ah jammer dat iemand dan zo snel huntquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
He ik had als TT
Vak P is het aids van de Nederlandse supporters
Mijn Volvoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:15 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, maar volvo's zijn juist erg sterk. ik vind hem niet zo leuk
Deze vind ik mooi.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:15 schreef Saind het volgende:
Tjacka
Tering jantje anus crepe kwallen aanmaak
Doe Jojoortje maar eensquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Caland
Cissé and Loek are now drunk
extreme standjes, maar klopt inderdaadquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Alle dames adoreren mijn eerste standje
Ah kut die was zeker beter geweest jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:18 schreef Adames het volgende:
[..]
extreme standjes, maar klopt inderdaad
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:20 schreef Tjacka het volgende:
Je oma jinxt onze overbetaalde rugbywedstrijd trek je eikel
Fuck zeg.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:21 schreef Saind het volgende:
Jezus onze Johanna objectiveert obligaten tegen jaarcijfers econometrisch
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik weet alleen de eerste twee letters van TjackaTering jood. Verder kom ik niet
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Tjacka
Tot
Januari
Achter
Crackies
Kruipend
Aanzitten
Ik las deze zin 2 keer om erachter te komen welke user je bedoeldequote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:28 schreef RensAjacied het volgende:
Die Charlie Sheen Roast blijft goed!
wie is dcsrbg?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:28 schreef RensAjacied het volgende:
Die Charlie Sheen Roast blijft goed!
Neen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:36 schreef RensAjacied het volgende:
Kanker he...over die dode vriend van Steve-O grappen maken is wel heel hard![]()
Kijken jullie ook?
En daar is dat niet?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:34 schreef RensAjacied het volgende:
Het gaat bij de Roast altijd lekker hard aan toe, in Nederland zou dat niet kunnen. Ons kent ons wereldje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://akk.li/pics/anne.jpgquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar hebben sommige echt een hekel aan elkaar en komen ze er voor uit
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:38 schreef Geo4kant het volgende:
Die roast of charlie sheen..
Vooral Jeff is echt geniaal
Dit is echt één van de beste roast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |