SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
't is wat, misschien maandagquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:11 schreef Evertjan het volgende:
VI zat trouwens niet in de zapservice gisteren
Die is al eerder in elkaar gezet, dat zit er een beetje te kort opquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:11 schreef Evertjan het volgende:
VI zat trouwens niet in de zapservice gisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Oliver23 op 16-02-2013 10:47:32 ]
Die koeken worden ook wel een beetje voorspelbaar.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://www.voetbaltube.co(...)k-uit-aan-mario-been
Niet aan van Gold kommequote:
Ik denk dat ze de broek aanheeft.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo Gold is hij niet en dat wijf kan niet hard genoeg aangepakt worden
Mijn god, wat een kutcd was dat ookquote:
Zo is die man nou eenmaal, ik ben blij dat hij zichzelf blijft.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:48 schreef macca728 het volgende:
[..]
Die koeken worden ook wel een beetje voorspelbaar.
Bossie zou pas een rol spelen als hij een uur lang niemand sloeg.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het gaat over een Jan die z'n hele leven lang diehard bij z'n cluppie betrokken blijft, vraag me af waar het op is gebaseerd.
[..]
Zo is die man nou eenmaal, ik ben blij dat hij zichzelf blijft.
Zeker, lekker over voetbal. Geen gezeur van Hans of van Nico.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:02 schreef RensAjacied het volgende:
Uitzending terug gezien en ik moet zeggen wat een topshow
JAN BOSKAMP = VOETBAL (en een klein beetje eten)quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:08 schreef macca728 het volgende:
[..]
Zeker, lekker over voetbal. Geen gezeur van Hans of van Nico.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |