Dat zijn de betere nieuwtjes!quote:
OK, dan is het nog niet echt tijd voor truidragen iddquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee zeg, dat duurt hopelijk nog rond de 15 weken.
Ja HALLO we kunnen niet BLIJVEN updatenquote:Op woensdag 3 april 2013 00:12 schreef static het volgende:
[..]
Dat verdient wel eens een update. [ afbeelding ]
Dan maak je er iets generieks van.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja HALLO we kunnen niet BLIJVEN updaten
"Tussen 1 en 100 jaar geleden..."?!quote:
quote:
Ja! Had wel gewoon een werkdag, dus niet heel bijzonder verder, maar ik houd altijd wel van de verjaardagsaandachtquote:Op woensdag 3 april 2013 00:25 schreef MissBliss het volgende:
Heb je een fijne verjaardag gehad Zhenar?
quote:
SC staat voor SloomChat.quote:Op zondag 7 april 2013 11:58 schreef Ole het volgende:
Dit is geloof ik zo'n beetje de traagste SC van heel Fok!
Dat ja!quote:
Stevequote:
Je zal de grap van de eeuw maar missen!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:44 schreef Duvel het volgende:
Grappig dat iedereen op zich nog wel meeleest.
Het staat gewoon in Nu active topics, dus ik zie gewoon wanneer het om hoog geschopt wordt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:44 schreef Duvel het volgende:
Grappig dat iedereen op zich nog wel meeleest.
Maar dan hoef je natuurlijk nog niet te reageren.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:43 schreef Steve het volgende:
[..]
Het staat gewoon in Nu active topics, dus ik zie gewoon wanneer het om hoog geschopt wordt.
Da's waar.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Maar dan hoef je natuurlijk nog niet te reageren.
Iedere reden is een goede reden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:15 schreef Steve het volgende:
Maar ons babetteke was jarig, dan moet het topic wel even geschopt worden..
Tuuuurlijk welquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:05 schreef rena het volgende:
Hallohoewel ik niet zeker weet of ik me onder showchat mag rekenen
Waarheen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:44 schreef babette21 het volgende:
Same here. Want (weer) bijna op reis
Tof!quote:
Sydney.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:14 schreef babette21 het volgende:
Oh wat cool!! Waar woont ie en waar ga je (evt) verder zoal heen?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:54 schreef Dizer het volgende:
Leuk!! Thailand, Australie.. en wij gaan naar New York.. weer
Ja, kom toch eens die deur uit!quote:
Voor mij is dat de 5e keerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:02 schreef Steve het volgende:
[..]. Hoeveelste keer is dat?
Wel tof hoor..
Ik kom op zich wel buiten enzoquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, kom toch eens die deur uit!.
Nou ja, op zich gaat het nu goed met haar hoor!quote:
Afgelopen maandagen werden jullie toch wel gemist moet ik zeggen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kom op zich wel buiten enzo
Nou ja, voorlopig kan ik toch niet weg, nu Kitty zo is.
Maandagen? (Meerdere dagen?)quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Afgelopen maandagen werden jullie toch wel gemist moet ik zeggen.
Vorige week was nadat het gebeurd was, soort spontaan samenkomen. Ik was helaas ook niet bij de crematie, ik kon niet weg van mijn werk, maar erna was er dus weer een soort wake in de Druif.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maandagen? (Meerdere dagen?)
Ja, ik heb enorm getwijfeld daarover. Re kon sowieso niet want die zat in Berlijn. Dus ik moest alleen, maar ik had een fotoshoot die ik niet kon verzetten en dan zou ik ws net te laat aankomen en ja, bij zo'n gelegenheid is dat niet tof natuurlijk. En om nou alleen maar naar de Druif te gaan vond ik ook weer zoiets. Dus ja, heel jammer
Was het boeket mooi?
Oh ja, dat was er ook nog. Mja, ik vind het ook heel jammer dat ik het gemist heb.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vorige week was nadat het gebeurd was, soort spontaan samenkomen. Ik was helaas ook niet bij de crematie, ik kon niet weg van mijn werk, maar erna was er dus weer een soort wake in de Druif.
Maar het was allemaal erg mooi en goed geregeld heb ik gehoord.
Het is niet anders, buiten het hele gedoe was het wel weer een keer leuk/goed om iedereen bij elkaar te zien. En opzich was de sfeer goed, ondanks alles.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja, dat was er ook nog. Mja, ik vind het ook heel jammer dat ik het gemist heb.
Ja, ik zag op FB dat echt iedereen er was he? Mooi hoor. (Behalve wij danquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is niet anders, buiten het hele gedoe was het wel weer een keer leuk/goed om iedereen bij elkaar te zien. En opzich was de sfeer goed, ondanks alles.
Ja, vrijwel iedereen dan. Stephan helaas niet. Maar panda en thomas, die ik al jaren niet gezien had etc.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik zag op FB dat echt iedereen er was he? Mooi hoor. (Behalve wij dan)
Nou ja, het is zo idd.
Thomas, haha die was ik helemaal vergeten! Alle sterkte verhalen komen gelijk weer boven. Ja, wel leuk om iedereen dan weer eens te zien, ondanks de verdrietige gelegenheid.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, vrijwel iedereen dan. Stephan helaas niet. Maar panda en thomas, die ik al jaren niet gezien had etc.
Sowieso moeten jullie echt een keer naar zo'n Headbangersball komen, dat was de vorige keer de eerste keer dat ik weer de echte oude Blacksfeer heb meegemaakt ergens, iedereen helemaal los, meebleren, barrammen etc..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Thomas, haha die was ik helemaal vergeten! Alle sterkte verhalen komen gelijk weer boven. Ja, wel leuk om iedereen dan weer eens te zien, ondanks de verdrietige gelegenheid.
Dat was ook in de Druif toch? Nou, volgende keer dat het weer is kom ik zekerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso moeten jullie echt een keer naar zo'n Headbangersball komen, dat was de vorige keer de eerste keer dat ik weer de echte oude Blacksfeer heb meegemaakt ergens, iedereen helemaal los, meebleren, barrammen etc..
Heel lang geleden dat ik me zo heb vermaakt in een kroeg iig.
ja, idd, in de Druif, beetje klein, maar wel goed te doen. het was echt ouderwets gewoon.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat was ook in de Druif toch? Nou, volgende keer dat het weer is kom ik zeker
Meeblerenbarrammen
![]()
Laatste keren steeds als ik ergens heen wilde kwam er iets stoms tussenCave zoveel jaar wilde ik ook heen, maar toen was er ook weer iets ofzo. Zelfde met C.'s feestje.
Will doquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, idd, in de Druif, beetje klein, maar wel goed te doen. het was echt ouderwets gewoon.
Nou ja, deze keer goed in gaten houden en vrijhouden die avond.
Gelukkig maar!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, op zich gaat het nu goed met haar hoor!
Alleen het eten gaat moeizaam en ik zou haar niet achter willen laten als er dan maar 1 keer per dag iemand langs komt, want dat eten moet je echt in de gaten houden. Dus tja, das pech voor ons, even geen vakantie.
Jaaa,quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:29 schreef Ole het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
Herken het wel. Knarhier eet een keer of 5 per dag (vers! anders is meneer beledigd!) natvoer. Kleine beetjes per keer (de rest eet één van de jonkies op, die dan ook al veel te dik is
)
Kan wel iemand in mijn huis laten, maar ja, op deze leeftijd ga ik liever niet te lang van huis.
Go Kitty en Japie! jullie kunnen nog best even mee zo![]()
Que???quote:Op woensdag 20 november 2013 10:07 schreef Vivi het volgende:
Ik wil jullie attenderen op de parel Magali Gorre...https://twitter.com/magaligorre Echt. Uren van vermaak gegarandeerd, vooral als je de twittergesprekken volgt waarbij ze faliekant belachelijk wordt gemaakt door de "Mags" waar ze voor write, maar dat totaal niet in de gaten heeft.Im gone kraai.
Vivi, waarom zien we zo weinig meer je in de 'grote gates' (Sylvie, Estelle, Yolanthe, etc)?quote:Op woensdag 20 november 2013 10:07 schreef Vivi het volgende:
Ik wil jullie attenderen op de parel Magali Gorre...https://twitter.com/magaligorre Echt. Uren van vermaak gegarandeerd, vooral als je de twittergesprekken volgt waarbij ze faliekant belachelijk wordt gemaakt door de "Mags" waar ze voor write, maar dat totaal niet in de gaten heeft.Im gone kraai.
GeeftNietquote:Op zondag 15 december 2013 14:45 schreef Dizer het volgende:
Yo Showchat lui, wie weet nog welk username ik had toen ik een lange tijd besloten heb om "Dizer" offline te gooien?? Ik kom er maar niet meer op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |