G.R.S. wil wel helpen.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:12 schreef Equites het volgende:
Ik wil eigenlijk wel graag 1 slipje met menstruatiebloed en 1 slipje met poep. Waar kan ik deze bestellen?
Deze aanbieding zou ik toch niet laten liggen. 20 euro ongeachte de duur! Kun je iemand voor 20 euro zichzelf een week laten onderpoepen. Wat zeg ik, een maand!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
Squirten is een vaste prijs van 40 euro
Plas en poep:
Filmpje waarop ik plas of poep 20 euro ongeacht duur.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:53 schreef iBenny het volgende:
Dafuq?
Gewoon iets bestellen en hier delen
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:55 schreef tarantism het volgende:
[..]
Deze aanbieding zou ik toch niet laten liggen. 20 euro ongeachte de duur! Kun je iemand voor 20 euro zichzelf een week laten onderpoepen. Wat zeg ik, een maand!
edit: haha plas en poep staat er ook. plas en poep
Mmm ik kan natuurlijk mensen laten betalen om mij dit te laten bestellen... of zoiets.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat je binnen de kortste keren genoeg donaties binnen hebt
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:34 schreef Toempf het volgende:
Die chick heeft tenminste een gezonde Nederlandsche handelsgeest. Props.
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:55 schreef lekkerslipje het volgende:
Ik bied ook lekkere slipjes aan. Ben serieus.
Scheelt ook weer wc papier.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik denk dat ik ook maar eens wat stringetjes en dergelijke bij de Zeeman voor een habbekrats ga kopen, die volschijt en -pis en vervolgens voor het tienvoudige verkoop. Als ik zo naar de prijzen kijk zit daar best een handeltje in.
slipje kopen?quote:
quote:Gedragen string waar ik in plas 25 euro met 3 foto´s terwijl ik hem aan heb en er in plas
Gedragen string met squirt voor 35 euro met 4 foto´s terwijl ik hem draag en squirt.
Gedragen string met menstruatiebloed 30 euro met 3 foto's
Gedragen string of slipje waar ik in poep voor 50 euro met 5 foto's
Mijn slipjes zijn nog nieuw en komen van de Hunkemöller vandaan.
Gebruikte inlegkruisje, tampons:
Daar dacht ik ook aan. Ik doneer wel wat geldquote:Op maandag 25 februari 2013 16:55 schreef Ferdii het volgende:
mailadres van diegene?,
Kunnen we die verkoopster hier niet gaan fucken?
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:58 schreef terrorsjaak het volgende:
Dikke tampon naar het adres van een vriend sturen
'een vriend'. Ja ja.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:58 schreef terrorsjaak het volgende:
een vriend jaquote:Op maandag 25 februari 2013 16:58 schreef terrorsjaak het volgende:
Ik zal je me bankrekeningnr wel geven kan altijd wel geld gebruiken!quote:Op maandag 25 februari 2013 16:56 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan. Ik doneer wel wat geld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |