laat het hem een keertje voor doen danquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:07 schreef psvtje10 het volgende:
Fok!ers,
Ik werk sinds drie weken bij de Jumbo. Heel fijn is dat ik nu al een stuk of 8 keer de chips heb mogen doen en zowat alles weet te liggen.
Net voor het werk zegt mijn baas dat ik de chips in één uur en een kwartier moet bij hebben gevuld. Hij zegt hierbij niet hoeveel containers (die hoge karren).
Nu heb ik er dus in 2 uur 3 containers door heen gewerkt en vraag ik na of ik snel genoeg ben aan m'n baas. Hij zegt van niet, je moet namelijk 2 dozen chips per minuut vullen, dat houd dus in dat je per uur 120 dozen per uur vullen terwijl er hooguit 10 per container passen. Dit kan toch nooit? Ik heb zowat m'n benen onder m'n lijf uit gerend om snel genoeg te zijn.
Dus ; zijn er Fok!ers die ook als DWK'er bij de Jumbo werken? Wat zijn jullie ervaringen? Of begrijp ik (of m'n baas) het verkeerd?
Ik hoor graag van jullie!
Mvg
Bart
chips rulez.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:09 schreef Hugh_Myron het volgende:
de chips vullen, mandat is de makkelijkste afdeling in supermarkt. elke vakkenvuller weet dit en is maar wat blij als 'ie op chips komt te staan.
Dus dat.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:11 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Inderdaad. Zeer terechte klacht Bart.
Vakkenvuller is geen werk maar hobby. Het draait vooral om lol maken, nieuwe mensen leren kennen, beetje flirten met de meisjes en je verlekkeren aan de strakke lekkere moeders die boodschappen komen doen.
Ditquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:09 schreef Hugh_Myron het volgende:
de chips vullen, mandat is de makkelijkste afdeling in supermarkt. elke vakkenvuller weet dit en is maar wat blij als 'ie op chips komt te staan.
en ditquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:11 schreef yurt het volgende:
[..]
chips rulez.
maar de echte mannen mogen het bier bij vullen
Nee, daarom denk ik dat ik of m'n baas het verkeerd begrijp.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Voor dat loon dat je per uur als vakkenvuller krijgt zou ik toch wat anders gaan zoeken, niet de moeite waard om je daar voor te laten afbeulen.
Ja ik heb gelukquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:09 schreef Hugh_Myron het volgende:
Ja daarom, ik baal er ook van dat ik zo veel stress dat ik er amper plezier meer in heb terwijl ik het best leuk vind.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:11 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Inderdaad. Zeer terechte klacht Bart.
Vakkenvuller is geen werk maar hobby. Het draait vooral om lol maken, nieuwe mensen leren kennen, beetje flirten met de meisjes en je verlekkeren aan de strakke lekkere moeders die boodschappen komen doen.
Staat in dezelfde gangquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:11 schreef yurt het volgende:
[..]
chips rulez.
maar de echte mannen mogen het bier bij vullen
Danku!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zet 'm trouwens even voor je in WGR. Daar kun je beter advies over deze kwestie inwinnen.
Oké dit slaat nergens op. Zit op me mobiel en daar gaat multi-quoten wat moeilijker.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:19 schreef yurt het volgende:
......ben je nu je eigen topics in leven aan het houden door 4 reacties te plaatsen.....
ik begin je baas al wat beter te begrijpen
welquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:21 schreef psvtje10 het volgende:
[..]
Oké dit slaat nergens op. Zit op me mobiel en daar gaat multi-quoten wat moeilijker.
En in leven houden? Topic staat er net 10 minuten op -__-
Ja daar neig ik dan wel naartoe ja. En dat is het lullige juist, ik vind het juist leuk om tussen de mensen te werken en bv. bejaarden te helpen (natuurlijk iedereen).quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:24 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Dit is dus de reden dat die vakkenvullers zo onbeschoft zijn.
Niet omdat ze zo zijn, maar puur omdat ze geen tijd hebben/krijgen van de baas om klanten netjes te woord te staan en te helpen!
Misschien heb ik niet verteld maar de chipsgang houd ook nootjes en crackers in.. 10 grote dozen chips zijn makkelijk per 20 minuten te doen. Maar nootjes en crackers erbij niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:30 schreef Miniem het volgende:
20 min per chipscontainer moet haalbaar zijn.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:53 schreef psvtje10 het volgende:
Maar zijn er ook Fok!ers die bij de Jumbo werken? Hebben jullie dezelfde regels?
Ik bedoel de tijdslimieten voor het vullen. En of deze ook nageleefd worden.quote:
Ja een lijst met tijden idd.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:55 schreef psvtje10 het volgende:
[..]
Ik bedoel de tijdslimieten voor het vullen. En of deze ook nageleefd worden.
Wut? Eerder was het 50 colli in het uur voor het moeilijke spul. Chips, fris en zuivel lag minimaal rond de 60. En een container chips beuk je in een kwartiertje er toch wel in?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Mijn ervaring is dat je maar 40 dozen per uur kunt doen (dan moet je wel in topconditie zijn)
Het is niet voor niks uit de Klaagbaak gehaald, ik vraag om ervaringen van anderen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:06 schreef Janneke141 het volgende:
Je kunt hier wel gaan janken over de onredelijkheid van de regels of van je baas, maar daar heb je geen reet aan. Je kunt zorgen dat je je norm haalt en anders is het voor jou tien anderen.
Nou, mijn ervaring is dat je eruit vliegt als je je norm niet haalt. Doe er je voordeel mee.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:55 schreef psvtje10 het volgende:
[..]
Het is niet voor niks uit de Klaagbaak gehaald, ik vraag om ervaringen van anderen.
Ja het gaat niet alleen om chips, maar ook nootjes en pinda's. Maar ik werk er pas 3 weken, dus misschien is het nog wennen en makkelijke methodes ontdekken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:11 schreef Kirov het volgende:
[..]
Wut? Eerder was het 50 colli in het uur voor het moeilijke spul. Chips, fris en zuivel lag minimaal rond de 60. En een container chips beuk je in een kwartiertje er toch wel in?
Wie?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:24 schreef Equites het volgende:
Stress bij vakkenvullen, wtf gast. Laat ze lekker de tering krijgen.
Niet opschepperig bedoeld, maar ik werk harder als de gemiddelde DKW'er bij ons, dus ik hoef me nog niet druk te maken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou, mijn ervaring is dat je eruit vliegt als je je norm niet haalt. Doe er je voordeel mee.
Je werk. Doe gewoon je best, is dat niet genoeg, dan niet. Je 1e baantje, niet nu al gaan lopen stressen. Daar is nog tijd genoeg voor in de toekomst jongen.quote:
Ja, heb me iets teveel aangesteldquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:51 schreef Equites het volgende:
[..]
Je werk. Doe gewoon je best, is dat niet genoeg, dan niet. Je 1e baantje, niet nu al gaan lopen stressen. Daar is nog tijd genoeg voor in de toekomst jongen.
Haha ja dat heb ik gelukkig niet mee hoeven te maken. Integendeel, mijn baas is gewoon kei aardig. Gelukkig timed hij niet hoelang ik over bepaalde dingen doe.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:05 schreef dude1960 het volgende:
Walgelijk als bedrijfsleiders in x aantal per minuut gaan praten. Ik werkte op m'n 16e in een supermarkt en m'n bedrijfsleider was altijd tevreden over me. Komt er op een dag een nieuwe bedrijfsleider, echt zo'n baasje die carriere wilde maken in de supermarktwereld![]()
Gast begint dus ook meteen te zeggen dat we sneller moeten werken e.d. Zo hield hij ook in de gaten wanneer iemand zn container bijna leeg had zodat hij een nieuwe uit het magazijn kon halen. Dan hoefden we dat zelf niet meer te doen en dat ging sneller volgens hem. Klopt natuurlijk ook, maar elke vakkenvuller weet dat als je container leeg is en je brengt hem terug naar het magazijn om de volgende te halen, dat dat even een soort van pauzemomentje is en het ritme eventjes breekt.
Op een gegeven moment begon ie ook echt met een stopwatch bij te houden hoelang we over een container deden en dan sprak ie je aan dat het x minuten sneller kon. Een week later ben ik er ook mee gestopt.
Hard werken is prima, maar dit soort dingen zijn gewoon belachelijk.
Ja ik heb er gewoon een hekel aan dat je één van de duizenden DKW'ers bent en er alleen op het aantal coli's wordt gelet, niet op klantvriendelijkheid etc.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:05 schreef OllieWilliams het volgende:
Ik heb zelf 1,5 jaar bij de Appie gewerkt. Daar was de norm 60 colli per uur.
Ik was zelf nogal van de klantvriendelijkheid, dus als een klant iets niet kon vinden liep ik netjes mee en wees ik het aan en in de meeste gevallen hield ik nog even een kort gesprekje met de klant. En dat was tegelijk ook het enige dat ik leuk vond aan het werk.
Ik stond altijd bij de fris en het bier maar moest ook altijd lossen, wat echt een kutwerk is overigens. Als je dan op zaterdagavond na een hele dag werken ook nog eens de bier die de week erop in de bonus was moest klaarzetten (dus nog een container of 10-15 vol met kratten bier), ben je behoorlijk gesloopt van zo'n dag. En dat voor een hondenloontje van iets meer dan ¤5 per uur.
En als je dan een keer een fles op de grond laat flikkeren en je weer schoon moet maken waardoor je een kwartier later klaar was, gingen de teamleiders weer zeiken. Het instellen van een minimum aantal colli per uur is echt compleet idioot als je het mij vraagt. Volledig doorgeslagen als je op die manier zoveel mogelijk winst probeert te behalen. Die teamleiders Namen het vakkenvullen ook altijd zo ontzettend serieus, terwijl elke mongool het kan.
Tja, ik ben blij dat ik het nooit meer hoef te doen
Ja dat is juist het rare. Ik heb het idee dat ik ongeveer 20 minuten over 1 container doe, maar in het geheel ben ik dus te langzaam volgens de regels..quote:Op zondag 17 februari 2013 18:09 schreef Repeating het volgende:
Toevallig had ik afgelopen zaterdag 1 container met chips en nootjes / toastjes. 15 minuten over gedaan overigens. Maarja, ik hoef wel niet te zoeken naar wat waar moet staan.
Maar heb je toevallig nog wat tips voor me om sneller/beter te werken?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:09 schreef Repeating het volgende:
Toevallig had ik afgelopen zaterdag 1 container met chips en nootjes / toastjes. 15 minuten over gedaan overigens. Maarja, ik hoef wel niet te zoeken naar wat waar moet staan.
Gewoon m'n best doen, ja. Maar denk dat die normen puur zijn om ons harder te laten werken.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:33 schreef Mandéra het volgende:
Ik heb zelf 3 jaar bij AH gewerkt als vulploegmedewerker en heb nog nooit ook maar 1x een norm te horen gekregen waaraan ik me moest houden. Wat een onzin is het ook, werken met getallen.![]()
Beuk gewoon alles er zo snel mogelijk in, meer kun je niet doen toch?
No shit.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:15 schreef psvtje10 het volgende:
Maar denk dat die normen puur zijn om ons harder te laten werken.
Office Manager ?> receptioniste/koffiemiepquote:Op maandag 18 februari 2013 15:18 schreef PizzaMizza het volgende:
Waarom geven die mensen die laaggeschoolde arbeid praktiseren er altijd dure namen voor?![]()
DWK'er? Zeg gewoon vakkenvuller.
Food and Services manager? Zeg gewoon ober.
Teamleider Vulploeg? Vakkenvuller
Bankier? Zeg gewoon oplichter.
Altijd die namen toch ook..
Accountmanger -> Vertegenwoordigerquote:Op maandag 18 februari 2013 15:18 schreef PizzaMizza het volgende:
Waarom geven die mensen die laaggeschoolde arbeid praktiseren er altijd dure namen voor?![]()
DWK'er? Zeg gewoon vakkenvuller.
Food and Services manager? Zeg gewoon ober.
Teamleider Vulploeg? Vakkenvuller
Bankier? Zeg gewoon oplichter.
Altijd die namen toch ook..
Je hebt het idee dat je dat doet ja. Maar in praktijk dus blijkbaar niet. Daarnaast is 120 collie p/uur abnormaal als je geen bierkratten vult.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:51 schreef psvtje10 het volgende:
[..]
Ja dat is juist het rare. Ik heb het idee dat ik ongeveer 20 minuten over 1 container doe, maar in het geheel ben ik dus te langzaam volgens de regels..
- Je container in de rij zetten i.p.v. ervoor.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:46 schreef psvtje10 het volgende:
[..]
Maar heb je toevallig nog wat tips voor me om sneller/beter te werken?
Kan en doe ik ook allemaal. Alleen de producten weet ik niet altijd te vinden.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:08 schreef Repeating het volgende:
[..]
Je hebt het idee dat je dat doet ja. Maar in praktijk dus blijkbaar niet. Daarnaast is 120 collie p/uur abnormaal als je geen bierkratten vult.
[..]
- Je container in de rij zetten i.p.v. ervoor.
- Weten waar je spullen staan.
- Als je 5 collie nootjes hebt, ze allemaal gelijk meenemen zodat je ze achter elkaar kunt vullen.
- Weten hoe je een doos opent zodat je niet een halve minuut daar mee bezig.
Nee dit hoef je natuurlijk niet te doen wanneer jij dit vak niet hoeft te vullen. Dit gebeurt later wel bij het spiegelen.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:23 schreef psvtje10 het volgende:
[..]
Kan en doe ik ook allemaal. Alleen de producten weet ik niet altijd te vinden.
Maar wat ik niet snap met vulnormen, elke doos is toch anders? De ene groter dan de andere, de andere producten zijn makkelijker te vullen dan de andere.
Maar een vraagje ; als ik een rommelig schap zie, leg ik alles opnieuw en netjes neer. Moet dit? Of kost dit teveel tijd? Ben bang als ik het niet doe, dat ik dan klachten ga krijgen.
Elke groep heeft een andere norm. De chips en nootjes staan dan wel naast elkaar en op de zelfde container, ze hebben een andere norm.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:23 schreef psvtje10 het volgende:
[..]
Kan en doe ik ook allemaal. Alleen de producten weet ik niet altijd te vinden.
Maar wat ik niet snap met vulnormen, elke doos is toch anders? De ene groter dan de andere, de andere producten zijn makkelijker te vullen dan de andere.
Maar een vraagje ; als ik een rommelig schap zie, leg ik alles opnieuw en netjes neer. Moet dit? Of kost dit teveel tijd? Ben bang als ik het niet doe, dat ik dan klachten ga krijgen.
Het zal echt wel haalbaar zijn, geloof ik best. Maarja, ik klets echt niet en doe echt mijn best dus denk niet dat het een probleem zal gaan worden.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:56 schreef JesseW het volgende:
De normen die ze bij de jumbo hanteren worden landelijk gebruikt en zijn echt wel haalbaar. Ook FiFo vullen is hierbij meegenomen. Als je na een maand of 2 die normen nog steeds niet kunt halen ga ik even praten met de vakkenvuller wat er mis gaat. En als het een kwestie van ouwehoeren is, krijg je van mij alleen de tijd betaald die jumbo heeft bepaald voor dat aantal colli, plus wat tijd voor spiegelen.
Dus opruimen, schoonmaken en spiegelen moet ik eigenlijk niet doen om tijd te besparen? Best kut, ben nogal perfectionistisch..quote:Op maandag 18 februari 2013 18:37 schreef JesseW het volgende:
[..]
Elke groep heeft een andere norm. De chips en nootjes staan dan wel naast elkaar en op de zelfde container, ze hebben een andere norm.
Zoals al gezegd is, dit kun je doen bij het spiegelen. Het opruimen, schoonmaken en spiegelen wordt niet meegenomen in de norm.
Was ik ook. Al hebben wij helemaal geen nomen. (Plus supermarkt).quote:Op maandag 18 februari 2013 18:51 schreef psvtje10 het volgende:
[..]
Dus opruimen, schoonmaken en spiegelen moet ik eigenlijk niet doen om tijd te besparen? Best kut, ben nogal perfectionistisch..
Je moet het absoluut wel doen, maar niet tijdens het vullen. Bij de meeste gangen (afhankelijk van de winkel) krijg je ongeveer een half uurtje voor spiegelen en opruimen. Daarin kun je gelijk met spiegelen makkelijk schoonmaken.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:51 schreef psvtje10 het volgende:
[..]
Dus opruimen, schoonmaken en spiegelen moet ik eigenlijk niet doen om tijd te besparen? Best kut, ben nogal perfectionistisch..
Jumbo heeft in allemaal winkels vakkenvullers gevolgd tijdens hun werk en de tijd opgenomen, daar het gemiddelde van, is de norm. Als je het pad na een tijdje goed kent en de tips uit dit topic gebruikt is het makkelijk te halen hoor.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:50 schreef psvtje10 het volgende:
[..]
Het zal echt wel haalbaar zijn, geloof ik best. Maarja, ik klets echt niet en doe echt mijn best dus denk niet dat het een probleem zal gaan worden.
Maar wat voor functie heb jij bij een Jumbo?
Voor zover ik weet hebben wij geen tijd om te spiegelen en op te ruimen. Maar misschien is het inbegrepen ; 3/4 containers en opruimen in 2 uur?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:18 schreef JesseW het volgende:
[..]
Je moet het absoluut wel doen, maar niet tijdens het vullen. Bij de meeste gangen (afhankelijk van de winkel) krijg je ongeveer een half uurtje voor spiegelen en opruimen. Daarin kun je gelijk met spiegelen makkelijk schoonmaken.
[..]
Jumbo heeft in allemaal winkels vakkenvullers gevolgd tijdens hun werk en de tijd opgenomen, daar het gemiddelde van, is de norm. Als je het pad na een tijdje goed kent en de tips uit dit topic gebruikt is het makkelijk te halen hoor.
Ik ben nu afdelingschef DKW met ambitie voor supermarkt manager, 'als ik later groot ben'.
Dan heeft je manager een mooi excuus om je er uit te gooien als je te oud wordt.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:56 schreef Repeating het volgende:
[..]
Was ik ook. Al hebben wij helemaal geen nomen. (Plus supermarkt).
Na een tijd boeit het je niet meer zoveel voor die 4,80 wat je verdiend.
Ja dan is het inbegrepen. Reken maar op 1 1/2 uur voor 4 (volle) containers.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:20 schreef psvtje10 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet hebben wij geen tijd om te spiegelen en op te ruimen. Maar misschien is het inbegrepen ; 3/4 containers en opruimen in 2 uur?
Ze zeggen nooit dat je mag gaan spiegelen als je klaar bent of iets dergelijks? Hmm.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:20 schreef psvtje10 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet hebben wij geen tijd om te spiegelen en op te ruimen. Maar misschien is het inbegrepen ; 3/4 containers en opruimen in 2 uur?
Denk het ook, dus maak me geen zorgen meerquote:Op maandag 18 februari 2013 19:28 schreef JesseW het volgende:
[..]
Ja dan is het inbegrepen. Reken maar op 1 1/2 uur voor 4 (volle) containers.
Verder zou ik me er niet te druk over maken, de eerste paar keren haal je de norm met heel hard werken als je het pad later goed kent, doe je het met 2 vingers in de neus.
Wel als ik klaar ben.. Spiegelend vullen doe ik eigenlijk al, ja.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ze zeggen nooit dat je mag gaan spiegelen als je klaar bent of iets dergelijks? Hmm.
Oja, spiegelend vullen scheelt ook tijd, maar dat doe je waarschijnlijk al wel toch?
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:20 schreef JesseW het volgende:
[..]
Dan heeft je manager een mooi excuus om je er uit te gooien als je te oud wordt.
Dus ja, je moet in mijn ogen gewoon niet spiegelen (wél spiegelend vullen natuurlijk), andere producten in andere vakken goed zetten, potjes afstoffen ect,... wanneer je aan het vullen bent. Dit doe je wanneer je hiermee klaar bent en dus tijd over hebt (a.k.a. spiegelen).quote:Op maandag 18 februari 2013 18:51 schreef psvtje10 het volgende:
[..]
75 dozen per uur? Pff, nog meer dan ik dacht..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:46 schreef JesseW het volgende:
Vandaag even voor je nagekeken:
De norm voor chips en houdbare nootjes is bij Jumbo 75 CPU.
Succes!
Het klinkt wel meer dan het is. Ook moet je er rekening mee houden dat bijvoorbeeld Lay's Paprika (hardloper) zo besteld wordt, dat er voor dat de nieuwe vracht komt, voldoende voorraad is. Je krijgt dus op een avond misschien wel 5 dozen Lay's Paprika binnen, waar je er maar 2 van hoeft te vullen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:12 schreef psvtje10 het volgende:
[..]
75 dozen per uur? Pff, nog meer dan ik dacht..
Ja oké, had afgelopen vrijdag Lay's in de aanbieding, een hele kar niet eens uit moeten ladenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:28 schreef JesseW het volgende:
[..]
Het klinkt wel meer dan het is. Ook moet je er rekening mee houden dat bijvoorbeeld Lay's Paprika (hardloper) zo besteld wordt, dat er voor dat de nieuwe vracht komt, voldoende voorraad is. Je krijgt dus op een avond misschien wel 5 dozen Lay's Paprika binnen, waar je er maar 2 van hoeft te vullen.
Doe ik niet, dus ik ben veiligquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:00 schreef Made-In-Holland het volgende:
Werk ook bij Jumbo, nooit van die regel gehoord. Als je maar niet de hele dag loopt te spelen is er niks aan de hand.
Ja maar er zijn wel verschillende normen hé?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:07 schreef pascal204 het volgende:
ik werk zelf als leidinggevende bij de jumbo zelf werk ik op de AGF afdeling maar je zou ongeveer 55 collo per uur moeten vullen
Klopt inderdaad. En volgende week of die week erna komt Grolsch weer in de aanbieding, dus dan krijg je die zelfde praktijken, alleen dan iets erger..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:55 schreef psvtje10 het volgende:
[..]
Ja oké, had afgelopen vrijdag Lay's in de aanbieding, een hele kar niet eens uit moeten laden
jah klopt maar het gemiddelde licht rond de 55 en bij chips iets hoger maar het zijn wel haal baren normen. maar als zoiets een keer voorkomt zou ik me geen drukte om maken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:00 schreef psvtje10 het volgende:
[..]
Ja maar er zijn wel verschillende normen hé?
Bij chips is het 75 CPU, bij de wijn 55 CPU en bij sauzen-zuren is dat 40 CPU. Ik heb de norm ingesteld op vullen overdag, dan wordt er ook nog rekening gehouden met vragen van klanten ect. als de norm op vullen 's avonds wordt gezegd is de norm weer anders natuurlijk. Zoals gezegd is die norm landelijk bepaald, maar de winkels zijn vrij om die norm enigzins aan te passen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:28 schreef pascal204 het volgende:
[..]
jah klopt maar het gemiddelde licht rond de 55 en bij chips iets hoger maar het zijn wel haal baren normen. maar als zoiets een keer voorkomt zou ik me geen drukte om maken.
beetje op je gemak wat zakken chips in een vakje smijten moet te doen zijn?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Voor dat loon dat je per uur als vakkenvuller krijgt zou ik toch wat anders gaan zoeken, niet de moeite waard om je daar voor te laten afbeulen.
Ja dat was/is mijn punt dus ook ; je rent je benen onder je lijf uit en toch klagen ze? Maar zo lang je je best doet is het goed zeggen mijn vulploegleiders.quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:03 schreef aardappelprut het volgende:
Ik heb geen idee of die collinorm ook helemaal klopt, ik had gisteren 6 containers inclusief eieren en broodvervangers (ik had dus 2 paden; broodvervangers en broodbeleg enzo) ik moest half 9 klaar zijn (wat dus zou betekenen dat ik een halfuur over één container zou moeten doen) maar was uiteindelijk pas om half 10 klaar terwijl ik bijna LETTERLIJK m'n reet eraf gewerkt heb. Ik heb ook op de manier gewerkt om de snelste weg te kunnen vinden om die zooi er uiteindelijk in te krijgen, en toch ben ik een UUR later dan die 'berekeningen' die ze hebben. En nee ik ben niet nieuw, ik werk er ruim een halfjaar en doe dit pad vrij vaak, en dan is het ook nog zo dat ik bij één van de meest harde werkers hoor binnen onze afdeling.
Durft (trouwens een nieuwe leidinggevende) er ook nog over te zeiken dat ik te laat ben en vraagt me hoe dit kan, maar volgens mij is het gewoon echt onmogelijk om een halfuur over een container te doen en al vooral met de eieren -.-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |