Haha die was gaaf idd, maar dit was toch in het eerste seizoen?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:43 schreef sitting_elfling het volgende:
Hands down beste clip van het gehele seizoen
Yes! 1e seizoen, maar is geeft in 1.5 minuut toch al goed weer wat de serie te bieden heeftquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:15 schreef Bossmuis het volgende:
[..]
Haha die was gaaf idd, maar dit was toch in het eerste seizoen?
Van wat die Shaw aan skill deze aflevering heeft laten zien doet ze niks onder voor John.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:53 schreef Kenju het volgende:
Ik vind het alleen wel jammer dat het weer een vrouw moest zijn. Je weet nu al meteen in welke rol ze geduwd gaat worden. Ik had liever gewoon iemand gezien die evt. toe-to-toe met John zou kunnen staan, mochten ze in de toekomst tegengestelde belangen hebben. Had me veel interessanter geleken.
Ik bedoelde niet alleen kwa actie. Het is gewoon weer zo'n typisch leuk vrouwtje. Alsof er ook wat eyecandy moet zijn. Ik vind het leuke aan aan deze serie dat het tenminste echt om de actie gaat en John feitelijk geen typische actie-guy is en er ook niet zo uit ziet. Nu willen ze om de een of andere manier ook een soort van actie-chick element erin hebben.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:29 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Van wat die Shaw aan skill deze aflevering heeft laten zien doet ze niks onder voor John.
Ik zie 'm nu al meer als Harold Finch eigenlijkquote:Op zondag 24 februari 2013 19:46 schreef illusions het volgende:
Topserie. En ik in het begin van de serie maar denken dat ik Michael Emerson nooit als iemand anders zou kunnen zien als Benjamin Linus. How wrong I was ...
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik zie 'm nu al meer als Harold Finch eigenlijk
Het kutste moment van elke serievolger.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:34 schreef DaMook het volgende:
Afgelopen week alle eps van 1 tot nu gekeken, heerlijke serie. Jammer dat ik nu weer telkens een week moet wachten ipv elke dag een paar eps
.
Ja is bij elke nieuwe serie een probleem. Ben nu met alle serie's up to date, maar weer eens nieuwe ontdekkenquote:Op zondag 24 februari 2013 20:41 schreef illusions het volgende:
[..]
Het kutste moment van elke serievolger.
Ik begon Lost te kijken toen ze al met seizoen 5 bezig waren, wat was ik toen enorm blij nadat de 1e aflevering me goed beviel zeg.
quote:Op maandag 25 februari 2013 10:44 schreef kenwel het volgende:
Deze serie wordt beter en beter, jammer dat er maar ik per week wordt uitgezonden.
Look again?quote:
Eensquote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:45 schreef VacaLoca het volgende:
Ik vond het juist een matige aflevering. Het was een filler-aflevering en niet in de Person of Interest style.
Het was duidelijk een uitstapje van een regisseur die een klassieke jaren 30 mysterie wou nabootsen. Kan leuk zijn, meer series hebben dat in het verleden gedaan, Angel bijvoorbeeld. Maar ik vond de uitvoering niet zo super eigenlijk. Vanaf de 1e seconde wist ik voor mijzelf al 100% zeker wie het was, en dat bleek dan ook zo te zijn. Ze hadden dat personage wel wat anders mogen introduceren zodat het niet zo obvious is.
Dus én niet des Person of Interest én een filler-aflevering én een matige uitvoering.
Beetje jammer na de geweldige aflevering van vorige keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, is een erg handige bijkomstigheid. Soms gaan ze uit New York, maar nooit echt ver - daar gebeurt kennelijk niks. Airmiles verdienen ze er in ieder geval niet mee.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:58 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zit nu bijna aan het einde van seizoen 1. Prima serie! Wel fijn voor ze dat alle nummers die opkomen in NY zitten... Of hebben ze het daar over gehad in het begin?
Volgens mij wel in een van de eerste afleveringen, maar het is al een tijdje geleden dat ik dat gezien heb.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:58 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zit nu bijna aan het einde van seizoen 1. Prima serie! Wel fijn voor ze dat alle nummers die opkomen in NY zitten... Of hebben ze het daar over gehad in het begin?
Ja, in één van de eps is wel is verteld dat dit alleen nog maar de nummers uit NY zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:58 schreef tostitomaatkaas het volgende:
We wisten al dat Person of Interest een 2e seizoen heeft gekregenquote:Op maandag 25 maart 2013 20:12 schreef Jordi23 het volgende:
http://www.tv.com/news/cb(...)n-of-interest-28098/
Shit, hahaquote:Op maandag 25 maart 2013 20:18 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
We wisten al dat Person of Interest een 2e seizoen heeft gekregen![]()
Artikel is van Mar 14, 2012
http://personofinterest.wikia.com/wiki/HRquote:Op maandag 25 maart 2013 01:33 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Seizoen 1 klaar.
Waar staat de afkorting 'HR' eigenlijk voor?
Ah ok. Gewoon Human Resources dus. Dacht dat het hier een andere betekenis zou hebben.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:56 schreef illusions het volgende:
[..]
http://personofinterest.wikia.com/wiki/HR
Nice!!quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:30 schreef drGoeroe het volgende:
Seizoen 3 is zoals verwacht definitief nu:
http://www.hollywoodrepor(...)ies-including-431376
quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:30 schreef drGoeroe het volgende:
Seizoen 3 is zoals verwacht definitief nu:
http://www.hollywoodrepor(...)ies-including-431376
Nee, hij heeft gelijk, het was gewoon Duits. De gebruikte klanktoon zegt ook genoeg. De 'i' klank zoals wij die gebruiken kennen ze in het Engels ook. Toch zeggen ze 'ie'. Ze denken dat onze taal zo klinkt en dus dat het hetzelfde is (of iig zo ongeveer) als Duits. Ze kennen het verschil niet. Maar goed, we zien het vaak zat. Eigenlijk is een aflevering van Friend de enige keer dat ik Amerikanen die geen Nederlands spreken wel duidelijk iets anders dan een soort van Duits heb horen praten.quote:Op donderdag 28 maart 2013 03:33 schreef Nic1 het volgende:
Was wel Nederlands, maar met een zwaar accent. Als ik het me goed herinner.
De woorden die ze wilden zeggen waren wel Nederlands, dat het Duits klinkt doet daar niets aan af.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:15 schreef Kenju het volgende:
[..]
Nee, hij heeft gelijk, het was gewoon Duits. De gebruikte klanktoon zegt ook genoeg. De 'i' klank zoals wij die gebruiken kennen ze in het Engels ook. Toch zeggen ze 'ie'. Ze denken dat onze taal zo klinkt en dus dat het hetzelfde is (of iig zo ongeveer) als Duits. Ze kennen het verschil niet. Maar goed, we zien het vaak zat. Eigenlijk is een aflevering van Friend de enige keer dat ik Amerikanen die geen Nederlands spreken wel duidelijk iets anders dan een soort van Duits heb horen praten.
Dat is het wel. Niet dat ik een hondenkenner ben, maar had er even op gezocht omdat ik dacht dat hij "af" en "liggen" onterecht aan elkaar plakte.quote:Ik ben verder geen hondenkenner, maar 'afliggen' is volgens mij geen standaard commando.
Entspan in het Duits, dus dat zou ook gewoon.....quote:Op woensdag 3 april 2013 04:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ben inmiddels wat verder en ze spreken inderdaad Nederlands. Net de aflevering gezien waarin Finch tegen die (andere) gast uit Lost zegt dat hij de telefoon op luidspreker moet zetten en dan zegt hij toch duidelijk 'ontspan' tegen Bear.
Inderdaad, zoals in de Bourne trilogie.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:10 schreef Kenju het volgende:
[..]
Entspan in het Duits, dus dat zou ook gewoon.....
Nee, maar effe serieus, het gaat niet om de taal concreet, want ik denk dat ze echt wel Nederlands proberen te spreken, maar de manier waarop ze het uitspreken (waardoor ik het dus Duits vind, maar eigenlijk heeft Nic 1 wel gelijk). Dus die 'ie' klank wanneer het 'i' moet zijn, en ipv een korte 'a' altijd het gebruik van die 'aa'-klank. Maar wellicht dat het voor Amerikanen gewoon hetzelfde klinkt. Maar dat neemt niet weg dat het beter kan. Immers kan je dit ook gewoon even trainen. door iemand die wel Nederlands spreekt het voor te laten zeggen, etc. etc. Die moeite hebben ze duidelijk niet genomen.
Dit is inderdaad wat je krijgt wanneer ze er wel moeite voor delen. Ik wìst dat er iig één grote Hollywoodproductie was waar het gedaan was. Deze was het idd.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:39 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Inderdaad, zoals in de Bourne trilogie.
Gunther doet het inderdaad nog aardig. Dat 'zeer vereerd een vriend van mijn moeder te ontmoeten' slaat dan weer nergens op, helaas. Maar goed, het is in ieder geval Nederlands. Hoe vaak ze wel niet zeggen Nederlands te spreken maar uiteindelijk Duits praten.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:13 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wat je krijgt wanneer ze er wel moeite voor delen. Ik wìst dat er iig één grote Hollywoodproductie was waar het gedaan was. Deze was het idd.
In Friends, waar ik het eerder over had:
Hier is het duidelijk minder goed gedaan (die Gunther heeft er gewoon een bovengemiddeld talent voor denk ik), maar de intentie klopt wel. Geen Duitse tonen.
Ja, daar ben ik het zeker mee eens. Ondanks dat Nederlandse klanken moeilijk zijn, is zoiets met een beetje moeite best te trainen. Helemaal wanneer je enkel een paar woorden moet zeggen, niet eens een zin.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:10 schreef Kenju het volgende:
[..]
Maar dat neemt niet weg dat het beter kan. Immers kan je dit ook gewoon even trainen. door iemand die wel Nederlands spreekt het voor te laten zeggen, etc. etc. Die moeite hebben ze duidelijk niet genomen.
laatste aflevering? Er komen er nog 4 dit seizoenquote:Op donderdag 11 april 2013 01:43 schreef kurk_droog het volgende:
Die laatste aflevering was weer genieten! Wat een serie is dit zeg, verbaast me dat dit topic zo langzaam loopt.
3e seizoen dus ook zeker...heerlijk!
Laatste aflevering die op tv wasquote:Op donderdag 11 april 2013 01:51 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
laatste aflevering? Er komen er nog 4 dit seizoen
ah zo! Haha dacht al xDquote:Op donderdag 11 april 2013 02:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Laatste aflevering die op tv wasNog 4 te gaan?
Begint een beetje te frustreren al die breaks :xquote:Op donderdag 11 april 2013 02:14 schreef Nic1 het volgende:
Alleen komt de volgende pas over 2 weken.
Ach.. ik keek toch random wanneer ik zin had dus dit is geen ramp. Bij Falling Skies zou het irritanter zijn aangezien dat gewoon een faal is. Enige jammere is dat er weinig anders nu op tv is wat ik graag kijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:53 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Begint een beetje te frustreren al die breaks :x
Goede zaak.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:39 schreef illusions het volgende:
Lijkt erop dat Sarah Shahi een vast onderdeel van de show wordt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat vroeg ik me dus ook af! Kregen John en Root nu beiden Admin access? of Alleen John... hehe dat hadden ze goed gedaan want i have no clue!!!!quote:
irritante is dat we na komende week weer heel lang moeten wachtenquote:Op maandag 6 mei 2013 09:26 schreef RedVultures het volgende:
Deze aflevering was inderdaad echt ongelofelijk spannend. En de machine betrekken als bijna mens die wilt overleven is echt goed gedaan. Als je de promo hebt gezien, let meet god.
Kan echt niet wachten op de seizoen finale, dat wordt popcorn kopen.
Even flink door gedacht, maar Finch is niet gek en is in bijna alles een stapje voor op dat wat gebeuren gaat. Aangezien hij al eerder een confrontatie had met Root en dus ook weet hoe goed ze is en van het bestaan van the stystem weet is het mogelijk dat Finch daar maatregelen voor genomen heeft.quote:
of het is zo geprogrammeerd dat de 2e stem admin wordtquote:Op maandag 6 mei 2013 15:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Even flink door gedacht, maar Finch is niet gek en is in bijna alles een stapje voor op dat wat gebeuren gaat. Aangezien hij al eerder een confrontatie had met Root en dus ook weet hoe goed ze is en van het bestaan van the stystem weet is het mogelijk dat Finch daar maatregelen voor genomen heeft.
Is het niet mogelijk dat the system enkel een mannenstem accepteerd? Het is tevens een zelf lerende systeem die zo ver gaa dat het gewiste date terug laat plaatsen om te overleven. Dat was wat er gebeurde in het kantoor van de fictieve persoon. Puur om te overleven.
John heeft aan het eind van seizoen zich gewend tot the system om hulp te vragen om Finch te vinden, je kan er dus van uit gaan dat the system weer wie John is.
Om maar wat te noemen
Wel uiterst spannend!
geel staat toch voor kennis van " the machine" lijkt me dan een beetje nutteloze discussie.. want dat lijkt me duidelijkquote:Op maandag 6 mei 2013 15:51 schreef Stefan het volgende:
Op IMDB voer ik nu een discussie waarom Root ook een geel vierkant had
Wat raar is want de machine wordt elke dag wakker zonder geheugen.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:54 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
geel staat toch voor kennis van " the machine" lijkt me dan een beetje nutteloze discussie.. want dat lijkt me duidelijk
Geel staat voor geautoriseerd om contact te hebben of om op te nemen door de machine.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:54 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
geel staat toch voor kennis van " the machine" lijkt me dan een beetje nutteloze discussie.. want dat lijkt me duidelijk
Niet relevante date is weg. Daar vallen John enz niet onder.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat raar is want de machine wordt elke dag wakker zonder geheugen.
nee, een deel van het geheugen wordt gewist, alleen de essentiële info wordt bewaard alsmede de rode hokjesquote:Op maandag 6 mei 2013 15:56 schreef Stefan het volgende:
Wat raar is want de machine wordt elke dag wakker zonder geheugen.
Overigens zijn de fashbacks volgens sommigen flashbacks van de machine, ik dacht altijd dat t gewoon was om t verhaal te verduidelijken
Root was niet geautoriseerd, maar was wel geelquote:Op maandag 6 mei 2013 15:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geel staat voor geautoriseerd om contact te hebben of om op te nemen door de machine.
Blauw is overheid
Rood is gevaar.
Denk eerder mannen, vrouwenstem. Root was eerder een gevaar en er is zeker rekening gehouden met een terugkomst van Root. Dus stem lijkt mij handiger.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
of het is zo geprogrammeerd dat de 2e stem admin wordt
Root is voor de machine geen gevaar, het is Finch die de machine kreupel maakt elke nachtquote:Op maandag 6 mei 2013 15:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Denk eerder mannen, vrouwenstem. Root was eerder een gevaar en er is zeker rekening gehouden met een terugkomst van Root. Dus stem lijkt mij handiger.
of we wachten gewoon tot 9 meiquote:Op maandag 6 mei 2013 16:01 schreef Stefan het volgende:
Of Root en John zijn beide admin de komende 24 uur
tot die tijd speculeren we en de winnaar mag een nacht met root doorbrengen en de verliezer een nacht met Bearquote:
Finch vertelde eerder dat hij bij het aanzoek moest gaan vertellen wie hij echt was. Zijn echte naam en wat hij gecreëerd had. Dus ook het bestaan van the machine. Dat kan de veiligheid eventueel in gevaar brengen voor het voortbestaan. Dat idee kreeg ik eerder.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:59 schreef Stefan het volgende:
Was het trouwens zo dat het leek alsof de Machine jaloers was toen Finch een huwelijksaanzoek deed?
hij is toch mank geworden na het ongeluk waarbij nathan ook de dood vond? Toen kwam finch reese ook tegen in het ziekenhuisquote:Op maandag 6 mei 2013 16:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Finch vertelde eerder dat hij bij het aanzoek moest gaan vertellen wie hij echt was. Zijn echte naam en wat hij gecreëerd had. Dus ook het bestaan van the machine. Dat kan de veiligheid eventueel in gevaar brengen voor het voortbestaan. Dat idee kreeg ik eerder.
Maar iets heel anders, Finch loopt in alle flash backs niet mank. Zal het zo zijn dat er iets gebeurd wat hij achter af via the machine had kunnen verkomen en om die reden in relevante data (burger service nummers ) toch laten door geven?
welke badguy?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:22 schreef Stefan het volgende:
Wat voor kleur had die badguy die van de machine weet eigenlijk?
Ja dat weet ik dus niet meer.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:21 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
hij is toch mank geworden na het ongeluk waarbij nathan ook de dood vond? Toen kwam finch reese ook tegen in het ziekenhuis
Hebben we nog niet gezien toch?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:22 schreef Stefan het volgende:
Wat voor kleur had die badguy die van de machine weet eigenlijk?
Die met die ouwe kop, geen idee hoe die heetquote:Op maandag 6 mei 2013 16:25 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
welke badguy?
dit zijnd e mensen die van the machine weten en dus geel zijn:
Nathan Ingram
Harold Finch
Alicia Corwin
Denton Weeks
Special Counsel
Daniel Aquino
John Reese
Henry Peck
Root
die programmeur had een methode bedacht waarmee je enorme hoeveelheden data kunt opslaan in extreem weinig geheugen.. Zeg maar een usb stick met 8 terrabte geheugen..quote:Op maandag 6 mei 2013 16:34 schreef Stefan het volgende:
Die programmeur had zn eigen machine toch al gebouwd, of was dat die miljardair?
Die jongen had een broncode bedacht toch? Zoals die Nederlander
Dat klopt inderdaad, maar hij was een briljante programmeur die veel aan Finch zelf deed denken in zijn jongere jaren.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:36 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
die programmeur had een methode bedacht waarmee je enorme hoeveelheden data kunt opslaan in extreem weinig geheugen.. Zeg maar een usb stick met 8 terrabte geheugen..
Zoiets zal finch ook wel al bedacht moeten hebben om de data van The Machine te verwerken. Dus hij gaf die jongen slechts een hint van hoe het beter aan te pakken
Gehint? Volgens mij werd dat gewoon duidelijk gemaakt toch?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad, maar hij was een briljante programmeur die veel aan Finch zelf deed denken in zijn jongere jaren.
Opmerkelijk was ook dat het ging over een programmeur / hacker die aan het begin van het ontstaan van Internet stond. Waar gehint werd naar Finch.
Die oude man die het virus heeft of heeft laten ontwikkelen is heel manipulatief. Hij spilt ik op de gevoelens en zwakke plekken. In geval van John is het achterhalen wie de opdrachtgever is tot elimineren.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:47 schreef RanTheMan het volgende:
Maar ik mis toch nog 1 ding in alle discussie hierboven..
John en Kara zijn op een missie om een laptop terug te halen uit china. Dit doen ze in opdracht van de NSA.
Later blijkt dat Finch degene is die die laptop aan de chinezen had verkocht, dus feitelijk wilde finch iets doen dat tegen het landsbelang indruiste.. Maar Greer (decima) zegt ergens dat het virus is ontwikkeld op basis van de code op de laptop. Finch is niet zo dom omd at zomaar rond te laten slingeren of zoiets per ongeluk mogelijk te maken.. Daarnaast is volgens Greer Finch de opdrachtgever van eliminatie van zowel john als Kara (het briefje bijd e autobom)
Dus met andere woorden, ik heb ergens het vermoeden dat Finch een secret agenda blijkt te hebben
Root zat als klein kindje al te programmeren in de bibliotheek he, dus die heeft een enorme passie, en the machine is het summum van alles wat mogelijk is met computers.. Vandaar haar obsessiequote:Op maandag 6 mei 2013 16:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die oude man die het virus heeft of heeft laten ontwikkelen is heel manipulatief. Hij spilt ik op de gevoelens en zwakke plekken. In geval van John is het achterhalen wie de opdrachtgever is tot elimineren.
Dat heeft hij eerder bij de vrouw gedaan waar ik de naam even ben vergeten
Wat ik mij afvraag is waarom Root the machine wilt beschermen en waarom zij daar zo in geloofd. Want wat is zij er beter van geworden?
Maar zij doet wel alles waar zij beter van kan worden. Dus wat is the catch voor haar?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:54 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Root zat als klein kindje al te programmeren in de bibliotheek he, dus die heeft een enorme passie, en the machine is het summum van alles wat mogelijk is met computers.. Vandaar haar obsessie
ik denk dat je nog iets over het hoofd zien. Het is natuurlijk onmogelijk om alle data die the machine in 24 uur verzamelt met de hand in te kloppen. En aangezien de vitale dingen wel worden opgeslagen denk ik dat the machine op deze manier de door finch ooit als niet relevante data heeft bestempeld toch nodig heeft om zijn self-protection mechanism te laten functioneren. Zoals het opkopen van al die telefooncellen enzo...quote:Op maandag 6 mei 2013 17:15 schreef ook_gek het volgende:
Iets anders betreft the Machine, Finch geeft aan dat hij haar "kreupel" heeft gemaakt wegens een eigen wil, moeder protector van Finch. Ze ging een te eigen leven leiden.
Zal het niet zo kunnen zijn dat the machine zelf de macht over gaat nemen voor 24uur ipv John of Root.
The machine weet kennelijk dat haar herrinneringen gewist worden. Want die heeft ze handmatig laten terugplaatsen door mensen die in dat fictieve bedrijf werkte.
Maar we hadden ook die jonge mijardair die al een eigen machine had ontwikkeldquote:Op maandag 6 mei 2013 16:36 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
die programmeur had een methode bedacht waarmee je enorme hoeveelheden data kunt opslaan in extreem weinig geheugen.. Zeg maar een usb stick met 8 terrabte geheugen..
Zoiets zal finch ook wel al bedacht moeten hebben om de data van The Machine te verwerken. Dus hij gaf die jongen slechts een hint van hoe het beter aan te pakken
nee toch, die had toch en soort facebook gemaakt? en met die data aan het toeien was? Das wel ff wat anders, data vanuit user generated content vs een spy machinequote:Op maandag 6 mei 2013 18:24 schreef Stefan het volgende:
Maar we hadden ook die jonge mijardair die al een eigen machine had ontwikkeld
De episode eindigde met n shot dat Finch werd gespioneerdquote:Op maandag 6 mei 2013 19:15 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
nee toch, die had toch en soort facebook gemaakt? en met die data aan het toeien was? Das wel ff wat anders, data vanuit user generated content vs een spy machine
http://personofinterest.wikia.com/wiki/Logan_Pierce Die episode eindigde met de gps tracker in het horloge.. dus dat was wel andersquote:Op maandag 6 mei 2013 19:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
De episode eindigde met n shot dat Finch werd gespioneerd
Klopt, er werd dus geïmpliceerd dat iemand met online spionage bezig was in mn ogenquote:Op maandag 6 mei 2013 19:20 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
http://personofinterest.wikia.com/wiki/Logan_Pierce Die episode eindigde met de gps tracker in het horloge.. dus dat was wel anders
Het gaat niet om alle data, maar om data die relevant is om een persoonlijkheid te ontwikkelen, of eigenlijk alleen maar de persoonlijkheid zelf.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:20 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik denk dat je nog iets over het hoofd zien. Het is natuurlijk onmogelijk om alle data die the machine in 24 uur verzamelt met de hand in te kloppen. En aangezien de vitale dingen wel worden opgeslagen denk ik dat the machine op deze manier de door finch ooit als niet relevante data heeft bestempeld toch nodig heeft om zijn self-protection mechanism te laten functioneren. Zoals het opkopen van al die telefooncellen enzo...
Das best logisch te verklaren: Zo stond het in het scriptquote:Op maandag 6 mei 2013 20:45 schreef Kenju het volgende:
[..]
Het gaat niet om alle data, maar om data die relevant is om een persoonlijkheid te ontwikkelen, of eigenlijk alleen maar de persoonlijkheid zelf.
Al snap ik niet waarom de machine dan niet gewoon een andere computer kan vragen om dit te doen en zorgen dat voor de dagelijkse reboot, deze computer zijn netwerktoegang afsluit zodat die data bewaard blijft, en een dag later er weer ingezet kan worden.
Ik denk dat dat wel meevalt, volgend seizoen zal ieder geval Elias/HR/Yogarov de hoofdlijn spelen voor Carter/Fosco en niet te vergeten, die man met dat litteken op zn gezicht (Marconi) aan wie gerefereerd werd in de season finale.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 04:56 schreef VacaLoca het volgende:
What's this for?
To help you feel less inadequate while I'm driving this thing
Cirkel van eerste 2 seizoenen is aardig rond. Damn wat zit het goed in elkaar. Wel beetje bang dat verdere seizoenen nu weinig hebben om mee te werken.
Is eigenlijk wel verklaarbaar. Person of Interest is een serie die het voornamelijk moet hebben van de lange complexe verhaallijn, in tegenstelling tot How I Met Your Mother/Big Bang Theory waar ze uitgaan van de kracht van de aflevering zelf (dus minder aandacht aan het onderliggende verhaal).quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:09 schreef wipes66 het volgende:
wel vreemd trouwens dat deze serie zo slecht scoort op tpb vergeleken andere series
Idd! bazige einde van Seizoen 2.. nu een lange wacht tot S3!!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:35 schreef Stefan het volgende:
Wat een toffe seizoenssluiter, 10000x beter dan dat suffe slot van The Walking Dead
The machine werkt nu op zich zelf. Ze is als het ware free. Ze heeft zich zelf ook laten verplaatsen. Finche wist het ook niet maar hoopte er wel op.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:42 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Idd! bazige einde van Seizoen 2.. nu een lange wacht tot S3!!
Btw die allerlaatste scene, is Root beetje gek geworden en hallucineert dat ze gebeld wordt door the machine?
Ze is de laatste afleveringen meer en meer als een mens gaan gedragen. Iets wat finch wilde verkomen door haar elke nacht om 00:00 opnieuw te laten "geboren" worden. Alleen heeft ze een manier gevonden dat tegen te gaan en kennelijk na de reset heeft ze het heft in handen genomen.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:22 schreef Saavedra het volgende:
Wel grappig dat we nu naar de machine als een mens verwijzen
Enquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:10 schreef Franktastic1984 het volgende:
Vanaf september op dinsdagavond op CBS (Voor ons dus woensdag te krijgen)
8:00-9:00 PM NCIS
9:00-10:00 PM NCIS: LOS ANGELES
10:00-11:00 PM Person Of Interest (NT)
http://tvbythenumbers.zap(...)ive-0-friday/182777/
SPOILER: Seizoen 3 spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat je het ons wel weten?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:59 schreef louweed het volgende:
Net begonnen aan deze serie op advies van iemand. Na de eerste 5 afleveringen vind ik het eigenlijk nog heel normaaltjes. Erg voorspelbaar zelfs. Hopelijk verbetert het snel anders ga ik afhaken vrees ik...
Ik zat eigenlijk te hopen op posts als 'blijf kijken, het wordt naarmate de serie vordert veel beter'.quote:
De mensen die in dit topic blijven hangen zijn over het algemeen lovendquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:09 schreef louweed het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk te hopen op posts als 'blijf kijken, het wordt naarmate de serie vordert veel beter'.
Ik bedoelde het niet om de serie af te kraken..
Dat word het gelukkig welquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:09 schreef louweed het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk te hopen op posts als 'blijf kijken, het wordt naarmate de serie vordert veel beter'.
Ik bedoelde het niet om de serie af te kraken..
ik had laatst ook zoiets in SOA, tussen otto en gemma, ik dacht, wtfquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Kwam er net achter dat Finch en z'n lover in het echt getrouwd zijn
Excuses voor deze kick
Bij Dexter ook al, hahaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Kwam er net achter dat Finch en z'n lover in het echt getrouwd zijn
Excuses voor deze kick
Then Root dies?quote:
Nice, tnx!quote:Op donderdag 19 september 2013 02:46 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Reminder: Dinsdag nieuwe aflevering in de USA, woensdag downloaden!
Sickbeard helpt me met zulke zaken.quote:Op donderdag 19 september 2013 02:46 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Reminder: Dinsdag nieuwe aflevering in de USA, woensdag downloaden!
Als je leest waar aflevering 3 over gaat.... Weet je hetquote:Op donderdag 26 september 2013 16:31 schreef wipes66 het volgende:
Gelukkig is deze serie weer begonnen![]()
Vooral die gesprekken met root waren wel grappigwaarschijnlijk gaat ze ontsnappen en dan voor "the machine" werken ?
Waar lees je dat? IMDB geeft er nog geen melding over.quote:Op maandag 30 september 2013 13:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je leest waar aflevering 3 over gaat.... Weet je het
Bierdopje.comquote:Op donderdag 3 oktober 2013 03:11 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Waar lees je dat? IMDB geeft er nog geen melding over.
Maar buiten dat, weer een erg goede aflevering.
De machine had zich aan het einde van het vorige seizoen verplaatst naar een onbekende locatie. (En vervolgens contact gezocht met zowel Finch als Root). En Carter heeft de persoon die verdacht werd van de moord op Beecher neergeschoten, waarna HR het geweer van die verdachte heeft weggehaald zodat het leek of ze opzettelijk een onschuldig persoon neerschoot, waarna er een onderzoek is ingesteld.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik ben gister de eerste aflevering van het nieuwe seizoen gaan kijken, maar ik dacht dat 'the machine' was vernietigd? Hoe kan het dan dat ze nog steeds nummers krijgen, of was het dus niet vernietigd? En waarom is die ene vrouw geen rechercheur meer maar agent?
Ah kijk, thanks. Had misschien de laatste aflevering van het vorige seizoen nog even moeten kijken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:11 schreef DoomCow het volgende:
[..]
De machine had zich aan het einde van het vorige seizoen verplaatst naar een onbekende locatie. (En vervolgens contact gezocht met zowel Finch als Root). En Carter heeft de persoon die verdacht werd van de moord op Beecher neergeschoten, waarna HR het geweer van die verdachte heeft weggehaald zodat het leek of ze opzettelijk een onschuldig persoon neerschoot, waarna er een onderzoek is ingesteld.
Waar haal je het idee vandaan dat the machine is vernietigd? De machine heeft zich zelf laten verplaatsen. Daar was iedereen op Harold na verbaast over. Om die reden heeft de machine ook een compleet bedrijf opgezet om de data die verloren gaat om 00:00 uur veilig te stellen en weer in te laten voeren handmatig door mensen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik ben gister de eerste aflevering van het nieuwe seizoen gaan kijken, maar ik dacht dat 'the machine' was vernietigd? Hoe kan het dan dat ze nog steeds nummers krijgen, of was het dus niet vernietigd? En waarom is die ene vrouw geen rechercheur meer maar agent?
Geen idee hoe ik daar op ben gekomen, gewoon een tijd geleden dat ik de laatste aflevering gezien had en blijkbaar niet goed onthouden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waar haal je het idee vandaan dat the machine is vernietigd? De machine heeft zich zelf laten verplaatsen. Daar was iedereen op Harold na verbaast over. Om die reden heeft de machine ook een compleet bedrijf opgezet om de data die verloren gaat om 00:00 uur veilig te stellen en weer in te laten voeren handmatig door mensen.
Wat ik wel opmerkelijk vind is dat Root kennelijk complete gesprekken heeft met de machine. Want ze wist exact te vertellen wat haar arts doet in het dagelijks leven. En ze zegt ook dat ze een discussie met de machine heeft over het wel of niet in leven laten van de dokter.
Dit is een hele nieuwe ontwikkeling van de machine aangezien deze normaal enkel nummers aangeeft en zegt waar gevaar dreigt en meer niet.
Ja vraag me ook af of de machine een 'eigen' leven gaat leven of dat iemand haar kan (gaan) controleren.....quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ben wel benieuwd wat voor plan the machine heeft, aangezien Root nu vrij is en ze de overheidsmeneer moest laten leven.
ja inderdaad, wel raar maar neem aan dat Reese het syteem niet vertrouwd en van hun beide af wilde zijn.quote:
Vorige aflevering klonk het anders aardig Nederlands. En ach voor die Amerikanen klinkt Duits/Nederlands als een dezelfde taal.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:22 schreef Tazmaniac het volgende:
Wel vrij irritant dat hij Duits tegen Bear blijft praten terwijl ze in de eerste aflevering met Bear vertelden dat hij Nederlands was
Hij geeft wel Nederlandse commando's, alleen erg slecht.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:22 schreef Tazmaniac het volgende:
Wel vrij irritant dat hij Duits tegen Bear blijft praten terwijl ze in de eerste aflevering met Bear vertelden dat hij Nederlands was
Ja? Ik dacht namelijk dat hij altijd: Sitzt! ofzo zegt. Naja maakt ook niet echt uit.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:28 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Hij geeft wel Nederlandse commando's, alleen erg slecht.
Volgens mij heb ik hem nu "af", "liggen", "foei", "stil" horen zeggen. Maar dat klinkt al snel Duits als je het niet goed doet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:30 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ja? Ik dacht namelijk dat hij altijd: Sitzt! ofzo zegt. Naja maakt ook niet echt uit.
Idd, liggen preken ze uit als 'liegen'. Zoals Amerikanen het aanhoren zit er waarschijnlijk ook geen verschil. Maar onder het mom van correctheid, zouden ze er wel wat meer moeite voor moeten doen....quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:35 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem nu "af", "liggen", "foei", "stil" horen zeggen. Maar dat klinkt al snel Duits als je het niet goed doet.
Ja, dat vind ik ook. Vooral omdat het maar om enkele woorden gaat.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:03 schreef Kenju het volgende:
[..]
Maar onder het mom van correctheid, zouden ze er wel wat meer moeite voor moeten doen....
Die deed het inderdaad wel redelijk goed. Ik zet even na te denken over andere flims en series waar het goed gedaan werd.... In Friends heb je een aflevering waarin ze wel gewoon Nederlands spreken, maar alleen die Gunther (jammer van die naam) het vrij goed doet....quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:12 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zoals Matt Damon als Jason Bourne wordt het nooit meer, voor wat betreft gesproken Nederlands in Amerikaanse film/televisie.
Klopt, Gunther deed het best goed. Maar die vrouw wiens moeder overleed waarvan Rachel het appartement wilde kopen sloeg dan weer nergens op. Na twintig keer luisteren kwam ik erachter dat ze iets zei in de trant van: Ben jij een vriend van mijn moeder.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:16 schreef Kenju het volgende:
[..]
Die deed het inderdaad wel redelijk goed. Ik zet even na te denken over andere flims en series waar het goed gedaan werd.... In Friends heb je een aflevering waarin ze wel gewoon Nederlands spreken, maar alleen die Gunther (jammer van die naam) het vrij goed doet....
In Assassins spreken ze gewoon Duits. Vond ik eigenlijk vrij beledigend.
Stuur ze een mail ofzoquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:22 schreef Tazmaniac het volgende:
twitter:BearDeHond twitterde op woensdag 23-10-2013 om 04:57:56Ik weet waar het luisteren apparaat is, bebrilde man. Maar ik vereisen meer koekjes voordat ik zal je vertellen. #personofinterest reageer retweet
Lijkt ook gewoon een directe paste uit Google translate...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:25 schreef DoomCow het volgende:
Twitter van Bear is ook niet perfect, maar ja, het is ook een hond...twitter:BearDeHond twitterde op woensdag 23-10-2013 om 04:57:56Ik weet waar het luisteren apparaat is, bebrilde man. Maar ik vereisen meer koekjes voordat ik zal je vertellen. #personofinterest reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij lacht John niet vaak in de serie.
In Grimm ging het Nederlands ook behoorlijk mis. Naast dat hun Duits af en toe ook belabberd is.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:16 schreef Kenju het volgende:
[..]
Die deed het inderdaad wel redelijk goed. Ik zet even na te denken over andere flims en series waar het goed gedaan werd.... In Friends heb je een aflevering waarin ze wel gewoon Nederlands spreken, maar alleen die Gunther (jammer van die naam) het vrij goed doet....
In Assassins spreken ze gewoon Duits. Vond ik eigenlijk vrij beledigend.
Welke ep is dat? Even terugkijken!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Klopt, Gunther deed het best goed. Maar die vrouw wiens moeder overleed waarvan Rachel het appartement wilde kopen sloeg dan weer nergens op. Na twintig keer luisteren kwam ik erachter dat ze iets zei in de trant van: Ben jij een vriend van mijn moeder.
quote:Op donderdag 14 november 2013 11:33 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Welke ep is dat? Even terugkijken!
Seizoen 8 aflevering 7. En wat hierboven staatquote:Op donderdag 14 november 2013 11:33 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Welke ep is dat? Even terugkijken!
Maar maybe dat is expres zodat Amerikanen kunnen translaten en begrijpen what Bear says.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:30 schreef Kenju het volgende:
[..]
Lijkt ook gewoon een directe paste uit Google translate...
Maar ik heb wel eens wat mensen getweet. Had weinig effect dus....
Deze topic?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:14 schreef EilandjeOnline het volgende:
deze topic niet bekijken als je de aflevering nog niet hebt gezien
topic [to·pic], de en het, topics [to·pics]quote:
Mwah, ze waren wel erg lang blij en vrolijk, dus ik had al het vermoeden dat er iets zou gebeuren. Wel jammer, ik vond haar character best sterk en origineel...quote:
Ze was de nuchtere die niet per sé het uiterste van geweld wilde zien om een zaak te klaren.quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:07 schreef Kenju het volgende:
[..]
Mwah, ze waren wel erg lang blij en vrolijk, dus ik had al het vermoeden dat er iets zou gebeuren. Wel jammer, ik vond haar character best sterk en origineel...
Vond ik inderdaad ook.quote:Op vrijdag 22 november 2013 07:42 schreef Fyodor het volgende:
Goede aflevering!
Alleen jammer van die zoen scene, dat had van mij in deze serie niet gehoeven
Ook niet. Te stereotype.... Vind het eigenlijk wel leuk wanneer die twee zich zo veel mogelijk van elkaar af ontwikkelen.quote:(tenzij het met Shaw was)
Inderdaad. Zou interessant zijn, al past Finch niet helemaal in dit plaatje...quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:10 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ze was de nuchtere die niet per sé het uiterste van geweld wilde zien om een zaak te klaren.
Met haar dood, en dat andere kreng in leven kan de serie wel eens een seizoen van duisternis in gaan. Wat niet echt een slechte zaak hoeft te zijn natuurlijk.
Finch heeft al een handvol mensen de dood in gestuurd he. Die is enkel dankzij zijn huidige helper minder duister geworden.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:07 schreef Kenju het volgende:
[..]
Vond ik inderdaad ook.
[..]
Ook niet. Te stereotype.... Vind het eigenlijk wel leuk wanneer die twee zich zo veel mogelijk van elkaar af ontwikkelen.
[..]
Inderdaad. Zou interessant zijn, al past Finch niet helemaal in dit plaatje...
Was dat in het begin trouwens al duidelijk, dat hij meerdere helpers heeft gehad? Ik had al het vermoeden dat dat zo was, maar ik weet niet of hij dat bij het recruiten van John dit al had aangegeven...quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:35 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Finch heeft al een handvol mensen de dood in gestuurd he. Die is enkel dankzij zijn huidige helper minder duister geworden.
Volgens mij was dat niet al in het begin meteen duidelijk. Maar is daarna in verscheidene afleveringen wel naar gehint. En de laatste aflevering bevestigde het natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:43 schreef Kenju het volgende:
[..]
Was dat in het begin trouwens al duidelijk, dat hij meerdere helpers heeft gehad? Ik had al het vermoeden dat dat zo was, maar ik weet niet of hij dat bij het recruiten van John dit al had aangegeven...
Maar die missie daar was toch niet in opdracht van Finch? Die machine geeft natuurlijk ook info aan verschillende overheids-diensten. Dus dat de machine die opdracht gaf zegt niet zoveel...quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:23 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Volgens mij was dat niet al in het begin meteen duidelijk. Maar is daarna in verscheidene afleveringen wel naar gehint. En de laatste aflevering bevestigde het natuurlijk.
De missie waar John op afgestuurd werd in china of korea of waar het ook was (waar hij gedood moest worden), was ook ingegeven door The Machine.
Heb even geen zin om die drie betreffende afleveringen terug te halen. Maar je ziet daar Finch als opdrachtgever aan die geheime dienst om de betreffende agenten uit de weg te ruimen. Iig, dat staat me bij.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:06 schreef Kenju het volgende:
[..]
Maar die missie daar was toch niet in opdracht van Finch? Die machine geeft natuurlijk ook info aan verschillende overheids-diensten. Dus dat de machine die opdracht gaf zegt niet zoveel...
Johnny Cashquote:Op woensdag 27 november 2013 22:35 schreef poker4lifee het volgende:
mooie aflevering ja. tof begin ook
dit dus.quote:
Shaw: 'Ok, that was kinda hot...'quote:Op donderdag 28 november 2013 09:13 schreef DeMessias het volgende:
Root met de twee wapens deed me aan Lara Croft (Tomb Raider) denken![]()
De pro-privacy groep Vigilance lijkt mij de meest waarschijnlijk nieuwe big bad van het seizoen. Voor hen is het bestaan van the machine de ergste nachtmerrie.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:08 schreef ser het volgende:
[..]
dit dus.
En Root was ook wel cool can i have a gun? Verbaas me erover dat deze serie schijnbaar niet zo populair is in NL. Zal wel een 'oorlog' worden tegen de overheid met hopelijk een mooie seizoensafsluiter.
owhja die groep was ik vergetenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:42 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
De pro-privacy groep Vigilance lijkt mij de meest waarschijnlijk nieuwe big bad van het seizoen. Voor hen is het bestaan van the machine de ergste nachtmerrie.
Hoezo bijna afgelopen? Ze zijn nog niet eens op de helft van het seizoen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:33 schreef ser het volgende:
[..]
owhja die groep was ik vergetenwordt nog interessant. Jammer dat het weer bijna is afgelopen is wel één van de betere series op het moment.
Aflevering 10 was deze week op TV. En het seizoen heeft 12 afleveringen. Dus ja, het is bijna afgelopen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:49 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Hoezo bijna afgelopen? Ze zijn nog niet eens op de helft van het seizoen.
Wikipedia zegt 23 met als bron een tweet van de producer.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:54 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Aflevering 10 was deze week op TV. En het seizoen heeft 12 afleveringen. Dus ja, het is bijna afgelopen.
andere seizoenen waren idd 23 afleveringen. Maar veel sites gingen niet verder dan aflevering 12 vandaar. Maar ik hoop dat dit seizoen er dus ook 23 gaat krijgen zoals wiki zegt dus dat zou mooi zijn!!quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:49 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Hoezo bijna afgelopen? Ze zijn nog niet eens op de helft van het seizoen.
Zullen ze er wel 12 in totaal uitzenden, dan een maand pauze (feestdagen etc) en dan weer verder gaan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wikipedia zegt 23 met als bron een tweet van de producer.
Ah je bedoelt de winterstop. Zeg dat dan!quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:04 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Zullen ze er wel 12 in totaal uitzenden, dan een maand pauze (feestdagen etc) en dan weer verder gaan.
inderdaad kippenvel van dat stuk. Ook zo'n 'donkere' sfeer.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:47 schreef theodoor9 het volgende:
Om hier nog maar over te zwijgen..
Ben maar oude afleveringen opnieuw gaan kijken.quote:Op maandag 2 december 2013 10:58 schreef TheThirdMark het volgende:
Fuck volgende epi is pas op 18december...
Het is nog maar de vraag wat Samaritan precies kan. Zoals ik heb begreep is dat programma nooit volledig af gemaakt. Het zou vernietigt moeten worden toen Harold zijn eerder machine af had maar dat is niet gebeurt. Het enige wat er nog zou zijn waren schijven waar de code op staat. Zonder hardware infrastructuur zoals die van The Machine heb je daar niet veel aan, als de code al werkt.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:35 schreef schijffie het volgende:
Maar als er twee machines zijn, waarom zitten ze dan al 3 seizoenen achter Harold's machine aan? Ik neem dat Artie's machine geen beperkingen heeft zoals het alleen opgeven van een sofi nummer.
Ik ook. Zou wel wat minder zijn zonder hem.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:38 schreef TheThirdMark het volgende:
Benieuwd welke kant ze opgaan met Reese nu.
IJzersterk begin na de dood van Carter (die ik écht niet aan zag komen), heel tofquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:47 schreef theodoor9 het volgende:
Om hier nog maar over te zwijgen..
Ik vond dat wel heel erg fake en ongeloofwaardig. Heel erg jammer! Ze zijn daar echt in over de top gegaan helaas. Voor de rest wel een top aflevering!quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
al vond ik het landen van het vliegtuig door Harold dan weer slecht passen bij de serie.
Eens. Deed me denken aan een aflevering van The A-Team, waar het tenminste nog in het vliegtuig zelf gebeurt, en de piloot er langs zit (Murdoch was verblind geraakt tijdens een vuurgevecht en Hannibal moest het vliegtuig landen terwijl Murdoch hem erdoorheen praatte). En het ging ook niet perfect, aangezien ze het vliegtuig voor een deel door het glas van de aankomsthal in boorden....quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik vond dat wel heel erg fake en ongeloofwaardig. Heel erg jammer! Ze zijn daar echt in over de top gegaan helaas. Voor de rest wel een top aflevering!
Lol het is dan ook een serie. Veel meer dingen zijn überhaupt niet mogelijk, maakt het toch niet minder goed?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:50 schreef Kenju het volgende:
[..]
Eens. Deed me denken aan een aflevering van The A-Team, waar het tenminste nog in het vliegtuig zelf gebeurt, en de piloot er langs zit (Murdoch was verblind geraakt tijdens een vuurgevecht en Hannibal moest het vliegtuig landen terwijl Murdoch hem erdoorheen praatte). En het ging ook niet perfect, aangezien ze het vliegtuig voor een deel door het glas van de aankomsthal in boorden....
Maar met dat speelgoed-vliegsimulator ding en het hacken in het systeem van het vliegtuig (is dat überhaupt mogelijk? Om een vliegtuig te besturen van afstand?) komt kwam het bijna kinderachtig over.
Daar bestaan toepassingen voor. Raytheon heet het geloof ik, heeft systemen daarvoor gepatenteerd namens de Amerikaanse overheid.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:50 schreef Kenju het volgende:
[..]
Eens. Deed me denken aan een aflevering van The A-Team, waar het tenminste nog in het vliegtuig zelf gebeurt, en de piloot er langs zit (Murdoch was verblind geraakt tijdens een vuurgevecht en Hannibal moest het vliegtuig landen terwijl Murdoch hem erdoorheen praatte). En het ging ook niet perfect, aangezien ze het vliegtuig voor een deel door het glas van de aankomsthal in boorden....
Maar met dat speelgoed-vliegsimulator ding en het hacken in het systeem van het vliegtuig (is dat überhaupt mogelijk? Om een vliegtuig te besturen van afstand?) komt kwam het bijna kinderachtig over.
Ook eens. Vond het verder wel een leuke aflevering, zo dat de Machine hem nu op pad stuurt. Alleen dat met het landen dus en dat John misschien wel té snel weer wil meedoen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik vond dat wel heel erg fake en ongeloofwaardig. Heel erg jammer! Ze zijn daar echt in over de top gegaan helaas. Voor de rest wel een top aflevering!
John is een moordenaar. Niets meer en niets minder. Dat heeft hij de afgelopen 3 afleveringen wel ontdekt en heeft er nu eindelijk vrede mee.quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:55 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ook eens. Vond het verder wel een leuke aflevering, zo dat de Machine hem nu op pad stuurt. Alleen dat met het landen dus en dat John misschien wel té snel weer wil meedoen.
ik dacht dat er 2 machines zijn en 1 is inactief (als het goed is).quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:18 schreef ook_gek het volgende:
Ik ben erg benieuwd welke kant het op gaat. Je hebt dus nu 2 actieve en 1 nog in actieve machine?
Ja precies dat bedoel ik dus. De inactieve staat op schijf. Dat is een kwestie van opstarten. Maar even voor de zekerheid, heeft root nou dan extra programmeer regels aangebracht aan Harold zijn machine zodat ze niet meer om 00:00 reboot en "opnieuw geboren word" want dat was hoe Harold haar geprogrammeerd had. Om 00:00uur rest zodat ze niet een eigen leven zal gaan leven.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:23 schreef ser het volgende:
[..]
ik dacht dat er 2 machines zijn en 1 is inactief (als het goed is).
Die inactieve is die van de vriend van Harold waar de blueprints van 'gestolen' zijn. De actieve is die van Harold en die zoekt men aangezien die machine zichzelf verplaatst heeft. Maar jammer dat er zo'n lange break inzit dus zeker weten doe ik het niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |