Als PSV de finale in de EL haalt.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer naar de Amsterdam ArenA?
Nee, ik zeg dat het chemisch smaakt. Dat is een constatering, maar geen klacht.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je vindt het chemisch afval, ik vind dat je dan een klacht hebt, dus klaag je erover.
Water komt uit de kraan niggaquote:Op maandag 18 februari 2013 11:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Griekse salade en een watertje.
Doe je dit nu expres?quote:Op maandag 18 februari 2013 11:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als PSV de finale in de EL haalt.
Waar woon jij dan?quote:
Ik wil ook nog wat lekkers halen, ik haal denk ik zoiets na dit college:quote:Op maandag 18 februari 2013 11:28 schreef Saind het volgende:
Oké jongens, ik ga zo langs de appie richting de universiteit om lunch te halen.
Wat ga ik halen?
Bier en een patatje metquote:Op maandag 18 februari 2013 11:28 schreef Saind het volgende:
Oké jongens, ik ga zo langs de appie richting de universiteit om lunch te halen.
Wat ga ik halen?
Dit jaar iig niet, dus de kans dat ik in de Arena te vinden ben is 0.001 %quote:Op maandag 18 februari 2013 11:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer haalt PSV de EL Finale dan.
Oké. Neem ik mee.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Niet in Afrika, ergo, water komt uit de kraan
Dus je komt nooit, weten we dat ook weer.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit jaar iig niet, dus de kans dat ik in de Arena te vinden ben is 0.001 %
Die ene kleine kleine procent staat voor de kans dat de Arena weer een finale in de EL krijgt en PSV de finale haalt.
Schrijf het op, neem het mee en vergeet het niet weer.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus je komt nooit, weten we dat ook weer.
quote:Op maandag 18 februari 2013 11:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oké. Neem ik mee.
Zaterdag trouwens in een hele vage tent geweest in Eindje.
Was gewoon gratis. Tyfus herrie man. Wel een beetje een ouder publiek. Werden ook aardig wat klassiekers gedraaid.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:35 schreef Saind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klinkt wel geinig trouwens, ziet er beetje kut uit alleen
Ging me meer om de taalfoutquote:Op maandag 18 februari 2013 11:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Was gewoon gratis. Tyfus herrie man. Wel een beetje een ouder publiek. Werden ook aardig wat klassiekers gedraaid.
Moet je bij ADO - HEE kijkenquote:Op maandag 18 februari 2013 11:59 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |