ook hallo, je schakelt net in?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:08 schreef Nober het volgende:
1-1?? Wat is er aan de hand!? Granada moet je toch oprollen!?
south park?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Zag dat het 1-0 was in de 38ste minuut, kijk wat anders.
Ohjaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:12 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Alfons Groenendijk volgens mij, schiet me opeens te binnen
Hoeveel in gezet?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:28 schreef Rickazio het volgende:
c'mon barca, ik wil gratis op stap straks
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:46 schreef Rickazio het volgende:
na rust moet messi even 2 goals maken
Als je ook dit soort wedstrijden winnend over de streep weet te trekken ben je pas echt een grote ploeg. Barcelona kan wellicht volgende maand al het kampioenschap ophalenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:58 schreef TheFatLady het volgende:
Nette overwinning, maar niet de beste wedstrijd van Barca.
Doet Messi toch ook weer netjes zonder Xavi en Iniesta![]()
Maar wat was Alexis slecht zeg
Mee eens.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je ook dit soort wedstrijden winnend over de streep weet te trekken ben je pas echt een grote ploeg. Barcelona kan wellicht volgende maand al het kampioenschap ophalen
Toen Real Madrid ook wel erg goed tegen de kleine ploegen hoor. Ik geloof dat ze bijna alles wonnen van ploegen die niet in de top 5 zaten. Mourinho wist gewoon dat hij moest rekenen op 2 nederlagen tegen Barcelona (al verloor hij er geen een) en de rest winnen om kampioen te worden.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:05 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Mee eens.
Dit soort wedstrijden werd vorig seizoen in de eerste seizoenshelft echter teveel gelijkgespeeld of verloren. Dat heeft naar mijn idee ook het kampioenschap gekost, niet zozeer slechter voetbal.
Dus ook grote ploegen verliezen wel eens punten hoor in dergelijke wedstrijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |