Als in: zo slecht dat de stofzuiger daadwerkelijk wat toevoegd?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:40 schreef SEMTEX het volgende:
Zo, goed muziekje om te gaan stofzuigen:
Lol, ik luister niet alleen stoner, het is een lekker nummer voor hardlopen/sporten, etc.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:58 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Als in: zo slecht dat de stofzuiger daadwerkelijk wat toevoegd?
OT:
Edit: verkeerde versie. Bbq van Steven Seagall staat kennelijk niet op YT
Rustig maar, ik bedoelde het gekscherend, vandaar ook dequote:Op zondag 17 februari 2013 14:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Lol, ik luister niet alleen stoner, het is een lekker nummer voor hardlopen/sporten, etc.Ik schaam me niet voor wat foute muziekjes in mijn playlist (Sjef Hoelenpapers ftw
) Voor elke bui een ander muziekje
Gelukkig maarquote:Op zondag 17 februari 2013 14:06 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Rustig maar, ik bedoelde het gekscherend, vandaar ook de
Ooit zal die mooie dag aanbreken.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:08 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Gelukkig maar+ had jij moeten zeggen, met je Steven Seagal
(ben je wel eens naar een concert van hem geweest?)
Hou de tourkalender in de gatenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:08 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ooit zal die mooie dag aanbreken.
Die site lijkt geen tourdata van de heer Seagal te bevatten en zijn website is volgens mij niet helemaal meer up to date... Dan moet ik me nog maar even vermaken met zijn studiowerk.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hou de tourkalender in de gaten
http://www.concertboom.com/steven-seagal/tour-dates/
nee gofte, was zo'n misselijke vangpagina met non-infoquote:Op zondag 17 februari 2013 14:20 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Die site lijkt geen tourdata van de heer Seagal te bevatten en zijn website is volgens mij niet helemaal meer up to date... Dan moet ik me nog maar even vermaken met zijn studiowerk.
Op last.fm staat ook niets dus hij zal de komende tijd wel weer meer voor een camera staan dan op het podium.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
nee gofte, was zo'n misselijke vangpagina met non-info
Cheesy shit SD, Gino is wel een baas trouwens.quote:
Haha, geweldigquote:
Wat heeft ze aan?quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:51 schreef vosss het volgende:
Naar Brennie die in de koelkast aan het rommelen is
quote:
Heb jij die zelf gemaakt?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:51 schreef _Led_ het volgende:
https://soundcloud.com/iusedtobeapygmy/mountainflow
Wolter Kroes niet kennen...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:12 schreef _Led_ het volgende:
Tuurlijk, ik zie iemand anders niet snel zulke briljante muziek maken
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:27 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Wolter Kroes niet kennen...
Ik leerde The Screaning Trees al in de jaren 80 kennen.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik leerde The Screaning Trees al in de jaren 80 kennen.
Mark Lanegan heeft tegenwoordig net zoveel views als de opgedrokken flessen whiskey van keith Riggard.
quote:
quote:
Aww, kijk eens wat er tegenwoordig van Chuck Mosley is geworden: http://www.metalsucks.net/2009/07/06/chuck-mosley-lives/quote:Op maandag 25 februari 2013 00:59 schreef Trashcanman het volgende:
...about transformers, 'cause there's more than meets the eye
Nogal, voor je het weet verrek je een spiertje.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:14 schreef eriksd het volgende:
Sorry Tem, ik word altijd een beetje emotioneel van dit nummer:
Begrijp je keuze ook wel, op jouw leeftijd is meedeinen risicovol
Die plaat van hem heeft tijden in de bak van de plato hier gelegen, maar ik heb eigenlijk nooit de moeite genomen om hem te luisterenquote:Op maandag 25 februari 2013 06:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Aww, kijk eens wat er tegenwoordig van Chuck Mosley is geworden: http://www.metalsucks.net/2009/07/06/chuck-mosley-lives/
wow!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |