Ja lekker! Hier schoolvakantie, helaas maar één dagje...quote:
Dat is het voordeel van voltijd onderwijs en het grote nadeel aan deeltijdquote:
Ik ook had nog dagen staan van vorig jaar heb 5 dagen opgenomen en de rest laat ik uitbetalen.quote:
die liggen naast blaudzun's wiel....quote:
Ligt het aan de maandagmorgen of zie ik het echt niet?quote:Op maandag 18 februari 2013 08:00 schreef wolfrolf het volgende:
Typfout op de vrachtwagen
[ afbeelding ]
Pingo -gquote:Op maandag 18 februari 2013 08:46 schreef Impect het volgende:
[..]
Ligt het aan de maandagmorgen of zie ik het echt niet?
Ik dacht al dat het zoiets wasquote:
Deze week.quote:Op maandag 18 februari 2013 09:38 schreef alors het volgende:
[..]
1000ste megahit volgende week soberzo
Ik zit nog klem onder m'n bureau.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:14 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zie op Twitter dat Roel helemaal enthousiast is over de nieuwe plaat van Caro Emeraldik heb em nog niet gehoord, ben razend benieuwd.
Nou, #ivhnwquote:
Dat is het 1e wat ik zag toen ik vanochtend op twitter keekquote:Op maandag 18 februari 2013 10:14 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zie op Twitter dat Roel helemaal enthousiast is over de nieuwe plaat van Caro Emeraldik heb em nog niet gehoord, ben razend benieuwd.
quote:Op maandag 18 februari 2013 10:14 schreef wolfrolf het volgende:
Weet je wat lekker zomers is?quote:Op maandag 18 februari 2013 10:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Prima liedje hoor, lekker zomers!
Ik vind er ook niks mis meequote:Op maandag 18 februari 2013 10:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Prima liedje hoor, lekker zomers!
Niets mis mee. Misschien alleen wat minder catchy dan haar vorige platenquote:
bron?quote:Op maandag 18 februari 2013 10:32 schreef wolfrolf het volgende:
We mogen best trots zijn op onze Caro, ze heeft namelijk succes in de USA. Dat kan Anouk niet zeggen.
Het is veel van hetzelfde. En als dat hetzelfde al kut is, tsja, dan wordt 't niet beter hèquote:Op maandag 18 februari 2013 10:37 schreef Pino112 het volgende:
Maarja, als je als Alors of Roel al de gedachte hebt dat Caro kut is en kutplaten maakt, dan blijf je het kut vinden.
Ik was rond Kerst in het zuiden van de VS en ik hoorde bij iemand thuis (geen NL achtergrond) opeens Caro Emerald als achtergrondmuziek. Dus het wordt blijkbaar opgepikt.quote:
Misschien had ze er wat meer toeters in moeten doen.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Niets mis mee. Misschien alleen wat minder catchy dan haar vorige platen
quote:Op maandag 18 februari 2013 10:37 schreef Pino112 het volgende:
Maarja, als je als Alors of Roel al de gedachte hebt dat Caro kut is en kutplaten maakt, dan blijf je het kut vinden.
is dit dat brabants wat niemand snapt?quote:Op maandag 18 februari 2013 10:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is veel van hetzelfde. En als dat hetzelfde al kut, tsja, dan wordt 't niet beter hè.
Terughalen op de zes.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
is dit dat brabants wat niemand snapt?
Elleboog op tafel!quote:
wordt het niet eens tijd om het daaronder te wassen?quote:
Talkpoeder, ruiken ze lekker fris en plakt't niet zoquote:Op maandag 18 februari 2013 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
wordt het niet eens tijd om het daaronder te wassen?
quote:Op maandag 18 februari 2013 11:20 schreef wolfrolf het volgende:
Oh is een jiskefet grapje natuurlijk
Stiften
Ik hoor dat lachje gewoon in mijn hoofd danquote:Op maandag 18 februari 2013 11:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ghegheghe, jaaa ja"
Geniaalquote:Op maandag 18 februari 2013 11:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ghegheghe, jaaa ja"
Kan Twente elk jaar kampioen wordenquote:Op maandag 18 februari 2013 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
ze moeten de wegen afsluiten bij dijkdoorbraak in de randstad. Zijn we gelijk van een boel rotzooi af!
Lieve mensen uit de randstad zou ik wel redden hoor
Randstadquote:Op maandag 18 februari 2013 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
ze moeten de wegen afsluiten bij dijkdoorbraak in de randstad. Zijn we gelijk van een boel rotzooi af!
Lieve mensen uit de randstad zou ik wel redden hoor
quote:Op maandag 18 februari 2013 12:04 schreef Impect het volgende:
[..]
Kan PEC Zwolle elk jaar kampioen worden
Psst, Eindhoven is ook geen Randstad.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:04 schreef Impect het volgende:
[..]
Kan Twente elk jaar kampioen worden
Hey babyquote:
Dat laten we ook onder lopen met waterquote:Op maandag 18 februari 2013 12:08 schreef remcoP het volgende:
[..]
Psst, Eindhoven is ook geen Randstad.![]()
Eensquote:Op maandag 18 februari 2013 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar Den Haag en Amsterdam zijn best mooi. En ze hebben strand in de randstad
Ik kan alleen niet zo goed tegen de mensen uit het Westen die denken dat de wereld ophoudt ten oosten van Utrecht.
Die mensen zijn niet serieus te nemenquote:Op maandag 18 februari 2013 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan alleen niet zo goed tegen de mensen uit het Westen die denken dat de wereld ophoudt ten oosten van Utrecht.
Jeuh we hoeven de gehele regering niet meer serieus te nemenquote:Op maandag 18 februari 2013 12:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die mensen zijn niet serieus te nemen
Ben blij dat ik familie had (quote:Op maandag 18 februari 2013 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh! Ah!quote:
Exact datquote:Op maandag 18 februari 2013 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |