quote:Op zondag 17 februari 2013 14:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
Boos geworden op de luie kassamedewerker.
Hij was voor de tweede keer in een week in slaap gevallen.
haha die vingertjesquote:Op zondag 17 februari 2013 14:48 schreef Angel-Joy het volgende:
Pisang Goreng aan het eten
[ afbeelding ]
Voor de noobs die niet weten wat het zijn: gebakken bananen, is indo.
Camera beter richten voortaan...quote:Op zondag 17 februari 2013 14:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen hangtieten, sorry.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:09 schreef HaJee het volgende:
[..]
Camera beter richten voortaan...
[ afbeelding ]
Hij zit ook niet laag maar gewoon dicht bij de cameraquote:Op zondag 17 februari 2013 15:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb geen hangtieten, sorry.
Leuk gepaint wel.
Oké, ik geef het toe, het is mijn tepel.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:12 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hij zit ook niet laag maar gewoon dicht bij de camera
Jezelf Aardappelprofeet noemenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:10 schreef Aardappelprofeet het volgende:
Werken op zondag
Elektricien zijn
Tie-wraps om je schoenen
Wajong lijer.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:10 schreef Aardappelprofeet het volgende:
Werken op zondag
Elektricien zijn
Tie-wraps om je schoenen
lekker negatief, neem een voorbeeld van tsquote:Op zondag 17 februari 2013 15:10 schreef Aardappelprofeet het volgende:
Werken op zondag
Elektricien zijn
Tie-wraps om je schoenen
Ik word pas blij als je een echte foto DM't zodat ik kan zien of ik het ongeveer goed hadquote:Op zondag 17 februari 2013 15:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, ik geef het toe, het is mijn tepel.
Nu blij?
Dmquote:Op zondag 17 februari 2013 15:16 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik word pas blij als je een echte foto DM't zodat ik kan zien of ik het ongeveer goed had
Ik vond 7 uur in de ochtend ook een mooie tijd.quote:
Hee thanks HaJee. Mijn mooie forumkapselquote:
Nee 7 uur vanavond vind ik een mooie tijd om te stoppen.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:21 schreef smitjew het volgende:
[..]
Ik vond 7 uur in de ochtend ook een mooie tijd.
Moet dan alweer bijna werkenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:31 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee 7 uur vanavond vind ik een mooie tijd om te stoppen.
Nope, ik vind het leuk.quote:
leuke kantinequote:Op zondag 17 februari 2013 14:22 schreef slangpie het volgende:
Wat doe jij nu?
TS begint:
Pauze houden op het werk:
[ afbeelding ]
Studeren en nog wat ondernemen daarnaast voor extra inkomstenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:43 schreef smitjew het volgende:
[..]
Nope, ik vind het leuk.
Wat doe jij voor de kost dan?
Omdat de rechter bijna uit elkaar valtquote:Op zondag 17 februari 2013 15:08 schreef -niemand- het volgende:
ik wou eigenlijk verder gaan met mijn aanhangertje, maar daar heb ik nu geen zin in
en waarom heb jij ty-wraps om je schoenen?
Jijquote:Op zondag 17 februari 2013 15:10 schreef Aardappelprofeet het volgende:
Werken op zondag
Elektricien zijn
Tie-wraps om je schoenen
Neuh, moet half april opgeleverd worden.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:14 schreef smitjew het volgende:
Ts is baas, heb je het probleem al verholpen?
Die is links van mij op die foto. Ik ging in de zon zitten als een baas.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:09 schreef HaJee het volgende:
[..]
Camera beter richten voortaan...
[ afbeelding ]
vloeibare pakking does the jobquote:Op zondag 17 februari 2013 19:28 schreef slangpie het volgende:
Omdat de rechter bijna uit elkaar valt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nerovetsrethca
quote:Op zondag 3 maart 2013 16:28 schreef Karina het volgende:
- FOK!ken
- Langs de lijn luisteren
- tv kijken zonder geluid
- wijn drinken
Fair enough.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Sport. Heeft geen commentaar nodig verder
Dat is m'n taak. Move.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:22 schreef Inbox het volgende:
Ik ben aan het reageren op onzinnige topics op Fok! om hier berucht en beroemd te worden.
Zelf gemaakt zeker? hangpangwangtsjangklongklangquote:Op zondag 17 februari 2013 14:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |