quote:Op zondag 17 februari 2013 14:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
Boos geworden op de luie kassamedewerker.
Hij was voor de tweede keer in een week in slaap gevallen.
haha die vingertjesquote:Op zondag 17 februari 2013 14:48 schreef Angel-Joy het volgende:
Pisang Goreng aan het eten
[ afbeelding ]
Voor de noobs die niet weten wat het zijn: gebakken bananen, is indo.
Camera beter richten voortaan...quote:Op zondag 17 februari 2013 14:48 schreef Angel-Joy het volgende:
Pisang Goreng aan het eten
[ afbeelding ]
Voor de noobs die niet weten wat het zijn: gebakken bananen, is indo.
Ik heb geen hangtieten, sorry.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:09 schreef HaJee het volgende:
[..]
Camera beter richten voortaan...
[ afbeelding ]
Hij zit ook niet laag maar gewoon dicht bij de cameraquote:Op zondag 17 februari 2013 15:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb geen hangtieten, sorry.
Leuk gepaint wel.
Oké, ik geef het toe, het is mijn tepel.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:12 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hij zit ook niet laag maar gewoon dicht bij de camera
Jezelf Aardappelprofeet noemenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:10 schreef Aardappelprofeet het volgende:
Werken op zondag
Elektricien zijn
Tie-wraps om je schoenen
Wajong lijer.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:10 schreef Aardappelprofeet het volgende:
Werken op zondag
Elektricien zijn
Tie-wraps om je schoenen
lekker negatief, neem een voorbeeld van tsquote:Op zondag 17 februari 2013 15:10 schreef Aardappelprofeet het volgende:
Werken op zondag
Elektricien zijn
Tie-wraps om je schoenen
Ik word pas blij als je een echte foto DM't zodat ik kan zien of ik het ongeveer goed hadquote:Op zondag 17 februari 2013 15:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, ik geef het toe, het is mijn tepel.
Nu blij?
Dmquote:Op zondag 17 februari 2013 15:16 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik word pas blij als je een echte foto DM't zodat ik kan zien of ik het ongeveer goed had
Ik vond 7 uur in de ochtend ook een mooie tijd.quote:
Hee thanks HaJee. Mijn mooie forumkapselquote:
Nee 7 uur vanavond vind ik een mooie tijd om te stoppen.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:21 schreef smitjew het volgende:
[..]
Ik vond 7 uur in de ochtend ook een mooie tijd.
Moet dan alweer bijna werkenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:31 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee 7 uur vanavond vind ik een mooie tijd om te stoppen.
Nope, ik vind het leuk.quote:
leuke kantinequote:Op zondag 17 februari 2013 14:22 schreef slangpie het volgende:
Wat doe jij nu?
TS begint:
Pauze houden op het werk:
[ afbeelding ]
Studeren en nog wat ondernemen daarnaast voor extra inkomstenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:43 schreef smitjew het volgende:
[..]
Nope, ik vind het leuk.
Wat doe jij voor de kost dan?
Omdat de rechter bijna uit elkaar valtquote:Op zondag 17 februari 2013 15:08 schreef -niemand- het volgende:
ik wou eigenlijk verder gaan met mijn aanhangertje, maar daar heb ik nu geen zin in
en waarom heb jij ty-wraps om je schoenen?
Jijquote:Op zondag 17 februari 2013 15:10 schreef Aardappelprofeet het volgende:
Werken op zondag
Elektricien zijn
Tie-wraps om je schoenen
Neuh, moet half april opgeleverd worden.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:14 schreef smitjew het volgende:
Ts is baas, heb je het probleem al verholpen?
Die is links van mij op die foto. Ik ging in de zon zitten als een baas.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:09 schreef HaJee het volgende:
[..]
Camera beter richten voortaan...
[ afbeelding ]
vloeibare pakking does the jobquote:Op zondag 17 februari 2013 19:28 schreef slangpie het volgende:
Omdat de rechter bijna uit elkaar valt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |