Het is niet anders, buiten het hele gedoe was het wel weer een keer leuk/goed om iedereen bij elkaar te zien. En opzich was de sfeer goed, ondanks alles.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja, dat was er ook nog. Mja, ik vind het ook heel jammer dat ik het gemist heb.
Ja, ik zag op FB dat echt iedereen er was he? Mooi hoor. (Behalve wij danquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is niet anders, buiten het hele gedoe was het wel weer een keer leuk/goed om iedereen bij elkaar te zien. En opzich was de sfeer goed, ondanks alles.
Ja, vrijwel iedereen dan. Stephan helaas niet. Maar panda en thomas, die ik al jaren niet gezien had etc.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik zag op FB dat echt iedereen er was he? Mooi hoor. (Behalve wij dan)
Nou ja, het is zo idd.
Thomas, haha die was ik helemaal vergeten! Alle sterkte verhalen komen gelijk weer boven. Ja, wel leuk om iedereen dan weer eens te zien, ondanks de verdrietige gelegenheid.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, vrijwel iedereen dan. Stephan helaas niet. Maar panda en thomas, die ik al jaren niet gezien had etc.
Sowieso moeten jullie echt een keer naar zo'n Headbangersball komen, dat was de vorige keer de eerste keer dat ik weer de echte oude Blacksfeer heb meegemaakt ergens, iedereen helemaal los, meebleren, barrammen etc..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Thomas, haha die was ik helemaal vergeten! Alle sterkte verhalen komen gelijk weer boven. Ja, wel leuk om iedereen dan weer eens te zien, ondanks de verdrietige gelegenheid.
Dat was ook in de Druif toch? Nou, volgende keer dat het weer is kom ik zekerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso moeten jullie echt een keer naar zo'n Headbangersball komen, dat was de vorige keer de eerste keer dat ik weer de echte oude Blacksfeer heb meegemaakt ergens, iedereen helemaal los, meebleren, barrammen etc..
Heel lang geleden dat ik me zo heb vermaakt in een kroeg iig.
ja, idd, in de Druif, beetje klein, maar wel goed te doen. het was echt ouderwets gewoon.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat was ook in de Druif toch? Nou, volgende keer dat het weer is kom ik zeker
Meeblerenbarrammen
![]()
Laatste keren steeds als ik ergens heen wilde kwam er iets stoms tussenCave zoveel jaar wilde ik ook heen, maar toen was er ook weer iets ofzo. Zelfde met C.'s feestje.
Will doquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, idd, in de Druif, beetje klein, maar wel goed te doen. het was echt ouderwets gewoon.
Nou ja, deze keer goed in gaten houden en vrijhouden die avond.
Gelukkig maar!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, op zich gaat het nu goed met haar hoor!
Alleen het eten gaat moeizaam en ik zou haar niet achter willen laten als er dan maar 1 keer per dag iemand langs komt, want dat eten moet je echt in de gaten houden. Dus tja, das pech voor ons, even geen vakantie.
Jaaa,quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:29 schreef Ole het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
Herken het wel. Knarhier eet een keer of 5 per dag (vers! anders is meneer beledigd!) natvoer. Kleine beetjes per keer (de rest eet één van de jonkies op, die dan ook al veel te dik is
)
Kan wel iemand in mijn huis laten, maar ja, op deze leeftijd ga ik liever niet te lang van huis.
Go Kitty en Japie! jullie kunnen nog best even mee zo![]()
Que???quote:Op woensdag 20 november 2013 10:07 schreef Vivi het volgende:
Ik wil jullie attenderen op de parel Magali Gorre...https://twitter.com/magaligorre Echt. Uren van vermaak gegarandeerd, vooral als je de twittergesprekken volgt waarbij ze faliekant belachelijk wordt gemaakt door de "Mags" waar ze voor write, maar dat totaal niet in de gaten heeft.Im gone kraai.
Vivi, waarom zien we zo weinig meer je in de 'grote gates' (Sylvie, Estelle, Yolanthe, etc)?quote:Op woensdag 20 november 2013 10:07 schreef Vivi het volgende:
Ik wil jullie attenderen op de parel Magali Gorre...https://twitter.com/magaligorre Echt. Uren van vermaak gegarandeerd, vooral als je de twittergesprekken volgt waarbij ze faliekant belachelijk wordt gemaakt door de "Mags" waar ze voor write, maar dat totaal niet in de gaten heeft.Im gone kraai.
GeeftNietquote:Op zondag 15 december 2013 14:45 schreef Dizer het volgende:
Yo Showchat lui, wie weet nog welk username ik had toen ik een lange tijd besloten heb om "Dizer" offline te gooien?? Ik kom er maar niet meer op
Jaaaaaaaah!!! Je bent een held. Wat goed van je zegquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |