SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
Huppelmuts
Viro
(1 maart wel Aldo ovb)
[ Bericht 8% gewijzigd door Ishimaru op 17-02-2013 10:02:09 ]
Wilde het net vragen ja. En die donderdagavond meet....quote:Op zondag 17 februari 2013 09:56 schreef muhahaha het volgende:
Zaaambies.
Kartmeet mag uit de op trouwens.
Gedaanquote:Op zondag 17 februari 2013 09:56 schreef muhahaha het volgende:
Zaaambies.
Kartmeet mag uit de op trouwens.
quote:
Zeker weten?quote:Op zondag 17 februari 2013 09:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wilde het net vragen ja. En die donderdagavond meet....
Mja er staan allemaal ovb-tjes en hoor er niemand meer over. Kan er dan wel weer in als er wat concreets komt.quote:
Ik haal dan voor nu jouw naam eruitquote:Op zondag 17 februari 2013 10:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja er staan allemaal ovb-tjes en hoor er niemand meer over. Kan er dan wel weer in als er wat concreets komt.
En anders mag sowieso mijn naam er tussenuit
Ik nog 5 voor 22.000quote:Op zondag 17 februari 2013 10:02 schreef AldoTheApache het volgende:
nog maar 820 posts en ik sta op 30.000
Heel het weekend bij Huppel geweest?quote:Op zondag 17 februari 2013 10:10 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
u? zo oud ben ik nietben weer in der levende
![]()
Ah joh, life is overratedquote:Op zondag 17 februari 2013 10:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog eens gaan kopen
vrijdag en gister tot 18.00quote:Op zondag 17 februari 2013 10:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heel het weekend bij Huppel geweest?
Je zegt het zelf alquote:Op zondag 17 februari 2013 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Die TT![]()
Ik was niet zombie, ik was te vrolijk voor jullie.
Je had het gisteren moeten zien. Beide mannen waren halfdood. Ze konden zo figurant spelen in the walking dead.quote:
Maar we zijn wel zonder te vallen bij jou thuis gekomenquote:Op zondag 17 februari 2013 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je had het gisteren moeten zien. Beide mannen waren halfdood. Ze konden zo figurant spelen in the walking dead.
Leuk toch.quote:
quote:
helemaal nietquote:Op zondag 17 februari 2013 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je had het gisteren moeten zien. Beide mannen waren halfdood. Ze konden zo figurant spelen in the walking dead.
quote:Op zondag 17 februari 2013 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op zondag 17 februari 2013 10:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar we zijn wel zonder te vallen bij jou thuis gekomen
Daar ben ik nog steeds verbaasd over.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar we zijn wel zonder te vallen bij jou thuis gekomen
Ikzelf ookquote:Op zondag 17 februari 2013 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar ben ik nog steeds verbaasd over.
Je hebt gelijk. Er zat te weinig leven in jullie daarvoor.quote:
Ik heb een idee waarom we niet zijn gevallenquote:Op zondag 17 februari 2013 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar ben ik nog steeds verbaasd over.
Helaas is dit wel waarquote:Op zondag 17 februari 2013 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Er zat te weinig leven in jullie daarvoor.
Waarom dan?quote:Op zondag 17 februari 2013 10:21 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik heb een idee waarom we niet zijn gevallen
Wij liepen achter jullie hoor.quote:
Whut? Wie liep er dan voor ons?quote:Op zondag 17 februari 2013 10:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoor net dat wij voorop liepen
We hebben wel wat gemist
We hebben dan inderdaad wat gemist.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoor net dat wij voorop liepen
We hebben wel wat gemist
Laat me raden, een van jullie had telefoon al in de handen om het te filmen?quote:Op zondag 17 februari 2013 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij liepen achter jullie hoor.![]()
Dan konden we zien of jullie zouden vallen of niet.
Ik weet het dan ook niet meerquote:Op zondag 17 februari 2013 10:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee
Ik hoor net dat Hups en c_a achter ons liepen om ons in de gaten te houden
Vanwege zombie? Of vanwege menage a trois?quote:
Ik heb niks met zombiesquote:Op zondag 17 februari 2013 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanwege zombie? Of vanwege menage a trois?
Hoe was je weekend?quote:
Ik moest best wel om jou lachen gisteren in de McD.quote:
* LovelyLady zet bakkiequote:Op zondag 17 februari 2013 10:42 schreef fietsie het volgende:
Pfff ik moet echt nodig nog een bak koffie...
Dankje.quote:
Wanneer moest jij niet lachen?quote:Op zondag 17 februari 2013 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest best wel om jou lachen gisteren in de McD.
Hope notquote:Op zondag 17 februari 2013 10:44 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
[..]
Dit gaat toch geen vaste gewoonte worden he?
Dat is wel een leuk nummerquote:
Je steeg, heel even maar hoor, in mijn waarde... maar helaasquote:Op zondag 17 februari 2013 10:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
was de verkeerde
die bedoelde ik
quote:Op zondag 17 februari 2013 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je steeg, heel even maar hoor, in mijn waarde... maar helaas
quote:Op zondag 17 februari 2013 10:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
die whoomp is ook wel vet hoorMaar ik copyde de verkeerde
gefeliciteerdquote:Op zondag 17 februari 2013 10:51 schreef fietsie het volgende:
Ookal is het volledig offtopic en TMI enzo, ik ben helemaal vrolijk want ik heb een kind wat al 3 dagen zonder pamper heeft overleefd zonder grote rampen![]()
![]()
![]()
Pfff dat is niks, ik loop al 3 maanden zonderquote:Op zondag 17 februari 2013 10:51 schreef fietsie het volgende:
Ookal is het volledig offtopic en TMI enzo, ik ben helemaal vrolijk want ik heb een kind wat al 3 dagen zonder pamper heeft overleefd zonder grote rampen![]()
![]()
![]()
Vrijdag kroeg geweest. Gisteren dood. Nu hongerig.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:46 schreef rival het volgende:
[..]
Goed, lekker bezig geweest met mijn wagen die rijdt weer tip top
En de jouwe?
Klinkt als een prima Huppelweekendquote:Op zondag 17 februari 2013 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrijdag kroeg geweest. Gisteren dood. Nu hongerig.
FOK!kers over de vloer gehad.
Gezellig weekend wel.
quote:Op zondag 17 februari 2013 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
Pfff dat is niks, ik loop al 3 maanden zonder
Klinkt gezelligquote:Op zondag 17 februari 2013 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrijdag kroeg geweest. Gisteren dood. Nu hongerig.
FOK!kers over de vloer gehad.
Gezellig weekend wel.
Dat was het ook ja.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klinkt als een prima Huppelweekend
Begint? Dat is het alquote:Op zondag 17 februari 2013 10:54 schreef AldoTheApache het volgende:
Huppel, begint jouw huis nu niet een beetje het clubhuis van dit forum te worden?
Ja, lijkt er wel op he.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:54 schreef AldoTheApache het volgende:
Huppel, begint jouw huis nu niet een beetje het clubhuis van dit forum te worden?
Poolenquote:Op zondag 17 februari 2013 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was het ook ja.
Mag van mij wel vaker.
Was ook de eerste keer dat ik ging stappen in gorinchem![]()
Ik heb met poolen gewonnen van viro, Vin en Charmed.
Was gezellig, jammer dat ik niet veel heb meegekregen nadat Vin en ik stonden te knuffelen (nohommo) in flashback. Enige wat ik nog weet is dat c_a tegen mij zei dat jij ervandoor was met onze jassenquote:Op zondag 17 februari 2013 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was het ook ja.
Mag van mij wel vaker.
Was ook de eerste keer dat ik ging stappen in gorinchem![]()
Ik heb met poolen gewonnen van viro, Vin en Charmed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |