laat het hem een keertje voor doen danquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:07 schreef psvtje10 het volgende:
Fok!ers,
Ik werk sinds drie weken bij de Jumbo. Heel fijn is dat ik nu al een stuk of 8 keer de chips heb mogen doen en zowat alles weet te liggen.
Net voor het werk zegt mijn baas dat ik de chips in één uur en een kwartier moet bij hebben gevuld. Hij zegt hierbij niet hoeveel containers (die hoge karren).
Nu heb ik er dus in 2 uur 3 containers door heen gewerkt en vraag ik na of ik snel genoeg ben aan m'n baas. Hij zegt van niet, je moet namelijk 2 dozen chips per minuut vullen, dat houd dus in dat je per uur 120 dozen per uur vullen terwijl er hooguit 10 per container passen. Dit kan toch nooit? Ik heb zowat m'n benen onder m'n lijf uit gerend om snel genoeg te zijn.
Dus ; zijn er Fok!ers die ook als DWK'er bij de Jumbo werken? Wat zijn jullie ervaringen? Of begrijp ik (of m'n baas) het verkeerd?
Ik hoor graag van jullie!
Mvg
Bart
chips rulez.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:09 schreef Hugh_Myron het volgende:
de chips vullen, mandat is de makkelijkste afdeling in supermarkt. elke vakkenvuller weet dit en is maar wat blij als 'ie op chips komt te staan.
Dus dat.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:11 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Inderdaad. Zeer terechte klacht Bart.
Vakkenvuller is geen werk maar hobby. Het draait vooral om lol maken, nieuwe mensen leren kennen, beetje flirten met de meisjes en je verlekkeren aan de strakke lekkere moeders die boodschappen komen doen.
Ditquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:09 schreef Hugh_Myron het volgende:
de chips vullen, mandat is de makkelijkste afdeling in supermarkt. elke vakkenvuller weet dit en is maar wat blij als 'ie op chips komt te staan.
en ditquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:11 schreef yurt het volgende:
[..]
chips rulez.
maar de echte mannen mogen het bier bij vullen
Nee, daarom denk ik dat ik of m'n baas het verkeerd begrijp.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Voor dat loon dat je per uur als vakkenvuller krijgt zou ik toch wat anders gaan zoeken, niet de moeite waard om je daar voor te laten afbeulen.
Ja ik heb gelukquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:09 schreef Hugh_Myron het volgende:
Ja daarom, ik baal er ook van dat ik zo veel stress dat ik er amper plezier meer in heb terwijl ik het best leuk vind.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:11 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Inderdaad. Zeer terechte klacht Bart.
Vakkenvuller is geen werk maar hobby. Het draait vooral om lol maken, nieuwe mensen leren kennen, beetje flirten met de meisjes en je verlekkeren aan de strakke lekkere moeders die boodschappen komen doen.
Staat in dezelfde gangquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:11 schreef yurt het volgende:
[..]
chips rulez.
maar de echte mannen mogen het bier bij vullen
Danku!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zet 'm trouwens even voor je in WGR. Daar kun je beter advies over deze kwestie inwinnen.
Oké dit slaat nergens op. Zit op me mobiel en daar gaat multi-quoten wat moeilijker.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:19 schreef yurt het volgende:
......ben je nu je eigen topics in leven aan het houden door 4 reacties te plaatsen.....
ik begin je baas al wat beter te begrijpen
welquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:21 schreef psvtje10 het volgende:
[..]
Oké dit slaat nergens op. Zit op me mobiel en daar gaat multi-quoten wat moeilijker.
En in leven houden? Topic staat er net 10 minuten op -__-
Ja daar neig ik dan wel naartoe ja. En dat is het lullige juist, ik vind het juist leuk om tussen de mensen te werken en bv. bejaarden te helpen (natuurlijk iedereen).quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:24 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Dit is dus de reden dat die vakkenvullers zo onbeschoft zijn.
Niet omdat ze zo zijn, maar puur omdat ze geen tijd hebben/krijgen van de baas om klanten netjes te woord te staan en te helpen!
Misschien heb ik niet verteld maar de chipsgang houd ook nootjes en crackers in.. 10 grote dozen chips zijn makkelijk per 20 minuten te doen. Maar nootjes en crackers erbij niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:30 schreef Miniem het volgende:
20 min per chipscontainer moet haalbaar zijn.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:53 schreef psvtje10 het volgende:
Maar zijn er ook Fok!ers die bij de Jumbo werken? Hebben jullie dezelfde regels?
Ik bedoel de tijdslimieten voor het vullen. En of deze ook nageleefd worden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |