vorige 2 uitwedstrijden ook niet gewonnen door barcaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:36 schreef Rickazio het volgende:
zo even wat geld inzetten op FCB, odds zijn 2.0 nu, uniek voor barca
heb 30e ingezet.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:36 schreef Rickazio het volgende:
zo even wat geld inzetten op FCB, odds zijn 2.0 nu, uniek voor barca
vind het wel okquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:48 schreef Rickazio het volgende:
[..]
ik zou een betere kopen als ik hem was
quote:
average girl... als je door een stad loopt kom je daar minstens 3 van tegenquote:
misschien heeft ze een leuk innerlijkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:50 schreef Rickazio het volgende:
[..]
average girl... als je door een stad loopt kom je daar minstens 3 van tegen
ook hallo, je schakelt net in?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:08 schreef Nober het volgende:
1-1?? Wat is er aan de hand!? Granada moet je toch oprollen!?
south park?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Zag dat het 1-0 was in de 38ste minuut, kijk wat anders.
Ohjaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:12 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Alfons Groenendijk volgens mij, schiet me opeens te binnen
Hoeveel in gezet?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:28 schreef Rickazio het volgende:
c'mon barca, ik wil gratis op stap straks
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:46 schreef Rickazio het volgende:
na rust moet messi even 2 goals maken
Als je ook dit soort wedstrijden winnend over de streep weet te trekken ben je pas echt een grote ploeg. Barcelona kan wellicht volgende maand al het kampioenschap ophalenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:58 schreef TheFatLady het volgende:
Nette overwinning, maar niet de beste wedstrijd van Barca.
Doet Messi toch ook weer netjes zonder Xavi en Iniesta![]()
Maar wat was Alexis slecht zeg
Mee eens.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je ook dit soort wedstrijden winnend over de streep weet te trekken ben je pas echt een grote ploeg. Barcelona kan wellicht volgende maand al het kampioenschap ophalen
Toen Real Madrid ook wel erg goed tegen de kleine ploegen hoor. Ik geloof dat ze bijna alles wonnen van ploegen die niet in de top 5 zaten. Mourinho wist gewoon dat hij moest rekenen op 2 nederlagen tegen Barcelona (al verloor hij er geen een) en de rest winnen om kampioen te worden.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:05 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Mee eens.
Dit soort wedstrijden werd vorig seizoen in de eerste seizoenshelft echter teveel gelijkgespeeld of verloren. Dat heeft naar mijn idee ook het kampioenschap gekost, niet zozeer slechter voetbal.
Dus ook grote ploegen verliezen wel eens punten hoor in dergelijke wedstrijden
Lijkt het met dit begin wel op maar het blijft een stadsderby ...quote:Op zondag 17 februari 2013 21:03 schreef Rickazio het volgende:
ik voel een monsterscore aankomen
goedmakertje voor het thuispubliek
hangt er vanaf waar ik mijn arm heb, hij steekt hem uitquote:Op zondag 17 februari 2013 21:18 schreef Rickazio het volgende:
[..]
als ik met een lopje tegen je arm aan schiet is het altijd geel?
wel erg makkelijk hoor, waarom zou hij dat opzettelijk doen in deze situatiequote:Op zondag 17 februari 2013 21:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
hangt er vanaf waar ik mijn arm heb, hij steekt hem uit
weten wij veel, maar hij is er inderdaad niet vies vanquote:Op zondag 17 februari 2013 21:21 schreef opreis het volgende:
Hoeveelste rood is dat wel niet voor Ramos?
12e in de competitiequote:Op zondag 17 februari 2013 21:21 schreef opreis het volgende:
Hoeveelste rood is dat wel niet voor Ramos?
Dit seizoen?quote:
Ze staan nog gewoon 2-0 voor hoor, dus waar heb je het over?quote:Op zondag 17 februari 2013 21:45 schreef Stampie22 het volgende:
Ik had niet verwacht dat Real zó in zou storten en zó angstig zou spelen met één mannetje minder. Je zou denken dat de ze het wel even goed zetten en lekker blijven ballen maar ze staan sinds de rode kaart nogal onder druk en komen er niet meer uit.
Over dat zo'n grote club met zulke grote spelers in paniek raakt na een rode kaart. En zich daar geen raad mee weet.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze staan nog gewoon 2-0 voor hoor, dus waar heb je het over?
Dat is hun tactiek man, nu ze een man minder hebben willen ze niet eens meer het spel maken, gewoon met tien man op eigen helft, kont in eigen goal en dan razendsnel eruit counteren, met hun kwaliteiten voorin zie ik het nog eerder 3-0 dan 2-1 worden.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:49 schreef Stampie22 het volgende:
63% balbezit voor Rayo...
[..]
Over dat zo'n grote club met zulke grote spelers in paniek raakt na een rode kaart. En zich daar geen raad mee weet.
Taktiek? Zou kunnen. Ik had ook verwacht dat ze er steeds razendsnel uit zouden komen maar er staat niemand meer voorin of ze worden niet bereikt. Ze staan alleen maar onder druk en komen niet aan voetballen toe. Met een beetje pech/geluk had Rayo er al één of twee gemaakt.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is hun tactiek man, nu ze een man minder hebben willen ze niet eens meer het spel maken, gewoon met tien man op eigen helft, kont in eigen goal en dan razendsnel eruit counteren, met hun kwaliteiten voorin zie ik het nog eerder 3-0 dan 2-1 worden.
9 voor Real Madrid dit seizoen in alle competities.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:25 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee in totaal natuurlijk. 16 in alle competities in totaal.
Al hadden dat er een stuk of 8 meer moeten zijn.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:17 schreef Nober het volgende:
21/11 Arbeloa (Manchester City uit, 1-1), Champions League
6/1 Adán (Real Sociedad thuis, 4-3)
9/1 Ramos (Celta de Vigo thuis, 4-0), Beker
12/1 Kaká (Osasuna uit, 0-0)
23/1 Coentrao (Valencia uit, 1-1), Beker
23/1 Di Maria (Valencia uit, 1-1), Beker
9/2 Higuain (Sevilla thuis, 4-1)
17/2 Ramos (Rayo Vallecano thuis, 2-0)
Jii weet echt niet hoe Real voetbalt.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:53 schreef Stampie22 het volgende:
[..]
Taktiek? Zou kunnen. Ik had ook verwacht dat ze er steeds razendsnel uit zouden komen maar er staat niemand meer voorin of ze worden niet bereikt. Ze staan alleen maar onder druk en komen niet aan voetballen toe. Met een beetje pech/geluk had Rayo er al één of twee gemaakt.
Kan je nagaan als Pepe niet geblesseerd was geweestquote:Op maandag 18 februari 2013 14:07 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Al hadden dat er een stuk of 8 meer moeten zijn.
En Mourinho maar klagen over de scheidsquote:Op maandag 18 februari 2013 14:07 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Al hadden dat er een stuk of 8 meer moeten zijn.
Ja maar dat was al bekendquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:37 schreef TLC het volgende:
Ze kunnen die landstitel ook gelijk aan Barca geven
Lachen om gehandicaptenquote:
Ja nouquote:
en ze krijgen nogal wat tegendoelpunten te verwerkenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:51 schreef opreis het volgende:
Mag toch hopen dat ozil en ronaldo gebracht worden. Depor staat gvd laatste in de competitie
Inderdaad, dramatisch.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:42 schreef TheGeneral het volgende:
Die grensrechters zitten er echt CONSTANT naast zeg. Niet te geloven hoe slecht dat in Spanje is.
dat was toch in 1 minuutquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:01 schreef Plantagehouder het volgende:
Ramos had vorige week nog het real madrid record verbroken met 2 keer geel in 6 minuten, doet di maria het gewoon een week later in 30 seconden
Totaal andere wedstrijd met, niet onbelangrijk, totaal andere spelers.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:49 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Dat wordt nix tegen Real dinsdag.
Vond die spelers tegen Milan ook niet echt sterk.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Totaal andere wedstrijd met, niet onbelangrijk, totaal andere spelers.
Dat is waar. Maar dat kan een keer gebeuren.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:16 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Vond die spelers tegen Milan ook niet echt sterk.
En in die 15 wedstrijden 25 goalsquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:19 schreef opreis het volgende:
15 wedstrijden op rij al in primera division
Ja.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:31 schreef TLC het volgende:
Is het daar nu zo koud in Barcelona ?? ik zag die trainer zo koukleumen
Ja. Er lag vlak voor de wedstrijd nog wat sneeuw op het veld.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:31 schreef TLC het volgende:
Is het daar nu zo koud in Barcelona ?? ik zag die trainer zo koukleumen
haha ja die speelt al zo veelquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:35 schreef TheGeneral het volgende:
Ja hoor Aad. Waarom zouden ze Song rust geven?
Dat weer net gemist ...quote:Op zondag 3 maart 2013 00:03 schreef Strani het volgende:
Jammer van die gelijkmaker, was een prima wedstrijd van Valencia. En een doelpunt onterecht afgekeurd.
Soldado scoorde uit een corner nadat de bal werd geraakt door een speler van Levante. Dus sowieso geen buitenspel maar toch zo beoordeeld door de scheidsrechter.quote:
Maar in Spanje is het wel heel erg hoor. In vergelijking daarmee kunnen in Nederland meer dan tevreden zijn.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:57 schreef chufi het volgende:
Arbitrage now a days is overal slecht ... Maar goed bij het WK hebben we camera view voor de goals,,
Zou je zeggen, maar het ding de afgelopen wedstrijden niet zo goed... Afwachten dus. Misschien is het B-elftal vele male beter en blijft Messi gewoon op de bank de komende wekenquote:
Ah, ook nog ingevallen dus.quote:
https://twitter.com/433NLquote:
Echt een van kutste twitteraccounts ooit ja.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
https://twitter.com/433NL
Kijk die foto's hier, die gast van dat account maakt alleen maar bagger.
Over 50 jaar ben ik inmiddels al uitgestrooid ...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:44 schreef RubenSosa het volgende:
Schitterend!
Echt he, over 50 jaar weet iedereen nog wie messi was. En wij hebben hem echt mogen meemaken.
twitter:433NL twitterde op donderdag 07-03-2013 om 21:42:12FOTO | Schitterend afscheid #TheoBos vanavond in #Gelredome. Hoeveel RT's als laatste eerbetoon aan deze wereldgozer? http://t.co/CyWZFVKLSX reageer retweet
dat retweet voor bla bla vind ik zo triest, willen ze alleen maar fappen op het aantal rt'squote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:58 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:433NL twitterde op donderdag 07-03-2013 om 21:42:12FOTO | Schitterend afscheid #TheoBos vanavond in #Gelredome. Hoeveel RT's als laatste eerbetoon aan deze wereldgozer? http://t.co/CyWZFVKLSX reageer retweet
Helemaal over de rug van een overleden iemand.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat retweet voor bla bla vind ik zo triest, willen ze alleen maar fappen op het aantal rt's
Daar heeft Real niet zoveel mee te maken, gaat om Atletico.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:29 schreef TLC het volgende:
Kom op Real, geef Barca niet zo gemakkelijk de titel
Want? Real staat 2e.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar heeft Real niet zoveel mee te maken, gaat om Atletico.
Natuurlijk. Maar als de nummer 2 verliest maak je het ze nog makkelijker aldus TLC.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:39 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Allebei kansloos om Barca nog te bedreigen.
Die verdiende wel geel inderdaad.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:10 schreef Kopsterk het volgende:
Die schwalbe van die speler van Rayo Vallecano![]()
![]()
Pic?quote:Op zondag 17 maart 2013 21:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Inderdaad, dit kan gewoon écht niet. Hij lijkt nu op een soort Braziliaanse Gordon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |