Luiquote:
Ze is wegquote:Op maandag 18 februari 2013 12:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Luimoet me bed nog uit.
Laat Emma wel staan in de OP please
ik vond er geen ruk aan.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Scarface een van de beste films ooit gemaakt
Ik hetzelfde maar 'zielig oudwijf'? Wie zei dat dan?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Luimoet me bed nog uit.
Laat Emma wel staan in de OP please
timmmmmquote:Op maandag 18 februari 2013 12:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik hetzelfde maar 'zielig oudwijf'? Wie zei dat dan?
Ach, hij mag ook best die mening hebben. Timmmm heeft het zelf alles behalve makkelijk.quote:
Zeker waarquote:Op maandag 18 februari 2013 12:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, hij mag ook best die mening hebben. Timmmm heeft het zelf alles behalve makkelijk.
Beetje minder wel,als Stuart gewoon normale dingen vraagt over mij en ik ze serieus beantwoord. Mindere reactie van een mod.quote:
Ik ookquote:Op maandag 18 februari 2013 12:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker waarHeb ook wel respect voor hem.
Maak je er niet druk om joh. Vast niet rot bedoeldquote:Op maandag 18 februari 2013 12:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Beetje minder wel,als Stuart gewoon normale dingen vraagt over mij en ik ze serieus beantwoord. Mindere reactie van een mod.
Kan ook wel begrijpen waarom hij dat zegt hoor.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maak je er niet druk om joh. Vast niet rot bedoeld
Gesport?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:07 schreef promisionxexposed het volgende:
Heerlijk het uiterste van jezelf vragen
Je bent naar de sportschool geweestquote:Op maandag 18 februari 2013 12:07 schreef promisionxexposed het volgende:
Heerlijk het uiterste van jezelf vragen
Ja ik heb een mindere week gehad qua sporten verleden weekquote:Op maandag 18 februari 2013 12:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Haha jadat gevoel erna
jaquote:Op maandag 18 februari 2013 12:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent naar de sportschool geweest![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |