cool!!!quote:Op maandag 18 februari 2013 15:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik zal het hier ook eens proberen met die testcameraDM je het resultaat wel even
Veel makkelijker kan ik het niet maken:
[ afbeelding ]
Nee, gewoon fout advies van Shizquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:47 schreef fissure het volgende:
Glowsticks binnen gekregen, blijkt dat me ma er wel 200 kan gebruiken maar helaas uitverkocht:( nu maar hopen dat ze dan nog een keer op voorraad komen.
En het lijkt erop dat mijn 2e paar awei's gaat overlijden, misschien toch maar dopjes zoeken die minder last hebben van kabelbreuk etc. Of is het gewoon pech?
Shiz vindt Meelecs niets omdat ik ze altijd adviseer, webshop alfa mannetjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:38 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb dikke plezier van m'n Awei's heur.
Gewoon netjes en rustig oprollen en in een pouch bewaren, niet aan het koord trekken enz. Niks aant handje.
Laatst had ik juist iemand die aanklopte voor nieuwe dopjes omdat z'n Brainwavz kapot waren.
Sowieso willen mensen geen 20 euro uitgeven, dus halen ze iets dat vier keer zo goedkoop is. Logischerwijze is duurder vaak beter. Hoewel, qua klank niet veel in de buurt komt zelfs in een wat hogere prijsklasse.
Die Meelecs die ik laatst ontvangen heb ga ik trouwens waarschijnlijk niet gebruiken. Vind ze niezo. Gelukkig was de rest van de kit goed bruikbaar.
En bedankt, net deze besteld dankzij hun:quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:04 schreef kloink het volgende:
Zijn er eigenlijk nog meer van dit soort briljante sites ?
http://www.china-gadgets.de/
Heb echt al een hoop onzin gekocht door hun "slechte" ideeën.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:47 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Shiz vindt Meelecs niets omdat ik ze altijd adviseer, webshop alfa mannetje![]()
-Hallo Shiz, meine brainwavz sind kaputt.
Kein probleem kumpel, ich habe genug Nägeln an der Wand
Klopt. Techmoan (Matt heet 'ie geloof ik), is wel relaxt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:13 schreef FreaZ het volgende:
In de zoektoch naar een dashcam kwam ik deze tegen (via techmoan --> briljante reviews)
http://cgi.ebay.co.uk/ws/(...)id=452260841540#shId
Perfecte formaat imho.
Maar mogelijk is die nieuwere versie wel wat idd. Zo verschillen #808 cams onderling ook aardig wat.quote:But if it's so good, then why did I remove it from my windscreen the moment my testing was complete.
Geen GPS, geen aansluiting via 12 volt aansluitingquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:13 schreef FreaZ het volgende:
In de zoektoch naar een dashcam kwam ik deze tegen (via techmoan --> briljante reviews)
http://cgi.ebay.co.uk/ws/(...)id=452260841540#shId
Perfecte formaat imho.
Vragen of ze naar NL verzenden kan altijd en vaak doen ze het wel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:05 schreef FreaZ het volgende:
Als ze nou toch een behoorlijke camera stoppen in die kleine i.c.m. een normale 12V adapter dan heb je toch de perfecte dashcam? Die "nieuwe" verzend echter niet naar NL en daarnaast kopen zonder review is niet echt mijn ding![]()
Zou wel graag willen dat techmoan die 1000b van focalprice eens nader bekijkt.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:46 schreef CnMaster_ het volgende:
De China Post status van een BIC pakketje is openning nu. Heb in de archieven gezocht, zonder resultaat.
Ergens voordat het het land uit gaat (depature dus). Na posting en voor depature zit openingquote:
Oke bedankt. Dus de Chinese douane maakt mijn pakketje nu open en checkt het een en ander?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:34 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ergens voordat het het land uit gaat (depature dus). Na posting en voor depature zit opening
Allemaal RobertNl zijn foutquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
De glow sticks bij BIC zijn uitverkocht
Hier inmiddels ook een lading binnen....quote:
Elke keer die glowsticks, dat verhaal heb ik gemist..quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:50 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Hier inmiddels ook een lading binnen....![]()
[ afbeelding ]
Alleen een weekje later dan dat ik ze daadwerkelijk nodig had
1 dollar per koker!quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:56 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Elke keer die glowsticks, dat verhaal heb ik gemist..![]()
Waren ze zo goedkoop, 1 cent deal of zoiets?![]()
Nja, niet dat je met zo veel glowsticks iets kan doen.. maarja toch leuk om te krijgen
Succes dermee!quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:50 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Hier inmiddels ook een lading binnen....![]()
[ afbeelding ]
Alleen een weekje later dan dat ik ze daadwerkelijk nodig had
handige en leuke sitequote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:04 schreef kloink het volgende:
Zijn er eigenlijk nog meer van dit soort briljante sites ?
http://www.china-gadgets.de/
Heb echt al een hoop onzin gekocht door hun "slechte" ideeën.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |