ah jammer dat iemand dan zo snel huntquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
He ik had als TT
Vak P is het aids van de Nederlandse supporters
Mijn Volvoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:15 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, maar volvo's zijn juist erg sterk. ik vind hem niet zo leuk
Deze vind ik mooi.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:15 schreef Saind het volgende:
Tjacka
Tering jantje anus crepe kwallen aanmaak
Doe Jojoortje maar eensquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Caland
Cissé and Loek are now drunk
extreme standjes, maar klopt inderdaadquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Alle dames adoreren mijn eerste standje
Ah kut die was zeker beter geweest jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:18 schreef Adames het volgende:
[..]
extreme standjes, maar klopt inderdaad
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:20 schreef Tjacka het volgende:
Je oma jinxt onze overbetaalde rugbywedstrijd trek je eikel
Fuck zeg.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:21 schreef Saind het volgende:
Jezus onze Johanna objectiveert obligaten tegen jaarcijfers econometrisch
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik weet alleen de eerste twee letters van TjackaTering jood. Verder kom ik niet
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Tjacka
Tot
Januari
Achter
Crackies
Kruipend
Aanzitten
Ik las deze zin 2 keer om erachter te komen welke user je bedoeldequote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:28 schreef RensAjacied het volgende:
Die Charlie Sheen Roast blijft goed!
wie is dcsrbg?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:28 schreef RensAjacied het volgende:
Die Charlie Sheen Roast blijft goed!
Neen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:36 schreef RensAjacied het volgende:
Kanker he...over die dode vriend van Steve-O grappen maken is wel heel hard![]()
Kijken jullie ook?
En daar is dat niet?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:34 schreef RensAjacied het volgende:
Het gaat bij de Roast altijd lekker hard aan toe, in Nederland zou dat niet kunnen. Ons kent ons wereldje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://akk.li/pics/anne.jpgquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar hebben sommige echt een hekel aan elkaar en komen ze er voor uit
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:38 schreef Geo4kant het volgende:
Die roast of charlie sheen..
Vooral Jeff is echt geniaal
Dit is echt één van de beste roast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Wat is er vandaag met vak p dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:56 schreef RensAjacied het volgende:
Vak P wordt uitgefloten door de eigen fans :p
Ze zijn nogal slecht verstaanbaar.quote:
Amerika is inderdaad erg tolerant op dat gebied, pieeeeeeeeeeeeeep. Wat een onzin zegquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:34 schreef RensAjacied het volgende:
Het gaat bij de Roast altijd lekker hard aan toe, in Nederland zou dat niet kunnen. Ons kent ons wereldje.
Dat is dan weer heeeeel erg jammer inderdaad.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Amerika is inderdaad erg tolerant op dat gebied, pieeeeeeeeeeeeeep. Wat een onzin zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Zo die isquote:
Ja niet iedereen is autistquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:41 schreef Geo4kant het volgende:
Wie klikt die shit dan ook, kijk zijn gare domain..
Naderhand bedacht ik mij dat ook, en bedankt Saind.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:41 schreef Geo4kant het volgende:
Wie klikt die shit dan ook, kijk zijn gare domain..
Helemaal niks.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:43 schreef Adames het volgende:
[..]
wat heeft dat nou weer er mee te maken
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Met dit soort feitenkennis win je quizzen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:43 schreef Adames het volgende:
[..]
jouw onvermogen om je aan te passen aan de nieuwe regels van het digitale tijdperk is eerder een teken van autisme.quote:
Het is meer een gebrek aan interesse.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:44 schreef Adames het volgende:
[..]
jouw onvermogen om je aan te passen aan de nieuwe regels van het digitale tijdperk is eerder een teken van autisme.
Het feit dat die fles Ardbeg leeg is betekent wel dat ik nu van mezelf een nieuwe mag kopenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:44 schreef Adames het volgende:
[..]
jouw onvermogen om je aan te passen aan de nieuwe regels van het digitale tijdperk is eerder een teken van autisme.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Het feit dat die fles Ardbeg leeg is betekent wel dat ik nu van mezelf een nieuwe mag kopen
Zit te twijfelen over wat ik wil...
Als je trouwens advies wilt over whisky, Ralfy googlenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:47 schreef Adames het volgende:
Ik zou gaan voor Loch Lomond, aldus whiskykenner van der heijden
Burgerlijk hoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:53 schreef GGMM het volgende:
Er ligt een Stroopwafel op mijn gloeiend hete beker koffie. Dit is een goed gevoel.
is wel de favoriet van Captain Haddock zo te zien, verder is het niet zo veelquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Ah goed dat je hem weer weetZal 's kijken
ik vraag jou welquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Als je trouwens advies wilt over whisky, Ralfy googlen
ben je bij stijn?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:53 schreef GGMM het volgende:
Er ligt een Stroopwafel op mijn gloeiend hete beker koffie. Dit is een goed gevoel.
Niet zo gemeen doen, anders stap ik zo in m'n stationwagon om even een een goed gesprek met je te voeren.quote:
Misschien omdat het Pentagon niet in een woonwijk ligt.quote:
Ik lees er ook heel weinig goeds overquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:54 schreef Adames het volgende:
[..]
is wel de favoriet van Captain Haddock zo te zien, verder is het niet zo veel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was dat dat Tunguska ding toen?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:57 schreef Smoofie het volgende:
Jammer dat het geen grote meteoriet was zoals die van 1908.
Goed jaar wel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:57 schreef Smoofie het volgende:
Jammer dat het geen grote meteoriet was zoals die van 1908.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je leeft nog. FCT supporter geworden ja?
Hoiquote:
Ja prima, met jou dan? Nee niet uit, gisteravond naar een party in Amsterdam geweest.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alles goed man? Vanavond nog uit?
feijenoordshirt thuis gelaten?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja prima, met jou dan? Nee niet uit, gisteravond naar een party in Amsterdam geweest.
Amsterdam nog welquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja prima, met jou dan? Nee niet uit, gisteravond naar een party in Amsterdam geweest.
Rens...vechten is niet stoer.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Amsterdam nog wel![]()
Ja gaat prima hier, vanavond maar even de stad checken. Komen zo 2 maten hier chillen/indrinken. We verwachten weer eens een mega vechtpartij. Op Social Media gaan sommige gasten al heel de week tekeer over vanavond. Vorige week opstootje/kleine vechtpartij geweest en ze willen nu wraak![]()
Dus popcorn mee en gaan
Indrinken blijft altijd goed.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Amsterdam nog wel![]()
Ja gaat prima hier, vanavond maar even de stad checken. Komen zo 2 maten hier chillen/indrinken. We verwachten weer eens een mega vechtpartij. Op Social Media gaan sommige gasten al heel de week tekeer over vanavond. Vorige week opstootje/kleine vechtpartij geweest en ze willen nu wraak![]()
Dus popcorn mee en gaan
Wij gaan ook niet vechten boelerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rens...vechten is niet stoer.
http://www.geenstijl.nl/m(...)_smits.html#comments
stel wijvenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Amsterdam nog wel![]()
Dus popcorn mee en gaan
Zolang je maar niet lam op de fiets stapt is het goed te doen! Scheelt je ook weer geld in de stad.quote:
Staat een beetje haaks op elkaar die uitspraken he.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wij gaan ook niet vechten boeler. Kijken of die nepnegers hun woorden waar maken. Wij komen gewoon om uit te gaan, alleen weet je van te voren wel dat er elke zaterdag gemat is.
Wij doen 't tegenwoordig ook standaard. Anders is 't gewoon niet te betalen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zolang je maar niet lam op de fiets stapt is het goed te doen! Scheelt je ook weer geld in de stad.
Ik vind de stad dan soms nog een tegenvallerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zolang je maar niet lam op de fiets stapt is het goed te doen! Scheelt je ook weer geld in de stad.
Ik wil altijd nog wel ff uitgaan ofzo, vind 't wel leuk om wat van de buitenwereld te zien als je en hele week werk/school hebt gehad.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind de stad dan soms nog een tegenvallerGewoon bij iemand thuis zitten en muziekje er op, wijn en bier en dan risken of kaarten
Wij gaan zelf niet vechten Kapi, maar we weten op voorhand dat 2 groepen elkaar de hersenen gaan inslaan. Nepnegers VS Boeren. Zelf geen enkele betrokkenheid bij.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Staat een beetje haaks op elkaar die uitspraken he.
Oh...dus de bedreigingen waren niet aan jullie geadresseerd?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wij gaan zelf niet vechten Kapi, maar we weten op voorhand dat 2 groepen elkaar de hersenen gaan inslaan. Nepnegers VS Boeren. Zelf geen enkele betrokkenheid bij.
Best jammer, maar niet uitgaan hierdoor is ook zo zwak. Dit is namelijk de enige plek waar je als jongere hier uit kan gaan.
Mjoah, maar ik woon in Hengelo hequote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wil altijd nog wel ff uitgaan ofzo, vind 't wel leuk om wat van de buitenwereld te zien als je en hele week werk/school hebt gehad.
En je bent bezet.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mjoah, maar ik woon in Hengelo he
Nee man.. probeer ik je te vertellen. Op Social Media konden we al dingen meelezen dus we gaan kijken of er wat gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh...dus de bedreigingen waren niet aan jullie geadresseerd?
Ja, daar heb je een valide punt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mjoah, maar ik woon in Hengelo he
Geef eens een linkje in DM.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee man.. probeer ik je te vertellen. Op Social Media konden we al dingen meelezen dus we gaan kijken of er wat gaat gebeuren.
Zelf bemoeien we er ons niet mee
Lekker joh, straks kijken of ik mijn moeder de woonkamer kan uitjagen, anders maar op mijn kamer muziek draaien en beetje chillings.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind de stad dan soms nog een tegenvallerGewoon bij iemand thuis zitten en muziekje er op, wijn en bier en dan risken of kaarten
Ik hoop niet dat jij zo stom bent om zo'n vechtpartij te gaan filmen, laat staan dan nog op youtube te gooien.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb er volgens mij al puush. pics van gemaakt![]()
Stuur zo
Juist!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekker joh, straks kijken of ik mijn moeder de woonkamer kan uitjagen, anders maar op mijn kamer muziek draaien en beetje chillings.
Je hebt gelijk vaak is het indrinken 10x leuker dat het daadwerkelijke uitgaan.
Nee want 1 groep ken ik welquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat jij zo stom bent om zo'n vechtpartij te gaan filmen, laat staan dan nog op youtube te gooien.
Laatst hoorde ik nog zo'n verhaal, na PSV-FEY.. stond iemand wat opstootjes te filmen, werd die telefoon uit ze handen geslagen.. natuurlijk helemaal kapotquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee want 1 groep ken ik wel.
Ja ik snap je punt wel. Je hebt daar wel verschil in hoor. Toen ik nog vrijgezel was ging ik echt naar de stad om de gezelligheid etc.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als jij vrijgezel bent heb je meer reden om de stad in te gaan over 't algemeen.
En terecht.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laatst hoorde ik nog zo'n verhaal, na PSV-FEY.. stond iemand wat opstootjes te filmen, werd die telefoon uit ze handen geslagen.. natuurlijk helemaal kapot
Atlijd gevaarlijk dus met die duitsers.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nog niet afgelopen. Één minuutje nog.
Nee ben al een tijdje voor Willem II.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Ben je nu 100% over op Ajax of wat.
Twente gaat dit niet meer flikken hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Atlijd gevaarlijk dus met die duitsers.
Jij komt daar toch vandaan?quote:
Ja en jij zei ook dat Feyenoord met gemak kampioen ging worden manquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:40 schreef HeleMolligeFopneger het volgende:
Wat zei ik jullie, Twente valt af. Riep ik al MAANDEN
Nu PSV nog even onderuit![]()
Stijn heeft er alle vertrouwen in.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:40 schreef HeleMolligeFopneger het volgende:
Wat zei ik jullie, Twente valt af. Riep ik al MAANDEN
Nu PSV nog even onderuit![]()
Dat dacht ik dus ook. Dat Willem 2 zal wel gelul zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
WTF, jij was toch Twente supporter?
Op de PS3 misschien.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:40 schreef HeleMolligeFopneger het volgende:
[..]
Gaat gewoon gebeuren
Willem II dombo.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
WTF, jij was toch Twente supporter?
Hoi onbekende, jij bent nieuw. Welkom.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:41 schreef HeleMolligeFopneger het volgende:
[..]
Kneiterbezopen dalijk man
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:41 schreef HeleMolligeFopneger het volgende:
[..]
Zagen er goede pints uit op de foto.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:41 schreef HeleMolligeFopneger het volgende:
[..]
Whiskey.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:43 schreef HeleMolligeFopneger het volgende:
[..]
Heerlijk zacht man juist dat Guinness. Ging hard gisteren. Vandaag whiskeys @ 1 euro doen (wel 0,03cl
hoeren))
En ja dat gaat om de bekende Ierse Whisky's
Kan de beste gebeurenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:46 schreef HeleMolligeFopneger het volgende:
[..]
Typo. Eerste was wel goed.
Danny heeft wel grotere problemen nuquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:48 schreef HeleMolligeFopneger het volgende:
[..]
Het blijft leuk, Danny en co. gekmaken met het aantal IP-adressen dat ik voor handen heb
Dit.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Danny heeft wel grotere problemen nu.
Ik ook.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:50 schreef HeleMolligeFopneger het volgende:
[..]
Ja dat vind ik overigens wel oprecht zielig.
Moet je GM gewoon even 10.000 euries geven. Heeft hij wel denk ik.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:50 schreef HeleMolligeFopneger het volgende:
[..]
Ja dat vind ik overigens wel oprecht zielig.
Ik bedoelde Danny.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:52 schreef HeleMolligeFopneger het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik voor Danny even 10k neer ga tellen.
Al heeft hij het liggen. Hij verbreekt zijn belofte op een achterbakse wijze. Dat het extreem dom is om zoiets niet vast te leggen is een harde les voor Danny, maar ik zou ook niet toegeven.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet je GM gewoon even 10.000 euries geven. Heeft hij wel denk ik.
Dat het achterbaks is klopt, maar ik snap ook niet dat hij fucking al die jaren al dat werk voor niets heeft gedaan. Danny is gewoon dom niks op papier te zettenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al heeft hij het liggen. Hij verbreekt zijn belofte op een achterbakse wijze. Dat het extreem dom is om zoiets niet vast te leggen is een harde les voor Danny, maar ik zou ook niet toegeven.
Niets mis mee, Helemolligefopdonkereman.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:53 schreef HeleMolligeFopneger het volgende:
[..].
Feijenoord wordt kampioen.
Niet. Ik heb niet mee gelezen voor de rest, maar in dat bericht in MED staat toch duidelijk hoe hij het gaat oplossen of in ieder geval proberen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat het achterbaks is klopt, maar ik snap ook niet dat hij fucking al die jaren al dat werk voor niets heeft gedaan. Danny is gewoon dom niks op papier te zetten. Wanneer komt die rechtzaak
Daarom GM verdient wel wat money na al dat werkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:55 schreef HeleMolligeFopneger het volgende:
[..]
Jaren werk in deze site stoppen zonder compensatie te willen
Gelijkspelletje.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:56 schreef Monopoly het volgende:
Ik hoop dat PEC morgen gewoon hard domineert en een gelijkspel uit het vuur weet te slepen.
Winnen wordt moeilijk. Mulder is op dreef en de verdediging van 010 staat als een blok.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daarom GM verdient wel wat money na al dat werk
- Het is raar dat GM nooit geld heeft ontvangen, komt natuurlijk volledig door hemzelf. Maar hij heeft zeker wel een zakcentje verdiend.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Je snapt er echt helemaal niks van. Al stel je net zelf dat het achterbaks is, dus misschien begrijp ik jou gewoon niet.
En nu ben ik weg.![]()
Wat dit chickie zegt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:59 schreef Jojoortje het volgende:
Wat is er tussen Danny en GM? Iemand samenvatting?
Hierquote:
quote:Wegens een schending van vertrouwen en pogingen zeggenschap over FOK! te verwerven is per direct besloten GM's rechten weg te nemen. Dit na weken overleg waaruit uiteindelijk geen oplossing is gekomen.
We bedanken hem voor zijn inzet de afgelopen jaren. Zonder zijn werk hadden we een aantal mooie features nu niet gehad.
Voor de users betekent het dat we de komende maanden weinig nieuwe ontwikkelingen zullen doormaken, omdat we om auteursrechtelijke redenen code van zijn hand zullen moeten verwijderen en vervangen door eigen broncode.
update op verzoek van glowmouse:
Nadat glowmouse van ons alle mogelijkheden kreeg zich uit te leven op de code, wat hij naar eigen zeggen vrijwillig deed en waarvoor hij altijd compensatie geweigerd heeft, besloot hij naar aanleiding van een onenigheid in de crew diverse mods, fa's en admins de toegang tot bepaalde onderdelen van fok te weigeren.
Ik en breuls hebben toe een mirror van die tools gemaakt waarin die beperking niet zat, terwijl we wachten op een reactie over het waarom en het terugdraaien van die beperking.
Hierop besloot GM opeens dat er wel degelijk voorwaarden aan het gebruik van zijn code hingen en dat een van die voorwaarden was dat wij die niet mochten aanpassen. Later nuanceerde hij dit door te stellen dat zijn code alleen naar redelijkheid en billijkheid mocht worden aangepast, maar heeft nooit verteld wat hij redelijk en billijk vindt. Wij vonden het niet redelijk en billijk dat een devver admins en fa's de toegang tot tools e.d. gaat ontnemen.
Ik heb aangedrongen op een onbeperkte licentie, maar na een initieel voorstel waarin hij 20.000 euro wilde, veegde hij dat voorstel zelf van tafel en besloot dat wij bij mijn overlijden, faillissement van FOK! of verkoop van FOK! alleen op zijn voorwaarden verkocht mocht worden, omdat hij vreesde dat ik het zou verkopen aan lucifer. Die voorwaarden zijn voor tien jaar en resulteert erin dat wij geen andere mogelijkheid hebben dan al zijn code vervangen door eigen code. Hiervoor moeten we echter een advocaat inschakelen omdat hij weigert te vertellen welke code wel en niet van hem afkomstig is.
Na enkele weken overleg bleek hij voet bij stuk te houden. De enige manier waarop FOK! een volledig gebruiksrecht zou krijgen was als hij terug in de crew mocht komen met alle rechten die hij al had (dus inclusief het recht om crewleden buiten te sluiten). Ook wilde hij graag een aparte pagina ontwikkelen waarvan hij dan de advertentieinkomsten zou ontvangen.
Ik hoop dat hij dit verhaal uitgebreid genoeg vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij zegt steeds de waarheid.quote:
Lekker hèquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
True we zitten even op 1 lijn. Best fijn.
quote:
rawrquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Omdat het alweer een tijdje geleden is:
Madame_Paon
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Omdat het alweer een tijdje geleden is:
Madame_Paon
Parkeer je auto dan gewoon ergens waar het wel mag.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:35 schreef TwenteFC het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoerige parkeerwachters waardoor ik nu 90 euro kan lappen.
Alles stond vol joh, parkeren bij Twente is echt dra-ma-tischquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Parkeer je auto dan gewoon ergens waar het wel mag.
Was jij ook een van die mensen die de eerste 10 min. binnen bleef?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Alles stond vol joh, parkeren bij Twente is echt dra-ma-tisch
Ik was er een die zong "rot op en kom nooit meer terug" toen ze na 10 minuten het vak weer inliepen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was jij ook een van die mensen die de eerste 10 min. binnen bleef?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik was er een die zong "rot op en kom nooit meer terug" toen ze na 10 minuten het vak weer inliepen.
Volgens mij hadden ze applaus verwacht toen ze na 10 minuten naar boven kwamen, sommigen van hen begonnen helemaal te flippen tegenover de 2e ring toen ze massaal uitgefloten werden en er hier en daar wat bier naar beneden kwam.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Het was een behoorlijke afgang voor dat vakP.
Het was op tv ook nogal duidelijk allemaal, ik denk niet dat ze het snel nog een keer doen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze applaus verwacht toen ze na 10 minuten naar boven kwamen, sommigen van hen begonnen helemaal te flippen tegenover de 2e ring toen ze massaal uitgefloten werden en er hier en daar wat bier naar beneden kwam.
Kansloze actie gewoon.
Wat stond er eigenlijk op die doeken?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het was op tv ook nogal duidelijk allemaal, ik denk niet dat ze het snel nog een keer doen.
Altijd toch?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat was die weer vreselijk irritant vandaag.
Heb je geen plaatje van toen hij bij Wijnaldum op zijn rug sprong, dat was slowmotion en hij keek echt raar toen.quote:
vandaag?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je geen plaatje van toen hij bij Wijnaldum op zijn rug sprong, dat was slowmotion en hij keek echt raar toen.
Ja, na de 2-1.quote:
Ik wist niet goed wat ik daar van moest denken.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wist niet goed wat ik daar van moest denken.
quote:
Ik krijg een waarschuwing als ik op [ afbeelding ] klikquote:
snap ook niet waarom een beveiligde verbinding isquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik krijg een waarschuwing als ik op [ afbeelding ] klik
Komt omdat je voor twente bentquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik krijg een waarschuwing als ik op [ afbeelding ] klik
is er al gevochten tussen Vak P en andere supporters. Is nu wel een hot item dat.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:10 schreef TwenteFC het volgende:
Kan er nog steeds met de kop niet bij, stelletje kanslozen van Vak-P.
Mekaar even lekker 10 minuten aan de piele trekken, en elkaar afzuigen tijdens de wedstrijd.
Ze zijn er nog oprecht trots op ook dat het is gelukt.
Sfeer onderling is er niet beter op geworden.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
is er al gevochten tussen Vak P en andere supporters. Is nu wel een hot item dat.
Ze kwamen toch behoorlijk belachelijk over bij de rest van het land.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:10 schreef TwenteFC het volgende:
Mekaar even lekker 10 minuten aan de piele trekken, en elkaar afzuigen tijdens de wedstrijd.
Er waren ook Vak-P supporters die wél het vak op wilden, die werden gewoon van de trap weer naar beneden gegooid.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze kwamen toch behoorlijk belachelijk over bij de rest van het land.
Wordt vervolgd over 2 weken dus. Kijk er al naar uit.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Sfeer onderling is er niet beter op geworden.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Er waren ook Vak-P supporters die wél het vak op wilden, die werden gewoon van de trap weer naar beneden gegooid.
Wij gaan 0-5 verliezen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wordt vervolgd over 2 weken dus. Kijk er al naar uit.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Er waren ook Vak-P supporters die wél het vak op wilden, die werden gewoon van de trap weer naar beneden gegooid.
Mwah, afwerken van Ajax moet ook effe wat beter. Laatste keer dat Ajax 5x heeft gescoord in een wedstrijd is alweer in Augustus volgens mij.quote:
dat begin jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, afwerken van Ajax moet ook effe wat beter. Laatste keer dat Ajax 5x heeft gescoord in een wedstrijd is alweer in Augustus volgens mij.
Kansen zat joh, geef gewoon Twente de bal. Die zorgen er wel voor dat hij helemaal terug naar Mihaylov wordt gespeeld en dan hoef je alleen maar beetje druk te zetten en scoren.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, afwerken van Ajax moet ook effe wat beter. Laatste keer dat Ajax 5x heeft gescoord in een wedstrijd is alweer in Augustus volgens mij.
Mja, ik zie ons uiteindelijk wel 8e of 9e worden als Stief tot het einde blijft. Lekker rustig aan doen zonder Europees voetbal.quote:
Ja joh beter toch, lekker lang vakantie enzo.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, ik zie ons uiteindelijk wel 8e of 9e worden als Stief tot het einde blijft. Lekker rustig aan doen zonder Europees voetbal.
Jij gaat toch weer verhuizen naar Tukkerland?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, ik zie ons uiteindelijk wel 8e of 9e worden als Stief tot het einde blijft. Lekker rustig aan doen zonder Europees voetbal.
gewoon die fair play award weer binnen halenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eerst stoelendans met Marco.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen financial fair play pik.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:17 schreef Adames het volgende:
[..]
gewoon die financial fair play award weer binnen halen
Als je niet voetbalt krijg je ook geen kaarten, dus dat moet wel goed komen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:17 schreef Adames het volgende:
[..]
gewoon die financial fair play award weer binnen halen
uh jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen financial fair play pik.
Yup! Misschien moet ik daar maar eens een balletje gaan trappen, veel slechter dan Casta kan ik niet zijn in de spits (speelde zelf altijd linkshalf)quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij gaat toch weer verhuizen naar Tukkerland?
JA NU WEET IK HET WEL, GOSH!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is gewoon een fair play ranking. Niets financieel
Ik weet niet wat dat is.quote:
Als je een bal terug kan tikken dan ben je al beterquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup! Misschien moet ik daar maar eens een balletje gaan trappen, veel slechter dan Casta kan ik niet zijn in de spits (speelde zelf altijd linkshalf)
Feyenoord - PSV om 12:30quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:21 schreef Adames het volgende:
[..]
elke zondag is super als ajax speelt
Ergens in mei woon ik weer in Bornequote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is.
[..]
Als je een bal terug kan tikken dan ben je al beterLeuk voor je, Zeeland lijkt me nogal saai. Is het een beetje snel?
Dan ben je buurman van Jojoortjequote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ergens in mei woon ik weer in Borne
Ruud Brood is meer van de winkels gespecialiseerd in interieurquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Roda trainer is net een auto verkoper.
Volgens mij hadden ze zelf eerst het idee dat ze als helden onthaald zouden worden.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:31 schreef TwenteFC het volgende:
Deze is leuker, eerst aftellen en daarna flluitconcert voor vakkie p
jij zit daar toch ook?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:10 schreef TwenteFC het volgende:
Waarom die mastercaller nou weer als UI?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je geen aanstekers gegooid naar vakkie p?
Heb over de railing naar beneden lopen pissen, jwt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je geen aanstekers gegooid naar vakkie p?
omdat het kan. Laat me met rust godverdomme.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom die mastercaller nou weer als UI?
Je hebt er gewoon schijt aan.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heb over de railing naar beneden lopen pissen, jwt.
wie de fuck is dat danquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom die mastercaller nou weer als UI?
Die gast met die doorrookte whiskey stem. Caller @ darts.quote:
ah ok, ik hou niet zo van sportquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die gast met die doorrookte whiskey stem. Caller @ darts.
Je weet wel, zo'n sport waar ze pijltjes in een bord gooien. En veel bier zuipen
Tja, wel nog altijd bovenaan dan.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
omdat het kan. Laat me met rust godverdomme.
Al zin in volgende week? kan niet wachten op een fikse nederlaag voor psv
dat gezeik was er toen bij ajax met die actie voor cruijff ook, zo'n mevrouwtje die er toch wel graag langs wouquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
ach ja, zo raar is het niet. Wat Gijp zegt, Twente is elk jaar zwakker geworden. Als ik dan alleen zie wat ze hebben uitgegeven afgelopen zomer had het niet zo gehoeven, keihard falend inkoopbeleid gewoon.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
aha okequote:
Pijltjes gooien sport noemenquote:
Twente een topclub vindenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pijltjes gooien sport noemen
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt er gewoon schijt aan.
kijk deze randdebiel die het gewoon steunt.
[ afbeelding ]
Stief is de schuld van alles.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik heb daar nu ruzie met iedereen.
Mijn username daar is DirkZz, check al die haat.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stief is de schuld van alles.
ik zal zo even kijkenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Mijn username daar is DirkZz, check al die haat.
Link.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik heb daar nu ruzie met iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |