Luiquote:
Ze is wegquote:Op maandag 18 februari 2013 12:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Luimoet me bed nog uit.
Laat Emma wel staan in de OP please
ik vond er geen ruk aan.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Scarface een van de beste films ooit gemaakt
Ik hetzelfde maar 'zielig oudwijf'? Wie zei dat dan?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Luimoet me bed nog uit.
Laat Emma wel staan in de OP please
timmmmmquote:Op maandag 18 februari 2013 12:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik hetzelfde maar 'zielig oudwijf'? Wie zei dat dan?
Ach, hij mag ook best die mening hebben. Timmmm heeft het zelf alles behalve makkelijk.quote:
Zeker waarquote:Op maandag 18 februari 2013 12:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, hij mag ook best die mening hebben. Timmmm heeft het zelf alles behalve makkelijk.
Beetje minder wel,als Stuart gewoon normale dingen vraagt over mij en ik ze serieus beantwoord. Mindere reactie van een mod.quote:
Ik ookquote:Op maandag 18 februari 2013 12:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker waarHeb ook wel respect voor hem.
Maak je er niet druk om joh. Vast niet rot bedoeldquote:Op maandag 18 februari 2013 12:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Beetje minder wel,als Stuart gewoon normale dingen vraagt over mij en ik ze serieus beantwoord. Mindere reactie van een mod.
Kan ook wel begrijpen waarom hij dat zegt hoor.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maak je er niet druk om joh. Vast niet rot bedoeld
Gesport?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:07 schreef promisionxexposed het volgende:
Heerlijk het uiterste van jezelf vragen
Je bent naar de sportschool geweestquote:Op maandag 18 februari 2013 12:07 schreef promisionxexposed het volgende:
Heerlijk het uiterste van jezelf vragen
Ja ik heb een mindere week gehad qua sporten verleden weekquote:Op maandag 18 februari 2013 12:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Haha jadat gevoel erna
jaquote:Op maandag 18 februari 2013 12:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent naar de sportschool geweest![]()
Hoevaak ga je wel niet dan?quote:
Ben vorige week niet geweest door buikpijn enzo maar woensdag t/m zondag ga ik al niet dus nu 2 dagen achter elkaar en tussendoor met de hond lopenquote:
Rennen manquote:
Heb je een eigen bedrijf je dan?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:12 schreef supersof het volgende:
Ik haal dat kind op bij peuterspeelzaal als een baas
Je hebt al een peuterquote:Op maandag 18 februari 2013 12:12 schreef supersof het volgende:
met een limo?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:12 schreef supersof het volgende:
ja manquote:Op maandag 18 februari 2013 12:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Heb je een eigen bedrijf je dan?
Er kunnen wel meerdere kinderen mee ja.quote:
badassquote:Op maandag 18 februari 2013 12:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Er kunnen wel meerdere kinderen mee ja.
Je bent maar een hardwerkende vrouwquote:Op maandag 18 februari 2013 12:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Er kunnen wel meerdere kinderen mee ja.
Aan het oppassen?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:12 schreef supersof het volgende:
Tot later Ro-aldquote:Op maandag 18 februari 2013 12:16 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga maar eens uit bed,douchen en dan boodschappen doen tot zo
Goed plan.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:16 schreef Ro-ald het volgende:
Heb ook twee wagens jo. Bakfiets en fiets met voor- en achterzitje.quote:
Ben benieuwd of ik er wat voor krijgquote:Op maandag 18 februari 2013 12:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent maar een hardwerkende vrouw
quote:Op maandag 18 februari 2013 12:16 schreef Ro-ald het volgende:
Au revoir Fok-itquote:Op maandag 18 februari 2013 12:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed plan.
ik ga ook weg. doeg kinders![]()
Moest even kindje ophalen bij peuterspeelzaal. Die oma was aan het oppassen op dat andere kindje die ziek was, dus die kon niet weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |