Een mini-Zomergasten gepresenteerd door een personality die zelf zijn mening vaak ook niet onder stoelen of banken steekt en louter de rullevante vragen stelt. Ik verwacht er veel van.quote:Johan Derksen gaat vanaf zondag 10 februari acht weken ‘grote namen’ uit de voetbalwereld een uur lang aan de tand voelen in het nieuwe RTL 7-programma ‘Derksen &…’.
Niet vaak krijgt een talkshowgast zo uitgebreid de tijd. Maar het gesprek kan alle kanten op gaan, van nieuws naar achtergronden, en van scherp naar luchtig. Derksen gaat in elk geval geen vraag uit de weg. Tijdens de gesprekken zijn ook beeldfragmenten van de gasten te zien en voor de muziekkeuze wordt persoonlijk zorggedragen door de ex-manager van Cuby + Blizzards, die bij RTV Rijnmond ‘Muziek Voor Volwassenen’ presenteert. Dick Advocaat, Ruud Gullit en Gertjan Verbeek hebben al toegezegd om bij hem op de bank te komen zitten.
Derksen & ... is vanaf 10 februari acht weken lang te zien op RTL 7.
oh nu wel dus?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:14 schreef GGMM het volgende:
Best een interessant programma, toch wel.
Wel het beste Studio VOetbal moment van het vorige seizoen dan.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:13 schreef Evertjan het volgende:
zou Edwin Evers volgende week nog inbellen tijdens het interview dat zou echt grappig zijn namelijk
Wat is er met Derksen?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:15 schreef Caland het volgende:
Ik ga dit niet kijken ik kan die brillenjood met die krullen echt niet uitstaan.
Tijdens het EK/WK kwam er een herhaling van SV direct ernaquote:Op zondag 17 februari 2013 22:17 schreef Evertjan het volgende:
kiezen tussen Jack en Mart leven is oneerlijk!!!!![]()
![]()
Harry de Winter, had in het verleden ook al een muziek programma op RTL5quote:Op zondag 17 februari 2013 22:17 schreef Doublepain het volgende:
Rare presentator, waar hebben ze deze man gevonden?
Onder de brug?
en de uitvinder van Lingo!!!quote:Op zondag 17 februari 2013 22:18 schreef Type-R het volgende:
[..]
Harry de Winter, had in het verleden ook al een muziek programma op RTL5
http://rtl.ksya.net/video(...)447399f2937e3bde2875quote:Op zondag 17 februari 2013 23:44 schreef vinn0w het volgende:
balen , van de vorige uitzending stond het wel via een vaag linkje in 2 delen op de rtl site .. Grr :p had er nu juist ff zin in ... dan word t maar SV terugkijken ... gaaaap
Wil je dat dan?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:41 schreef Mortaxx het volgende:
Wordt de schaatsshow van Wilfred ook herhaald?
Derksen zorgt meteen weer voor een fittie tussen Advocaat en vHanegemquote:Van Hanegem: 'Jammer dat een man van mijn generatie zo'n slapjanus is'
Volgende week Koeman aan de beurt dan, die had ook kritiek op Willemquote:Op maandag 18 februari 2013 08:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Derksen zorgt meteen weer voor een fittie tussen Advocaat en vHanegem
Advocaat heeft toch geen gekke dingen over Van Hanegem gezegd?quote:Op maandag 18 februari 2013 08:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Derksen zorgt meteen weer voor een fittie tussen Advocaat en vHanegem
Koeman was gisteren.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgende week Koeman aan de beurt dan, die had ook kritiek op Willem
Dat weet ik, daarin zei hij wat over Van Hanegem en zal die het dus in zijn column van volgende week behandelen.quote:
Sorry, ik had je verkeerd begrepen. Volgende week dus de column van Willem.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weet ik, daarin zei hij wat over Van Hanegem en zal die het dus in zijn column van volgende week behandelen.
Ik denk dat hij zich dan meer druk maakt om het verlies van Feyenoord.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Sorry, ik had je verkeerd begrepen. Volgende week dus de column van Willem.
Deel 1quote:Op maandag 18 februari 2013 14:13 schreef The_Groove het volgende:
Is het al ergens terug te kijken? Iemand het geript?
quote:Op maandag 18 februari 2013 14:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deel 1
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)fa1-593e61a04735.mp4
Deel 2
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)3a6-e265f4ba963d.mp4
Ze hebben alleen het nummer van Sting aan het einde weggeknipt. RTL wil het publiek in Nederland namelijk dom houden, en dan kan ik het mijn buurman niet kwalijk nemen dat hij staat te hossen bij de Toppers.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:28 schreef Arn0 het volgende:
Vorige week was er in beide delen geknipt bij RTL, is dat nu weer? Want dan wacht ik wel op de nieuwsgroepen release, de er hopelijk weer komt
Al heb je natuurlijk gelijk ik snap het wél van RTL. Qua royalties betaal je, je gewoon helemaal scheel als je de originele versies gebruikt.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze hebben alleen het nummer van Sting aan het einde weggeknipt. RTL wil het publiek in Nederland namelijk dom houden, en dan kan ik het mijn buurman niet kwalijk nemen dat hij staat te hossen bij de Toppers.
Er was meer geknipt vorige week. Delen van vragen en antwoorden waren gewoon weggevallen.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze hebben alleen het nummer van Sting aan het einde weggeknipt. RTL wil het publiek in Nederland namelijk dom houden, en dan kan ik het mijn buurman niet kwalijk nemen dat hij staat te hossen bij de Toppers.
Jawel. Advocaat gaf feitelijk aan dat hij zich verraden voelde door Van Hanegem. Van Hanegem vind het echter maar onzin en dat Advocaat zaken in een verkeerde context plaatst.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Advocaat heeft toch geen gekke dingen over Van Hanegem gezegd?
Ik kijk er in principe ook wel met plezier naar. Maar ze spelen natuurlijk wel alsof het meer is. Mensen die het verschil niet kunnen zien tussen iets goed en wat Derksen nu doet, denken dat Derksen nu iets maakt, dat is gelijk aan Wintertijd oid.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:54 schreef Mike het volgende:
Je kunt inderdaad niet stellen dat het journalistiek gezien hoogstaand is, maar de vraag is of dat nodig is. Persoonlijk vind ik het aanstippen van allerlei controversiële momenten in de loopbaan van de trainer al heel interessant en is er eigenlijk ook geen tijd om daar nog dieper op in te gaan dan nu gebeurt. Ik kijk er met veel plezier naar.
Ik hoop het ook!quote:Op maandag 18 februari 2013 12:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich dan meer druk maakt om het verlies van Feyenoord.
Hij mag inderdaad meer inhaken op de antwoorden van de gast. Nu is het meer Derksen vraagt en de gast antwoord, en vervolgens een nieuwe vraag.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:37 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb het net teruggekeken en ik vond het weer zeer vermakelijk. Ik vind alleen dat Johan soms iets meer mag doorvragen bij interessante onderwerpen. Zoals bijvoorbeeld in dat verhaal waarin Koeman vertelde in woede uitgebarsten te zijn tegen Johan Cruijff, had ik wel willen weten hoe Cruijff daar dan op reageerde.
Jaquote:Op maandag 18 februari 2013 22:27 schreef Micson het volgende:
Is het stukje al geweest dat Koeman zegt:
NOU MOET JE EENS EEN KEER JE BEK HOUDEN, WANT IK WORD ER DOODZIEK VAN.
Heb de eerste 20 minuten gemist
quote:
Hij stelde dat ze Willem alleen meenamen naar de EK als soort van sociale functie omdat Willem werkeloos thuis zat of zo, kleinerendquote:Op maandag 18 februari 2013 11:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Advocaat heeft toch geen gekke dingen over Van Hanegem gezegd?
Koeman was altijd de man van de flauwe oneliners en voorspelbare reacties. Maar daar is de laatste tijd niets van te merken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:34 schreef Micson het volgende:
Goede gast die Koeman.
Volgende week De Boer, denk eigenlijk dat hij met veel minder interessante verhalen komt. In de promo zat de quote : "Er passen geen twee vedettes in één team. " En als promo pakken ze de meest interessante quotes.
Steekt toch schril af tegen Koeman die tegen Cruijff zegt:
"En nu moet je eens een keer je bek houden, want ik word er doodziek van"
Benieuwd hoe Frans zijn actie richting Olsen goedpraat.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zondag weer genieten, dan is Frans de Boer te gast.
Dat vertelde Koeman zelf: het negatieve werd minder en Cruijff gaf Koeman ook ineens een compliment voor de hele groepquote:Op maandag 18 februari 2013 18:37 schreef Fred_B het volgende:
Zoals bijvoorbeeld in dat verhaal waarin Koeman vertelde in woede uitgebarsten te zijn tegen Johan Cruijff, had ik wel willen weten hoe Cruijff daar dan op reageerde.
Indedaadquote:Op zondag 24 februari 2013 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Derksen probeert weer Louis aan te pakken. Weer zijn persoonlijke mening verkondigen
In hun hoofd niet meer.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:29 schreef Evertjan het volgende:
waren de Boertjes nog Ajaxcieden tijdens het WK 1998
Ja, maar alleen op papier.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:29 schreef Evertjan het volgende:
waren de Boertjes nog Ajaxcieden tijdens het WK 1998
er is ook niks kritisch te vragen over Frans de Boer hij doet alles goedquote:Op zondag 24 februari 2013 21:36 schreef DrDentz het volgende:
Mijn god wat zit Derksen hier diep in de reet van Frans de Boer.
De Boer is het niet met je eensquote:Op zondag 24 februari 2013 21:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Milan was toen stiekem beter dan Ajax in die finale
Dit.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:36 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:36 schreef DrDentz het volgende:
Hoe krijg je het überhaupt voor elkaar om als buitenlandse club je halve team uit Nederlanders te laten bestaan en moet je het willen...quote:Op zondag 24 februari 2013 21:49 schreef Evertjan het volgende:
gekke tijd was dat Barca met al die Hollanders
En dan nog geen wereldkampioen worden. Doet Armstrong het beterquote:Op zondag 24 februari 2013 21:50 schreef Evertjan het volgende:
Nederlands elftal zat vol aan de doping met Stam Davids en de Boer
of Frankrijk had beter spulquote:Op zondag 24 februari 2013 21:52 schreef NLGooner het volgende:
[..]
En dan nog geen wereldkampioen worden. Doet Armstrong het beter
Nu je het zegt iddquote:Op zondag 24 februari 2013 21:57 schreef DrDentz het volgende:
Je moest Derksen horen toen er een stukje Jiskefet door VI heen kwam.. als voetbal cabaret word haak ik af.
hij laat de gasten aan het woord dat is wel prettigquote:Op zondag 24 februari 2013 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind het overigens niet echt kritisch.
Vliegende Panters.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:57 schreef DrDentz het volgende:
Je moest Derksen horen toen er een stukje Jiskefet door VI heen kwam.. als voetbal cabaret word haak ik af.
Grote klasse Johannes!quote:Op maandag 25 februari 2013 10:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het deel van voor de reclame is inmiddels beschikbaar
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)760-2183192cd9af.mp4
edit: en deel twee
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)ff5-d56fd8417815.mp4
http://www.kijkonderzoek.(...)ers/file,dp-0-57-0-pquote:1955
RTL SPORTCAFE
0,4 0,9 69.000
2115
DERKSEN EN
1,7 3,3 257.000
RTL SPORTCAFE 69.000quote:Op maandag 25 februari 2013 17:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://www.kijkonderzoek.(...)ers/file,dp-0-57-0-p
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
Ik moest wel lachen om zijn opmerking: als je 1 kilometer buiten Amsterdam woonde dan was je een boertje, zo waar
Matige uitleg van die Olsen affaire trouwens . Komt er makkelijk mee wegquote:Op maandag 25 februari 2013 22:24 schreef tong80 het volgende:
Frank de Boer
De man die de Wolf betrapte toen ie voor een paar duizend gulden Witschge aan het bestelen was tijdens het kaarten.
Leer een campinggast kaarten.
Ik voorspelde toen ie linksachter was bij Ajax dat ie ooit laatste man zou worden bij Barcelona.
Geweldige voetballer en sympathieke man. Non nonsense. Heerlijk.
Nou ja, niet zo'n topster als in de US..... Klopt wel hoor...quote:
Was buitengewoon irritant stukje.... duurde ook veel te lang. stel dan gewoon een goede vraag.quote:
BIj mij is hij in ieder geval best bekend hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 23:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou ja, niet zo'n topster als in de US..... Klopt wel hoor...
Ik vond het wel vermakelijk. Maar misschien kijk ik er gewoon anders naar.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Was buitengewoon irritant stukje.... duurde ook veel te lang. stel dan gewoon een goede vraag.
Vond het niet zo'n best interview... veel te lief en teveel prive-gezeik. Er waren veel interessantere dingen te vragen.
Bij mij ook hoor! Had een prachtige stem!quote:Op maandag 25 februari 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
BIj mij is hij in ieder geval best bekend hoor
[..]
Geeft niet hoor, zou goed kunnenquote:k vond het wel vermakelijk. Maar misschien kijk ik er gewoon anders naar.
De kans dat een grote club hem weg plukt is veel groter.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:34 schreef jakees het volgende:
Hij is wel een zegen voor Ajax. Een trainer waar je in principe 10 jaar mee vooruit kan. Heeft weinig problemen gehad een prima start, goede visie e.d. Kan me haast niet voorstellen dat Ajax hem ontslaat de komende 5 jaar maar je weet nooit.
Maar dat lijkt die dus niet echt te willen.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De kans dat een grote club hem weg plukt is veel groter.
Hij zal echt geen nee tegen Barcelona zeggen.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:36 schreef jakees het volgende:
[..]
Maar dat lijkt die dus niet echt te willen.
Nou ik zou het niet erg vinden als Koeman wat langer blijft. Maar ja alles valt en staat bij de resultaten.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:38 schreef Aldo-MC het volgende:
Koeman staat er dan beter in, ambitieuzer ook.
Die stapt in iedere trein die voorbij komtquote:Op maandag 25 februari 2013 23:38 schreef Aldo-MC het volgende:
Koeman staat er dan beter in, ambitieuzer ook.
Denk niet dat ze Ronald of Frank snel zullen ontslaan hoor ook niet als het een tijdje wat minder zou gaan. Ze hebben toch allebei bewezen prima trainers te zijn? Zeker Frank met 2 titels op rij die heeft nagenoeg eindeloos krediet.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:39 schreef jakees het volgende:
[..]
Nou ik zou het niet erg vinden als Koeman wat langer blijft. Maar ja alles valt en staat bij de resultaten.
Die zag Valencia toen als het opstapje naar Barca net als Frank zijn zakken heeft gevuld in Qatar. Beiden zijn daar ook gewoon eerlijk over geweest toch?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die stapt in iedere trein die voorbij komt
Liverpool heeft hij netjes afgewimpeldquote:Op maandag 25 februari 2013 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De kans dat een grote club hem weg plukt is veel groter.
Het is Frank voor jou.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zondag weer genieten, dan is Frans de Boer te gast.
nope, hij heet Frank.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet toch bijna zeker dat het om Frans de Boer ging.
Een wereldkoppie heeft Johan daar, zit er goed uit.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zondag: Derksen & Mark van Bommel
http://www.rtl.nl/xl/#/u/e6d2fcd2-c49e-4570-b54d-f35066e3f3b6/
Zoals u kan zien wordt het zeer emotioneel.
[ afbeelding ]
Johan lijkt daar op zijn dubbelganger.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zondag: Derksen & Mark van Bommel
http://www.rtl.nl/xl/#/u/e6d2fcd2-c49e-4570-b54d-f35066e3f3b6/
Zoals u kan zien wordt het zeer emotioneel.
[ afbeelding ]
Je moet niet zoveel denken, want je zit duidelijk er naast.quote:
Dat doe je maar bij SBS, "denken".quote:Op zondag 3 maart 2013 02:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel denken, want je zit duidelijk er naast.
Precies. En daarom moet Mart Smeets eindelijk oprotten. Kontlikker van Armstrongquote:Op zondag 3 maart 2013 11:19 schreef Evertjan het volgende:
mensen met een mening zijn er niet veel in dit land presentatoren genoeg
Smeets heeft wel een mening, maar dan vooral dat hij zo fantastisch goed is.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Precies. En daarom moet Mart Smeets eindelijk oprotten. Kontlikker van Armstrong
echte vi hooligans kijken dat ook om genee te steunenquote:Op zondag 3 maart 2013 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Straks is het weer. Nu nog dat slechte schaatsprogramma.
Bob de Jong en Erik Hulzebosch zijn lekker losjes vanavondquote:Op zondag 3 maart 2013 20:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
echte vi hooligans kijken dat ook om genee te steunen
Hier ben ik het overigens 100% mee eens.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:00 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Hulzebosch is een kwijlend inteeltproduct voor wie een nekschot een te lichte straf is.
Die zeer slimme opmerking maakte ik vandeweek ook al.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:06 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Als Coca Cola Zero net zo lekker was als de gewone zou het niet als afzonderlijk product verkrijgbaar zijn.
Dan was de Coca Cola Zero de gewone Coca Cola geweest.
Over het algemeen zijn dat anorexia-wijven die dol zijn op aspartaan-vergiftiging.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:05 schreef GGMM het volgende:
Mensen die Coca cola zero kopen verdienen ook een nekschot.
Inderdaad.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:06 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Als Coca Cola Zero net zo lekker was als de gewone zou het niet als afzonderlijk product verkrijgbaar zijn.
Eerste keer dat ik dit hoor.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:06 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Je wist het wel. Je had het nog niet onder woorden gebracht.quote:
Kijk, dit zijn goede teksten. Waarom komt niemand anders hierop?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:06 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
quote:
Ik heb het onder Ctrl C gezet.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:08 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Je wist het wel. Je had het nog niet onder woorden gebracht.
Verspreid nu de waarheid, broeder.
- truusjequote:Op zondag 3 maart 2013 21:11 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Zaalvoetbal!
Verder op de afstreeplijst staan:
-hersenspoeling in Zeist
-contactsport
-scheidsrechters als Frans Derks
- jonge juffrouwen
- hard, mannelijk voetbal
Kan nu ook (zie PEC)quote:Op zondag 3 maart 2013 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Toen Fortuna nog op een goede dag PSV en Ajax te grazen kon nemen
PEC heeft geen grote talenten, Fortuna wel ( Bouma, Bommel, Hofland , Hamming die er veel inschopte)quote:
Fortuna was toen gewoon een solide middenmoter. Met spelers als Hamming, Simons, Roest, Hofland, van Zwam, van Bommel en Burke.quote:
Hmm, voor mijn tijd.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fortuna was toen gewoon een solide middenmoter. Met spelers als Hamming, Simons, Roest, Hofland, van Zwam, van Bommel en Burke.
Boumaquote:Op zondag 3 maart 2013 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
PEC heeft geen grote talenten, Fortuna wel ( Bouma, Bommel, Hofland , Hamming die er veel inschopte)
PEC heeft Slot, dus PEC wint.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fortuna was toen gewoon een solide middenmoter. Met spelers als Hamming, Simons, Roest, Hofland, van Zwam, van Bommel en Burke.
Was toenertijd gewoon een goede linkshalf.quote:
Waar is het misgegaan dan?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was toenertijd gewoon een goede linkshalf.
Slot is een lookal hieroquote:
Robben was een betere linkshalf.quote:
Robben op linkshalf zettenquote:Op zondag 3 maart 2013 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Robben was een betere linkshalf.
van Gaal is pas de eerste die 'm op rechtshalf zette.quote:
Van Gaal zette hem op rechtsbuiten. Niet op het middenveldquote:Op zondag 3 maart 2013 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
van Gaal is pas de eerste die 'm op rechtshalf zette.
Dus van Gaal is de enige met voetbalvisie volgens jou? Dan ben je het met van Gaal eens.
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Gaal zette hem op rechtsbuiten. Niet op het middenveld
Dan ben je een baas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |