Een mini-Zomergasten gepresenteerd door een personality die zelf zijn mening vaak ook niet onder stoelen of banken steekt en louter de rullevante vragen stelt. Ik verwacht er veel van.quote:Johan Derksen gaat vanaf zondag 10 februari acht weken ‘grote namen’ uit de voetbalwereld een uur lang aan de tand voelen in het nieuwe RTL 7-programma ‘Derksen &…’.
Niet vaak krijgt een talkshowgast zo uitgebreid de tijd. Maar het gesprek kan alle kanten op gaan, van nieuws naar achtergronden, en van scherp naar luchtig. Derksen gaat in elk geval geen vraag uit de weg. Tijdens de gesprekken zijn ook beeldfragmenten van de gasten te zien en voor de muziekkeuze wordt persoonlijk zorggedragen door de ex-manager van Cuby + Blizzards, die bij RTV Rijnmond ‘Muziek Voor Volwassenen’ presenteert. Dick Advocaat, Ruud Gullit en Gertjan Verbeek hebben al toegezegd om bij hem op de bank te komen zitten.
Derksen & ... is vanaf 10 februari acht weken lang te zien op RTL 7.
oh nu wel dus?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:14 schreef GGMM het volgende:
Best een interessant programma, toch wel.
Wel het beste Studio VOetbal moment van het vorige seizoen dan.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:13 schreef Evertjan het volgende:
zou Edwin Evers volgende week nog inbellen tijdens het interview dat zou echt grappig zijn namelijk
Wat is er met Derksen?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:15 schreef Caland het volgende:
Ik ga dit niet kijken ik kan die brillenjood met die krullen echt niet uitstaan.
Tijdens het EK/WK kwam er een herhaling van SV direct ernaquote:Op zondag 17 februari 2013 22:17 schreef Evertjan het volgende:
kiezen tussen Jack en Mart leven is oneerlijk!!!!![]()
![]()
Harry de Winter, had in het verleden ook al een muziek programma op RTL5quote:Op zondag 17 februari 2013 22:17 schreef Doublepain het volgende:
Rare presentator, waar hebben ze deze man gevonden?
Onder de brug?
en de uitvinder van Lingo!!!quote:Op zondag 17 februari 2013 22:18 schreef Type-R het volgende:
[..]
Harry de Winter, had in het verleden ook al een muziek programma op RTL5
http://rtl.ksya.net/video(...)447399f2937e3bde2875quote:Op zondag 17 februari 2013 23:44 schreef vinn0w het volgende:
balen , van de vorige uitzending stond het wel via een vaag linkje in 2 delen op de rtl site .. Grr :p had er nu juist ff zin in ... dan word t maar SV terugkijken ... gaaaap
Wil je dat dan?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:41 schreef Mortaxx het volgende:
Wordt de schaatsshow van Wilfred ook herhaald?
Derksen zorgt meteen weer voor een fittie tussen Advocaat en vHanegemquote:Van Hanegem: 'Jammer dat een man van mijn generatie zo'n slapjanus is'
Volgende week Koeman aan de beurt dan, die had ook kritiek op Willemquote:Op maandag 18 februari 2013 08:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Derksen zorgt meteen weer voor een fittie tussen Advocaat en vHanegem
Advocaat heeft toch geen gekke dingen over Van Hanegem gezegd?quote:Op maandag 18 februari 2013 08:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Derksen zorgt meteen weer voor een fittie tussen Advocaat en vHanegem
Koeman was gisteren.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgende week Koeman aan de beurt dan, die had ook kritiek op Willem
Dat weet ik, daarin zei hij wat over Van Hanegem en zal die het dus in zijn column van volgende week behandelen.quote:
Sorry, ik had je verkeerd begrepen. Volgende week dus de column van Willem.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weet ik, daarin zei hij wat over Van Hanegem en zal die het dus in zijn column van volgende week behandelen.
Ik denk dat hij zich dan meer druk maakt om het verlies van Feyenoord.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Sorry, ik had je verkeerd begrepen. Volgende week dus de column van Willem.
Deel 1quote:Op maandag 18 februari 2013 14:13 schreef The_Groove het volgende:
Is het al ergens terug te kijken? Iemand het geript?
quote:Op maandag 18 februari 2013 14:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deel 1
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)fa1-593e61a04735.mp4
Deel 2
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)3a6-e265f4ba963d.mp4
Ze hebben alleen het nummer van Sting aan het einde weggeknipt. RTL wil het publiek in Nederland namelijk dom houden, en dan kan ik het mijn buurman niet kwalijk nemen dat hij staat te hossen bij de Toppers.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:28 schreef Arn0 het volgende:
Vorige week was er in beide delen geknipt bij RTL, is dat nu weer? Want dan wacht ik wel op de nieuwsgroepen release, de er hopelijk weer komt
Al heb je natuurlijk gelijk ik snap het wél van RTL. Qua royalties betaal je, je gewoon helemaal scheel als je de originele versies gebruikt.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze hebben alleen het nummer van Sting aan het einde weggeknipt. RTL wil het publiek in Nederland namelijk dom houden, en dan kan ik het mijn buurman niet kwalijk nemen dat hij staat te hossen bij de Toppers.
Er was meer geknipt vorige week. Delen van vragen en antwoorden waren gewoon weggevallen.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze hebben alleen het nummer van Sting aan het einde weggeknipt. RTL wil het publiek in Nederland namelijk dom houden, en dan kan ik het mijn buurman niet kwalijk nemen dat hij staat te hossen bij de Toppers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |