SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
Huppelmuts
Viro
(1 maart wel Aldo ovb)
[ Bericht 8% gewijzigd door Ishimaru op 17-02-2013 10:02:09 ]
Wilde het net vragen ja. En die donderdagavond meet....quote:Op zondag 17 februari 2013 09:56 schreef muhahaha het volgende:
Zaaambies.
Kartmeet mag uit de op trouwens.
Gedaanquote:Op zondag 17 februari 2013 09:56 schreef muhahaha het volgende:
Zaaambies.
Kartmeet mag uit de op trouwens.
quote:
Zeker weten?quote:Op zondag 17 februari 2013 09:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wilde het net vragen ja. En die donderdagavond meet....
Mja er staan allemaal ovb-tjes en hoor er niemand meer over. Kan er dan wel weer in als er wat concreets komt.quote:
Ik haal dan voor nu jouw naam eruitquote:Op zondag 17 februari 2013 10:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja er staan allemaal ovb-tjes en hoor er niemand meer over. Kan er dan wel weer in als er wat concreets komt.
En anders mag sowieso mijn naam er tussenuit
Ik nog 5 voor 22.000quote:Op zondag 17 februari 2013 10:02 schreef AldoTheApache het volgende:
nog maar 820 posts en ik sta op 30.000
Heel het weekend bij Huppel geweest?quote:Op zondag 17 februari 2013 10:10 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
u? zo oud ben ik nietben weer in der levende
![]()
Ah joh, life is overratedquote:Op zondag 17 februari 2013 10:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog eens gaan kopen
vrijdag en gister tot 18.00quote:Op zondag 17 februari 2013 10:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heel het weekend bij Huppel geweest?
Je zegt het zelf alquote:Op zondag 17 februari 2013 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Die TT![]()
Ik was niet zombie, ik was te vrolijk voor jullie.
Je had het gisteren moeten zien. Beide mannen waren halfdood. Ze konden zo figurant spelen in the walking dead.quote:
Maar we zijn wel zonder te vallen bij jou thuis gekomenquote:Op zondag 17 februari 2013 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je had het gisteren moeten zien. Beide mannen waren halfdood. Ze konden zo figurant spelen in the walking dead.
Leuk toch.quote:
quote:
helemaal nietquote:Op zondag 17 februari 2013 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je had het gisteren moeten zien. Beide mannen waren halfdood. Ze konden zo figurant spelen in the walking dead.
quote:Op zondag 17 februari 2013 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op zondag 17 februari 2013 10:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar we zijn wel zonder te vallen bij jou thuis gekomen
Daar ben ik nog steeds verbaasd over.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar we zijn wel zonder te vallen bij jou thuis gekomen
Ikzelf ookquote:Op zondag 17 februari 2013 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar ben ik nog steeds verbaasd over.
Je hebt gelijk. Er zat te weinig leven in jullie daarvoor.quote:
Ik heb een idee waarom we niet zijn gevallenquote:Op zondag 17 februari 2013 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar ben ik nog steeds verbaasd over.
Helaas is dit wel waarquote:Op zondag 17 februari 2013 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Er zat te weinig leven in jullie daarvoor.
Waarom dan?quote:Op zondag 17 februari 2013 10:21 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik heb een idee waarom we niet zijn gevallen
Wij liepen achter jullie hoor.quote:
Whut? Wie liep er dan voor ons?quote:Op zondag 17 februari 2013 10:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoor net dat wij voorop liepen
We hebben wel wat gemist
We hebben dan inderdaad wat gemist.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoor net dat wij voorop liepen
We hebben wel wat gemist
Laat me raden, een van jullie had telefoon al in de handen om het te filmen?quote:Op zondag 17 februari 2013 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij liepen achter jullie hoor.![]()
Dan konden we zien of jullie zouden vallen of niet.
Ik weet het dan ook niet meerquote:Op zondag 17 februari 2013 10:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee
Ik hoor net dat Hups en c_a achter ons liepen om ons in de gaten te houden
Vanwege zombie? Of vanwege menage a trois?quote:
Ik heb niks met zombiesquote:Op zondag 17 februari 2013 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanwege zombie? Of vanwege menage a trois?
Hoe was je weekend?quote:
Ik moest best wel om jou lachen gisteren in de McD.quote:
* LovelyLady zet bakkiequote:Op zondag 17 februari 2013 10:42 schreef fietsie het volgende:
Pfff ik moet echt nodig nog een bak koffie...
Dankje.quote:
Wanneer moest jij niet lachen?quote:Op zondag 17 februari 2013 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest best wel om jou lachen gisteren in de McD.
Hope notquote:Op zondag 17 februari 2013 10:44 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
[..]
Dit gaat toch geen vaste gewoonte worden he?
Dat is wel een leuk nummerquote:
Je steeg, heel even maar hoor, in mijn waarde... maar helaasquote:Op zondag 17 februari 2013 10:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
was de verkeerde
die bedoelde ik
quote:Op zondag 17 februari 2013 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je steeg, heel even maar hoor, in mijn waarde... maar helaas
quote:Op zondag 17 februari 2013 10:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
die whoomp is ook wel vet hoorMaar ik copyde de verkeerde
gefeliciteerdquote:Op zondag 17 februari 2013 10:51 schreef fietsie het volgende:
Ookal is het volledig offtopic en TMI enzo, ik ben helemaal vrolijk want ik heb een kind wat al 3 dagen zonder pamper heeft overleefd zonder grote rampen![]()
![]()
![]()
Pfff dat is niks, ik loop al 3 maanden zonderquote:Op zondag 17 februari 2013 10:51 schreef fietsie het volgende:
Ookal is het volledig offtopic en TMI enzo, ik ben helemaal vrolijk want ik heb een kind wat al 3 dagen zonder pamper heeft overleefd zonder grote rampen![]()
![]()
![]()
Vrijdag kroeg geweest. Gisteren dood. Nu hongerig.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:46 schreef rival het volgende:
[..]
Goed, lekker bezig geweest met mijn wagen die rijdt weer tip top
En de jouwe?
Klinkt als een prima Huppelweekendquote:Op zondag 17 februari 2013 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrijdag kroeg geweest. Gisteren dood. Nu hongerig.
FOK!kers over de vloer gehad.
Gezellig weekend wel.
quote:Op zondag 17 februari 2013 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
Pfff dat is niks, ik loop al 3 maanden zonder
Klinkt gezelligquote:Op zondag 17 februari 2013 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrijdag kroeg geweest. Gisteren dood. Nu hongerig.
FOK!kers over de vloer gehad.
Gezellig weekend wel.
Dat was het ook ja.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klinkt als een prima Huppelweekend
Begint? Dat is het alquote:Op zondag 17 februari 2013 10:54 schreef AldoTheApache het volgende:
Huppel, begint jouw huis nu niet een beetje het clubhuis van dit forum te worden?
Ja, lijkt er wel op he.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:54 schreef AldoTheApache het volgende:
Huppel, begint jouw huis nu niet een beetje het clubhuis van dit forum te worden?
Poolenquote:Op zondag 17 februari 2013 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was het ook ja.
Mag van mij wel vaker.
Was ook de eerste keer dat ik ging stappen in gorinchem![]()
Ik heb met poolen gewonnen van viro, Vin en Charmed.
Was gezellig, jammer dat ik niet veel heb meegekregen nadat Vin en ik stonden te knuffelen (nohommo) in flashback. Enige wat ik nog weet is dat c_a tegen mij zei dat jij ervandoor was met onze jassenquote:Op zondag 17 februari 2013 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was het ook ja.
Mag van mij wel vaker.
Was ook de eerste keer dat ik ging stappen in gorinchem![]()
Ik heb met poolen gewonnen van viro, Vin en Charmed.
Daar weet ik niks meer vanquote:Op zondag 17 februari 2013 11:02 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Was gezellig, jammer dat ik niet veel heb meegekregen nadat Vin en ik stonden te knuffelen (nohommo) in flashback. Enige wat ik nog weet is dat c_a tegen mij zei dat jij ervandoor was met onze jassen
Hebben we inderdaad geluk mee gehadquote:Op zondag 17 februari 2013 11:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar weet ik niks meer van
We hebben nog geluk gehad dat er geen politie buiten liep
It wasn't mequote:Op zondag 17 februari 2013 11:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Onderweg naar A'dam...
Zonder rechterbuitenspiegel![]()
Waarom heb je die niet meer?quote:Op zondag 17 februari 2013 11:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Onderweg naar A'dam...
Heb je die verpatst ?quote:Op zondag 17 februari 2013 11:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Onderweg naar A'dam...
Uhuh, zomaar "spontaan" ??quote:Op zondag 17 februari 2013 11:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zwaai ff![]()
Alleen het spiegeplaatje hoor
Ffies langs de Opel-sloop dan hequote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 12:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan prima hoor, zo heb ik mijn Minx vaas laatst weer gemaakt.
Hotelkamersleutel ?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:14 schreef Samzz het volgende:
Oké, ik vind net een totaal onbekende sleutel in m'n tas. Groot, zilver en ouderwets.
Dat lijkt net op de sleutel tot mijn hartquote:Op zondag 17 februari 2013 12:14 schreef Samzz het volgende:
Oké, ik vind net een totaal onbekende sleutel in m'n tas. Groot, zilver en ouderwets.
We reden nog geeneensquote:Op zondag 17 februari 2013 12:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zag net de foto, gevalletje te hard gereden. De bon zal deze week op je mat vallen.
Die opels zijn ook niks gewend he, harder dan de treinrit op weg naar de dealer gaan ze niet meerquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 12:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat lijkt net op de sleutel tot mijn hart![]()
.
Dat lijkt me niet... Hij is echt huge. 10 cm of zo.quote:
Dat moet de sleutel naar iemands hart zijn dan...quote:Op zondag 17 februari 2013 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet... Hij is echt huge. 10 cm of zo.
zat er toevallig een schatkaart bij?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet... Hij is echt huge. 10 cm of zo.
Dan zal ik 'm maar aan je vriendin geven.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat lijkt net op de sleutel tot mijn hart![]()
.
Neequote:Op zondag 17 februari 2013 12:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
zat er toevallig een schatkaart bij?
Dat is best wel pijnlijkquote:Op zondag 17 februari 2013 12:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Iedereen weet dat de sleutel tot jouw hart dik, cilindervormig en vleeskleurig is.
Ja, attendeer haar er meteen op dat ze zuinig op dat ding moet zijnquote:Op zondag 17 februari 2013 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zal ik 'm maar aan je vriendin geven.
dik, cilindervormig en vleeskleurig ?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, attendeer haar er meteen op dat ze zuinig op dat ding moet zijn.
Jij hebt zeker een dunne?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
dik, cilindervormig en vleeskleurig ?
Neuh verre vanquote:
Dat is een heul stuk beter dan hier dan; hier grijs en druilerigquote:Op zondag 17 februari 2013 12:28 schreef LovelyLady het volgende:
Geen straf om te moeten wachten, het lijkt wel lente
Het is inderdaad heerlijk weerquote:Op zondag 17 februari 2013 12:28 schreef LovelyLady het volgende:
Geen straf om te moeten wachten, het lijkt wel lente
Het is zo lekker, ik hoor nog net niet mijn sproetjes spontaan ploppenquote:Op zondag 17 februari 2013 12:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat is een heul stuk beter dan hier dan; hier grijs en druilerig
Wrijf het / ze er nog even lekker inquote:Op zondag 17 februari 2013 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is zo lekker, ik hoor nog net niet mijn sproetjes spontaan ploppen
Your search - aardbeienpiemels - did not match any documentsquote:
Meer voor jou dusquote:Op zondag 17 februari 2013 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon wil zijn 'manhood' intact houden dus hij wil geen aardbeienpiemel.
Ik ookquote:Op zondag 17 februari 2013 13:21 schreef charmed_angel het volgende:
Happy hardcore mix keihard aan, stofzuigen en dweilen! Ik leef weer
Nee, dat ik leefquote:Op zondag 17 februari 2013 13:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je bent aan het stofzuigen en dweilen? Wat lieffff
quote:
dat wist ik, vond mijn grapje wel leukquote:
Inkoppertje natuurlijkquote:Op zondag 17 februari 2013 13:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat wist ik, vond mijn grapje wel leuk
Je vriendin woont in een stal?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:54 schreef Samzz het volgende:
Die sleutel waar ik het net over had? Van de stal van m'n vriendin.
Jammer dat psv gister nog gewonnen heeftquote:Op zondag 17 februari 2013 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
Staat hier ook op voetbal
Even relaxen. Net woonkamer gedaan, alles weer fris
Na de wedstrijd nog even slaapkamer doen. En dan ben ik het wel weer zat
Trek in een cheeseburger
ja jammer wel....quote:Op zondag 17 februari 2013 14:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jammer dat psv gister nog gewonnen heeft
Het gaat niet om het spelletje maar de spelersquote:
en weer blijkt dat je geen verstand hebt van voetbalquote:Op zondag 17 februari 2013 15:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het gaat niet om het spelletje maar de spelers
Nou... tijn zit wel aardig in de buurt hoor. Het spelletje zelf boeit me niet zoveelquote:Op zondag 17 februari 2013 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en weer blijkt dat je geen verstand hebt van voetbal
Dat kloptquote:Op zondag 17 februari 2013 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en weer blijkt dat je geen verstand hebt van voetbal
Dus je bent voor Feyenoord omdat Pelle er voetbalt?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nou... tijn zit wel aardig in de buurt hoor. Het spelletje zelf boeit me niet zoveel
De Kuip is leuk vanwege de sfeer, verder is voetbal maar saai. Pelle maakt het iig een stuk leuker om naar te kijken![]()
Alohaquote:
ik ga voor het voetbalquote:Op zondag 17 februari 2013 15:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nou... tijn zit wel aardig in de buurt hoor. Het spelletje zelf boeit me niet zoveel
De Kuip is leuk vanwege de sfeer, verder is voetbal maar saai. Pelle maakt het iig een stuk leuker om naar te kijken![]()
Meeste supporters zijn ook mannen. Ik ken vrij weinig vrouwen die van voetbal houdenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga voor het voetbal
De meeste supporters, jij bent echt een uitzondering
je moest eens weten hoeveel vrouwen er in het stadion zitten die wel voor het voetbal gaanquote:Op zondag 17 februari 2013 15:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meeste supporters zijn ook mannen. Ik ken vrij weinig vrouwen die van voetbal houden
Zijn er nog best veel hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 15:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meeste supporters zijn ook mannen. Ik ken vrij weinig vrouwen die van voetbal houden
Nee, ik ben voor Feyenoord omdat .. geen idee. Iedereen is hier voor Feyenoord dus ja.. De Kuip is wel altijd gezelligquote:Op zondag 17 februari 2013 15:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus je bent voor Feyenoord omdat Pelle er voetbalt?
Ahaquote:Op zondag 17 februari 2013 16:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, ik ben voor Feyenoord omdat .. geen idee. Iedereen is hier voor Feyenoord dus ja.. De Kuip is wel altijd gezellig
Maar Pelle heeft wel een hattrickquote:Op zondag 17 februari 2013 16:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
Achja, ze hebben genoeg kansen gehad
Nog altijd beter als voor ajax.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:31 schreef arachide. het volgende:
Je zou toch maar voor feyenoord zijn nu
Wij zijn tenminste echte supportersquote:Op zondag 17 februari 2013 16:31 schreef arachide. het volgende:
Je zou toch maar voor feyenoord zijn nu
25 % zombie hierquote:
Normaal is McD goed kater voer. Het smaakte echt helemaal nergens naar had 3 frietjes en een half broodje opquote:Op zondag 17 februari 2013 16:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat zelfs zombies er levendiger uitzagen dan jij en vin gister.
Ik ben ook een beetje voor 2 clubsquote:Op zondag 17 februari 2013 16:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij zijn tenminste echte supporters![]()
Die maar voor 1 club zijn ipv 2
Zij is voor 2 Nederlandse clubs, die beiden uitkomen in de Eredivisiequote:Op zondag 17 februari 2013 16:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje voor 2 clubs
Maar Arsenal mag wel toch?
Ach ja, die mensen moeten er ook zijn he.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zij is voor 2 Nederlandse clubs, die beiden uitkomen in de Eredivisie
dat zijn geen echte supporters.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach ja, die mensen moeten er ook zijn he.
Ach dat is hetzelfde dat az ineens een stuk meer supporters kreeg toen het goed met ze ging. Supporters die eerst bij ajax zaten.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat zijn geen echte supporters.
ja dat zeg ik, nepsupportersquote:Op zondag 17 februari 2013 16:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach dat is hetzelfde dat az ineens een stuk meer supporters kreeg toen het goed met ze ging. Supporters die eerst bij ajax zaten.
Kan slechts zeggen dat het anders is, terwijl dat niet zo isquote:
Kwam wel vaak in beeld jaquote:Op zondag 17 februari 2013 16:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar Pelle heeft wel een hattrick
Ach ik snap wel meer mensen niet, waaronder mezelf. Wat maakt het uitquote:Op zondag 17 februari 2013 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat zeg ik, nepsupporters
Die mensen snap ik echt niet
Welke mensen snap je wel?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ach ik snap wel meer mensen niet, waaronder mezelf. Wat maakt het uit
Handigquote:
Dank jequote:
Had scouting opkomstquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je gaat niet mee karten?
Ook niet savonds met stappen?
quote:
Waarom ben je geen echte supporter wanneer je voor twee clubs bent? Is dat compleet uitgesloten en totaal geen optie?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat zijn geen echte supporters.
Leukquote:Op zondag 17 februari 2013 17:45 schreef Evie het volgende:
Had scouting opkomst
Wel jammer dat ik het gemist heb.. Was het leuk?
clubliefde heet datquote:Op zondag 17 februari 2013 18:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom ben je geen echte supporter wanneer je voor twee clubs bent? Is dat compleet uitgesloten en totaal geen optie?
Het is gewoon een vraag, hoor. En er zijn wel meer clubs in de wereld dan enkel voetbalclubs, dus de conclusie dat ik clubliefde niet zou snappen is nogal voorbarig, he.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
clubliefde heet dat
Iets wat mensen die niet van voetbal houden, niet begrijpen
Kan best hoor. Maar voor Feyenoorders is dat not done.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is gewoon een vraag, hoor. En er zijn wel meer clubs in de wereld dan enkel voetbalclubs, dus de conclusie dat ik clubliefde niet zou snappen is nogal voorbarig, he.
Waarom kan je geen liefde hebben voor twee clubs?
Dat dacht ik ook.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kan best hoor. Maar voor Feyenoorders is dat not done.
Ja ja.. voetballen is voorbij.quote:
Ja, wijn drinken en piemel roepenquote:Op zondag 17 februari 2013 18:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja ja.. voetballen is voorbij.
Nu weer wat betere zaken bespreken hier
Nog leuke plannen vanavond, iemand?
De afwas en daarna geen ideequote:Op zondag 17 februari 2013 18:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja ja.. voetballen is voorbij.
Nu weer wat betere zaken bespreken hier
Nog leuke plannen vanavond, iemand?
Het iz sondach die zlapen danquote:
Hey Lolaquote:Op zondag 17 februari 2013 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beter dan het geneuzel over voetbal.
Goedenavond
Zekerquote:Op zondag 17 februari 2013 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beter dan het geneuzel over voetbal.
Goedenavond
Ik wil hem ook graag zien ja.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoiiiiii
Ik heb vanmiddag A good day to die hard gezien.....ik vonnum wel Awesome
Oh en voorstukje van Oz (nieuwe Disney die in maart komt) Lijkt me echt tofquote:Op zondag 17 februari 2013 18:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil hem ook graag zien ja.
Ik ben gister met Grimm begonnen, goede serie.
Ja, die lijkt mij ook geweldigquote:Op zondag 17 februari 2013 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh en voorstukje van Oz (nieuwe Disney die in maart komt) Lijkt me echt tof
Oz the Great and Powerful (2013) - IMDb
Voorstukje vond ik echt awesomequote:
Ja die film lijkt mij ook leuk. Hans en Gretel kick assquote:Op zondag 17 februari 2013 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voorstukje vond ik echt awesome![]()
Verder was er een voorstukje van Hansel & Gretel : Witch Hunters.. zag er ook wel aardig uit
Rrrrr girlquote:Op zondag 17 februari 2013 19:34 schreef Samzz het volgende:
De mysterieuze sleutel is toch niet van de stal.
Is het misschien een subtiele poging van een aanbidder tot een cadeau? Ergens achter een slot klaargezet?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:34 schreef Samzz het volgende:
De mysterieuze sleutel is toch niet van de stal.
Ssst stil nou.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:38 schreef fietsie het volgende:
Is het misschien een subtiele poging van een aanbidder tot een cadeau? Ergens achter een slot klaargezet?
Hij zit in m'n tas. Daar heb ik hem gevonden, ik heb echt geen idee waar dat ding wegkomt.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:38 schreef fietsie het volgende:
Is h
[..]
Is het misschien een subtiele poging van een aanbidder tot een cadeau? Ergens achter een slot klaargezet?
Geen merk / logo?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij zit in m'n tas. Daar heb ik hem gevonden, ik heb echt geen idee waar dat ding wegkomt.
Er staan wel (serie)nummers op.
Het is een kluissleutel, hebben we besloten.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Geen merk / logo?
Wellicht even langs een sleutelmaker gaan en vragen waar dat type veel voorkomt?
En die komt zomaar spontaan in jouw tas terecht?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is een kluissleutel, hebben we besloten.
Kennelijk.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
En die komt zomaar spontaan in jouw tas terecht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is 'm.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:06 schreef Samzz het volgende:
Wel een mooie sleutel trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is 'm.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Idd kluissleutel. Zulke hadden wij ook op hetwerk namelijk, serieuze kluisjes trouwens, vaak geankerd in de vloer.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:27 schreef -Engel- het volgende:
Ik ken dat type sleutel inderdaad als een kluissleutel....
maar als je geen kluis hebt..... hmmm
quote:
Toevallig recent met die tas bij je op bezoek geweest op een lokatie waar iemand haar tas verwisseld zou kunnen hebben voor de jouwe?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:38 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen kluis... Ik ken ook niemand met een kluis.
Nee. Al mijn eigendommen zitten in de tas, dingen die er standaard in zitten, of ik hem gebuik of niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Toevallig recent met die tas bij je op bezoek geweest op een lokatie waar iemand haar tas verwisseld zou kunnen hebben voor de jouwe?
Dat ze naast elkaar lagen oid?
Ik bedoelde niet dat de tassen omgewisseld zijn, maar dat een andere dame gedacht kan hebben dat het haar tas was...quote:Op zondag 17 februari 2013 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Al mijn eigendommen zitten in de tas, dingen die er standaard in zitten, of ik hem gebuik of niet.
Nee. Ik heb mijn tas altijd bij me.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:52 schreef fietsie het volgende:
Ik ben
[..]
Ik bedoelde niet dat de tassen omgewisseld zijn, maar dat een andere dame gedacht kan hebben dat het haar tas was...
reclames zijn altijd domquote:Op zondag 17 februari 2013 21:20 schreef fietsie het volgende:
Pfff wat een domme reclame van Online...
Person of Interest de mijnequote:Op zondag 17 februari 2013 21:24 schreef fietsie het volgende:
Anger Management is mijn nieuwe favoriete serie!!
Charlie Sheenquote:Op zondag 17 februari 2013 21:24 schreef fietsie het volgende:
(Lees: Selma Blair![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Heldquote:
Oh die hete chick uit Hell Boyquote:Op zondag 17 februari 2013 21:24 schreef fietsie het volgende:
(Lees: Selma Blair![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Jup en Shawnee Smith is ook al jaren een van mijn favorieten.quote:
Geen idee ik ken de rest van die cast nietquote:Op zondag 17 februari 2013 21:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jup en Shawnee Smith is ook al jaren een van mijn favorieten.
De heer Sheen heeft een geweldige cast samengesteld / samen laten stellen
Dat jaquote:Op zondag 17 februari 2013 21:45 schreef Samzz het volgende:
Charlie Sheen. Trieste gast met een slechte spin-off.
Ja geniaalquote:
Die gast is echt baasquote:Op zondag 17 februari 2013 21:45 schreef Samzz het volgende:
Charlie Sheen. Trieste gast met een slechte spin-off.
Dat dusquote:
Je bedoeld je Joodse baas tijdens een ruzie een "Jood" noemen?quote:Op zondag 17 februari 2013 21:56 schreef Samzz het volgende:
Ik vind iemand die zich heeft gedragen zoals Sheen echt geen baas, maar een loser.
Die gast leeft het leven dat vele mannen willen levenquote:
Als dat alles was... Kom op, hij heeft zich niet tof gedragen.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je bedoeld je Joodse baas tijdens een ruzie een "Jood" noemen?
Zoals zoveel beroemdheden... Gelukkig heeft ie zijn leven gebeterd.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als dat alles was... Kom op, hij heeft zich niet tof gedragen.
Ja, welke man wil nu niet stijf van de drugs staan...quote:Op zondag 17 februari 2013 21:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die gast leeft het leven dat vele mannen willen leven.
Vind ik niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zoals zoveel beroemdheden... Gelukkig heeft ie zijn leven gebeterd.
Blijft een held!
#winning
Hey een kort leven misschien, maar een goed levenquote:Op zondag 17 februari 2013 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, welke man wil nu niet stijf van de drugs staan...
Maar goed, soit. Ik heb andere helden.
Nee hoor, gewoon de Ben Liebrand jaarmix.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |