SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
quote:
Dat wordt dan ¤13.50 als u uw hipster id even laat zien, anders ¤20.50quote:Op zondag 17 februari 2013 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nice ik wil een chocolademelk dan
omg, nijn ook nogquote:
eenquote:
Haha alsof ik nooit eenquote:
true, maar eenquote:Op maandag 18 februari 2013 09:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha alsof ik nooit eengebruikte!
Beetje moe nog, kans is groot dat ik zo weer in slaap valen met jou?
watquote:Op maandag 18 februari 2013 11:19 schreef gianni61 het volgende:
wel dan zo'n ding gebruiken
[ afbeelding ]
ostrich pillowquote:Op maandag 18 februari 2013 11:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat
Ziet er fucking eng uit dude
lekker warm.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik snap het nietwaarom gat voor hand? Dit lijkt me vet verstikkend.
Waar kan ik dat aanvragen?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:34 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dat wordt dan ¤13.50 als u uw hipster id even laat zien, anders ¤20.50
Doe niet, dan kan ik niet meer langskomenquote:Op maandag 18 februari 2013 12:11 schreef Bloempje. het volgende:
Ohmygosh chicks. Even melden. Klip en ik gaan waarschijnlijk een heel lief pluizig konijntje adopteren
[ afbeelding ]
Die
We waren in de dierenwinkel, Klip zag een konijn en toen wilde ie een konijnquote:Op maandag 18 februari 2013 12:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hahaha, zier eruit als een puppy ofzo![]()
Geen ratjes meer?
Waarom niet?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Doe niet, dan kan ik niet meer langskomen
Oh, natuurlijk, hoe kon ik zo dom zijn.quote:
Stinkbeestquote:Op maandag 18 februari 2013 12:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
Oh, natuurlijk, hoe kon ik zo dom zijn.
NIET HATEN OP SHERLOCK (ja, hij heeft al een naam).quote:
Zo'n kleine ruimte en dan zo'n beest, sorry maar dat merk je echt welquote:Op maandag 18 februari 2013 12:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
NIET HATEN OP SHERLOCK (ja, hij heeft al een naam).
We doen gewoon keurig een luchtverfrisser in zijn kooi en vaak schoonmaken jongeman, niets stinkends aan. Verder moet jij niet zo miepen, want nu heb ik je ook nog nooit gezien hier.
konijn vind ik schattiger en leuker dan ratjes welquote:Op maandag 18 februari 2013 12:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
We waren in de dierenwinkel, Klip zag een konijn en toen wilde ie een konijnEn toen ging ik er over nadenken en bedacht ik me dat ik dat eigenlijk ook wel liever en knuffelbaarder vind
SCHATTIG HE?!
Ach, dan moet Klipje gewoon 3 keer per dag de kooi schoonmakenquote:Op maandag 18 februari 2013 12:16 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Zo'n kleine ruimte en dan zo'n beest, sorry maar dat merk je echt wel
Joah ik toch ookquote:Op maandag 18 februari 2013 12:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
konijn vind ik schattiger en leuker dan ratjes wel
JA HEEL SCHATTIG! !
Ja geloof jij hetquote:Op maandag 18 februari 2013 12:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ach, dan moet Klipje gewoon 3 keer per dag de kooi schoonmaken
Oke ikquote:
Nee, dwaasquote:Op maandag 18 februari 2013 12:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mogen konijntjes cornflakes eten?
Veel te veel suiker dwaas. Ze moeten gewoon hooi en van die biksdingetjes. Maar deze staat op marktplaats en is vet zielig want z'n baasjes willen 'm niet meerquote:Op maandag 18 februari 2013 12:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom mogen ze dat niet?Ik voelde me wel een konijn net. Lekkrr knabbelen die cornflakes omnomnom
Misschien is het een kutkonijnquote:Op maandag 18 februari 2013 12:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Veel te veel suiker dwaas. Ze moeten gewoon hooi en van die biksdingetjes. Maar deze staat op marktplaats en is vet zielig want z'n baasjes willen 'm niet meerDus we gaan 'm redden
Ok.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:23 schreef Bloempje. het volgende:
Jullie blijven uit de buurt van mijn konijn. Arme beest wordt helemaal vetgemest.
nietensquote:Op maandag 18 februari 2013 12:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Veel te veel suiker dwaas. Ze moeten gewoon hooi en van die biksdingetjes. Maar deze staat op marktplaats en is vet zielig want z'n baasjes willen 'm niet meerDus we gaan 'm redden
Toch is het niet goed voor ze, al kan 1 stukje geen kwaad hoorquote:Op maandag 18 februari 2013 12:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nietens
Van de verpakking:
Koolhydraten 25 gram
Waarvan suikers: 2,5 gram
Waarvan zetmeel: 23 gram
vroeg jij je dit ook af?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:22 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Je bent niet de enige die het zich afvraagt trouwens
ik wil hem 3 gevenquote:Op maandag 18 februari 2013 12:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Toch is het niet goed voor ze, al kan 1 stukje geen kwaad hoor
quote:Op maandag 18 februari 2013 12:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee ik ging er op googlen, het werd zelfs geautocomplete
Tsja, familie van jou dus dan weet je het welquote:Op maandag 18 februari 2013 12:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mn moeder is vaag, maakte de vaatwasser open, stopte twee borden erin (de rest staat er nog), en liep ze opeens weg en ging ze bellen.De vvaat en vaatwasser staan er nog
En sherlock en watson dan!?!?1quote:Op maandag 18 februari 2013 12:11 schreef Bloempje. het volgende:
Ohmygosh chicks. Even melden. Klip en ik gaan waarschijnlijk een heel lief pluizig konijntje adopteren
[ afbeelding ]
Die
De weegschaal is wel steeds liever voor mijquote:Op maandag 18 februari 2013 12:37 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ben je volslank aan het worden?
Ik voel me sexyquote:Op maandag 18 februari 2013 12:40 schreef Furdinand het volgende:
het gaat er om hoe je je voelt niet hoeveel je weegt.
ligt aan je instellingen denk ik xquote:Op maandag 18 februari 2013 12:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
AHHH FLUTTELEOONN
IK HEB MILJOEN EMAILS VERSTUURD MET TELEFOON MAAR ZE KOMEN NIET AAN GODVERDEGODVERRRR
Lijkt me wel coolquote:Op maandag 18 februari 2013 12:45 schreef Furdinand het volgende:
Wie doet er mee met Russisch leren?
Konijn gaat Sherlock heten, Watson kan de pot opquote:
Ohja, ik doe even DM'enquote:Op maandag 18 februari 2013 12:32 schreef Cosmo2.0 het volgende:
En Bloempje je moet je adres even doorgeven
oh ik flipte om niks blijkbaar komen ze gewoon aan maar word ik gwn genegeerd door docentequote:Op maandag 18 februari 2013 12:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ligt aan je instellingen denk ik x
quote:Op maandag 18 februari 2013 12:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh ik flipte om niks blijkbaar komen ze gewoon aan maar word ik gwn genegeerd door docente
Klopt, klopt.quote:
msgien moet je wat vaker onder het bureau van je docente ff wat "service" verlenen :dquote:Op maandag 18 februari 2013 12:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh ik flipte om niks blijkbaar komen ze gewoon aan maar word ik gwn genegeerd door docente
misschien moet jij dat eens gaan doenquote:Op maandag 18 februari 2013 12:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
msgien moet je wat vaker onder het bureau van je docente ff wat "service" verlenen :d
neeeeejohhquote:Op maandag 18 februari 2013 12:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
misschien moet jij dat eens gaan doen
die heeft henkde_j gemaakt ik weet niej hoorrrquote:Op maandag 18 februari 2013 12:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
waarom beweegt je gaggballll echt vies ben jij mann
het is de bakker uit de clip opzij opzji van mosselmanquote:Op maandag 18 februari 2013 12:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
vies mannetje ook die ogen die groter worden getsieeeeeeeeeeeee
Lijkt me mogelijk want het gaat om het uploadenquote:Op maandag 18 februari 2013 12:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
mijn UI heb ik ingesteld toen ik zegmaar een abo had en hij is groter van bestand dan mijn andere UI's
als ik nu een andere UI neem en dan toch weer terug naar deze wil, kn ik die dan gewoon instellen of heb ik dan pech?
wenie kennem niequote:Op maandag 18 februari 2013 12:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
het is de bakker uit de clip opzij opzji van mosselman
Leive man horo
ik durf het niet uit te proberenquote:Op maandag 18 februari 2013 13:01 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Lijkt me mogelijk want het gaat om het uploaden
YOLOquote:Op maandag 18 februari 2013 13:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wenie kennem nie
[..]
ik durf het niet uit te proberenstraks kan ik hem niet meer gebruiken
Wat ging je doen zaterdag?quote:Op maandag 18 februari 2013 13:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Met de YOLO gedachte ging ik ook naar beneden zaterdag, en dat ging goed
Snowboarden zonder ervaring, les of iemand om me heen die wel wist wat die deed. En gewoon eigenwijs van de moeilijkste plek beginnen ookquote:
lololololquote:Op maandag 18 februari 2013 14:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://hipster-shit-to-do.tumblr.com/ ahahahahahaha
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 februari 2013 14:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 februari 2013 14:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook! Maar, maar, ik moest mijn kleding in Roy zijn kledingkast proppen. En zijn kast is veel kleiner dan die van mij en ik moet hem dus nog delen ook. En toen kwam ik er achter dat ik heel veel kleding heb. Dus nu mag ik eigelijk niets kopen van mezelf. Maar ik wil hetquote:Op maandag 18 februari 2013 14:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
nee nee niet dat soort shit, echt goeie leuke hippe shit![]()
Als je een konijn neemt moet je wel een baby nemen! anders wordt ie nooit lief.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
[..]
Ik ook! Maar, maar, ik moest mijn kleding in Roy zijn kledingkast proppen. En zijn kast is veel kleiner dan die van mij en ik moet hem dus nog delen ook. En toen kwam ik er achter dat ik heel veel kleding heb. Dus nu mag ik eigelijk niets kopen van mezelf. Maar ik wil het
EN MORGEN OM 7 UUR GAAN WE BIJ HET KONIJN KIJKEN!
Als het goed is is ie al lief. Alleen hopen dat ie dat bij ons ook blijftquote:Op maandag 18 februari 2013 17:10 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Als je een konijn neemt moet je wel een baby nemen! anders wordt ie nooit lief.
waarom zijn kast dan? D: als al mijn kleding en die van jan in zijn kast moesten...quote:Op maandag 18 februari 2013 17:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
[..]
Ik ook! Maar, maar, ik moest mijn kleding in Roy zijn kledingkast proppen. En zijn kast is veel kleiner dan die van mij en ik moet hem dus nog delen ook. En toen kwam ik er achter dat ik heel veel kleding heb. Dus nu mag ik eigelijk niets kopen van mezelf. Maar ik wil het
EN MORGEN OM 7 UUR GAAN WE BIJ HET KONIJN KIJKEN!
Ja dat is het nou juist. als hij dan straks bij jullie een monster is.gewoon een baby nemen.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Als het goed is is ie al lief. Alleen hopen dat ie dat bij ons ook blijft
Mijn kast zat vast in mijn kamerquote:Op maandag 18 februari 2013 17:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom zijn kast dan? D: als al mijn kleding en die van jan in zijn kast moesten...dat zou neverrr passen hehe..
Jij wil het niet, de kleren willen jou!
DAT IS SNEL GEREGELD ZEGGG NOU HOOP DAT HET EEN LIEF kNIJNTJE IS dan
Nouja, we zien het wel, ik heb ook wel konijnen gehad die geen baby's meer waren en toch lief. Met een baby kan het net zo goed een monster worden. Aan de andere kant, als ik morgen al 94307598357 tanden in mijn hand heb staan, mag ie daar blijvenquote:Op maandag 18 februari 2013 17:17 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ja dat is het nou juist. als hij dan straks bij jullie een monster is.gewoon een baby nemen.
dus je zit nu aan een fles "spa blauw"quote:Op maandag 18 februari 2013 19:45 schreef Bloempje. het volgende:
Klip wordt dan altijd boosals ik vergeet te drinken. Vrij dom ook wel
Hihi, nee helaas, kopje thee voor mij gewoon.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
dus je zit nu aan een fles "spa blauw"
Eigenlijk welquote:
ja dies lievquote:Op maandag 18 februari 2013 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dutch blend maar
[..]
dese luekr?
ik juggle met mn ballenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
geniaal, zo zou ik het ook voor doen
neequote:Op maandag 18 februari 2013 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gehaktballen?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:52 schreef Beach het volgende:
ff halfuurtje wezen hardlopen
zo smerig slijm dat dan omhoog komt en naar bloed smaakt
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
beach ik ben chagrijnig maak me vrolijk bitte
Je bent gestopt dus? Of rookt rustig door?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:06 schreef Beach het volgende:
[..]
graag gedaan
is gewoon erfenisje van jaren roken
Langer dan 2 jaar gestopt.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je bent gestopt dus? Of rookt rustig door?
he bah ; (quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zag
Ik kwam
Ik liet een scheet
quote:
Beetje hipster welquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:15 schreef leeell het volgende:
ik zit 11 hoog in een trappenhuis met mn laptop omdat open wifi signaal alleen hier
ja pff, weinig keusquote:
kom van dat dak afquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:17 schreef leeell het volgende:
[..]
ja pff, weinig keus
nooit internet of op het dak gaan zitten
voel mn pijnquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:15 schreef leeell het volgende:
ik zit 11 hoog in een trappenhuis met mn laptop omdat open wifi signaal alleen hier
Een hele goede hoor.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat is dit nou weer voor vergelijking?
nou en ik sta bekend als raar dusssquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:06 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dat staat raar als een Irakees Fries gaat praten sorry
Hoeveel roebel is een knuffel?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heb wel 500 knuffels voldoet dat ook
plushen knuffels?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heb wel 500 knuffels voldoet dat ook
Dan neequote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
10 roebel is 1,32 knuffel
[..]
misschien
maar ik heb geen kb meer aan mijn zijdequote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:17 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Goed teken dat je niet aan schizofrenie lijdt.
Je hebt je eenzaamheid dan toch nog.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:18 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
maar ik heb geen kb meer aan mijn zijde
Niks kan mijn KB vervangenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:19 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Je hebt je eenzaamheid dan toch nog.
dus diarree?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, stiekem is het een poepie.
Neehee. Gekkie. Hij is best lief. Dat bedoel ik. Duh. Maar hij moet niet mijn konijn beledigenquote:
Nee oke geen klappenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja daag dan kom ik njet op bezoek
Sims kun je opsturen naar mijn adres kthxbaj
nohomo hoorquote:
henk sneevlietweg , waarna ik naar CS kan komenquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb tijd nu voor je waar ben je?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Awwwwhh dees is leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |