Luiquote:
Ze is wegquote:Op maandag 18 februari 2013 12:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Luimoet me bed nog uit.
Laat Emma wel staan in de OP please
ik vond er geen ruk aan.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Scarface een van de beste films ooit gemaakt
Ik hetzelfde maar 'zielig oudwijf'? Wie zei dat dan?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Luimoet me bed nog uit.
Laat Emma wel staan in de OP please
timmmmmquote:Op maandag 18 februari 2013 12:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik hetzelfde maar 'zielig oudwijf'? Wie zei dat dan?
Ach, hij mag ook best die mening hebben. Timmmm heeft het zelf alles behalve makkelijk.quote:
Zeker waarquote:Op maandag 18 februari 2013 12:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, hij mag ook best die mening hebben. Timmmm heeft het zelf alles behalve makkelijk.
Beetje minder wel,als Stuart gewoon normale dingen vraagt over mij en ik ze serieus beantwoord. Mindere reactie van een mod.quote:
Ik ookquote:Op maandag 18 februari 2013 12:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker waarHeb ook wel respect voor hem.
Maak je er niet druk om joh. Vast niet rot bedoeldquote:Op maandag 18 februari 2013 12:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Beetje minder wel,als Stuart gewoon normale dingen vraagt over mij en ik ze serieus beantwoord. Mindere reactie van een mod.
Kan ook wel begrijpen waarom hij dat zegt hoor.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maak je er niet druk om joh. Vast niet rot bedoeld
Gesport?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:07 schreef promisionxexposed het volgende:
Heerlijk het uiterste van jezelf vragen
Je bent naar de sportschool geweestquote:Op maandag 18 februari 2013 12:07 schreef promisionxexposed het volgende:
Heerlijk het uiterste van jezelf vragen
Ja ik heb een mindere week gehad qua sporten verleden weekquote:Op maandag 18 februari 2013 12:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Haha jadat gevoel erna
jaquote:Op maandag 18 februari 2013 12:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent naar de sportschool geweest![]()
Hoevaak ga je wel niet dan?quote:
Ben vorige week niet geweest door buikpijn enzo maar woensdag t/m zondag ga ik al niet dus nu 2 dagen achter elkaar en tussendoor met de hond lopenquote:
Rennen manquote:
Heb je een eigen bedrijf je dan?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:12 schreef supersof het volgende:
Ik haal dat kind op bij peuterspeelzaal als een baas
Je hebt al een peuterquote:Op maandag 18 februari 2013 12:12 schreef supersof het volgende:
met een limo?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:12 schreef supersof het volgende:
ja manquote:Op maandag 18 februari 2013 12:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Heb je een eigen bedrijf je dan?
Er kunnen wel meerdere kinderen mee ja.quote:
badassquote:Op maandag 18 februari 2013 12:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Er kunnen wel meerdere kinderen mee ja.
Je bent maar een hardwerkende vrouwquote:Op maandag 18 februari 2013 12:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Er kunnen wel meerdere kinderen mee ja.
Aan het oppassen?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:12 schreef supersof het volgende:
Tot later Ro-aldquote:Op maandag 18 februari 2013 12:16 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga maar eens uit bed,douchen en dan boodschappen doen tot zo
Goed plan.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:16 schreef Ro-ald het volgende:
Heb ook twee wagens jo. Bakfiets en fiets met voor- en achterzitje.quote:
Ben benieuwd of ik er wat voor krijgquote:Op maandag 18 februari 2013 12:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent maar een hardwerkende vrouw
quote:Op maandag 18 februari 2013 12:16 schreef Ro-ald het volgende:
Au revoir Fok-itquote:Op maandag 18 februari 2013 12:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed plan.
ik ga ook weg. doeg kinders![]()
Moest even kindje ophalen bij peuterspeelzaal. Die oma was aan het oppassen op dat andere kindje die ziek was, dus die kon niet weg.quote:
challazquote:Op maandag 18 februari 2013 12:28 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat iets anders doen. Tot later mensen![]()
Marly and Mequote:Op maandag 18 februari 2013 12:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wat is de zieligste film die jullie ooit hebben gezien?
ik vind heel veel dingen zielig qua films maar ik kan er zo 1-2-3 even niet opkomenquote:Op maandag 18 februari 2013 12:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Srpski filmquote:Op maandag 18 februari 2013 12:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
En Hachiquote:
Nee dat is de ziekste film, niet de zieligstequote:
Die ken ik nietquote:
Moet je ook kijken, echt heel mooi.quote:
Vond hem wel geinigquote:Op maandag 18 februari 2013 12:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat is de ziekste film, niet de zieligste
Geinig?..quote:
50/50, dus dat is de perfecte omstandigheid om bezig te zijn in een boekquote:
quote:
Ik hou niet zo van honden tbhquote:
Dude, dat is erger dan human centipedequote:
Er zitten echt een paar zieke scènes in.quote:
Ja is die de moeite waard, hij lijkt me namelijk vooral gewoon zo choquerend mogelijk proberend te zijn.quote:
Niet gezien lijkt me ook zo saaiquote:Op maandag 18 februari 2013 12:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
Human centipede 2![]()
Zo gelachen om die verkapte kabouter
Denk dat jij er wel tegen kan jaquote:Op maandag 18 februari 2013 12:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja is die de moeite waard, hij lijkt me namelijk vooral gewoon zo choquerend mogelijk proberend te zijn.
Ach het is nep, je zou voor de grap eens shock sites moeten bezoekenquote:Op maandag 18 februari 2013 12:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zitten echt een paar zieke scènes in.
Gewoon kijken, komt een klein beetje snuff in voorquote:Op maandag 18 februari 2013 12:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja is die de moeite waard, hij lijkt me namelijk vooral gewoon zo choquerend mogelijk proberend te zijn.
Ja maar ook al is het nep, ik hoef geen net geboren kind verkracht te zien wordenquote:Op maandag 18 februari 2013 12:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ach het is nep, je zou voor de grap eens shock sites moeten bezoeken
dan is die film soft vergeleken met wat je daar allemaal ziet
Ja horror valt me sowieso heel erg tegenquote:
Je zag er amper wat vanquote:Op maandag 18 februari 2013 12:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ook al is het nep, ik hoef geen net geboren kind verkracht te zien wordendat is gewoon bizar
Hou er ook totaal niet van. Horrors met geesten dat soort dingen vind ik dan wel weer goed.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja horror valt me sowieso heel erg tegen, alleen een leuke horrorfilm waarin nog een beetje storyline zit vind ik leuk, saw en dat soort dingen zijn gewoon een beetje te makkelijk tbh, gewoon zo ziek mogelijk maken en klaar.
Je vindt het echt normaler dat hij een pas geboren kind verkrachtte?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je zag er amper wat van![]()
Vond het bizarrer dat hij zijn eigen zoon "verkrachte"
Ja, meestal zit daar ook wat meer diepgang en werk in,ik heb ooit eens zo'n goede film gezien met geesten etc. en daarvan ben ik de naam vergetenquote:Op maandag 18 februari 2013 12:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou er ook totaal niet van. Horrors met geesten dat soort dingen vind ik dan wel weer goed.
Daar zag je alleen de schaduw van het had net zo goed een pop kunnen zijn zegmaarquote:Op maandag 18 februari 2013 12:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je vindt het echt normaler dat hij een pas geboren kind verkrachtte?
Ja ik ben zelf ook niet echt fan van dat sadisme, vind een psychologische thriller vaak trouwens veel enger dan een standaard horror.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:48 schreef Fok-it het volgende:
Anders Eden Lake kijken PP.
Al kon ik daar ook niet tegenveel te sadistisch
ooh ja kut snel edit je reacties wegquote:Op maandag 18 februari 2013 12:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
Sacras is er, doen alsof je normaal bent
Je zei penetratiequote:
pizzaquote:Op maandag 18 februari 2013 12:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hey msacras, hoe gaat het met je blinde darm?
Waarom opereren ze je dan niet, kunnen ze geen gaatje vinden ofzo?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:51 schreef msacras het volgende:
[..]
pizza
Nou niet zo goed, het is enorm pijnlijk. Nouja, als dat het is. Laten we het er op houden dat ik lichtelijk aan het creperen ben van de pijn maar verder, tsja, gaat het wel. En met jou?
Opruimen hier thuis, boodschappen doen, douchen eten sporten allesquote:Op maandag 18 februari 2013 12:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
waarom ga je weg
blijf, zit, af!
quote:Op maandag 18 februari 2013 12:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
Sacras is er, doen alsof je normaal bent
dat is allemaal overrated.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opruimen hier thuis, boodschappen doen, douchen eten sporten alles
Omdat ze dus niet zeker weten of het wel m'n blinde darm is ofzo.. En ze gaan niet onnodig operen. Ik weet het eigenlijk niet, wel weet ik ddat het pijn doetquote:Op maandag 18 februari 2013 12:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom opereren ze je dan niet, kunnen ze geen gaatje vinden ofzo?
Mwa wel redelijk
Jij bent overratedquote:Op maandag 18 februari 2013 12:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
dat is allemaal overrated.
haha nicequote:Op maandag 18 februari 2013 12:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
50/50, dus dat is de perfecte omstandigheid om bezig te zijn in een boek(subtiele Stoner adoratie)
[..]
[..]
Ik hou niet zo van honden tbh
[..]
Dude, dat is erger dan human centipede
Zal het doorgeven. Nu echt weg Gr. Gr.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
jouw moeder niet, die was gisternacht echt geweldig.
Dat is kut zegquote:Op maandag 18 februari 2013 12:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Omdat ze dus niet zeker weten of het wel m'n blinde darm is ofzo.. En ze gaan niet onnodig operen. Ik weet het eigenlijk niet, wel weet ik ddat het pijn doet
Waarschijnlijk dit nietquote:Op maandag 18 februari 2013 12:55 schreef msacras het volgende:
Overigens hoeven jullie niet normaal te doen voor mij hoor, ik ben wel wat gewend.
Prachtig ja, dan kan je er echt in opgaanquote:Op maandag 18 februari 2013 12:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha nicelezen is zo fijn op bepaalde momenten
hommoquote:Op maandag 18 februari 2013 12:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal het doorgeven. Nu echt weg Gr. Gr.
Veel onderzoekenquote:Op maandag 18 februari 2013 12:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is kut zeghoe gaan ze erachter komen?
Maar ben je al naar radiologie geweest dan? Die waardes hoeven niet per se te zien zijn, vooral bij blindedarmontsteking kunnen die uitblijven.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Veel onderzoekenen goed controleren.
Als ik ineens koorts krijg en m'n ontstekingswaarden gaan omhoog in m'n bloed dan is de kans dat de blindedarm op speelt vrij groot
Lekker is dat inderdaad, dan zie je het verhaal helemaal voor jequote:Op maandag 18 februari 2013 12:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Prachtig ja, dan kan je er echt in opgaan
Ja, heb al een echo gehad maar daar was nog niks op te zien. Maar ze konden hem sowieso niet helemaal in beeld krijgen omdat hij een beetje achter de rest van mn darmen lag ofzoquote:Op maandag 18 februari 2013 13:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar ben je al naar radiologie geweest dan? Die waardes hoeven niet per se te zien zijn, vooral bij blindedarmontsteking kunnen die uitblijven.
schizofrenie +1 jaquote:Op maandag 18 februari 2013 13:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Lekker is dat inderdaad, dan zie je het verhaal helemaal voor je
Dat is kut zegquote:Op maandag 18 februari 2013 13:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja, heb al een echo gehad maar daar was nog niks op te zien. Maar ze konden hem sowieso niet helemaal in beeld krijgen omdat hij een beetje achter de rest van mn darmen lag ofzo
dat heb ik jaquote:Op maandag 18 februari 2013 13:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha achals je er maar plezier mee hebt toch
Maar het enige wat je nu kan doen is met pijn op bed liggen?quote:
lekker toch danquote:Op maandag 18 februari 2013 13:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
dat heb ik ja
[..]
Maar het enige wat je nu kan doen is met pijn op bed liggen?
Ja, het enige kutte is dat ik nooit meer zo'n boek ga vinden en ik dus niet verder wil lezenquote:
haha ja dat is wel jammerquote:Op maandag 18 februari 2013 13:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja, het enige kutte is dat ik nooit meer zo'n boek ga vinden en ik dus niet verder wil lezen![]()
Schaduw van de windquote:Op maandag 18 februari 2013 13:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja, het enige kutte is dat ik nooit meer zo'n boek ga vinden en ik dus niet verder wil lezen![]()
Ja, en ik laat dan bloed prikken en onderzoeken ofzo. Maar er is geen noodzaak om me te laten opnemen dus ik mag lekker thuis blijven. Wat ik niet erg vind, ik lig liever hier dan in een ziekenhuisquote:Op maandag 18 februari 2013 13:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
dat heb ik ja
[..]
Maar het enige wat je nu kan doen is met pijn op bed liggen?
snap ik dat je liever thuis ligt jaquote:Op maandag 18 februari 2013 13:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja, en ik laat dan bloed prikken en onderzoeken ofzo. Maar er is geen noodzaak om me te laten opnemen dus ik mag lekker thuis blijven. Wat ik niet erg vind, ik lig liever hier dan in een ziekenhuis
enige kans om ook iets te vinden?quote:Op maandag 18 februari 2013 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga een leven zoeken, zo kun je het ook zeggen.
Het leven schijnt nog al staal te zijn, ik neem een metaaldetector meequote:Op maandag 18 februari 2013 13:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
enige kans om ook iets te vinden?
Heb jij het leven nooit begrepen? Iedereen leeft zijn eigen leven op een andere manier. Accepteer het, alsjeblieft.quote:
Ja, heb je een lamp gekocht?quote:Op maandag 18 februari 2013 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het licht gezien. Meer zeg ik niet.
Niet haten op Stijn.quote:
Oke (Y)quote:Op maandag 18 februari 2013 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een geval dat hier vaker langskomt. [ afbeelding ]
handigquote:Op maandag 18 februari 2013 13:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kamer opgeruimd, afstandsbediening weg, vaste prik
Ik mag niet klagen eigenlijk. Zo even 'het dorp' in om wat dingen te regelen en kopenquote:Op maandag 18 februari 2013 13:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Moe maar verder prima
Met jou dan?
Hoofddorp?quote:Op maandag 18 februari 2013 13:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen eigenlijk. Zo even 'het dorp' in om wat dingen te regelen en kopen
Jaquote:
Haha dat scheeltquote:Op maandag 18 februari 2013 13:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja
Verder niets spannends maar goed het is hier een paar minuten lopen vandaan
Ja, maakt mijn luie dag makkelijkquote:
Ze is toch gewoon in Taexs kelderquote:Op maandag 18 februari 2013 13:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maakt mijn luie dag makkelijk
Jij nog plannen voor vandaag? Waar ben je eigenlijk
Ik heb geen idee johquote:Op maandag 18 februari 2013 13:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ze is toch gewoon in Taexs kelder
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ze is toch gewoon in Taexs kelder
Ik ga de rest van de dag niksenquote:Op maandag 18 februari 2013 13:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maakt mijn luie dag makkelijk
Jij nog plannen voor vandaag? Waar ben je eigenlijk
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb geen idee joh![]()
Sorry dat je weer eens 2e was trouwens![]()
![]()
![]()
Lekker hoorquote:Op maandag 18 februari 2013 13:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ga de rest van de dag niksen
Ik ben gewoon thuis
Ik was vanaf 8pm al niet meer aanwezig en dat zal ik de hele week niet zijn dus je kansen komen nogquote:
Dat geloof ik graagquote:Op maandag 18 februari 2013 13:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zekermoet bijkomen van het weekend
Muziek luisteren zekerquote:Op maandag 18 februari 2013 13:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zekermoet bijkomen van het weekend
Hoezo is het grappig? Ik heb nooit gezegd dat het goed is ofzo, maar achquote:Op maandag 18 februari 2013 13:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik zie nu pas in hoe grappig het is dat VA muziek maakt.
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoezo is het grappig? Ik heb nooit gezegd dat het goed is ofzo, maar ach
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Muziek luisteren zeker
Je wilde naar de nationale finales, dan ben je zeker niet slechtquote:Op maandag 18 februari 2013 13:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoezo is het grappig? Ik heb nooit gezegd dat het goed is ofzo, maar ach
Maken, luisteren, subtiel verschilquote:
ja echt welquote:Op maandag 18 februari 2013 13:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Muziek luisteren zeker
De nationale finales van wat precies?quote:Op maandag 18 februari 2013 13:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je wilde naar de nationale finales, dan ben je zeker niet slecht
DJ'en is niet echt muziek maken, niet zoveel talent voor nodigquote:Op maandag 18 februari 2013 13:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je wilde naar de nationale finales, dan ben je zeker niet slecht
Ierse volksmuziek makenquote:Op maandag 18 februari 2013 13:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
De nationale finales van wat precies?
vanalles wat op Spotify voorbij komtquote:Op maandag 18 februari 2013 13:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nirvana, of wat luisteren jullie dan?
Kunstbende, DJ contest voor mensen onder de 18.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
De nationale finales van wat precies?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Jammer dat het zo moeilijk blijkt om een normale vraag te beantwoordenquote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 14:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kunstbende, DJ contest voor mensen onder de 18.Cool. En heb je ook uiteindelijk meegedaan? Wanneer is/was datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Ben je nu echt gekwetst Stuartquote:Op maandag 18 februari 2013 14:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jammer dat het zo moeilijk blijkt om een normale vraag te beantwoorden
Waarom zou ik gekwetst zijnquote:Op maandag 18 februari 2013 14:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ben je nu echt gekwetst Stuart![]()
![]()
Vorig jaar ben ik in de nationale finale terecht gekomen, ik ga weer meedoen dit jaar, eerste ronde is 15 maart in Arnhem. Ik wil echt winnen, mag ik op mysteryland draaienquote:Op maandag 18 februari 2013 14:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cool. En heb je ook uiteindelijk meegedaan? Wanneer is/was dat
Zo danquote:Op maandag 18 februari 2013 14:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vorig jaar ben ik in de nationale finale terecht gekomen, ik ga weer meedoen dit jaar, eerste ronde is 15 maart in Arnhem. Ik wil echt winnen, mag ik op mysteryland draaien
Het was dan ook niet grappig imhoquote:Op maandag 18 februari 2013 14:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je reageerde zo niet vrolijk
oohquote:Op maandag 18 februari 2013 14:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat is aragna ofzo.. Ik ben arachide, frans voor pinda.
En dat vraagt iemand die zichzelf pizza noemtquote:Op maandag 18 februari 2013 14:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ooh
Hoe kom je bij die username dan?
Beter dan je middelste naamquote:Op maandag 18 februari 2013 14:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dat vraagt iemand die zichzelf pizza noemt
Je kan in principe al een prima MIDI-controller (USB-ding) halen voor 400 euro. Je draait daar wel met cd-spelers van 1500 euro per stuk + een mixer van 2000, maar dat is dan de club-standaard.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo dan![]()
Wat cool man. Heb je zelf ook allerlei dure apparatuur? Wat heb je eigenlijk allemaal nodig
Maar jij bent toch helemaal niet Indonesisch?quote:Op maandag 18 februari 2013 14:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat is aragna ofzo.. Ik ben arachide, frans voor pinda.
Dat laatste is eigenlijk best racistischquote:Op maandag 18 februari 2013 14:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Beter dan je middelste naam
Daarbij is het niet zomaar pinda, het is Frans voor pinda, het kan dus best zijn dat ze misschien van Franse afkomst is en dus de kleur van een pinda heeft.
Dat ziet er verdomd moeilijk uitquote:Op maandag 18 februari 2013 14:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan in principe al een prima MIDI-controller (USB-ding) halen voor 400 euro. Je draait daar wel met cd-spelers van 1500 euro per stuk + een mixer van 2000, maar dat is dan de club-standaard.
Ik ''draai'' heel anders, ander programma en principe. Met zoiets:
[ afbeelding ]
Die was ook 400 euro, koptelefoon er nog bij, geluidskaart en je kan gaan.
Het lijkt me wel tof om te kunnen hoorquote:Op maandag 18 februari 2013 14:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan in principe al een prima MIDI-controller (USB-ding) halen voor 400 euro. Je draait daar wel met cd-spelers van 1500 euro per stuk + een mixer van 2000, maar dat is dan de club-standaard.
Ik ''draai'' heel anders, ander programma en principe. Met zoiets:
[ afbeelding ]
Die was ook 400 euro, koptelefoon er nog bij, geluidskaart en je kan gaan.
Niets racistisch aan, als je zegt dat je uit centraal-Arfika komt kan ik toch ook gewoon de aanname maken dat je gekleurd bentquote:Op maandag 18 februari 2013 14:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat laatste is eigenlijk best racistisch
Je vind mijn middle name wel tof
Ik gebruik overigens liever mijn middle name en roepnaam voor vele dan dat mensen mij pizza face noemen. Enig idee wat daar eigenlijk mee wordt bedoeld![]()
Heel lastig zo uit te leggen, kan ik wel een uurtje voor gaan zitten en dan weet je wat alles doet, niet hoe je het moet gebruiken.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat ziet er verdomd moeilijk uit
Ik ben een pindaquote:Op maandag 18 februari 2013 14:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ooh
Hoe kom je bij die username dan?
Zoek het eens opquote:Op maandag 18 februari 2013 14:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Geen flauw benul, maar kennelijk is het niet positief
Klinkt smerigquote:Op maandag 18 februari 2013 14:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vanavond spaghetti carbonara eten
Ooh okequote:Op maandag 18 februari 2013 14:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben een pinda(indische mensen worden wel eens zo genoemd, ik ben indisch), pinda vond ik lame, arachide is pinda in het frans, dat stond wel cool
Mijn speakers kan ik niet aansluiten op mijn pc/laptop zoquote:Op maandag 18 februari 2013 14:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het lijkt me wel tof om te kunnen hoor![]()
Maar je hebt nog eens een aparte geluidskaart nodig? Het kan niet 'gewoon' met een laptop?
bahquote:Op maandag 18 februari 2013 14:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
Klinkt zeker handig. En die geluidskaart sluit je aan met usb ofzo? Speel je nu al in clubsquote:Op maandag 18 februari 2013 14:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn speakers kan ik niet aansluiten op mijn pc/laptop zoPlus in clubs heb je iets meer power en kwaliteit nodig. Op die geluidskaart kan ik ook een microfoon en gitaar enzo aansluiten, superhandig.
Ja is USB, je hebt ook een paar thunderbolt kaarten, maar dat zijn er weinig.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt zeker handig. En die geluidskaart sluit je aan met usb ofzo? Speel je nu al in clubs
Omnomnomquote:Op maandag 18 februari 2013 14:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
Leuk man!quote:Op maandag 18 februari 2013 14:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja is USB, je hebt ook een paar thunderbolt kaarten, maar dat zijn er weinig.
Neequote:
Ooh, nou dankjequote:Op maandag 18 februari 2013 14:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
http://dictionary.cambridge.org/dictionary/british/pizza-face
Matig, met jou?quote:
Ja inderdaad. Dan had ik het waarschijnlijk ook niet gebruikt hoorquote:Op maandag 18 februari 2013 14:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh, nou dankjegelukkig maar dat ik geen last van acne heb he
Ik voel me echt een supernurt zoals ik praatquote:
Vind ik eigenlijk helemaal niet hoorquote:Op maandag 18 februari 2013 14:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik voel me echt een supernurt zoals ik praat
With the socks on that mothafocka!quote:
awwquote:
Een 6,3 voor mn betoog. Natuurkunde vandaag ging niet goed. Slecht geslapenquote:
Je hebt de primeurquote:Op maandag 18 februari 2013 14:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk helemaal niet hoor
Morgen zal alles beter gaanquote:Op maandag 18 februari 2013 14:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Een 6,3 voor mn betoog. Natuurkunde vandaag ging niet goed. Slecht geslapen
About?quote:Op maandag 18 februari 2013 14:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
With the socks on that mothafocka!
[..]
aww
confused, dus kan ook beter
Maar je had zo goed gevoel over je betoogquote:Op maandag 18 februari 2013 14:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Baby's dragen zoietsquote:Op maandag 18 februari 2013 14:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Nou en, het is gewoon voor thuis. Zo'n ding moet toch echt goddelijk zitten
n'awwquote:Op maandag 18 februari 2013 14:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja preciesquote:Op maandag 18 februari 2013 14:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar je had zo goed gevoel over je betoogdat van dat slapen is wel kut, vervelend hoor dat het je niet lukt.
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 18 februari 2013 14:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik zou sowieso graag een baby zijn, lekker zorgeloos bestaan
Yupquote:
Zelfs naar de wc gaan hoeft niet, en alles is leukquote:Op maandag 18 februari 2013 14:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik zou sowieso graag een baby zijn, lekker zorgeloos bestaan
17quote:
Ook dat alles voor je wordt bepaald? Wat je eet, wanneer je slaapt, wat je draagt etc.?quote:Op maandag 18 februari 2013 14:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zelfs naar de wc gaan hoeft niet, en alles is leuk
Nee ook niet voor altijd, maar gewoon af en toe, een zorgeloos dagjequote:Op maandag 18 februari 2013 14:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook dat alles voor je wordt bepaald? Wat je eet, wanneer je slaapt, wat je draagt etc.?
Niet mijn ding
Zag het ditdatquote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 18 februari 2013 14:18 schreef msacras het volgende:
[..]
17
nouja, praktisch gezien.
Laat ik het zo zeggen, ik zou zo nu en dan wel even een baby willen zijn
Aah, meer een verwen dagje dan misschienquote:Op maandag 18 februari 2013 14:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee ook niet voor altijd, maar gewoon af en toe, een zorgeloos dagje
Zeelandquote:Op maandag 18 februari 2013 14:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Meh, woon je heel noordelijk ofzo?
Of juist heel zuidelijk.
gewoon hele dag slapen dus?quote:Op maandag 18 februari 2013 14:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee ook niet voor altijd, maar gewoon af en toe, een zorgeloos dagje
Zoiet ja. Maar dan ook dat de gedachten even weg zijn. Ik lig nu al dagen in bed maar alsnog kan ik niet echt rusten want stress.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aah, meer een verwen dagje dan misschien
Waarom heb je stress?quote:Op maandag 18 februari 2013 14:21 schreef msacras het volgende:
[..]
Zoiet ja. Maar dan ook dat de gedachten even weg zijn. Ik lig nu al dagen in bed maar alsnog kan ik niet echt rusten want stress.
Nou waaromquote:
Geen school, werk, andere verplichtingen. Zoiets.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
gewoon hele dag slapen dus?
Klonk gewoon erg grappigquote:Op maandag 18 februari 2013 14:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Nou waarom
[..]
Geen school, werk, andere verplichtingen. Zoiets.
DM terug dit datquote:
Veel voor school doen, niet kunnen werken want ziek, wellicht worden geopereerd waarom ik dan misschien niet mee kan naar Berlijn, gedoe met mensen, etc.quote:
Ok.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Klonk gewoon erg grappig
Dat zou fijn zijn ja
Ik ben elke avond afwezig hoor. Vanaf een uur of 7/8 ben ik er niet meerquote:Op maandag 18 februari 2013 14:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Stuart, ik ga je vandaag niet inhalen he
Dus hij probeerde je aan te rijdenquote:Op maandag 18 februari 2013 14:22 schreef Angel-Joy het volgende:
Stak ik de weg over, word ik bijna aangereden.
Kijk ik op, is de jongen van kickboksen.
Mag ik me nu dood schamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |