Waarom? Er zitten heus niet alleen contactgestoorde Tong80 equivalenten op...quote:Op zondag 17 februari 2013 01:58 schreef heloef het volgende:
Op dit moment denk ik dat ik nooit op een datingsite ga. Maar goed misschien dat ik daar over een paar jaar anders over denk.
Nee niet daarom. Enkel een datingsite is een grote vleeskeuring. Ik vergelijk het een beetje met de bloemenveiling in Aalsmeer. Daar koop je ook de bloemen die er het best uit zien. Een abstracte vergelijking maar daar komt het wel op neer. En ik kom er gewoon niet van af bij een vleeskeuring.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:59 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Waarom? Er zitten heus niet alleen contactgestoorde Tong80 equivalenten op...
Da's bij uitgaan niet anders. Dan vind ik een datingsite nog minder een vleeskeuring, omdat je daar niet puur op uiterlijk afgaat.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee niet daarom. Enkel een datingsite is een grote vleeskeuring. Ik vergelijk het een beetje met de bloemenveiling in Aalsmeer. Daar koop je ook de bloemen die er het best uit zien. Een abstracte vergelijking maar daar komt het wel op neer. En ik kom er gewoon niet van af bij een vleeskeuring.
Blehquote:Op zondag 17 februari 2013 02:04 schreef Pvoesss het volgende:
Maar paiq dan? zien ze niet direct je foto en leren ze je eerst iets beter kennen
Misschien later een optie. Maar ik heb nu echt een behoefte om echt een vriendin te gaan zoeken.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:04 schreef Pvoesss het volgende:
Maar paiq dan? zien ze niet direct je foto en leren ze je eerst iets beter kennen
In Aalsmeer kun je ook goedkoop de mindere kwaliteit bloemen kopen. Zie hier weer een analogie met de datingsitequote:Op zondag 17 februari 2013 02:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee niet daarom. Enkel een datingsite is een grote vleeskeuring. Ik vergelijk het een beetje met de bloemenveiling in Aalsmeer. Daar koop je ook de bloemen die er het best uit zien. Een abstracte vergelijking maar daar komt het wel op neer. En ik kom er gewoon niet van af bij een vleeskeuring.
Als je echt de behoefte hebt speelt dat ook mee. Gooi het naar de achtergrond, maak het geen halszaak, dat zal in je voordeel werkenquote:Op zondag 17 februari 2013 02:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien later een optie. Maar ik heb nu echt een behoefte om echt een vriendin te gaan zoeken.
Daarnaast als je er dan niet in slaagt blijf je ontzettend gefrustreerd achter.
Heb leuke mensen leren kennen via Paiq, kost wel wat moeite jaquote:Op zondag 17 februari 2013 02:04 schreef Pvoesss het volgende:
Er is niet zoveel mis met hoe ik er uit zie. Alleen het is niet het beste wat er "te koop" is bot gezegd.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's bij uitgaan niet anders. Dan vind ik een datingsite nog minder een vleeskeuring, omdat je daar niet puur op uiterlijk afgaat.
Je ziet er prima uit overigens
Tja daar heb ik ook last van. Doe je weinig aan.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is niet zoveel mis met hoe ik er uit zie. Alleen het is niet het beste wat er "te koop" is bot gezegd.
Ik heb die behoefte niet. Maar als ik wel op een datingsite ga zitten ontwikkelt zich dat vanzelf.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:08 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Als je echt de behoefte hebt speelt dat ook mee. Gooi het naar de achtergrond, maak het geen halszaak, dat zal in je voordeel werken
De behoefte om een vriendin te hebben plaatst je nou niet in een goede positie, afhankelijk.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb die behoefte niet. Maar als ik wel op een datingsite ga zitten ontwikkelt zich dat vanzelf.
Maar ik heb die behoefte helemaal niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:15 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
De behoefte om een vriendin te hebben plaatst je nou niet in een goede positie, afhankelijk.
?quote:Op zondag 17 februari 2013 02:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien later een optie. Maar ik heb nu echt een behoefte om echt een vriendin te gaan zoeken.
Daarnaast als je er dan niet in slaagt blijf je ontzettend gefrustreerd achter.
Kut, woordje vergeten.quote:
Ik heb ook alle tijd, daarom zit ik nog om half 3 hier.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:20 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Als je geen vriendin zoekt, dan heb je alle tijd. En niet zoeken = ook geen frustratie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |