SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lukoki
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Lukokiwat een faalhaas is dat. Ajax niet waardig
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Ik vind het eigenlijk wel triest.
Manolev wordt constant afgezeken om dit soort acties, Lukoki maakt ook dit soort debiele acties. Niemand die hem afkraakt.![]()
die kan nog meer dan derkquote:Op zondag 17 februari 2013 17:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jozefzoonvoetballuh voor je werruk
![]()
Waarom De Erik geen rust, raakt ook geen pepernoot vandaag
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Manolev wordt constant afgezeken om dit soort acties, Lukoki maakt ook dit soort debiele acties. Niemand die hem afkraakt.![]()
![]()
Zal over een jaar of twee wel bij rkc spelen.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:01 schreef Stiggie het volgende:
Lukokiwat een faalhaas is dat. Ajax niet waardig
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wat ben jij toch een raar mannetje af en toe.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Ajax profiteert van het puntverlies van Feyenoord blijft RKC in zicht van PEC, prima deal lijkt me zo.![]()
Er moet in de jeugd toch wel iets beters rondlopen dan.... Lukoki?"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
is goed, spreken we afquote:Op zondag 17 februari 2013 17:02 schreef Tchock het volgende:
Als Ajax profiteert van het puntverlies van Feyenoord blijft RKC in zicht van PEC, prima deal lijkt me zo.![]()
Lukoki
Ik neem aan dat hij dit soort acties al sinds zijn 4e doet en dus er al jaren op geoefend hebben. hoe kan hij dit nou als prof maken![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Van dit RKC hoeven we ook niets te verwachten. Ik ga wel schaatsen kijken.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
Even naar Denemarken afreizenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:02 schreef Stiggie het volgende:
Er moet in de jeugd toch wel iets beters rondlopen dan.... Lukoki?![]()
vast wel een Deen te vindenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:02 schreef Stiggie het volgende:
Er moet in de jeugd toch wel iets beters rondlopen dan.... Lukoki?![]()
3 x in de week spelen . Is niet zo gek spelers sparen tegen RKC. We staan tenslotte al voor.... punten binnen hengelen en wegwezenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:02 schreef Tallie1982 het volgende:
Hoe kun je in godsnaam deze spelers opstellen voorin?"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Liever Sana dan Lukoki trouwens, die kan ook op rechts"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Ach als je voor de tripple gaat dan kan niet iedere wedstrijd even spectaculair zijn.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
want? die is daar helemaal niet klaar voor.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgend jaar moet Branco van den Boomen in de plaats van Christian Poulsen![]()
Je mist het trom geroffel en de blote pubers in vak 410?quote:Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
maar het klinkt zo interessant om te zeggenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
want? die is daar helemaal niet klaar voor.![]()
Volgende week hopelijk
De Cil
V Rijn Toby De Mois Blind
Boccara Meleg Andersen
Cuenca Siggy Fischer.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgend jaar moet Branco van den Boomen in de plaats van Christian Poulsen![]()
![]()
Nee ik vind dit wel een verademing eigenlijk.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je mist het trom geroffel en de blote pubers in vak 410?Noot noot.![]()
Vraag ik jou wat?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ga Nikki minaj luisteren pauper.![]()
de fuckquote:Op zondag 17 februari 2013 17:05 schreef Seam het volgende:
Volgende week hopelijk
De Cil
V Rijn Toby De Mois Blind
Boccara Meleg Andersen
Cuenca Siggy Fischer.
Wil jij meleg als VM?![]()
Dat komt omdat hij verkeerd aangespeeld wordt, zegt hij zelf.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Dat is het ook. Pijnlijk.quote:
Lijkt me best een toffe kerel, maar hij kan er gewoon geen jota van.Noot noot.![]()
Doe even normaalquote:Op zondag 17 februari 2013 17:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
kun jij anders je bek niet even houden![]()
Ilan natuurlijk man, foutje bedankt.quote:I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Is goed.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
kun jij anders je bek niet even houden![]()
tegen de zonquote:[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Waarom mag Boerrigter de heletijd in de basis beginnen?
Loopt er geen speler bij Ajax rond, die op zijn 16 is gehaald en eigen jeugd wordt genoemd, die daar kan staan?![]()
Het is nog een lul ookquote:Op zondag 17 februari 2013 17:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat is het ook. Pijnlijk.
Lijkt me best een toffe kerel, maar hij kan er gewoon geen jota van.![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
De hele tijd?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom mag Boerrigter de heletijd in de basis beginnen?Speelt nu omdat cuenca en Fischer gespaard worden.
![]()
Andersen ofzo tochquote:Op zondag 17 februari 2013 17:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Loopt er geen speler bij Ajax rond, die op zijn 16 is gehaald en eigen jeugd wordt genoemd, die daar kan staan?![]()
blijkbaar niet, is ook bij gebrek aan beter, de alternatieven zijn niet helemaal fit, wist je zelf ook welquote:Op zondag 17 februari 2013 17:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Had ik liever Sananas gezienquote:Op zondag 17 februari 2013 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
De hele tijd?Speelt nu omdat cuenca en Fischer gespaard worden.
![]()
Ik heb uit bronnen vernomen dat Vermeer naar de kapper is geweest een blonde hanekam zoals Balotelli heeft. En het ziet er niet uit dus vandaar die pet.![]()
Kenneth heeft wel 10000x meer swag dan de Cil, wat een hosselbaas is het toch. Weinig negers die zo'n pet kunnen hebben.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ze stellen beide weinig voor.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Had ik liever Sananas gezien![]()
Dudequote:Op zondag 17 februari 2013 17:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Had ik liever Sananas gezien
Noot noot.![]()
dat laatste valt tegen vind ikquote:Op zondag 17 februari 2013 17:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat is het ook. Pijnlijk.
Lijkt me best een toffe kerel, maar hij kan er gewoon geen jota van.
dat toffe bedoel ik, stomme bier[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Hij rockt die shit welquote:Op zondag 17 februari 2013 17:07 schreef Seam het volgende:
Kenneth heeft wel 10000x meer swag dan de Cil, wat een hosselbaas is het toch. Weinig negers die zo'n pet kunnen hebben.![]()
Medelijden met al die mensen in het stadion die daar naar moeten kijken.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:04 schreef Tyron het volgende:
Medelijden met iedereen die achter lukoki en boerrigter speelt of met ze probeert te combinerenIk typ straat.
ja maar was eigenlijk wel te verwachtenquote:
Waar speelt die dan?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Idd. Ik ga zo even schakelen naar Sven KramerI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ik was er idd ook al bang voorquote:Op zondag 17 februari 2013 17:07 schreef Seam het volgende:
[..]
ja maar was eigenlijk wel te verwachten
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2013 17:08:27 ]![]()
andersen en sana zijn minimaal 3 klassen beter dan boerrigter
de boer wil hem niet kapot maken helaas, zet je hem in jong ajax nu dan breek je hem finaal kapot![]()
ziet er uit als een pompbediendequote:Op zondag 17 februari 2013 17:07 schreef Seam het volgende:
Kenneth heeft wel 10000x meer swag dan de Cil, wat een hosselbaas is het toch. Weinig negers die zo'n pet kunnen hebben.![]()
![]()
eriksen verliest 1x balverlies iedereen doet![]()
![]()
, elke andere speler balverlies en niemand die er wat van zegt
life is not fair![]()
boerrigter en lukoki zijn standaard kut.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:09 schreef GGMM het volgende:
De Jong speelt ook dramatisch.
Eigenlijk is de hele aanval vandaag kut.![]()
ik ben balverlies aan het tellen,quote:Op zondag 17 februari 2013 17:09 schreef GGMM het volgende:
De Jong speelt ook dramatisch.
Eigenlijk is de hele aanval vandaag kut.
lukoki bovenaan, daarna boerrigter, en dan de jong volgens mij![]()
the fuck jongen, Poulsen kan toch no fucking way beter zijn dan Boccara
Lees het topic eens door, zou ik zeggen.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:09 schreef Tyron het volgende:
![]()
life is not fair![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:09 schreef Tyron het volgende:
![]()
life is not fair
Noot noot.![]()
Denen zijn altijd beterquote:Op zondag 17 februari 2013 17:09 schreef Seam het volgende:
the fuck jongen, Poulsen kan toch no fucking way beter zijn dan Boccara![]()
Hallo Jojoortjequote:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
lukoki komt tenminste zijn man soms nog voorbij, de voorzet daarna is 9 van de 10 keer niks maar goed dat is al meer dan boerrigter waarbij helemaal niks lukt![]()
speelt boven verwachting goed, bij liverpool slapen ze nog steeds slechtquote:Op zondag 17 februari 2013 17:09 schreef Seam het volgende:
the fuck jongen, Poulsen kan toch no fucking way beter zijn dan Boccara![]()
Okéquote:Op zondag 17 februari 2013 17:10 schreef j0rdiiii het volgende:
lukoki komt tenminste zijn man soms nog voorbij, de voorzet daarna is 9 van de 10 keer niks maar goed dat is al meer dan boerrigter waarbij helemaal niks lukt![]()
Manolev heeft een betere voorzet.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:10 schreef j0rdiiii het volgende:
lukoki komt tenminste zijn man soms nog voorbij, de voorzet daarna is 9 van de 10 keer niks maar goed dat is al meer dan boerrigter waarbij helemaal niks luktIk typ straat.
het grappige is dat schone, de jong en de rest van de voorhoede meer balverlies hebben geleden dan eriksen deze wedstrijdquote:Op zondag 17 februari 2013 17:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Lees het topic eens door, zou ik zeggen.![]()
Als ik de boer was zou ik Vermeer een schop onder de kont geven. Je kunt het toch niet maken om een pet te dragen in een professionele wedstrijd met miljoenen op het spelen.
Zie je dat wel eens bij het schaatsen, atletiek, zwemmen, nba, american football noem maar op?![]()
Houd je mond eens.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:11 schreef dieselnoi het volgende:
Als ik de boer was zou ik Vermeer een schop onder de kont geven. Je kunt het toch niet maken om een pet te dragen in een professionele wedstrijd met miljoenen op het spelen.
Zie je dat wel eens bij het schaatsen, atletiek, zwemmen, nba, american football noem maar op?![]()
Beter had hij gewoon zonnebril opgezet inderdaad.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:11 schreef dieselnoi het volgende:
Zie je dat wel eens bij het schaatsen, atletiek, zwemmen, nba, american football noem maar op?Ik typ straat.
ga wegquote:Op zondag 17 februari 2013 17:11 schreef dieselnoi het volgende:
Bij het schaatsen hebben ze zelfs een zonnebril opquote:Op zondag 17 februari 2013 17:11 schreef dieselnoi het volgende:
Zie je dat wel eens bij het schaatsen, atletiek, zwemmen, nba, american football noem maar op?
Noot noot.![]()
Bij Ajax snappen ze niet dat als je gewoon 3 keer scoort je een gewonnen wedstrijd speelt. Nu moet je met dit drukke programma nog vol aan de bak in de tweede helft.![]()
wat een simpele trollquote:Op zondag 17 februari 2013 17:11 schreef dieselnoi het volgende:
Zie je dat wel eens bij het schaatsen, atletiek, zwemmen, nba, american football noem maar op?
Nu mag hij weer 5 wedstrijden kut spelen
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
op halve kracht toch een wedstrijd winnen is toch goedquote:Op zondag 17 februari 2013 17:11 schreef franske19 het volgende:
Bij Ajax snappen ze niet dat als je gewoon 3 keer scoort je een gewonnen wedstrijd speelt. Nu moet je met dit drukke programma nog vol aan de bak in de tweede helft.![]()
quote:quote:quote:![]()
![]()
![]()
![]()
Eriksen
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:12 schreef Jojoortje het volgende:
Tyron heeft z'n dorp onder gespoten net, kan niet anders.![]()
Eriksen laat deze wedstrijd zien dat hij moeiteloos met het niveau van Barca mee kan.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Eriksgod![]()
![]()
Zo bijzonder was dat doelpunt niet hoor.
Ik typ straat.
Lucky AjaxIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:12 schreef Seam het volgende:
Eriksen laat deze wedstrijd zien dat hij moeiteloos met het niveau van Barca mee kan.
Noot noot.![]()
Tyron, ben je nog wel bij bewustzijn?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
wtf?twitter:FrankRonald1970 twitterde op zondag 17-02-2013 om 17:12:48F: wie maakte die mooie goal???? Was net naar de WC. 😛 reageer retweet
![]()
Jawel.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:12 schreef LudoSanders het volgende:
Zo bijzonder was dat doelpunt niet hoor.Doelpunt van het weekend
![]()
![]()
De actie van De Mois was wel aardig, en een panna daarna.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:12 schreef LudoSanders het volgende:
Zo bijzonder was dat doelpunt niet hoor.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
We gaan inlopen met het doelsaldo op het PSV. Ik voorzie een kampioenschap met +1 goal voorsprong op PSV.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:12 schreef LudoSanders het volgende:
Zo bijzonder was dat doelpunt niet hoor.![]()
![]()
de boer moet trouwens met alderweireld afspreken dat hij per direct naar jong ajax gaat als hij nog een lange bal geeft![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:13 schreef Gramulanion het volgende:
wtf?twitter:FrankRonald1970 twitterde op zondag 17-02-2013 om 17:12:48F: wie maakte die mooie goal???? Was net naar de WC. 😛 reageer retweet
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Tennis en golf zijn toch ook aardige sporten.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ronaldquote:Op zondag 17 februari 2013 17:13 schreef Gramulanion het volgende:
![]()
Moet ineens denken aan die pot dat je de Boer hoorde schreeuwen "OVER DE GROND TOBY" en vervolgens knalt ie 'm snoeihard in 't doelquote:Op zondag 17 februari 2013 17:13 schreef j0rdiiii het volgende:
de boer moet trouwens met alderweireld afspreken dat hij per direct naar jong ajax gaat als hij nog een lange bal geeft![]()
Weet alleen niet meer welke wedstrijd dat was..![]()
en vergeet honkbal ook niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tennis en golf zijn toch ook aardige sporten.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Staat toch echt een R
https://twitter.com/FrankRonald1970/status/303175170795900928"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Eriksen
Beter stop hij met voetballen![]()
![]()
tonnoquote:Op zondag 17 februari 2013 17:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ga maar een pizza de oven in slingeren.
Wat moeten jullie?![]()
ik eet zo beefshanghai grquote:Op zondag 17 februari 2013 17:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat moeten jullie?![]()
Nog eentje erbij en dan zijn we klaar.
Boerrigter speelt overigens wel goed en is dreigend maar helaas, het afwerken...Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
nu ben ik ook tot een pizza geneigdquote:Op zondag 17 februari 2013 17:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat moeten jullie?![]()
dikzakquote:Op zondag 17 februari 2013 17:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat moeten jullie?![]()
en 3 punten uitgelopen op Twente & Feyenoord.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:15 schreef GGMM het volgende:
Simpele overwinning, spelers gespaard, prima middagje.![]()
![]()
Sven Kramer is van start gegaan.Ik typ straat.
Heb je hawaii?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat moeten jullie?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Afkloppenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:15 schreef GGMM het volgende:
Simpele overwinning, spelers gespaard, prima middagje.![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat moeten jullie?
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Die pak ik alquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Let een beetje op je worden, man.quote:Ik typ straat.
Heb ik wat gemist ? Heeft Willem 2 gisteren in de 3e helft nog gescoord ?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en 3 punten uitgelopen op Twente & Feyenoord.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die pak ik alHeb er nog 8 ofzo in de vriezer van toen ze in de bonus warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als wij je niet kunnen hebben, dan niemandquote:Op zondag 17 februari 2013 17:16 schreef Adames het volgende:
dat RKC, willen ze een speler uit de wedstrijd schoppen, doen ze het uitgerekend bij Boerrigter![]()
![]()
1-1 geblevenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist ? Heeft Willem 2 gisteren in de 3e helft nog gescoord ?![]()
Mondje dicht over Erikson, jongens.twitter:FrankRonald1970 twitterde op zondag 17-02-2013 om 17:16:41R: heb ik ook gezien hoor volgers... Gaat even om de mensen die #Erikson continu afkraken. #wereldgoal #klassespeler #nogsteedsjong reageer retweet
![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:15 schreef Adames het volgende:
[..]
kijk dan in de tweet, tijd is ook anders
[ afbeelding ]![]()
![]()
ik snapte hem gisteren ook al niet, maar hij heeft blijkbaar een andere definitie van het woord uitlopenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist ? Heeft Willem 2 gisteren in de 3e helft nog gescoord ?![]()
ja ronald en ik hebben laatst even gepraatquote:Op zondag 17 februari 2013 17:17 schreef Gramulanion het volgende:
Mondje dicht over Erikson, jongens.twitter:FrankRonald1970 twitterde op zondag 17-02-2013 om 17:16:41R: heb ik ook gezien hoor volgers... Gaat even om de mensen die #Eriksen continu afkraken. #wereldgoal #klassespeler #nogsteedsjong reageer retweet
![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:17 schreef Gramulanion het volgende:
Mondje dicht over Erikson, jongens.twitter:FrankRonald1970 twitterde op zondag 17-02-2013 om 17:16:41R: heb ik ook gezien hoor volgers... Gaat even om de mensen die #Erikson continu afkraken. #wereldgoal #klassespeler #nogsteedsjong reageer retweet
![]()
![]()
![]()
TYron zit achter dat account toch?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:17 schreef Gramulanion het volgende:
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
![]()
![]()
wat een pot dit, ik ben al Real - Man Utd al helemaal vergeten
![]()
![]()
Supertalentquote:Op zondag 17 februari 2013 17:18 schreef GGMM het volgende:
Die Lamey komt toch uit de PSV-jeugd? Wat een talent![]()
Ook verkoudenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Zoet kan alvast wennen voor volgend jaar hoe het is om tegen Ajax de bal uit het net te halen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:19 schreef ValHallen het volgende:
Ajaxspelers die hun eigen supporters geblesseerd willen zien_!
!
![]()
PSV jeugdquote:Op zondag 17 februari 2013 17:20 schreef Pedroso het volgende:
Zoet kan alvast wennen voor volgend jaar hoe het is om tegen Ajax de bal uit het net te halen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Dat begreep ik ook nietquote:Op zondag 17 februari 2013 17:19 schreef ValHallen het volgende:
Ajaxsupporters die hun eigen spelers geblesseerd willen zien_!
![]()
Jammer dat je niet 4 keer mag wisselen. De gehele voorhoede + Poulsen a.u.b.
En laat RKC maar degraderen. Wat een anti-voetbal.![]()
Bij 0-2 kan je dit prima laten staan.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:21 schreef Ramboetan het volgende:
Jammer dat je niet 4 keer mag wisselen. De gehele voorhoede + Poulsen a.u.b.
En laat RKC maar degraderen. Wat een anti-voetbal.
Overigens heb ik niets tegen Poulsen![]()
http://www.henkeningrid.org/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: