Die Do wil ik weleens doen hoor.quote:
Do jou niet. Groetjes.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die Do wil ik weleens doen hoor.
Dat komt door de spanning joh.quote:
Ellen Versterquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Do heeft het kapsel van die ene kakker, hoe heet ze, die nu Jort Kelder neukt
Lauren Verster.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Do heeft het kapsel van die ene kakker, hoe heet ze, die nu Jort Kelder neukt
Ja ik moest 2 x kijkenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Hey de ogen en brauwen van Trijntje
En dat zeg jijquote:
valt me eerlijk gezegd ook niet tegenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:16 schreef Stickertje het volgende:
ik vind Do best goed als presentatrice ... ze irriteert niet, ze is niet opvallend.. het is alsof ze er helemaal niet is...
Ditquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:17 schreef Adelante het volgende:
Dit is echt de SBS volksversie van de talentenshows en ik zie het pas 5 minuten
Nee naar de jury gooienquote:
Ook niet als hagquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik hoef Do ook niet of zo!!!!!!!____!!!!
toch vind ik dit stiekem weleen beetje leuk, weer van die morons ertussenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:17 schreef Adelante het volgende:
Dit is echt de SBS volksversie van de talentenshows en ik zie het pas 5 minuten
Nee, jij wilt jezelf alleen maarquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik hoef Do ook niet of zo!!!!!!!____!!!!
Hooguit.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ook niet als hag? Lekka samen shoppa!
Ruud vindt meestal nergens iets aanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:18 schreef Cee het volgende:
Ruud vindt er nu al geen flikker aan, dat weet je gewoon.
Whut?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, jij wilt jezelf alleen maar
Moet ik helpen die steen op te tillen? Of wacht, dat is je buik. Til hem toch maar eens op.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, jij wilt jezelf alleen maar
Ja Xander en Glennis nasst elkaar....quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:18 schreef Kally het volgende:
De jury is nog meer pauper dan de kandidaten, dat is al een prestatie op zich
Allemaal te spelen op één keyboardquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:19 schreef Cee het volgende:
Ook echt zo'n karaoke-bandje als muziekje.
Niet. Het is gewoon drie keer trekken en dan af. 60 sec uithouden.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:19 schreef Adelante het volgende:
Hoe werkt dat met die cijfers en de balk??
De cijfers zijn seconden en de balk is de tellert en als de juryleden na 60 minuten nog steeds geen oorbloedingen hebben mogen ze door.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:19 schreef Adelante het volgende:
Hoe werkt dat met die cijfers en de balk??
Dat is je moeder.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet ik helpen die steen op te tillen? Of wacht, dat is je buik. Til hem toch maar eens op.
en als een jurylid drukt of twee?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:19 schreef Cee het volgende:
[..]
De cijfers zijn seconden en de balk is de tellert en als de juryleden na 60 minuten nog steeds geen oorbloedingen hebben mogen ze door.
Dan nog niets, bij drie is af.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
en als een jurylid drukt of twee?
Je kan straks de walvis nog spottenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
Uh wacht ik dacht dat het om half 9 begonIk zap toevallig.
1 maakt groenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan gaan ze dood, althans, dat hoop je, maar uiteindelijk moeten er twee niet getrokken hebben en dan mag de kandidaat door.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan zijn ze vergeten naar de WC te gaan.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zo ongeveer tot de rivier Styx.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:20 schreef Kally het volgende:
Als mensen dit al door laten gaan, hoe ver is het niveau dan eigenlijk gezakt door de jaren?
3 is toch stop?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
1 maakt groen
2 maakt oranje
3 maakt rood
4 is stop.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan gaan ze dood, althans, dat hoop je, maar uiteindelijk moeten er twee niet getrokken hebben en dan mag de kandidaat door.
Xander en Glennis willen geen concurrentie, anders verkopen die matige platen van hun helemaal niet meerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:20 schreef Kally het volgende:
Als mensen dit al door laten gaan, hoe ver is het niveau dan eigenlijk gezakt door de jaren?
Zit wat inquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Xander en Glennis willen geen concurrentie, anders verkopen die matige platen van hun helemaal niet meer
Ooooh. Weet ik niet. Maar een keer gebeurt - verder is het talent veelste groot in deze show...quote:
Boot ja, op zo'n schip. En dan af laten zinkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |