SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lukoki
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Lukokiwat een faalhaas is dat. Ajax niet waardig
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Ik vind het eigenlijk wel triest.
Manolev wordt constant afgezeken om dit soort acties, Lukoki maakt ook dit soort debiele acties. Niemand die hem afkraakt.![]()
die kan nog meer dan derkquote:Op zondag 17 februari 2013 17:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jozefzoonvoetballuh voor je werruk
![]()
Waarom De Erik geen rust, raakt ook geen pepernoot vandaag
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Manolev wordt constant afgezeken om dit soort acties, Lukoki maakt ook dit soort debiele acties. Niemand die hem afkraakt.![]()
![]()
Zal over een jaar of twee wel bij rkc spelen.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:01 schreef Stiggie het volgende:
Lukokiwat een faalhaas is dat. Ajax niet waardig
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wat ben jij toch een raar mannetje af en toe.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Ajax profiteert van het puntverlies van Feyenoord blijft RKC in zicht van PEC, prima deal lijkt me zo.![]()
Er moet in de jeugd toch wel iets beters rondlopen dan.... Lukoki?"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
is goed, spreken we afquote:Op zondag 17 februari 2013 17:02 schreef Tchock het volgende:
Als Ajax profiteert van het puntverlies van Feyenoord blijft RKC in zicht van PEC, prima deal lijkt me zo.![]()
Lukoki
Ik neem aan dat hij dit soort acties al sinds zijn 4e doet en dus er al jaren op geoefend hebben. hoe kan hij dit nou als prof maken![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Van dit RKC hoeven we ook niets te verwachten. Ik ga wel schaatsen kijken.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
Even naar Denemarken afreizenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:02 schreef Stiggie het volgende:
Er moet in de jeugd toch wel iets beters rondlopen dan.... Lukoki?![]()
vast wel een Deen te vindenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:02 schreef Stiggie het volgende:
Er moet in de jeugd toch wel iets beters rondlopen dan.... Lukoki?![]()
3 x in de week spelen . Is niet zo gek spelers sparen tegen RKC. We staan tenslotte al voor.... punten binnen hengelen en wegwezenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:02 schreef Tallie1982 het volgende:
Hoe kun je in godsnaam deze spelers opstellen voorin?"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Liever Sana dan Lukoki trouwens, die kan ook op rechts"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Ach als je voor de tripple gaat dan kan niet iedere wedstrijd even spectaculair zijn.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
want? die is daar helemaal niet klaar voor.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgend jaar moet Branco van den Boomen in de plaats van Christian Poulsen![]()
Je mist het trom geroffel en de blote pubers in vak 410?quote:Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
maar het klinkt zo interessant om te zeggenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
want? die is daar helemaal niet klaar voor.![]()
Volgende week hopelijk
De Cil
V Rijn Toby De Mois Blind
Boccara Meleg Andersen
Cuenca Siggy Fischer.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgend jaar moet Branco van den Boomen in de plaats van Christian Poulsen![]()
![]()
Nee ik vind dit wel een verademing eigenlijk.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je mist het trom geroffel en de blote pubers in vak 410?Noot noot.![]()
Vraag ik jou wat?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ga Nikki minaj luisteren pauper.![]()
de fuckquote:Op zondag 17 februari 2013 17:05 schreef Seam het volgende:
Volgende week hopelijk
De Cil
V Rijn Toby De Mois Blind
Boccara Meleg Andersen
Cuenca Siggy Fischer.
Wil jij meleg als VM?![]()
Dat komt omdat hij verkeerd aangespeeld wordt, zegt hij zelf.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Dat is het ook. Pijnlijk.quote:
Lijkt me best een toffe kerel, maar hij kan er gewoon geen jota van.Noot noot.![]()
Doe even normaalquote:Op zondag 17 februari 2013 17:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
kun jij anders je bek niet even houden![]()
Ilan natuurlijk man, foutje bedankt.quote:I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Is goed.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
kun jij anders je bek niet even houden![]()
tegen de zonquote:[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Waarom mag Boerrigter de heletijd in de basis beginnen?
Loopt er geen speler bij Ajax rond, die op zijn 16 is gehaald en eigen jeugd wordt genoemd, die daar kan staan?![]()
Het is nog een lul ookquote:Op zondag 17 februari 2013 17:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat is het ook. Pijnlijk.
Lijkt me best een toffe kerel, maar hij kan er gewoon geen jota van.![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
De hele tijd?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom mag Boerrigter de heletijd in de basis beginnen?Speelt nu omdat cuenca en Fischer gespaard worden.
![]()
Andersen ofzo tochquote:Op zondag 17 februari 2013 17:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Loopt er geen speler bij Ajax rond, die op zijn 16 is gehaald en eigen jeugd wordt genoemd, die daar kan staan?![]()
blijkbaar niet, is ook bij gebrek aan beter, de alternatieven zijn niet helemaal fit, wist je zelf ook welquote:Op zondag 17 februari 2013 17:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Had ik liever Sananas gezienquote:Op zondag 17 februari 2013 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
De hele tijd?Speelt nu omdat cuenca en Fischer gespaard worden.
![]()
Ik heb uit bronnen vernomen dat Vermeer naar de kapper is geweest een blonde hanekam zoals Balotelli heeft. En het ziet er niet uit dus vandaar die pet.![]()
Kenneth heeft wel 10000x meer swag dan de Cil, wat een hosselbaas is het toch. Weinig negers die zo'n pet kunnen hebben.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ze stellen beide weinig voor.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Had ik liever Sananas gezien![]()
Dudequote:Op zondag 17 februari 2013 17:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Had ik liever Sananas gezien
Noot noot.![]()
dat laatste valt tegen vind ikquote:Op zondag 17 februari 2013 17:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat is het ook. Pijnlijk.
Lijkt me best een toffe kerel, maar hij kan er gewoon geen jota van.
dat toffe bedoel ik, stomme bier[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Hij rockt die shit welquote:Op zondag 17 februari 2013 17:07 schreef Seam het volgende:
Kenneth heeft wel 10000x meer swag dan de Cil, wat een hosselbaas is het toch. Weinig negers die zo'n pet kunnen hebben.![]()
Medelijden met al die mensen in het stadion die daar naar moeten kijken.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:04 schreef Tyron het volgende:
Medelijden met iedereen die achter lukoki en boerrigter speelt of met ze probeert te combinerenIk typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |