quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik wil ook een hond..
Nu steel ik die van mijn zus gewoon af en toe..
OchSPOILER: fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gearriveerd?quote:
Ja vanochtendquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gearriveerd?ik werd al bang dat ik haar et verkeerde adres had gegeven.
Helemaal hip!quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:26 schreef Steve het volgende:
[..]
Het ging om de hond hoor, maar dank je..
![]()
[..]
Ik wil ook een hond..
SPOILER: fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die hond hangt er echt zo bij van "Oh god, ik word weer gejat."
[..]
Ik wil ook een hond..
SPOILER: fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sexy!
zo heb ik mijn Leen-mechelaar
k ben zo vliefdmaar k moet realistisch blijven
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Dat doen ze hier idd ookquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:27 schreef Greys het volgende:
En wat ik zelf altijd een beetje gek (maar wel heeeeeel lief) vind, is dat Biet een paar keer per dag, als ze héél lekker wil liggen, een soort 'tutdoekje' maakt. Net als kinderen vroeger deden. Om een veilig snuggly gevoel te krijgen ofzo? Ze maakt er een heel werk van, een kleedje of een doekje wordt er dan helemaal vakkundig opgefrommeld, poten er omheen en dan in d'r mond en lekker liggen.
[ afbeelding ]
Okeeeequote:Op zondag 17 februari 2013 11:08 schreef Puala het volgende:
Nipje rijd met mij mee, we rijden 5u weg in arnhem en eten onderweg ergens. Afhankelijk van de file komen we ergens tussen 7 en half 8 de kroeg binnen vallen.
Limoncello here we comequote:Op zondag 17 februari 2013 11:09 schreef Greys het volgende:
[..]
OkeeeeSuperleuk jullie morgen weer te zien!
Ja? Ik mot er nog niet aan denkenquote:Op zondag 17 februari 2013 11:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou mooi dat ik er wel eentje neem ja
Dat eerste is een goede reden (al red je het op 2 cola ook hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 11:17 schreef sp3c het volgende:
ik denk dat ik deze over moet slaan, eind van de maand heb ik altijd last van de financiele crisis enzo en ik moet ook nog vrij vragen
Ik moet uiteraard gewoon rijden, maar als ik 1 limoncello neem en uren later naar huis ga, dan kan dat vind ik. Dan doorsta ik elke blaastest.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja? Ik mot er nog niet aan denkenm'n kater wordt steeds heviger
Maar moet je niet rijden dan of heb je dat ingecalculeerd?
Er wordt NIET met Jjdj gegooidquote:Op zondag 17 februari 2013 11:20 schreef Toekito het volgende:
als ik met JJDJ als sjoelsteen mag gooien, anders win ik niet, doe ik mee.
quote:Op zondag 17 februari 2013 11:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Er wordt NIET met Jjdj gegooid
Verder ben je uiteraard gewoon welkom!
Wil je met de sjoelies mee eten (dus wat de pot schaft, zeg maar) of friet met bitterballen?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:07 schreef BrandX het volgende:
Morgenavond present om ingemaakt te worden door de Rotturdem sjoeligens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |