Haha die was gaaf idd, maar dit was toch in het eerste seizoen?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:43 schreef sitting_elfling het volgende:
Hands down beste clip van het gehele seizoen
Yes! 1e seizoen, maar is geeft in 1.5 minuut toch al goed weer wat de serie te bieden heeftquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:15 schreef Bossmuis het volgende:
[..]
Haha die was gaaf idd, maar dit was toch in het eerste seizoen?
Van wat die Shaw aan skill deze aflevering heeft laten zien doet ze niks onder voor John.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:53 schreef Kenju het volgende:
Ik vind het alleen wel jammer dat het weer een vrouw moest zijn. Je weet nu al meteen in welke rol ze geduwd gaat worden. Ik had liever gewoon iemand gezien die evt. toe-to-toe met John zou kunnen staan, mochten ze in de toekomst tegengestelde belangen hebben. Had me veel interessanter geleken.
Ik bedoelde niet alleen kwa actie. Het is gewoon weer zo'n typisch leuk vrouwtje. Alsof er ook wat eyecandy moet zijn. Ik vind het leuke aan aan deze serie dat het tenminste echt om de actie gaat en John feitelijk geen typische actie-guy is en er ook niet zo uit ziet. Nu willen ze om de een of andere manier ook een soort van actie-chick element erin hebben.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:29 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Van wat die Shaw aan skill deze aflevering heeft laten zien doet ze niks onder voor John.
Ik zie 'm nu al meer als Harold Finch eigenlijkquote:Op zondag 24 februari 2013 19:46 schreef illusions het volgende:
Topserie. En ik in het begin van de serie maar denken dat ik Michael Emerson nooit als iemand anders zou kunnen zien als Benjamin Linus. How wrong I was ...
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik zie 'm nu al meer als Harold Finch eigenlijk
Het kutste moment van elke serievolger.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:34 schreef DaMook het volgende:
Afgelopen week alle eps van 1 tot nu gekeken, heerlijke serie. Jammer dat ik nu weer telkens een week moet wachten ipv elke dag een paar eps
.
Ja is bij elke nieuwe serie een probleem. Ben nu met alle serie's up to date, maar weer eens nieuwe ontdekkenquote:Op zondag 24 februari 2013 20:41 schreef illusions het volgende:
[..]
Het kutste moment van elke serievolger.
Ik begon Lost te kijken toen ze al met seizoen 5 bezig waren, wat was ik toen enorm blij nadat de 1e aflevering me goed beviel zeg.
quote:Op maandag 25 februari 2013 10:44 schreef kenwel het volgende:
Deze serie wordt beter en beter, jammer dat er maar ik per week wordt uitgezonden.
Look again?quote:
Eensquote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:45 schreef VacaLoca het volgende:
Ik vond het juist een matige aflevering. Het was een filler-aflevering en niet in de Person of Interest style.
Het was duidelijk een uitstapje van een regisseur die een klassieke jaren 30 mysterie wou nabootsen. Kan leuk zijn, meer series hebben dat in het verleden gedaan, Angel bijvoorbeeld. Maar ik vond de uitvoering niet zo super eigenlijk. Vanaf de 1e seconde wist ik voor mijzelf al 100% zeker wie het was, en dat bleek dan ook zo te zijn. Ze hadden dat personage wel wat anders mogen introduceren zodat het niet zo obvious is.
Dus én niet des Person of Interest én een filler-aflevering én een matige uitvoering.
Beetje jammer na de geweldige aflevering van vorige keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, is een erg handige bijkomstigheid. Soms gaan ze uit New York, maar nooit echt ver - daar gebeurt kennelijk niks. Airmiles verdienen ze er in ieder geval niet mee.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:58 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zit nu bijna aan het einde van seizoen 1. Prima serie! Wel fijn voor ze dat alle nummers die opkomen in NY zitten... Of hebben ze het daar over gehad in het begin?
Volgens mij wel in een van de eerste afleveringen, maar het is al een tijdje geleden dat ik dat gezien heb.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:58 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zit nu bijna aan het einde van seizoen 1. Prima serie! Wel fijn voor ze dat alle nummers die opkomen in NY zitten... Of hebben ze het daar over gehad in het begin?
Ja, in één van de eps is wel is verteld dat dit alleen nog maar de nummers uit NY zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:58 schreef tostitomaatkaas het volgende:
We wisten al dat Person of Interest een 2e seizoen heeft gekregenquote:Op maandag 25 maart 2013 20:12 schreef Jordi23 het volgende:
http://www.tv.com/news/cb(...)n-of-interest-28098/
Shit, hahaquote:Op maandag 25 maart 2013 20:18 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
We wisten al dat Person of Interest een 2e seizoen heeft gekregen![]()
Artikel is van Mar 14, 2012
http://personofinterest.wikia.com/wiki/HRquote:Op maandag 25 maart 2013 01:33 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Seizoen 1 klaar.
Waar staat de afkorting 'HR' eigenlijk voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |