Nee, dan ga je naar de KamaSutrabeurs.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben weleens naar een Margriet winterfair geweest, dat was volgens mij in Utrecht en één keer was meer dan genoeg, Misschien weer als ik 65 ben geweest.
En ik had jouw post nieteens gezienquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Toch zijn er ook leuke beurzen. Deze bijvoorbeeld.
Ik heb de trekdropquote:Op zondag 17 februari 2013 01:00 schreef sp3c het volgende:
zometeen Devils vs Islanders
defence optional!
zitten we klaar??
Met jou kan ik praten!quote:Op zondag 17 februari 2013 01:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, dan ga je naar de KamaSutrabeurs.
Ga je naar Feyenoord kijken?quote:Op zondag 17 februari 2013 09:58 schreef Gert het volgende:
Morning.![]()
Lekker treinweertje. Op naar het mooie Zwolle.
quote:Op zondag 17 februari 2013 10:27 schreef Toverheks het volgende:
LELYSTAD - Met een beetje geluk is dit voorjaar op internet weer het gezinsleven van vossen in de vossenburcht in de Oostvaardersplassen te volgen. Staatsbosbeheer zet de webcams zondagochtend aan. De beelden zijn te zien op www.volgdevos.nl.
oke, veel plezier dan en werkse straksquote:Op zondag 17 februari 2013 10:49 schreef Copycat het volgende:
Ik deel graag, zeker als ik iets mooi vind. Ik heb twee opties, die spreek ik van de week toch. En gelukkig hecht ik niet zo heel veel waarde aan materiële zaken, dus als ik ze kwijt ben dan is dat maar zo. Maar ik gok dat ze bij beste vriend in Rotterdam liggen. Die is nog chaotischer dan ik.
Nee, Nederlandse series volg ik eigenlijk niet, maar ik hoor wel aardige dingen over Bellicher.
Eerst even wat werken en daarna Mad Mennen en vanavond bij vriend verder met The Killing.
Goed geraden!quote:
Dank je wel Heksie , dit is leuk !!!quote:Op zondag 17 februari 2013 10:27 schreef Toverheks het volgende:
LELYSTAD - Met een beetje geluk is dit voorjaar op internet weer het gezinsleven van vossen in de vossenburcht in de Oostvaardersplassen te volgen. Staatsbosbeheer zet de webcams zondagochtend aan. De beelden zijn te zien op www.volgdevos.nl.
you mad woman!quote:Op zondag 17 februari 2013 11:03 schreef Copycat het volgende:
Yoga jij voortaan ook Gert? Wat leuk! Ben je nu door je anus aan het ademen in de trein?
zag net was apart topic al voor aangemaakt, maar de oostvaarders plassen aanrader Selam is zo een mooi prachtig natuurgebied, met plekjes voor je auto en kan je heerlijk zitten genieten op een bankje en maar kijkenquote:Op zondag 17 februari 2013 11:04 schreef selam het volgende:
[..]
Dank je wel Heksie , dit is leuk !!!
Geinigquote:Op zondag 17 februari 2013 11:03 schreef Copycat het volgende:
Yoga jij voortaan ook Gert? Wat leuk! Ben je nu door je anus aan het ademen in de trein?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |