Ik heb het altijd over Edgar Davids uit de selectie zetten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:16 schreef hexje het volgende:
[..]
Je kent de uitdrukking een bruine trui breien niet?
Oh nummer 2.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb het altijd over Edgar Davids uit de selectie zetten.
Jezus zeg, sterkte.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:19 schreef hexje het volgende:
Ik heb trek in chocola maar heb het niet in huis.
Zou ik wel doen, is toch dinsdag.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:20 schreef Karina het volgende:
Ik zou nog wel een glas wijn lusten maar ik doe het maar niet
Neuh ik ken mijn tax.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou ik wel doen, is toch dinsdag.
Puur op basis van de humor durf ik met zekerheid te stellen dat jullie vrouwen zijn en Tem en Specularium mannen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
Oh en jullie weten niet eens zeker of hexje en ik vrouwen zijnMisschien zijn wij ook wel mannen.
OF misschien zijn jullie wel vrouwen
En nu nog maar raden wat jij bent.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:47 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Puur op basis van de humor durf ik met zekerheid te stellen dat jullie vrouwen zijn en Tem en Specularium mannen.
Nou? 50% kans...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
En nu nog maar raden wat jij bent.
Volgens zijn fobo is hij een smerige hond.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
En nu nog maar raden wat jij bent.
Hey, dat is een prachtige hond. En dat is geen geslacht hè.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:49 schreef hexje het volgende:
[..]
Volgens zijn fobo is hij een smerige hond.
Nee fout.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat nou? duidt op een vrouw eigenlijk.
Ja klopt. Maar wellicht post ik als een vrouw, dat kan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dan ben je dus een man of een jongen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:57 schreef Voorschrift het volgende:
Ik gok dat het in ieder geval een lul heeft.
Ergo, wanneer spreken we af?
Moet ook wel als je op Olly Murs lijkt, anders krijg je nooit iemand.quote:
ik val niet op blond /nohommerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:57 schreef Voorschrift het volgende:
Ik gok dat het in ieder geval een lul heeft.
Ergo, wanneer spreken we af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |