en ik kan gewoon nog lopen. Had niet veel over op het einde, dat was vooral een mentaal probleem. Zat aardig stuk ondanks dat mijn hs nog rond de 180 wasquote:
Je hart is waarschijnlijk sterker dan je benen. Althans, dat probleem heb ik welquote:Op maandag 18 februari 2013 09:55 schreef Jumparound het volgende:
[..]
en ik kan gewoon nog lopen. Had niet veel over op het einde, dat was vooral een mentaal probleem. Zat aardig stuk ondanks dat mijn hs nog rond de 180 was
zeker, een gezien het blessureleed van de afgelopen weken is het een prestatie van jewelstequote:Op maandag 18 februari 2013 09:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Je hart is waarschijnlijk sterker dan je benen. Althans, dat probleem heb ik wel
Maar goed, je hebt een mooie mijlpaal behaald
Dat moet ook!quote:Op maandag 18 februari 2013 09:58 schreef Jumparound het volgende:
[..]
zeker, een gezien het blessureleed van de afgelopen weken is het een prestatie van jewelste
Ik ben erg trots op mezelf
quote:Op maandag 18 februari 2013 10:59 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik heb mijn kater vandaag er ook uitgelopen.
Letterlijk want na 4 km ging ik over mijn nek.
Wel de training van vandaag gedaan.
Erg gaaf Jump!quote:
Voel mij nu ook wel beterquote:Op maandag 18 februari 2013 11:01 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]goed bezig! Dat is wel een teken van doorzetten!
Fietsers blijf ik over het algemeen wel lopen. Laatst wel een auto die niet even iets opschoof, ben ik zelf maar in de modderige berm gestapt.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Even nog iets anders.. wat doen jullie met fietsers die het vertikken aan de kant te gaan, want ik heb vanmorgen een beuk uitgedeeld aan groep van 5 naast elkaar fietsende malloten die simpelweg niet aan de kant wilde gaan terwijl ik aan de linkerkant van het pad hen tegemoet kwam lopen.
Ik kreeg het aanvankelijk al plaatsvervangend koud bij al die blote benen, maar in Barcelona is het vast aangenamer. Tof man!quote:
gister 14 graden licht bewolkt en windstil. Uitermate prima loopweer :-)quote:Op maandag 18 februari 2013 12:21 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik kreeg het aanvankelijk al plaatsvervangend koud bij al die blote benen, maar in Barcelona is het vast aangenamer. Tof man!
Ah, nu sta je tenminste 'echt' op 4. Gisteren zat ik een beetje te balen dat Endomondo de laatste km niet goed had opgepikt, waardoor ik net achter je was blijven steken...quote:Op maandag 18 februari 2013 12:00 schreef Jumparound het volgende:
Zo, nog even 7 km herstelloopje. Ik heb m'n kilometers wel binnen deze week...
haha! Dat is wel stom jaquote:Op maandag 18 februari 2013 12:25 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ah, nu sta je tenminste 'echt' op 4. Gisteren zat ik een beetje te balen dat Endomondo de laatste km niet goed had opgepikt, waardoor ik net achter je was blijven steken...
Wat bedoel je met die 'D1' en 'D2' toevoeging?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:28 schreef Masch1980 het volgende:
Deze week een leuke loopweek. Vanavond 12.5km D1, woensdag interval @ loopgroep, donderdag 12.5km D2 en zondag een 10k wedstrijd. Afgelopen week een 'rustweek' gehad met maar 30 kilometer, dus de beentjes zijn weer iets frisser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |