Zal meneer blij mee zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:29 schreef Muis006 het volgende:
Ik kijk meubels en ik ben er vrij snel achter dat ik een dure smaak heb
Die is vast van heur vrijdagavond aan het genieten ipv op FOK! rond te zwervenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:27 schreef Monopoly het volgende:
Waar is Greys opeens gebleven ?![]()
Greys moet hier gewoon zijn, want zij is
Gelijk heeft ze ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die is vast van heur vrijdagavond aan het genieten ipv op FOK! rond te zwerven
A match made in heavenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt he? Ze zijn echt té leuk samen
Zuipen met Puala morgen en met nog iemand (die kennen jullie niet)quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:38 schreef Greys het volgende:
Echt, hoe klote je je soms ook voelt, daar word je acuut weer blij van
Wat zijn jullie weekendplannen?
Dk is een beetje gebonden aan huis dus we gaan denk ik lekker series op hbo kijkenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:38 schreef Greys het volgende:
Echt, hoe klote je je soms ook voelt, daar word je acuut weer blij van
Wat zijn jullie weekendplannen?
Oh god, nou ik zal FB in de gaten houden (ik heb geen twitter)quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zuipen met Puala morgen en met nog iemand (die kennen jullie niet)![]()
Ook heerlijk!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dk is een beetje gebonden aan huis dus we gaan denk ik lekker series op hbo kijken
Wel gezond eten, maar in de avond lekkere hapjesquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook heerlijk!
Met wat lekkers te eten
Ik hoop dat ik het alleen bij twitter kan houdenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god, nou ik zal FB in de gaten houden (ik heb geen twitter)
Heel veel plezier! En leuk dat ik jullie zie maandag!
Eerst hondencursus met de Biet morgen en 's avonds ff sauna denk ik, paar uurtjes!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het alleen bij twitter kan houden![]()
En wat ga jij doen?
Hetzelfde als hierquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:44 schreef Laysa het volgende:
Hoe heet je op twitter nipje...dan volg ik je alleen dit weekend even
Haha dan kan je maandag echt iedereen in maken!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Eerst hondencursus met de Biet morgen en 's avonds ff sauna denk ik, paar uurtjes!
Zondag weet ik nog niet. Mijn sjoelbewegingen oefenen
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:27 schreef Greys het volgende:
En wat ik zelf altijd een beetje gek (maar wel heeeeeel lief) vind, is dat Biet een paar keer per dag, als ze héél lekker wil liggen, een soort 'tutdoekje' maakt. Net als kinderen vroeger deden. Om een veilig snuggly gevoel te krijgen ofzo? Ze maakt er een heel werk van, een kleedje of een doekje wordt er dan helemaal vakkundig opgefrommeld, poten er omheen en dan in d'r mond en lekker liggen.
[ afbeelding ]
Ik sta in afwachtingquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heb je nu op follow geklikt dan? Want ik heb geen mail gekregen dat iemand me wil volgen.
waar!quote:
Ik had true moeten zeggen geloof ikquote:
tof.....ik hou de schunnige details in de gaten.quote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik had true moeten zeggen geloof ik
[..]
tof.....ik hou de schunnige details in de gaten.
Trusten
Ik wil ook een hond.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh shit nu mis ik het hebben van een hond weer even heel erg.
SPOILER: fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik wil ook een hond..
Nu steel ik die van mijn zus gewoon af en toe..
OchSPOILER: fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gearriveerd?quote:
Ja vanochtendquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gearriveerd?ik werd al bang dat ik haar et verkeerde adres had gegeven.
Helemaal hip!quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:26 schreef Steve het volgende:
[..]
Het ging om de hond hoor, maar dank je..
![]()
[..]
Ik wil ook een hond..
SPOILER: fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die hond hangt er echt zo bij van "Oh god, ik word weer gejat."
[..]
Ik wil ook een hond..
SPOILER: fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sexy!
zo heb ik mijn Leen-mechelaar
k ben zo vliefdmaar k moet realistisch blijven
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Dat doen ze hier idd ookquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:27 schreef Greys het volgende:
En wat ik zelf altijd een beetje gek (maar wel heeeeeel lief) vind, is dat Biet een paar keer per dag, als ze héél lekker wil liggen, een soort 'tutdoekje' maakt. Net als kinderen vroeger deden. Om een veilig snuggly gevoel te krijgen ofzo? Ze maakt er een heel werk van, een kleedje of een doekje wordt er dan helemaal vakkundig opgefrommeld, poten er omheen en dan in d'r mond en lekker liggen.
[ afbeelding ]
Okeeeequote:Op zondag 17 februari 2013 11:08 schreef Puala het volgende:
Nipje rijd met mij mee, we rijden 5u weg in arnhem en eten onderweg ergens. Afhankelijk van de file komen we ergens tussen 7 en half 8 de kroeg binnen vallen.
Limoncello here we comequote:Op zondag 17 februari 2013 11:09 schreef Greys het volgende:
[..]
OkeeeeSuperleuk jullie morgen weer te zien!
Ja? Ik mot er nog niet aan denkenquote:Op zondag 17 februari 2013 11:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou mooi dat ik er wel eentje neem ja
Dat eerste is een goede reden (al red je het op 2 cola ook hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 11:17 schreef sp3c het volgende:
ik denk dat ik deze over moet slaan, eind van de maand heb ik altijd last van de financiele crisis enzo en ik moet ook nog vrij vragen
Ik moet uiteraard gewoon rijden, maar als ik 1 limoncello neem en uren later naar huis ga, dan kan dat vind ik. Dan doorsta ik elke blaastest.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja? Ik mot er nog niet aan denkenm'n kater wordt steeds heviger
Maar moet je niet rijden dan of heb je dat ingecalculeerd?
Er wordt NIET met Jjdj gegooidquote:Op zondag 17 februari 2013 11:20 schreef Toekito het volgende:
als ik met JJDJ als sjoelsteen mag gooien, anders win ik niet, doe ik mee.
quote:Op zondag 17 februari 2013 11:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Er wordt NIET met Jjdj gegooid
Verder ben je uiteraard gewoon welkom!
Wil je met de sjoelies mee eten (dus wat de pot schaft, zeg maar) of friet met bitterballen?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:07 schreef BrandX het volgende:
Morgenavond present om ingemaakt te worden door de Rotturdem sjoeligens!
Als je maar wacht op mij met je limoncelloquote:Op zondag 17 februari 2013 11:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet uiteraard gewoon rijden, maar als ik 1 limoncello neem en uren later naar huis ga, dan kan dat vind ik. Dan doorsta ik elke blaastest.
[..]
Ik wil ook een hond..
Ooh, die vind ik altijd zo mooiSPOILER: fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet wel waarom jij een jurkje met hoge hakken aandoet morgen.....quote:Op zondag 17 februari 2013 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Wil je met de sjoelies mee eten (dus wat de pot schaft, zeg maar) of friet met bitterballen?
@allen, trek iets aan waarvan je een gedeelte uit kunt trekken later op de avond, want van 'sjoelen' krijg je het heet, trust me
Beloofd, bij dezequote:Op zondag 17 februari 2013 12:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als je maar wacht op mij met je limoncello
Een broek met hakkenquote:Op zondag 17 februari 2013 12:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik weet wel waarom jij een jurkje met hoge hakken aandoet morgen.....
hakken.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Beloofd, bij deze
[..]
Een broek met hakken
Ik ben zo gruwelijk blij dat die gladheid buiten eindelijk eens ECHT over is nuquote:Op zondag 17 februari 2013 12:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hakken.![]()
Jij krijgt een shirt met 'De Giraf'
Ook zonder gladheid niet, ik kan amper naar de tram lopen zonder pijn in mijn voetenquote:Op zondag 17 februari 2013 12:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben zo gruwelijk blij dat die gladheid buiten eindelijk eens ECHT over is nu
HakkenEindelijk veilig
Jij bent er al vroeg he?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:22 schreef Monopoly het volgende:
Voor de nieuwelingen morgen: Je kunt me herkennen aan een witte roos op mijn borst en een hoge zwarte hoed en witte snor.
Met alle soorten schoenen-met-hak?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ook zonder gladheid niet, ik kan amper naar de tram lopen zonder pijn in mijn voeten
joh maakt mij niets uit, alles wat daar voor je neus komt te staan is superlekker, dus ik ben voor beiden enorm in!quote:Op zondag 17 februari 2013 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Wil je met de sjoelies mee eten (dus wat de pot schaft, zeg maar) of friet met bitterballen?
@allen, trek iets aan waarvan je een gedeelte uit kunt trekken later op de avond, want van sjoelen krijg je het heet, trust me
Alleen mijn klompen niet, maar die zijn 2 cm. Naaldhak, dikke hak of sleehak, allemaal auwquote:Op zondag 17 februari 2013 12:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bent er al vroeg he?
[..]
Met alle soorten schoenen-met-hak?
En dan in je hele voet, of alleen onder de bal van je voet of alleen bij je hiel?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Alleen mijn klompen niet, maar die zijn 2 cm. Naaldhak, dikke hak of sleehak, allemaal auw
Bal van mijn voetquote:Op zondag 17 februari 2013 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan in je hele voet, of alleen onder de bal van je voet of alleen bij je hiel?
School! Wat voor school?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:25 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb school tot een uurtje of 4 meen ik. Dus ik ben er al redelijk op tijd ja.
Moet je daar voor naar school? Werk je dan met simulators of zo?quote:
Nee geen simulators.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Moet je daar voor naar school? Werk je dan met simulators of zo?
Vet!quote:Op zondag 17 februari 2013 12:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee geen simulators.
Gewoon veel theorie op het begin en er zitten aardig wat stage uren in. Heb al wel met treinen van 700 meter gereden die drie en een half miljoen kilo wogen
Volgende maand examensquote:
gaaf man.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volgende maand examensDan ben ik helemaal volledig bevoegd
Dan nog 10 weken stage en wat mee rij dagen met een mentor machinist en dan rijdt ik in Mei ongeveer zelfstandig
quote:
Oh gaaf, dat is al snelquote:Op zondag 17 februari 2013 12:33 schreef Monopoly het volgende:
n nog 10 weken stage en wat mee rij dagen met een mentor machinist en dan rijdt ik in Mei ongeveer zelfstandig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |