quote:Op zondag 17 februari 2013 01:24 schreef lechat het volgende:
In mijn ogen worden mannen aantrekkelijk wanneer ze gepaste desinteresse tonen.
Niet te graag willen, dat maakt dat ik ze interessanter vindt.
Voor de rest uiterlijk, uitstraling. Maakt niet uit of iemand dan chubby is o.i.d. een oprechte lach is veel belangrijker.
Hopelijk heb je hier iets aan:)
quote:Op zondag 17 februari 2013 12:22 schreef caisy90 het volgende:
Eens met lechat. Hoe fout het ook is, desinteresse is best aantrekkelijk. En de uitstraling is ook erg belangrijk. En uiterlijk ook. Ik denk dat een leuk innerlijk of uiterlijk ook met elkaar kunnen compenseren. ( binnen de grenzen )
Zelfvertrouwen, manieren, verzorging en een beetje een gentleman zijn is ook wel belangrijk.
Maar uiteindelijk is het denk ik zo dat de een voor de ander wel aantrekkelijk is en voor anderen weer niet. Zo vind ik Brad Pitt niet aantrekkelijk en duizenden andere vrouwen wel. Moeilijk te zeggen wat het nou precies is.
Ik denk dat vooral bedoeld wordt dat je niet wanhopig moet overkomen en overal op in lijkt te gaan.quote:
Ja, maar waarom verwoorden ze dat dan neit zo.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral bedoeld wordt dat je niet wanhopig moet overkomen en overal op in lijkt te gaan.
fixed.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:58 schreef heloef het volgende:
Dit valt het best samen te vatten in: Mensen vrouwen
Eén woord: aandachtshoer.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:01 schreef Fascination het volgende:
Ook eens van een vrouw gehoord dat haar verliefdheid voor iemand over was toen diegene ook interesse voor haar begon te tonen. Wtf.!
Hij moet je gewoon niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:02 schreef lechat het volgende:
desinteresse van een man maakt hem interessant, waarom toont hij desinteresse? wie is hij/wat wil hij etc.
mannen doen het ook, als je te gretig over komt verliezen mannen vaak ook interesse
dus
Nou mannen hebben soms ook van die vreemde maniertjes.quote:
Ehh... Denk dat je gewoon onduidelijkheid bedoelt, iedereen die met je praat vind het minstens leuk om te praten met je.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:02 schreef lechat het volgende:
desinteresse van een man maakt hem interessant, waarom toont hij desinteresse? wie is hij/wat wil hij etc.
mannen doen het ook, als je te gretig over komt verliezen mannen vaak ook interesse
dus
klopt helemaal, voor mijn tenminste, voor andere vrouwen hier blijkbaar nietquote:En een man die je niet in je pocket gelijk hebt is leuker omdat hij niet wanhopig is... Alles is prima zoals het is, als jij een stukje van hem wilt dan moet je er iets voor doen... Maakt hem een gewild individu denk ik.
Het klinkt mij als iets voor labiele vrouwen in de oren. Tuurlijk wil je niet iemand die zich meteen aan je voeten werpt. Gewoon elkaar beter leren kennen en dan beoordelen of je iemand leuk vindt. Als je tegen iemand praat en diegene toont niet echt interesse, dan is er toch ook niets aan? Ik zou dan denken: laat maar. Ik ben te leuk om met een ongeinteresseerd iemand te communiceren.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:07 schreef lechat het volgende:
[..]
klopt helemaal, voor mijn tenminste, voor andere vrouwen hier blijkbaar niet
Ik sprak dan ook altijd gewoon dames aan voor een praatje...quote:Op zondag 17 februari 2013 22:07 schreef lechat het volgende:
[..]
klopt helemaal, voor mijn tenminste, voor andere vrouwen hier blijkbaar niet
Precies, je gaat toch niet aan een dood paard trekken.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik sprak dan ook altijd gewoon dames aan voor een praatje...
Interesse is snel te merken en dan loopt een gesprekje soepel...
Weinig interesse? Ik doe weinig moeite voor je en toedels....
Ik zou daarin best meer mijn best kunnen doen maar ik verwacht gewoon wat meer van een vrouw terug dan dat alles van mijn kant komt.
Voeten werpen is het niet eens..quote:Op zondag 17 februari 2013 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het klinkt mij als iets voor labiele vrouwen in de oren. Tuurlijk wil je niet iemand die zich meteen aan je voeten werpt. Gewoon elkaar beter leren kennen en dan beoordelen of je iemand leuk vindt. Als je tegen iemand praat en diegene toont niet echt interesse, dan is er toch ook niets aan? Ik zou dan denken: laat maar. Ik ben te leuk om met een ongeinteresseerd iemand te communiceren.
Inderdaad. Van die mensen die nooit een vraag terug stellenquote:Op zondag 17 februari 2013 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het klinkt mij als iets voor labiele vrouwen in de oren. Tuurlijk wil je niet iemand die zich meteen aan je voeten werpt. Gewoon elkaar beter leren kennen en dan beoordelen of je iemand leuk vindt. Als je tegen iemand praat en diegene toont niet echt interesse, dan is er toch ook niets aan? Ik zou dan denken: laat maar. Ik ben te leuk om met een ongeinteresseerd iemand te communiceren.
Hey, hoe is het met je?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Inderdaad. Van die mensen die nooit een vraag terug stellen
Trouwens best een grappige opmerking als je een beetje oversekst en visueel ingesteld bentquote:Op zondag 17 februari 2013 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, je gaat toch niet aan een dood paard trekken.
Ik vandaag ook nogquote:Op zondag 17 februari 2013 22:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hey, hoe is het met je?
-Goed.
Laatst nog gehad. Was wel pijnlijk.
Dat ligt niet altijd aan desinteresse.. Ik bijvoorbeeld vind het moeilijk om een gesprek gaande te houden, ondanks dat ik die persoon dan weldegelijk interessant vind. Heb al vaker de vraag gehad waarom ik dan nooit iets terug vraag.. Simpelweg omdat ik gewoon verlegen ben/licht autistisch/er gewoon ECHT niks spontaan in me opkomt om te vragen..quote:Op zondag 17 februari 2013 22:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Inderdaad. Van die mensen die nooit een vraag terug stellen
Ik stel sowieso altijd wel de wedervraag eigenlijk. Tenzij het raar iemand is die ik niet ken of zo.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vandaag ook nogHad al geen zin meer om uberhaupt nog beleefd te doen
Lekker de standaardopening. Hoe gaat het? Goed, met jou? Ja, ook goed. Nog de stad in geweest van het weekend? Enz enz.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik stel sowieso altijd wel de wedervraag eigenlijk. Tenzij het raar iemand is die ik niet ken of zo.
Valt te leren als je er op probeert te lettenquote:Op zondag 17 februari 2013 22:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat ligt niet altijd aan desinteresse.. Ik bijvoorbeeld vind het moeilijk om een gesprek gaande te houden, ondanks dat ik die persoon dan weldegelijk interessant vind. Heb al vaker de vraag gehad waarom ik dan nooit iets terug vraag.. Simpelweg omdat ik gewoon verlegen ben/licht autistisch/er gewoon ECHT niks spontaan in me opkomt om te vragen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |