En maak je fobo weer toegankelijk voor iedereen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:14 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Post dit in KLB en je pm-box zit zo vol.
Ah was niet m'n eigen, was destijds 19 ofzo.quote:
Kijk aan, mooi. Ook niet verkeerd als eerste wagen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah was niet m'n eigen, was destijds 19 ofzo.
M'n eerste eigen auto is/was (nog steeds) de BMW 3 E90.
Die van jou is een beetje eng.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:17 schreef hexje het volgende:
[..]
En maak je fobo weer toegankelijk voor iedereen.
Ah ben nu 22 en heb 'm een jaartje of iets dergelijks, ben er ook erg tevreden mee.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:21 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Kijk aan, mooi. Ook niet verkeerd als eerste wagen.
Altijd leuk om te bedenken wat je na deze wil.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah ben nu 22 en heb 'm een jaartje of iets dergelijks, ben er ook erg tevreden mee.
Maar goed, bloed kruipt waar 't niet gaan kan, ik wil een nieuwer model weer.
Ja precies, de 5 serie en de E lijken me wat te protserig nog, ik heb liever iets sportievers, dus zal denk ik uitkomen op een leuke uitvoering A4 of 3 serie weer, maar goed ligt natuurlijk aan de uitvoering.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:26 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Altijd leuk om te bedenken wat je na deze wil.
Ja doei daar zit ik echt niet op te wachten man. Van die horny pubers zekerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:14 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Post dit in KLB en je pm-box zit zo vol.
Ah nee man, grote wagens zijn tof. Als je groot kunt rijden, gewoon doen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja precies, de 5 serie en de E lijken me wat te protserig nog, ik heb liever iets sportievers, dus zal denk ik uitkomen op een leuke uitvoering A4 of 3 serie weer, maar goed ligt natuurlijk aan de uitvoering.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja doei daar zit ik echt niet op te wachten man. Van die horny pubers zeker
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor een nachtje maakt dat niet uit toch?
Maar grote wagens zijn enkel tof wanneer ze niet al te oud zijn en nogal een leuke uitvoering/motor hebben. Zit wel een prijskaartje aan t.o.v. een klasse lager en hetzelfdequote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:30 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ah nee man, grote wagens zijn tof. Als je groot kunt rijden, gewoon doen.
Wij ook wel, maar daarom kan 't wel.quote:
Maar niet op die manier. Nee die tijd heb ik gehadquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wij ook wel, maar daarom kan 't wel.
Advertentie in de lokale kruidenierskrant dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar niet op die manier. Nee die tijd heb ik gehad
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Advertentie in de lokale kruidenierskrant dan?
Ik ook en ik heb nu een vriendin, maar er zijn momenten geweest dat de lat niet heel hoog lag als het ging om 1 nachtquote:
Ach tegenwoordig heb je allemaal apps en sites en kroegjes en you name it. Niet dat je ze gebruiken moet (quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:36 schreef Karina het volgende:
[..]Dat is helemaal sneu. En ik hoef niet echt zo nodig hoor
Je moet het wel kunnen betalen idd.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar grote wagens zijn enkel tof wanneer ze niet al te oud zijn en nogal een leuke uitvoering/motor hebben. Zit wel een prijskaartje aan t.o.v. een klasse lager en hetzelfde
Zo desperate ben ik niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach tegenwoordig heb je allemaal apps en sites en kroegjes en you name it. Niet dat je ze gebruiken moet () maar de "ik kom nooit buiten" show is wel verleden tijd.
Hm ik wou dat ik dat had, ik ben nog rete-blij met mijn auto maar als ik een nieuwere zie rijden dan gaan de mondhoeken weer kwijlen. Gewoon een default. Kan 't wel betalen, maar is zo zonde, dat houdt me wat tegen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:40 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Je moet het wel kunnen betalen idd.
Zelf hou ik gelukkig ook van oude auto's, stuk betaalbaarder.
Ach blij dat ik homo ben, ik hoef maar in een kroegje te gaan zitten met een biertje en 5 minuten later komen ze zich wel melden met 's werelds slechtste openingszin. Ik heb in al die jaren echt nog nooit 1 iemand aangesproken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo desperate ben ik niet.
Been there done that
Ik ken hetquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach blij dat ik homo ben, ik hoef maar in een kroegje te gaan zitten met een biertje en 5 minuten later komen ze zich wel melden met 's werelds slechtste openingszin.
Zoiets inderdaad.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken hetIk had vroeger een vriend, homo, waar ik mee op vakantie ben geweest en ik heb het met eigen ogen aanschouwd. Ik was hem altijd kwijt, was hij er weer vandoor met een of andere gozer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |