Jij hebt wel veel te klagen hé?quote:Op maandag 18 februari 2013 11:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind die Spa&Fruit smaakjes allemaal een beetje chemisch smaken.
Willems is baas man. Hij kan er ook niets aan doen dat hij 'speciaal' is.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:24 schreef Ajacied422 het volgende:
“Feyenoord staat zes punten achter op ons, maar ik schat ze net zo hoog in als Ajax”, aldus Willems.
'Kan me niet voorstellen dat het zo misgaat als vorig jaar' aldus Willems.
Arrogant debieltje.
Als je hier niet dik van gaat wordenquote:Op maandag 18 februari 2013 11:25 schreef Saind het volgende:
Gefrituurde cola:
[ afbeelding ]
Gefrituurde pizza:
[ afbeelding ]
Een hot dog in frieten gewikkeld en gefrituurd:
[ afbeelding ]
Gefrituurde salade:
[ afbeelding ]
Boter:
[ afbeelding ]
Hou je bek eens tyfus user.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:24 schreef Ajacied422 het volgende:
“Feyenoord staat zes punten achter op ons, maar ik schat ze net zo hoog in als Ajax”, aldus Willems.
'Kan me niet voorstellen dat het zo misgaat als vorig jaar' aldus Willems.
Arrogant debieltje.
Frikandel 'speciaal.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Willems is baas man. Hij kan er ook niets aan doen dat hij 'speciaal' is.
Ik klaag toch niet?quote:Op maandag 18 februari 2013 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt wel veel te klagen hé?
Stokbrood met american filetquote:Op maandag 18 februari 2013 11:28 schreef Saind het volgende:
Oké jongens, ik ga zo langs de appie richting de universiteit om lunch te halen.
Wat ga ik halen?
een saucijzenbroodje en een blikje cola.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:28 schreef Saind het volgende:
Oké jongens, ik ga zo langs de appie richting de universiteit om lunch te halen.
Wat ga ik halen?
Als ik volle middelbare school stylo ga dan ga ik voor een frikandelbroodje en een blik goedkope energydrankquote:Op maandag 18 februari 2013 11:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
een saucijzenbroodje en een blikje cola.
Griekse salade en een watertje.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:28 schreef Saind het volgende:
Wat ga ik halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |