Vakantie met z'n meid he.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat is hij nou eigenlijk in Ierland aan het doen dan?
Flikker er een pot mayonaise overheen en je maakt zelfs een drol lekker.quote:
Paneren en frituren helpt ook meestalquote:Op maandag 18 februari 2013 14:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Flikker er een pot mayonaise overheen en je maakt zelfs een drol lekker.
Dus?quote:Op maandag 18 februari 2013 14:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Challenge accepted?quote:Op maandag 18 februari 2013 14:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=182477quote:Als trainer moet je niet alles willen weten”, vindt Finidi nu zelf. Enkele weken geleden liep hij Van Gaal in Amsterdam tegen het lijf, in de rust van de wedstrijd Ajax-Feyenoord. De huidige bondscoach van Oranje was op dat moment al op de hoogte van Finidi’s ambities. “Hij zei: dus jij wilt trainer worden? Ik wilde zeggen: een betere dan jij. Maar ik hield me in. Voor je het weet begint hij tegen je te schreeuwen.”
FUCK.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:40 schreef AFCNiels het volgende:
Om 16.30 uur persconferentie FC Twente
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ntie-FC-Twente.dhtml
De Twentewatcher denkt dat hij blijft.quote:
Zou wel fijn zijn.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De Twentewatcher denkt dat hij blijft.
Laat hem maar blijven, iedereen zit stiekem toch te wachten op zijn perspraatjes met dooddoeners.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn.
De Eredivisie kan niet zonder Steve.
Iedere week een hoogtepunt.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Laat hem maar blijven, iedereen zit stiekem toch te wachten op zijn perspraatjes met dooddoeners.
quote:Op maandag 18 februari 2013 15:48 schreef AFCNiels het volgende:
Twente zelf zegt dat er geen persconferentie is, Steve blijft![]()
![]()
![]()
![]()
Is ook competitievervalsing als hij weg zou gaanquote:Op maandag 18 februari 2013 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn.
De Eredivisie kan niet zonder Steve.
Bron ?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:48 schreef AFCNiels het volgende:
Twente zelf zegt dat er geen persconferentie is, Steve blijft![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
twitter:fctwente twitterde op maandag 18-02-2013 om 15:42:25Diverse media melden dat FC Twente om 16.30 uur persconferentie belegt. Hiervan is geen sprake #fctwente reageer retweet
quote:Op maandag 18 februari 2013 15:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:fctwente twitterde op maandag 18-02-2013 om 15:42:25Diverse media melden dat FC Twente om 16.30 uur persconferentie belegt. Hiervan is geen sprake #fctwente reageer retweet
Ik heb dat eerlijk gezegd wel vaker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |