Hangt nu nog in de AH.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Da's al bijna 3 oud, die oproep. Nu is-ie al 53. Bah.
en niet eens ff zn leeftijd aangepast?quote:
Die komt niet. Die heeft pauzequote:
Alsjeblieft niet!quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:35 schreef JaimyLee het volgende:
Justin Timberlake, en dan vooral de drie liedjes die hij met The Lonely Island heeft gedaan
Oke gewoon The Lonely Island danquote:
Ik vind Pinkpop persoonlijk geen reet aan (maar smaken verschillen uiteraard, mensen die de stadionacts willen zullen PP aantrekkelijker vinden); grote mainstage is maar bij een heel klein aantal acts een voordeel. Tenten leveren voor mij veel meer sfeer en een concertgevoel op. Vind de tenten en meerdere podia op LL echt een heel groot voordeel. Komt nog bij dat op LL echt iedereen het hele weekend aanwezig is, geeft echt een andere sfeer.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:26 schreef mr-green het volgende:
ieder zijn ding.
Ik ben regelmatig naar Pinkpop geweest en PP kan je eigenlijk niet vergelijken met LL. PP heeft als pluspunt dat het een grote Mainstage heeft. Zo kwamen de Foo Fighters daar veel beter over dan op LL in de Alpha. LL heeft als grote voordeel weer dat het gezelliger is en snachts ook los gaat
Maar om nou gelijk te zeggen PinkpopDat is ook weer zo
![]()
Vandaag een maand 18quote:
Vandaar het verschil. Ik ben 26.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |