Ja lekker! Hier schoolvakantie, helaas maar één dagje...quote:
Dat is het voordeel van voltijd onderwijs en het grote nadeel aan deeltijdquote:
Ik ook had nog dagen staan van vorig jaar heb 5 dagen opgenomen en de rest laat ik uitbetalen.quote:
die liggen naast blaudzun's wiel....quote:
Ligt het aan de maandagmorgen of zie ik het echt niet?quote:Op maandag 18 februari 2013 08:00 schreef wolfrolf het volgende:
Typfout op de vrachtwagen
[ afbeelding ]
Pingo -gquote:Op maandag 18 februari 2013 08:46 schreef Impect het volgende:
[..]
Ligt het aan de maandagmorgen of zie ik het echt niet?
Ik dacht al dat het zoiets wasquote:
Deze week.quote:Op maandag 18 februari 2013 09:38 schreef alors het volgende:
[..]
1000ste megahit volgende week soberzo
Ik zit nog klem onder m'n bureau.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:14 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zie op Twitter dat Roel helemaal enthousiast is over de nieuwe plaat van Caro Emeraldik heb em nog niet gehoord, ben razend benieuwd.
Nou, #ivhnwquote:
Dat is het 1e wat ik zag toen ik vanochtend op twitter keekquote:Op maandag 18 februari 2013 10:14 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zie op Twitter dat Roel helemaal enthousiast is over de nieuwe plaat van Caro Emeraldik heb em nog niet gehoord, ben razend benieuwd.
quote:Op maandag 18 februari 2013 10:14 schreef wolfrolf het volgende:
Weet je wat lekker zomers is?quote:Op maandag 18 februari 2013 10:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Prima liedje hoor, lekker zomers!
Ik vind er ook niks mis meequote:Op maandag 18 februari 2013 10:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Prima liedje hoor, lekker zomers!
Niets mis mee. Misschien alleen wat minder catchy dan haar vorige platenquote:
bron?quote:Op maandag 18 februari 2013 10:32 schreef wolfrolf het volgende:
We mogen best trots zijn op onze Caro, ze heeft namelijk succes in de USA. Dat kan Anouk niet zeggen.
Het is veel van hetzelfde. En als dat hetzelfde al kut is, tsja, dan wordt 't niet beter hèquote:Op maandag 18 februari 2013 10:37 schreef Pino112 het volgende:
Maarja, als je als Alors of Roel al de gedachte hebt dat Caro kut is en kutplaten maakt, dan blijf je het kut vinden.
Ik was rond Kerst in het zuiden van de VS en ik hoorde bij iemand thuis (geen NL achtergrond) opeens Caro Emerald als achtergrondmuziek. Dus het wordt blijkbaar opgepikt.quote:
Misschien had ze er wat meer toeters in moeten doen.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Niets mis mee. Misschien alleen wat minder catchy dan haar vorige platen
quote:Op maandag 18 februari 2013 10:37 schreef Pino112 het volgende:
Maarja, als je als Alors of Roel al de gedachte hebt dat Caro kut is en kutplaten maakt, dan blijf je het kut vinden.
is dit dat brabants wat niemand snapt?quote:Op maandag 18 februari 2013 10:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is veel van hetzelfde. En als dat hetzelfde al kut, tsja, dan wordt 't niet beter hè.
Terughalen op de zes.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
is dit dat brabants wat niemand snapt?
Elleboog op tafel!quote:
wordt het niet eens tijd om het daaronder te wassen?quote:
Talkpoeder, ruiken ze lekker fris en plakt't niet zoquote:Op maandag 18 februari 2013 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
wordt het niet eens tijd om het daaronder te wassen?
quote:Op maandag 18 februari 2013 11:20 schreef wolfrolf het volgende:
Oh is een jiskefet grapje natuurlijk
Stiften
Ik hoor dat lachje gewoon in mijn hoofd danquote:Op maandag 18 februari 2013 11:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ghegheghe, jaaa ja"
Geniaalquote:Op maandag 18 februari 2013 11:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ghegheghe, jaaa ja"
Kan Twente elk jaar kampioen wordenquote:Op maandag 18 februari 2013 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
ze moeten de wegen afsluiten bij dijkdoorbraak in de randstad. Zijn we gelijk van een boel rotzooi af!
Lieve mensen uit de randstad zou ik wel redden hoor
Randstadquote:Op maandag 18 februari 2013 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
ze moeten de wegen afsluiten bij dijkdoorbraak in de randstad. Zijn we gelijk van een boel rotzooi af!
Lieve mensen uit de randstad zou ik wel redden hoor
quote:Op maandag 18 februari 2013 12:04 schreef Impect het volgende:
[..]
Kan PEC Zwolle elk jaar kampioen worden
Psst, Eindhoven is ook geen Randstad.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:04 schreef Impect het volgende:
[..]
Kan Twente elk jaar kampioen worden
Hey babyquote:
Dat laten we ook onder lopen met waterquote:Op maandag 18 februari 2013 12:08 schreef remcoP het volgende:
[..]
Psst, Eindhoven is ook geen Randstad.![]()
Eensquote:Op maandag 18 februari 2013 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar Den Haag en Amsterdam zijn best mooi. En ze hebben strand in de randstad
Ik kan alleen niet zo goed tegen de mensen uit het Westen die denken dat de wereld ophoudt ten oosten van Utrecht.
Die mensen zijn niet serieus te nemenquote:Op maandag 18 februari 2013 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan alleen niet zo goed tegen de mensen uit het Westen die denken dat de wereld ophoudt ten oosten van Utrecht.
Jeuh we hoeven de gehele regering niet meer serieus te nemenquote:Op maandag 18 februari 2013 12:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die mensen zijn niet serieus te nemen
Ben blij dat ik familie had (quote:Op maandag 18 februari 2013 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh! Ah!quote:
Exact datquote:Op maandag 18 februari 2013 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op maandag 18 februari 2013 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
kom je wel redden met mijn kano uitgehakt uit een boomstam!quote:
ja doei dan kom je veel te laat omdat je die kano heel lang knuffeltquote:Op maandag 18 februari 2013 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
kom je wel redden met mijn kano uitgehakt uit een boomstam!
Dan kom ik je wel redden, al zwemmend. Ik zink niet, dat handjevol leuke westerlingen neem ik zo meequote:Op maandag 18 februari 2013 12:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ja doei dan kom je veel te laat omdat je die kano heel lang knuffelt
iets met ballonnen en blijven drijvenquote:Op maandag 18 februari 2013 12:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan kom ik je wel redden, al zwemmend. Ik zink niet, dat handjevol leuke westerlingen neem ik zo mee
Preciesquote:Op maandag 18 februari 2013 13:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
iets met ballonnen en blijven drijven
Paardenmest vind ik nog prima te doen, maar de rest wordt hard minder...quote:
quote:
Mwah... wellicht moet 't kwartje nog vallen bij me, maar vooralsnog vind ik die nieuwe single toch wat saai.quote:
Dat kan.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mwah... wellicht moet 't kwartje nog vallen bij me, maar vooralsnog vind ik die nieuwe single toch wat saai.
Hoi.quote:
Ik verheug me er nu al opquote:Op maandag 18 februari 2013 13:24 schreef minthy het volgende:
Ik vind er ook niet zoveel aan, die Caro. Zal wel MH worden
Caro is tofquote:Op maandag 18 februari 2013 13:26 schreef Pino112 het volgende:
En dan vooral om hier te lezen wat de reacties zijn.
Later female ejaculater!quote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Caro is tof
Pino wij zijn het Pro Caro front!
Maar, we moeten niet vergeten afentoe een beetje te katten op elkaar hequote:
Ik mis een Timbaland beat in de MHquote:
Een Timbaland beat is ook wel een beetje 2003.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik mis een Timbaland beat in de MH
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Een Timbaland beat is ook wel een beetje 2003.
Ok..quote:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Ga je eens héél diep schamen.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Een Timbaland beat is ook wel een beetje 2003.
Ik haat niet op Timbaland ik vind ze zelfs geniaal maar anno 2013 hoor je ze niet vaak meer.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ga je eens héél diep schamen.
Haten op Timbaland
Ik vind het wel geinig, hun muziek is zelfs zo aanstekelijk dat het in mijn hoofd blijft hangenquote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik haat niet op Timbaland ik vind ze zelfs geniaal maar anno 2013 hoor je ze niet vaak meer.
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik vind het wel geinig, hun muziek is zelfs zo aanstekelijk verschrikkelijk irritant dat het in mijn hoofd blijft hangen.
knappe schattige jongetjes met catchy popmuziekquote:Op maandag 18 februari 2013 13:54 schreef wolfrolf het volgende:
Ok ja ik geef toe ik vind 1D ook niet te harden
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
knappe schattige jongetjes met catchy popmuziek![]()
Doet me ergens denken aan Chris Martin zo.twitter:gerardekdom twitterde op maandag 18-02-2013 om 14:01:33En daar istiedan: de nieuwe bril van die @paul3fm! Nu nóg groter!! Het kan dus echt! Zoek de verschillen:
reageer retweet
Die heeft toch geen bril?quote:Op maandag 18 februari 2013 14:03 schreef CindieY het volgende:
Doet me ergens denken aan Chris Martin zo.twitter:gerardekdom twitterde op maandag 18-02-2013 om 14:01:33En daar istiedan: de nieuwe bril van die @paul3fm! Nu nóg groter!! Het kan dus echt! Zoek de verschillen: [ afbeelding ] reageer retweet
De Ruitenvloeistofverkoper.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
weet niet welke opticien hem deze bril heeft aangepraat
Ik moest meteen denken aanquote:Op maandag 18 februari 2013 14:03 schreef CindieY het volgende:
Doet me ergens denken aan Chris Martin zo.twitter:gerardekdom twitterde op maandag 18-02-2013 om 14:01:33En daar istiedan: de nieuwe bril van die @paul3fm! Nu nóg groter!! Het kan dus echt! Zoek de verschillen: [ afbeelding ] reageer retweet
Moest ik ook aan denken ja.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:05 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 februari 2013 14:03 schreef CindieY het volgende:
SC!quote:
Wat een grote bril. Die van mij is ongeveer half zo groot. Best klein dus.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:03 schreef CindieY het volgende:
Ik wilde een vraag stellenquote:Op maandag 18 februari 2013 14:10 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Wat een grote bril. Die van mij is ongeveer half zo groot. Best klein dus.
Je ondertitel is stiekem veranderd!quote:Op maandag 18 februari 2013 14:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik wilde een vraag stellen
Maar ik doe het niet!
noodzakelijk hier en ook best coolquote:Op maandag 18 februari 2013 14:21 schreef CindieY het volgende:
Na een tijdje wat foto's hebben bekeken, vind ik de bril van Paul tof. Sowieso pluspuntje dat ie laat zien dat een bril niet alleen maar suf en noodzakelijk hoeft te zijn.
ja ik vond de oude ondertitel beter!quote:Op maandag 18 februari 2013 14:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je ondertitel is stiekem veranderd!
Krijg zelf ook veel complimentenquote:Op maandag 18 februari 2013 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
noodzakelijk hier en ook best cool
Heb mijn bril nooit buitenhuis op, alleen als ik achter de pc zit. Dus ik geef mezelf altijd complimenten.quote:
Gewoon echt veel te groot. Ziet er niet uit. Kan nooit praktisch zijn (aldus iemand die al sinds z'n 3de een bril of lenzen draagt).quote:Op maandag 18 februari 2013 14:03 schreef CindieY het volgende:
grote glazen zijn veel praktischer dan kleinere. Je kijkt nooit tegen je montuur aan enzo.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gewoon echt veel te groot. Ziet er niet uit. Kan nooit praktisch zijn (aldus iemand die al sinds z'n 3de een bril of lenzen draagt).
Ja, maar dit is alsof ie met z'n wangen kijkt...quote:Op maandag 18 februari 2013 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
grote glazen zijn veel praktischer dan kleinere. Je kijkt nooit tegen je montuur aan enzo.
Paul zijn bril is natuurlijk wel extreem groot.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, maar dit is alsof ie met z'n wangen kijkt...
Verheug me nu al op de vernieuwde SR-Pauljingle.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:21 schreef CindieY het volgende:
Na een tijdje wat foto's hebben bekeken, vind ik de bril van Paul tof. Sowieso pluspuntje dat ie laat zien dat een bril niet alleen maar suf en noodzakelijk hoeft te zijn.
Precies.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Paul zijn bril is natuurlijk wel extreem groot.
Nee 10 over 8. Derde plaat na acht uur is altijd nieuw (nieuwe muziek)quote:Op maandag 18 februari 2013 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Vanavond om 10 voor 8 nieuwe single van Laura Jansen bij Michiel
ik lees weer verkeerd. #dyslexiequote:Op maandag 18 februari 2013 14:33 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Nee 10 over 8. Derde plaat na acht uur is altijd nieuw (nieuwe muziek)
omdat je het zo lief vraagt, heb ik voor je gestemd!quote:Op maandag 18 februari 2013 14:48 schreef alors het volgende:
Jaa plaat 2 plzNarcotic Thrust - I Like It
Dat zeker idd, mensen zijn hier ook niks gewend, je bent meteen een hipsterquote:Op maandag 18 februari 2013 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
grote glazen zijn veel praktischer dan kleinere. Je kijkt nooit tegen je montuur aan enzo.
yayquote:Op maandag 18 februari 2013 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
omdat je het zo lief vraagt, heb ik voor je gestemd!
Omdat lenzen ook niet voor iedereen weggelegd zijn. Iets met allergieën die op de ogen slaanquote:Op maandag 18 februari 2013 14:51 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zeker idd, mensen zijn hier ook niks gewend, je bent meteen een hipsterToen ik een bril wilde/moest heb ik de grootst mogelijke gepakt, was 5 jaar geleden in het ultrakleine brillen tijdperk, wat een hel is dat, je kijkt constant tegen het montuur aan. Maarja ik snap niet waarom mensen voor hun lol een bril aanzetten, maar misschien kan ik er gewoon niet mee omgaan. Lenzen
De bril klopt nietquote:
of mensen die liever niet de hele dag een bril willen dragen.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Omdat lenzen ook niet voor iedereen weggelegd zijn. Iets met allergieën die op de ogen slaan
Vrolijke Fransquote:
Dat is wel vervelend dan ja. Ik kan gewoon nooit mijn brillenglazen schoon houdenquote:Op maandag 18 februari 2013 14:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Omdat lenzen ook niet voor iedereen weggelegd zijn. Iets met allergieën die op de ogen slaan
Blijft leuk jaquote:
nog maar 4 daagjes werkenquote:Op maandag 18 februari 2013 15:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Blijft leuk ja![]()
Is het al weekend
Vakantiequote:Op maandag 18 februari 2013 15:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Blijft leuk ja![]()
Is het al weekend
Ik vond dat toen zo'n leuk nummer, ik dacht dat de heren de clip zich misschien nog wel zouden herinneren, vooral jij, tis wel jouw stijltjequote:Op maandag 18 februari 2013 15:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Blijft leuk ja![]()
Is het al weekend
Leuke clipquote:Op maandag 18 februari 2013 15:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vond dat toen zo'n leuk nummer, ik dacht dat de heren de clip zich misschien nog wel zouden herinneren, vooral jij, tis wel jouw stijltje
quote:Op maandag 18 februari 2013 15:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Leuke clipNooit eerder gezien
Dat nummer ging ik uiteraard wel weer helemaal los, met de enige echte dansmoves van Silent Chaos
Where'd you get thatquote:
mn eerste tweet was dat ik ziek was, januari 2009quote:Op maandag 18 februari 2013 14:57 schreef MarijeH het volgende:
Zojuist gelezen op twitter dat je je twitter archief kunt downloaden:
De link: http://eelcomartens.com/je-twitter-archief-downloaden/
Ja dan mag hij wel al beginnen met sparen nuquote:Op maandag 18 februari 2013 17:18 schreef Pino112 het volgende:
Dream on 'DJ Thee', dream on.
Een eigen FM-frequentie![]()
Totdat ie bejaard is denk ik.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dan mag hij wel al beginnen met sparen nu
BurgerKing is gehackedtwitter:BurgerKing twitterde op maandag 18-02-2013 om 18:01:57We just got sold to McDonalds! Look for McDonalds in a hood near you @DFNCTSC reageer retweet
Geweldig inddquote:Op maandag 18 februari 2013 18:55 schreef Pino112 het volgende:
BurgerKing is gehackedtwitter:BurgerKing twitterde op maandag 18-02-2013 om 18:01:57We just got sold to McDonalds! Look for McDonalds in a hood near you @DFNCTSC reageer retweet
hahaquote:Op maandag 18 februari 2013 18:55 schreef Pino112 het volgende:
span een rechtzaak aanquote:Op maandag 18 februari 2013 19:25 schreef D. het volgende:
Stuur je C&S een SMS, gaan ze een 'expert' bellen
Ik wil mijn 25 cent terug
quote:Op maandag 18 februari 2013 18:55 schreef Pino112 het volgende:
trolmuisquote:Op maandag 18 februari 2013 20:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Laura Jansen
Morgenochtend bij Giel![]()
Dat wordt wekker zetten.
Weet je ook hoelaat ze in de uitzending komt? ''quote:Op maandag 18 februari 2013 20:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Laura Jansen
Morgenochtend bij Giel![]()
Dat wordt wekker zetten.
Optredens zijn bijna altijd rond 8.20-8.30 en 8.45-8.50 uur (eerst de single, dan een mt50-cover). Zal morgen ook wel weer zo zijn.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:22 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Weet je ook hoelaat ze in de uitzending komt? ''
Ik zet geen wekker. Als ik meteen om 22 uur ga slapen dan ben ik om 8 uur wel uit bed. Denk niet dat ze eerder komt.
Nog een half uurtje werken, ben er zat van!!quote:Op maandag 18 februari 2013 21:05 schreef Evertjan het volgende:
pauze bij VI hoe gaat het hier mensen!!!
grgr vanuit mijn 4 sterren hotelquote:Op maandag 18 februari 2013 21:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog een half uurtje werken, ben er zat van!!
Grgr terug vanaf de woonvorm, waar het personeel nog minder spoort dan zijn bewonersquote:Op maandag 18 februari 2013 21:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
grgr vanuit mijn 4 sterren hotel
hoi gagballquote:
neequote:
Ga *nu* ff zitten en drink effe een bakkie thee.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
neeben druk en heb een pechdag
Ben je weer gedumpf.?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
neeben druk en heb een pechdag
Nee. Gelukkig niet.quote:
nee die worden kampioenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah oke. Wat dan? PSV weer verloren?
g.i.?quote:
PEC mag de bekert hebben.quote:
Michiel dus morgenochtend.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:22 schreef Sirolf het volgende:
Michiel hoopt dus dat Giels vliegtuig vertraging heeft, want dan doet hij morgen de ochtendshow.
Zou best kunnen trouwens... want Giel heeft z'n reis wel héél krap getimed. Aan het eind van de nacht land 'ie op Schiphol en rijd dan gelijk door naar Hilversum.
Even op de bank aan het bijkomen, werkdag straight out of hell gehadquote:
Leren.quote:
Ik lees het ja. Wats gebeurd?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Even op de bank aan het bijkomen, werkdag straight out of hell gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |