Waarom? Er zitten heus niet alleen contactgestoorde Tong80 equivalenten op...quote:Op zondag 17 februari 2013 01:58 schreef heloef het volgende:
Op dit moment denk ik dat ik nooit op een datingsite ga. Maar goed misschien dat ik daar over een paar jaar anders over denk.
Nee niet daarom. Enkel een datingsite is een grote vleeskeuring. Ik vergelijk het een beetje met de bloemenveiling in Aalsmeer. Daar koop je ook de bloemen die er het best uit zien. Een abstracte vergelijking maar daar komt het wel op neer. En ik kom er gewoon niet van af bij een vleeskeuring.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:59 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Waarom? Er zitten heus niet alleen contactgestoorde Tong80 equivalenten op...
Da's bij uitgaan niet anders. Dan vind ik een datingsite nog minder een vleeskeuring, omdat je daar niet puur op uiterlijk afgaat.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee niet daarom. Enkel een datingsite is een grote vleeskeuring. Ik vergelijk het een beetje met de bloemenveiling in Aalsmeer. Daar koop je ook de bloemen die er het best uit zien. Een abstracte vergelijking maar daar komt het wel op neer. En ik kom er gewoon niet van af bij een vleeskeuring.
Blehquote:Op zondag 17 februari 2013 02:04 schreef Pvoesss het volgende:
Maar paiq dan? zien ze niet direct je foto en leren ze je eerst iets beter kennen
Misschien later een optie. Maar ik heb nu echt een behoefte om echt een vriendin te gaan zoeken.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:04 schreef Pvoesss het volgende:
Maar paiq dan? zien ze niet direct je foto en leren ze je eerst iets beter kennen
In Aalsmeer kun je ook goedkoop de mindere kwaliteit bloemen kopen. Zie hier weer een analogie met de datingsitequote:Op zondag 17 februari 2013 02:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee niet daarom. Enkel een datingsite is een grote vleeskeuring. Ik vergelijk het een beetje met de bloemenveiling in Aalsmeer. Daar koop je ook de bloemen die er het best uit zien. Een abstracte vergelijking maar daar komt het wel op neer. En ik kom er gewoon niet van af bij een vleeskeuring.
Als je echt de behoefte hebt speelt dat ook mee. Gooi het naar de achtergrond, maak het geen halszaak, dat zal in je voordeel werkenquote:Op zondag 17 februari 2013 02:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien later een optie. Maar ik heb nu echt een behoefte om echt een vriendin te gaan zoeken.
Daarnaast als je er dan niet in slaagt blijf je ontzettend gefrustreerd achter.
Heb leuke mensen leren kennen via Paiq, kost wel wat moeite jaquote:Op zondag 17 februari 2013 02:04 schreef Pvoesss het volgende:
Er is niet zoveel mis met hoe ik er uit zie. Alleen het is niet het beste wat er "te koop" is bot gezegd.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's bij uitgaan niet anders. Dan vind ik een datingsite nog minder een vleeskeuring, omdat je daar niet puur op uiterlijk afgaat.
Je ziet er prima uit overigens
Tja daar heb ik ook last van. Doe je weinig aan.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is niet zoveel mis met hoe ik er uit zie. Alleen het is niet het beste wat er "te koop" is bot gezegd.
Ik heb die behoefte niet. Maar als ik wel op een datingsite ga zitten ontwikkelt zich dat vanzelf.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:08 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Als je echt de behoefte hebt speelt dat ook mee. Gooi het naar de achtergrond, maak het geen halszaak, dat zal in je voordeel werken
De behoefte om een vriendin te hebben plaatst je nou niet in een goede positie, afhankelijk.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb die behoefte niet. Maar als ik wel op een datingsite ga zitten ontwikkelt zich dat vanzelf.
Maar ik heb die behoefte helemaal niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:15 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
De behoefte om een vriendin te hebben plaatst je nou niet in een goede positie, afhankelijk.
?quote:Op zondag 17 februari 2013 02:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien later een optie. Maar ik heb nu echt een behoefte om echt een vriendin te gaan zoeken.
Daarnaast als je er dan niet in slaagt blijf je ontzettend gefrustreerd achter.
Kut, woordje vergeten.quote:
Ik heb ook alle tijd, daarom zit ik nog om half 3 hier.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:20 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Als je geen vriendin zoekt, dan heb je alle tijd. En niet zoeken = ook geen frustratie
Tijd om te gaan slapen inderdaad. Slaap lekkerquote:Op zondag 17 februari 2013 02:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb ook alle tijd, daarom zit ik nog om half 3 hier.
Ik ook niet en daarom ben ik er vanaf gestapt. Als ik op een random verenging meer contact heb met meiden dan zijn datingsites wel heel erg "quote:Op zondag 17 februari 2013 02:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt een verspilling van tijd. Veel handiger als je meteen de foto's kunt zien.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:04 schreef Pvoesss het volgende:
Misschien, maar het is altijd zo enorm lullig om dan het gesprek af te kappen zodra de foto in beeld komt.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:30 schreef Pvoesss het volgende:
Uiterlijk is niet alles of kan je een hele andere indruk geven van een persoon.
Het is makkelijker om te zeggen dat je toch andere interesses hebtquote:Op zondag 17 februari 2013 11:59 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind dat dan weer niet lullig net als dat iemands uiterlijk op de foto oke is maar de rest kut dan wil je er toch ook niet mee verder praten.
Of je geeft gewoon aan dat ze niet je type is. En je wenst haar een fijne dag / avond.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien, maar het is altijd zo enorm lullig om dan het gesprek af te kappen zodra de foto in beeld komt.
Dat kan idd, maar ik geef er nu niets meer om.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:27 schreef Pvoesss het volgende:
Kan ook iets zeggen over jou in plaats van de datingsite's natuurlijk
Ik denk dat datingsites sowieso niet echt tot goed contact met vrouwen leiden, voor de mannen die er niet bijzonder goed uitzien of rijk zijn ofzo. Volgens mij gaat het daar te veel om de foto's en is de verhouding man/vrouw sowieso vrij scheef, waardoor de vrouwen de mannen voor het uitkiezen hebben. En als je dan geen speciale foto's hebt waardoor je opvalt wordt het al snel moeilijk om contact te krijgen.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:27 schreef Pvoesss het volgende:
Kan ook iets zeggen over jou in plaats van de datingsite's natuurlijk
Van die foto's waar je superknap en superspontaan op staat waarschijnlijk.quote:
Ja, ik wou eerst zeggen mooie foto's, maar toen bedacht ik dat bijvoorbeeld foto's waarop je laat zien dat je rijk bent het vaak ook wel goed doen bij de vrouwenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:04 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Van die foto's waar je superknap en superspontaan op staat waarschijnlijk.
Tja, pasfoto's doen het hem ook niet echt denk ikquote:Op zondag 17 februari 2013 14:04 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Van die foto's waar je superknap en superspontaan op staat waarschijnlijk.
Ik dacht eerst dat het een idioot was. Hij heeft een lesje sarcasme nodig.quote:
Hij zou minder sarcastisch moeten doen? Wat mij betreft is het overduidelijkquote:Op zondag 17 februari 2013 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een idioot was. Hij heeft een lesje sarcasme nodig.
Hij kwam op mij niet sarcastisch over in het begin. Maar dat kan ook mijn gebrek aan scherpte zijn natuurlijk.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:35 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Hij zou minder sarcastisch moeten doen? Wat mij betreft is het overduidelijk
Heloef heeft geen gevoel voor humor.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij kwam op mij niet sarcastisch over in het begin. Maar dat kan ook mijn gebrek aan scherpte zijn natuurlijk.
Hoezo niet?quote:Op zondag 17 februari 2013 21:23 schreef kingtoppie het volgende:
- oja ik ging even niet meer mee posten. -
Jawel.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heloef heeft geen gevoel voor humor.
quote:Op zondag 17 februari 2013 01:24 schreef lechat het volgende:
In mijn ogen worden mannen aantrekkelijk wanneer ze gepaste desinteresse tonen.
Niet te graag willen, dat maakt dat ik ze interessanter vindt.
Voor de rest uiterlijk, uitstraling. Maakt niet uit of iemand dan chubby is o.i.d. een oprechte lach is veel belangrijker.
Hopelijk heb je hier iets aan:)
quote:Op zondag 17 februari 2013 12:22 schreef caisy90 het volgende:
Eens met lechat. Hoe fout het ook is, desinteresse is best aantrekkelijk. En de uitstraling is ook erg belangrijk. En uiterlijk ook. Ik denk dat een leuk innerlijk of uiterlijk ook met elkaar kunnen compenseren. ( binnen de grenzen )
Zelfvertrouwen, manieren, verzorging en een beetje een gentleman zijn is ook wel belangrijk.
Maar uiteindelijk is het denk ik zo dat de een voor de ander wel aantrekkelijk is en voor anderen weer niet. Zo vind ik Brad Pitt niet aantrekkelijk en duizenden andere vrouwen wel. Moeilijk te zeggen wat het nou precies is.
Ik denk dat vooral bedoeld wordt dat je niet wanhopig moet overkomen en overal op in lijkt te gaan.quote:
Ja, maar waarom verwoorden ze dat dan neit zo.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral bedoeld wordt dat je niet wanhopig moet overkomen en overal op in lijkt te gaan.
fixed.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:58 schreef heloef het volgende:
Dit valt het best samen te vatten in: Mensen vrouwen
Eén woord: aandachtshoer.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:01 schreef Fascination het volgende:
Ook eens van een vrouw gehoord dat haar verliefdheid voor iemand over was toen diegene ook interesse voor haar begon te tonen. Wtf.!
Hij moet je gewoon niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:02 schreef lechat het volgende:
desinteresse van een man maakt hem interessant, waarom toont hij desinteresse? wie is hij/wat wil hij etc.
mannen doen het ook, als je te gretig over komt verliezen mannen vaak ook interesse
dus
Nou mannen hebben soms ook van die vreemde maniertjes.quote:
Ehh... Denk dat je gewoon onduidelijkheid bedoelt, iedereen die met je praat vind het minstens leuk om te praten met je.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:02 schreef lechat het volgende:
desinteresse van een man maakt hem interessant, waarom toont hij desinteresse? wie is hij/wat wil hij etc.
mannen doen het ook, als je te gretig over komt verliezen mannen vaak ook interesse
dus
klopt helemaal, voor mijn tenminste, voor andere vrouwen hier blijkbaar nietquote:En een man die je niet in je pocket gelijk hebt is leuker omdat hij niet wanhopig is... Alles is prima zoals het is, als jij een stukje van hem wilt dan moet je er iets voor doen... Maakt hem een gewild individu denk ik.
Het klinkt mij als iets voor labiele vrouwen in de oren. Tuurlijk wil je niet iemand die zich meteen aan je voeten werpt. Gewoon elkaar beter leren kennen en dan beoordelen of je iemand leuk vindt. Als je tegen iemand praat en diegene toont niet echt interesse, dan is er toch ook niets aan? Ik zou dan denken: laat maar. Ik ben te leuk om met een ongeinteresseerd iemand te communiceren.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:07 schreef lechat het volgende:
[..]
klopt helemaal, voor mijn tenminste, voor andere vrouwen hier blijkbaar niet
Ik sprak dan ook altijd gewoon dames aan voor een praatje...quote:Op zondag 17 februari 2013 22:07 schreef lechat het volgende:
[..]
klopt helemaal, voor mijn tenminste, voor andere vrouwen hier blijkbaar niet
Precies, je gaat toch niet aan een dood paard trekken.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik sprak dan ook altijd gewoon dames aan voor een praatje...
Interesse is snel te merken en dan loopt een gesprekje soepel...
Weinig interesse? Ik doe weinig moeite voor je en toedels....
Ik zou daarin best meer mijn best kunnen doen maar ik verwacht gewoon wat meer van een vrouw terug dan dat alles van mijn kant komt.
Voeten werpen is het niet eens..quote:Op zondag 17 februari 2013 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het klinkt mij als iets voor labiele vrouwen in de oren. Tuurlijk wil je niet iemand die zich meteen aan je voeten werpt. Gewoon elkaar beter leren kennen en dan beoordelen of je iemand leuk vindt. Als je tegen iemand praat en diegene toont niet echt interesse, dan is er toch ook niets aan? Ik zou dan denken: laat maar. Ik ben te leuk om met een ongeinteresseerd iemand te communiceren.
Inderdaad. Van die mensen die nooit een vraag terug stellenquote:Op zondag 17 februari 2013 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het klinkt mij als iets voor labiele vrouwen in de oren. Tuurlijk wil je niet iemand die zich meteen aan je voeten werpt. Gewoon elkaar beter leren kennen en dan beoordelen of je iemand leuk vindt. Als je tegen iemand praat en diegene toont niet echt interesse, dan is er toch ook niets aan? Ik zou dan denken: laat maar. Ik ben te leuk om met een ongeinteresseerd iemand te communiceren.
Hey, hoe is het met je?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Inderdaad. Van die mensen die nooit een vraag terug stellen
Trouwens best een grappige opmerking als je een beetje oversekst en visueel ingesteld bentquote:Op zondag 17 februari 2013 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, je gaat toch niet aan een dood paard trekken.
Ik vandaag ook nogquote:Op zondag 17 februari 2013 22:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hey, hoe is het met je?
-Goed.
Laatst nog gehad. Was wel pijnlijk.
Dat ligt niet altijd aan desinteresse.. Ik bijvoorbeeld vind het moeilijk om een gesprek gaande te houden, ondanks dat ik die persoon dan weldegelijk interessant vind. Heb al vaker de vraag gehad waarom ik dan nooit iets terug vraag.. Simpelweg omdat ik gewoon verlegen ben/licht autistisch/er gewoon ECHT niks spontaan in me opkomt om te vragen..quote:Op zondag 17 februari 2013 22:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Inderdaad. Van die mensen die nooit een vraag terug stellen
Ik stel sowieso altijd wel de wedervraag eigenlijk. Tenzij het raar iemand is die ik niet ken of zo.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vandaag ook nogHad al geen zin meer om uberhaupt nog beleefd te doen
Lekker de standaardopening. Hoe gaat het? Goed, met jou? Ja, ook goed. Nog de stad in geweest van het weekend? Enz enz.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik stel sowieso altijd wel de wedervraag eigenlijk. Tenzij het raar iemand is die ik niet ken of zo.
Valt te leren als je er op probeert te lettenquote:Op zondag 17 februari 2013 22:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat ligt niet altijd aan desinteresse.. Ik bijvoorbeeld vind het moeilijk om een gesprek gaande te houden, ondanks dat ik die persoon dan weldegelijk interessant vind. Heb al vaker de vraag gehad waarom ik dan nooit iets terug vraag.. Simpelweg omdat ik gewoon verlegen ben/licht autistisch/er gewoon ECHT niks spontaan in me opkomt om te vragen..
Yeah, is ook wel een beetje lame soms, maar ja, je moet wat.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lekker de standaardopening. Hoe gaat het? Goed, met jou? Ja, ook goed. Nog de stad in geweest van het weekend? Enz enz.
Precies. Als je van je zelf door hebt dat je wat ongeinteresseerd over komt kan je er wat aan doenquote:Op zondag 17 februari 2013 22:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Valt te leren als je er op probeert te letten
'Nog een beetje geneukt van het weekend?'quote:Op zondag 17 februari 2013 22:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yeah, is ook wel een beetje lame soms, maar ja, je moet wat.
Zoals ik al aangaf. Ik ben ook licht autistisch, dus voor mij is dat best moeilijk tbhquote:Op zondag 17 februari 2013 22:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Valt te leren als je er op probeert te letten
"Ik heb de tong uit m'n mond gebeft."quote:Op zondag 17 februari 2013 22:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
'Nog een beetje geneukt van het weekend?'
Die is soms ook wel leukOf een variant daar op.
ok dat heb ik nog nooit gedaan, wat is het % van afhakers dan?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op zondag 17 februari 2013 22:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf. Ik ben ook licht autistisch, dus voor mij is dat best moeilijk tbh
"Ik krijg die geur niet meer van mijn vingers"quote:Op zondag 17 februari 2013 22:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Welke vorm?quote:
Dat zijn altijd de vrouwen zonder humorquote:
''Moet je ruiken''quote:Op zondag 17 februari 2013 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
"Ik krijg die geur niet meer van mijn vingers"
Ik heb een deja vu momentje. Hebben we dit niet al een keer eerder gehad?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''Moet je ruiken''
*insert name*.
Ik heb geen officiele diagnose oid, maar wel aardig wat trekjes. Ook asperger ja.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Welke vorm?
Ik heb syndroom van Asperger
Ik zou er wel een grapje van maken.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat zijn altijd de vrouwen zonder humor
Mannen reageren er altijd lekker lomp op en/of proberen je in verlegenheid te brengen.
Ik heb het er ook vrijwel nooit over en de diagnose is heeel vaagjes gesteld toen ik 5 jaar was. Maar als ik kijk naar de trekjes die je zou moeten hebben als je Asperger hebt, dan komt er redelijk veel overeen met mijn gedrag. Gelukkig wel in mindere matequote:Op zondag 17 februari 2013 22:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb geen officiele diagnose oid, maar wel aardig wat trekjes. Ook asperger ja.
Alleen aangezien ik geen officiele diagnose heb -en ook niet wil- heb ik het er niet vaak over.
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''Moet je ruiken''
*insert name*.
Bij een eerste ontmoeting zou ik toch wel een tikje correcter zijnquote:Op zondag 17 februari 2013 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou er wel een grapje van maken.Wel goede manier om de leuke vrouwen eruit te pikken.
Ik niet hoor.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:30 schreef debeterebob het volgende:
Goh iedereen op fok is autistisch. Je verwacht het niet
Jaa, en jij maar denken dat iedereen altijd een grapje maakt met de 'autisten op FOK!'quote:Op zondag 17 februari 2013 22:30 schreef debeterebob het volgende:
Dat waren toch alleen de mannen? De vrouwen hebben toch allemaal borderline?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:30 schreef debeterebob het volgende:
Hier dus ook.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb het er ook vrijwel nooit over en de diagnose is heeel vaagjes gesteld toen ik 5 jaar was. Maar als ik kijk naar de trekjes die je zou moeten hebben als je Asperger hebt, dan komt er redelijk veel overeen met mijn gedrag. Gelukkig wel in mindere mate
Is Jaleesa stiekem een man?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat waren toch alleen de mannen? De vrouwen hebben toch allemaal borderline?
We hadden hier wel altijd onze nymfomaanquote:Op zondag 17 februari 2013 22:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat waren toch alleen de mannen? De vrouwen hebben toch allemaal borderline?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |