laatste tijd? En dan met name op de as Utrecht - Amsterdam? Ik ben wel benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |