Nou..quote:Op zondag 17 februari 2013 20:11 schreef Samson het volgende:
Amanda is slank vergeleken met de rest...
Dat dan weer wel.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:11 schreef Samson het volgende:
Amanda is slank vergeleken met de rest...
ditquote:Op zondag 17 februari 2013 20:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ik denk dat ze best leuk er uit zou zien als ze 60kilo af valt.
lolwutquote:Op zondag 17 februari 2013 20:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ja als je nou 45/55 bent en wat ergs mee hebt gemaakt en je verdriet bent gaan weg eten maar op 25..quote:Op zondag 17 februari 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
En WEER denk ik, hoe krijg je dat voor elkaar als je pas 25 bent en dan al zo dik.
Beter 138 kg eraf...quote:Op zondag 17 februari 2013 20:12 schreef Geo4kant het volgende:
Kut, moest lachen.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:12 schreef WcPot het volgende:
Die zal wel wat wegenbelasting moeten betalen.
Ja hoe haal je het in je hoofdquote:Op zondag 17 februari 2013 20:13 schreef kwiwi het volgende:
wtf... wildvreemde mensen die er wat van zeggen op straat?
Denk niet zo heel groot 1.60 1.70 meter schat ikquote:
Lijkt mij wel makkelijk hoeft ze daar geen rekening meer mee te houdenquote:Op zondag 17 februari 2013 20:14 schreef Juicyhil het volgende:
Oh leuk dat je niet meer ongesteld bent geworden.
PCOS?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:14 schreef Juicyhil het volgende:
Oh leuk dat je niet meer ongesteld bent geworden.
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:14 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind het knap dat die vent bij haar blijft. Ja ze zijn getrouwd maar toch, weet niet hoe oud zij is.. maar op 25 kun je haar toch nog makkelijker verlaten lijkt me.
In de voorstukjes zegt ze ook dat ze gaan scheiden.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:14 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind het knap dat die vent bij haar blijft. Ja ze zijn getrouwd maar toch, weet niet hoe oud zij is.. maar op 25 kun je haar toch nog makkelijker verlaten lijkt me.
Serieus?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:14 schreef Geo4kant het volgende:
Ja kom op hey.. dat mens heeft al 3 jaar haar eigen poes niet gezien waarschijnlijk, hoelang geleden zou het zijn dat ze seks hadden? Sowieso.. daar wordt je niet opgewonden vanquote:
Ze kan toch zelf niet naar de winkel inderdaadquote:Op zondag 17 februari 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
Als ik die vent was zou ik alle lekkere dingen blijven weggooien. Kan ze ook niet vreten.
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja kom op hey.. dat mens heeft al 3 jaar haar eigen poes niet gezien waarschijnlijk, hoelang geleden zou het zijn dat ze seks hadden? Sowieso.. daar wordt je niet opgewonden van
Dan haalt ze het zelf wel stiekem denk ik.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
Als ik die vent was zou ik alle lekkere dingen blijven weggooien. Kan ze ook niet vreten.
Ben je ook dik ofso?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]Mogen mensen zelf nog beslissen waar ze wel of niet opgewonden van worden? En bij welke vrouw ze wel of niet blijven? Mijn god zeg.
Geld afpakken en pinpasquote:Op zondag 17 februari 2013 20:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan haalt ze het zelf wel stiekem denk ik.
Ja, want dat is het enige dat teltquote:Op zondag 17 februari 2013 20:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja kom op hey.. dat mens heeft al 3 jaar haar eigen poes niet gezien waarschijnlijk, hoelang geleden zou het zijn dat ze seks hadden? Sowieso.. daar wordt je niet opgewonden van
Huis lijkt natuurlijk ook kleiner he?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:17 schreef xFriendx het volgende:
Klein woonkamertje waar ze zat. Je zou bijna denken dat ze ook al gescheiden leven in dat huis ofzow.
Leek ook boven te zijn.
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
http://www.nigella.com/recipes/view/rocky-road-crunch-bars-25
Komt misschien nog wel het programma is nog niet afgelopenquote:Op zondag 17 februari 2013 20:17 schreef Starlie het volgende:
Ze ziet er verder nog wel verzorgd uit! En gelukkig heeft ze zichzelf geen pittig kort makkelijk kapsel aangemeten!
Ik zou mijn vrouw in de kelder op sluiten en alleen maar water en droog brood voeren als ze uberhaubt al die richting in gaatquote:Op zondag 17 februari 2013 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, maar gelukkig ook niet zo oppervlakkig.
Juist ja, echte liefdequote:Op zondag 17 februari 2013 20:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zou mijn vrouw in de kelder op sluiten en alleen maar water en droog brood voeren als ze uberhaubt al die richting in gaat
Ik had net een flits hoe het gaat als hij onderop moet liggen.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
Dat mannetje lijkt wel heel erg klein naast haar
Liever zoals Wendy dan het dikke inderdaad, hoewel Wendy ook niet per se gezond hoeft te zijn. Die heeft volgens mij ook totaal geen spieren. Die kan ook gewoon dun zijn door alleen maar salades te kauwen.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:17 schreef WcPot het volgende:
En dan komt slanke wendy langs en de kandidaten denken vast van was ik ook maar zo
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Huis lijkt natuurlijk ook kleiner he?
Verschrikkelijk moet dat zijn extra zuurstof moet hij in nemenquote:Op zondag 17 februari 2013 20:18 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik had net een flits hoe het gaat als hij onderop moet liggen.
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:19 schreef Abed het volgende:
Weer zo'n wijf dat het laat varen nadat ze getrouwd is.
Daar heb je geen invloed op als ik die verhalen zo hoor. Als iemand wil eten, eet diegene.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je kan het ook een teken van zwakte zien dat zo'n man het ook zo ver laat komen.
Voor een vrouw is het veelal ook een verdubbeling.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:19 schreef Juicyhil het volgende:
140 kg is toch echt niet veel? In vergelijking met een Danny....
Zolang ze kan koken wassen en strijken dan is het goed tochquote:Op zondag 17 februari 2013 20:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Liever zoals Wendy dan het dikke inderdaad, hoewel Wendy ook niet per se gezond hoeft te zijn. Die heeft volgens mij ook totaal geen spieren. Die kan ook gewoon dun zijn door alleen maar salades te kauwen.
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:20 schreef Geo4kant het volgende:
Volgens mij heeft ze haar vader opgegeten.
Stanley is van vorige week toch? Die gast was ook 1.93quote:Op zondag 17 februari 2013 20:20 schreef Aventura het volgende:
140 kilo is echt wel extreem veel hoor, zeker voor een vrouw.
In relatie tot Stanley is het natuurlijk weer niet veel, maar je moet vergelijken met normale mensen.
Ik kan ruim 2 keer in deze meid.
Je kan stellen dat die jongen een kat in de zak heeft gekocht.quote:
Serieus? Dat zou je niet zeggen, maar kwam wellicht door z'n breedte.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stanley is van vorige week toch? Die gast was ook 1.93
Wendy is weer op tranen-hunt.quote:
Ze huilt frituurvetquote:Op zondag 17 februari 2013 20:20 schreef tralalala het volgende:
Beter kapt ze met janken en gaat ze sporten
Heb je weleens vaker een aflevering gezien?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:20 schreef tralalala het volgende:
Beter kapt ze met janken en gaat ze sporten
Ja, 1.93quote:Op zondag 17 februari 2013 20:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Serieus? Dat zou je niet zeggen, maar kwam wellicht door z'n breedte.
Hij was gemaakt van suiker zij ze net.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:20 schreef Geo4kant het volgende:
Volgens mij heeft ze haar vader opgegeten.
Klopt van ik kan er niks aan doen en maar door vretenquote:Op zondag 17 februari 2013 20:21 schreef Samson het volgende:
Bij die dikke mensen is het altijd wel een erg hoog gehalte aan zelfmedelijden valt me op....
RTL dikt het wel behoorlijk aanquote:Op zondag 17 februari 2013 20:21 schreef Samson het volgende:
Bij die dikke mensen is het altijd wel een erg hoog gehalte aan zelfmedelijden valt me op....
No way.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:21 schreef Starlie het volgende:
Die Amanda is dan misschien wel te dik maar ik vind Wendy wel te dun...
Wendy is niet te dun hoor, 50% van de gemiddelde NLer is nl te dik dus dat lijkt al snel zo....quote:Op zondag 17 februari 2013 20:21 schreef Starlie het volgende:
Ach aangedikt.. sure, maar het is wel zo. Ze manipuleren hun mannen vaak erg, het zijn gewoon junkies.quote:
Nou... Als je haar volledig is beeld ziet is ze toch wel erg mager hoor.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:22 schreef Samson het volgende:
[..]
Wendy is niet te dun hoor, 50% van de gemiddelde NLer is nl te dik dus dat lijkt al snel zo....
Bij een dagje Crossfit oid ligt Wendy ook al snel op apegapen denk ik.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:21 schreef Starlie het volgende:
Ze moet wel 2 stoelen boeken.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:23 schreef Cynix ® het volgende:
Ze wil naar haar vaders graf, maar daar heeft Sunweb geen reisjes naartoe.
Eeh, vergeleken met Wendy is 99% van Nederland dik.quote:
Mag geen extra bagage meenemen wel zo eerlijk voor de overige passagiersquote:
helaas wel ja....quote:Op zondag 17 februari 2013 20:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eeh, vergeleken met Wendy is 99% van Nederland dik.
Waarom kijk ik daar niet van op...?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:24 schreef Samson het volgende:
OMG, zo'n tattoo, ze loopt qua leeftijd wel een beetje achter bij de trends....
Kan je je niet voorstellen, moet je eens een keer 70 kilo aan verpakking aan je hangen en dan eens rondlopen. Dat doet zij dus elke dagquote:
Dat mag heul niet van de arboquote:Op zondag 17 februari 2013 20:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan je je niet voorstellen, moet je eens een keer 70 kilo aan verpakking aan je hangen en dan eens rondlopen. Dat doet zij dus elke dagziek gewoon.
Leuke collega's heb je danquote:Op zondag 17 februari 2013 20:26 schreef OProg het volgende:
Patrick wordt morgen behoorlijk uitgelachen op kantoor.
Ik vind eten tijdens dit programma veel ergerquote:Op zondag 17 februari 2013 20:26 schreef P8 het volgende:
Postnummer dat eindigt met een dubbel moet fappen terwijl hij/zij naar dit programma kijkt.
Ze dachten al jaja een vriendin.. jij wel, die opblaaspop durf je niet mee te nemen naar die werkborrels hequote:Op zondag 17 februari 2013 20:26 schreef OProg het volgende:
Patrick wordt morgen behoorlijk uitgelachen op kantoor.
Hij heeft een vriending misschien zijn zijn vrienden wel eenzame fokkersquote:Op zondag 17 februari 2013 20:26 schreef Mani89 het volgende:
Zijn vrienden lachen hem natuurlijk keihard uit.
Hoezo, nu je weet dat ze weer vrijgezel is wil je wel even een kopje koffie gaan drinken bij d'r?quote:
dadelijk huilen en zielig doen boehoe ik kan het niet, ik wil dood..quote:
quote:
ah, ik meende al te horen dat het hier in de buurt moest zijn.....quote:
En dat valt wel te horen aan dat verschrikkelijke accent van beiden....quote:
zo dom is ze dus....quote:Op zondag 17 februari 2013 20:29 schreef FredVleespet het volgende:
Een brief aan haar overleden vader? Dat kan hij toch niet meer lezen
Waarschijnlijk verplichte therapie.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:29 schreef Dwyn het volgende:
Waarom moeten die lui altijd brieven schrijven?
Bind hem vast aan een vlieggghuhuuuhuurrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 17 februari 2013 20:29 schreef FredVleespet het volgende:
Terugschrijven schijnt ook een probleem te worden....quote:Op zondag 17 februari 2013 20:29 schreef FredVleespet het volgende:
zou wel nuttiger zijn idd..quote:Op zondag 17 februari 2013 20:29 schreef Maraca het volgende:
Dacht dat ze een brief zou schrijven aan haar man..
Verplicht loopje naar de brievenbus, hoewel dat in dit geval niet zoveel zin heeft.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:29 schreef Dwyn het volgende:
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:26 schreef P8 het volgende:
Postnummer dat eindigt met een dubbel moet fappen terwijl hij/zij naar dit programma kijkt.
Succes.quote:
Na de eerste meting een terugval omdat ze toch iets teveel van haar hervonden leven is gaan genieten...quote:Op zondag 17 februari 2013 20:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
dadelijk huilen en zielig doen boehoe ik kan het niet, ik wil dood..
Dan depressief, daarna kicked het geweten in en moet toch en dan knalt ze kei hard en valt ze uiteindelijk 50kilo af en herboren blabla had ik eerder moeten doen.
Zelfde format elke keer
Ik ben al blij dat jullie niet zitten te kwijlenquote:Op zondag 17 februari 2013 20:30 schreef kwiwi het volgende:
Waarom zijn die personal trainers altijd 'buitenlanders'?
Je fouten, angsten en situatie hard op durven te zeggen is een hele stap bij mensen met angsten of serieuze problemen. Tevens voor veel mensen lucht het op om het op te schrijven.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:29 schreef Dwyn het volgende:
Nederlanders zijn allemaal te dik, denk ik?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:30 schreef kwiwi het volgende:
Of te luiquote:Op zondag 17 februari 2013 20:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nederlanders zijn allemaal te dik, denk ik?
echt bizar veel jaquote:
Omdat alle buitenlanders onder kickboxen zitten en dus afgetraind zijn!quote:Op zondag 17 februari 2013 20:30 schreef kwiwi het volgende:
Kunnen niks anders.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:30 schreef kwiwi het volgende:
Mij ook.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:32 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
die psycholoog/psychiater doet me altijd denken aan die troll poppen van vroeger
Op deze kan ik het inderdaad niet echt nee.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:30 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat jullie niet zitten te kwijlen
Kutwijfquote:Op zondag 17 februari 2013 20:33 schreef kwiwi het volgende:
O zíj heeft besloten om te gaan scheiden
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:33 schreef Geo4kant het volgende:
Ja uitelkaar gegroeit, jouw dikke pens duwde hem weg
Omdat ze een kutwijf is ..quote:Op zondag 17 februari 2013 20:33 schreef Disana het volgende:
Waar heeft ie dat in vredesnaam aan verdiend.
Nee hoor, was mijn eerste post in dit topic, en ik ben het met jou eensquote:Op zondag 17 februari 2013 20:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ze een kutwijf is ..en jullie haar maar verdedigen
en mij aanvallen dat ik die vent een compliment geeft dat hij nog bij haar blijft.
Ze lacht ook steeds, mooie maskertje van binnen huilt ze alleen maar.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:34 schreef _Arual_ het volgende:
Dat meiske heeft nog veel meer issues dan alleen haar gewicht. Klinkt als angst, dwang, depressie
Ik vind jouw posts niet zo leuk.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:33 schreef Geo4kant het volgende:
Ja uitelkaar gegroeit, jouw dikke pens duwde hem weg
gewoon negeren.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind jouw posts niet zo leuk.
Vervelendquote:Op zondag 17 februari 2013 20:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ook niet inderdaad! Beetje sarcasme ok, maar overdrijven is ook een vak!quote:Op zondag 17 februari 2013 20:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dacht ik net ook.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:34 schreef Geo4kant het volgende:
Ze denkt gewoon vooruit, als ze straks weer slank is kan ze een betere kerel krijgen. Echt een sletje.
oh pleasequote:Op zondag 17 februari 2013 20:35 schreef Starlie het volgende:
Toch alleen maar knap dat ze voor zichzelf kiest! Ook eerlijker tegenover haar ex!
Doe ik ook altijd. Niets irritanter dan een hupsende paardestaart.quote:
Hoezo dat dan? Alsof het alleen om uiterlijk gaat..quote:Op zondag 17 februari 2013 20:35 schreef Aventura het volgende:
Wordt ze na Obese weer een giga lekker wijf...Beetje zuur dan voor hem.
Ik had niet mee willen werken aan het progamma als ik hem was, eerlijk gezegd.
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vervelendje kan me blokkeren als je een abo hebt.
Zou kunnen maar als ze aangeeft dat ze niet ECHT gek meer op hem is dan is het toch knap dat ze het veilige vertrouwde achter zich laat en voor zichzelf kiest.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
oh pleaseze weet gewoon dat ze straks out of his league is en wil gewoon een betere vent scoren.
hahahahaquote:Op zondag 17 februari 2013 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
Ze moet mee doen aan een Beauty contest.. dan valt ze meteen af.
Ze had het er net wel over dat het geweest wasquote:
Pas als een betere toekomst in zicht is, die jaren ervoor had ze er geen moeite mee.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:37 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zou kunnen maar als ze aangeeft dat ze niet ECHT gek meer op hem is dan is het toch knap dat ze het veilige vertrouwde achter zich laat en voor zichzelf kiest.
Nja ik bedoel eigenlijk, je ziet je vrouw veranderen tot dat formaat, je steunt haar, 2 jaar geen seks, en dan op het moment dat het weer bergopwaarts gaat, verbreekt zij de relatie. Dat lijkt me zuur.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Alsof het alleen om uiterlijk gaat..
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
Bassie grapjequote:Op zondag 17 februari 2013 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
Zo heel toevallig tijdens dit programma, ze wil sympathie winnen.. dat ze haar zien als een sterke vrouw met een eigen mening en eigen wil. Waarom moet dit op tv?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:37 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zou kunnen maar als ze aangeeft dat ze niet ECHT gek meer op hem is dan is het toch knap dat ze het veilige vertrouwde achter zich laat en voor zichzelf kiest.
Ja, denk dat ze het niet helemaal in chronologische volgorde laten zien nu.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze had het er net wel over dat het geweest was
Ja, ok. Dan kan ik mij daar wel in vinden. Ze heeft hem eigenlijk dan nog wel te lang aan het lijntje gehoudenquote:Op zondag 17 februari 2013 20:38 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nja ik bedoel eigenlijk, je ziet je vrouw veranderen tot dat formaat, je steunt haar, 2 jaar geen seks, en dan op het moment dat het weer bergopwaarts gaat, verbreekt zij de relatie. Dat lijkt me zuur.
hoezo naar ?quote:
Ik kan niet voor haar denken... Dus geen idee of ze sympathie wil winnen, zou zomaar kunnen. Doet er ook niet toe, ze had ook bij die gozer kunnen blijven en samen niet 100% gelukkig kunnen zijn. Weet ik het..quote:Op zondag 17 februari 2013 20:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo heel toevallig tijdens dit programma, ze wil sympathie winnen.. dat ze haar zien als een sterke vrouw met een eigen mening en eigen wil. Waarom moet dit op tv?
Dat dus.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:38 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nja ik bedoel eigenlijk, je ziet je vrouw veranderen tot dat formaat, je steunt haar, 2 jaar geen seks, en dan op het moment dat het weer bergopwaarts gaat, verbreekt zij de relatie. Dat lijkt me zuur.
dat is idd een goede tactiek, want mannen willen niet direct met zo'n vrouw in zee gaanquote:Op zondag 17 februari 2013 20:37 schreef Honeymooner het volgende:
Na een scheiding vallen vrouwen toch vaak superveel af juist?
Ze speelt zo'n schattige verlegen meisje dat een emotioneel wrak is. Triestquote:Op zondag 17 februari 2013 20:40 schreef Samson het volgende:
Ik vind het eigenlijk maar een trut eerlijk gezegd
Jupquote:Op zondag 17 februari 2013 20:40 schreef just me het volgende:
Ze is, volgens mij, gewoon hartstikke onzeker en lacht dat weg.
we wachten afquote:
weet niet wat het is, ze is gewoon niet zuiver op de graat (vind ik)quote:Op zondag 17 februari 2013 20:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze speelt zo'n schattige verlegen meisje dat een emotioneel wrak is. Triest
Toen André Hazes zulke dingen deed kraaide er geen haan naar en zij mag het niet?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:29 schreef FredVleespet het volgende:
Wat heb jij weinig begrip en empathie voor mensen. Triest.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zie haar echte karakter gewoon. I don't deal with bullshit.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat heb jij weinig begrip en empathie voor mensen. Triest.
Moet jij niet beter even gaan zappen?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |